Vozni red 2021/2022

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3983
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ker se na mednarodni sceni dogovarjajo prej, so znani že prvi osnutki.

158/159 Zagreb - Dunaj, vozi dnevo
150-151 Ljubljana - Dunaj, vozi dnevno
210-211 Vinkovci - Zagreb - Beljak vozi dnevno
212-213 Zagreb - Frankfurt, vozi dnevno
246/247 Ljubljana - Budimpešta, ???
412-413 Zagreb - Beograd, kot veza za 414/415, vozi dnevno
414-415 Zagreb - Zurich, vozi dnevno
480/481 in 482/483 Ljubljana - Reka, vozi dnevno
498/499 Zagreb - Munich, postaja sezonski vlak. Vozi od 12.6. do 1.9.2022
1272-1273 Ljubljana - Pula vozi od 16.4. do 25.9.2022.
Nočni za Beograd, trenutno (še) ni planiran, letos tako ali tako ne vozi
Ostali sezonski vlaki za na morje, stvar dogovora.
Vlaki za Italijo še vprašanje.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1401
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Re 4/4 napisal/-a: 20.03.2021, 9:07 Ker se na mednarodni sceni dogovarjajo prej, so znani že prvi osnutki.

158/159 Zagreb - Dunaj, vozi dnevo
150-151 Ljubljana - Dunaj, vozi dnevno
210-211 Vinkovci - Zagreb - Beljak vozi dnevno
212-213 Zagreb - Frankfurt, vozi dnevno
246/247 Ljubljana - Budimpešta, ???
412-413 Zagreb - Beograd, kot veza za 414/415, vozi dnevno
414-415 Zagreb - Zurich, vozi dnevno
480/481 in 482/483 Ljubljana - Reka, vozi dnevno
498/499 Zagreb - Munich, postaja sezonski vlak. Vozi od 12.6. do 1.9.2022
1272-1273 Ljubljana - Pula vozi od 16.4. do 25.9.2022.
Nočni za Beograd, trenutno (še) ni planiran, letos tako ali tako ne vozi
Ostali sezonski vlaki za na morje, stvar dogovora.
Vlaki za Italijo še vprašanje.
Dober Dan !!

novo vozni red že vemo ...

novo privat ;
GySEV 311, Ljubljana - Maribor . Graz Hbf - Szentgotthard- Budimpešta in GySEV 310 ; Budimpešta - Szentgotthard- Graz Hbf- Maribor- Ljubljana
311 odhod iz Ljubljane ob 05:??-Maribor 07:14/07:19-Graz Hbf 08:15 - Budimpešta 12:??
310: Budimpešta 17:??-Graz Hbf 21:??/21:45- Maribor 22:40/22:45-Ljubljana 00:55

nočni vlak 1253/1252 Bratislava-Dunaj-Maribor -Zagreb-Split in Bratislava je sprembe številka novo za 1152/1153 od 2022 leta , bratislava bo prej enouro pred odhod...

Frecciarossa 1000 bo februar 2022 (Rim-Benetke-Ljubljana bo dva številka vlak ) , počaka še ni uradno .. FS Trenitalia hoče da vozi za Ljubljane...

še eni nočni vlak ; EN 240/241 ; Cluj- Budimpešta - Hodoš- Ljubljana- Sežana- Benetke , mogoče in še ni uradno ...

še drugo novo vozni red , potem bom povedal poleti , ni mudi ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2403
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 20.03.2021, 9:07 Vlaki za Italijo še vprašanje.
134/135? Pa ja ne bo vozil samo pol leta?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1401
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

TGV Lyria napisal/-a: 20.03.2021, 10:51
Re 4/4 napisal/-a: 20.03.2021, 9:07 Vlaki za Italijo še vprašanje.
134/135? Pa ja ne bo vozil samo pol leta?
počaka poleti , mislim da bo ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3983
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

RitterVonGhega napisal/-a: 20.03.2021, 10:35
novo privat ;
GySEV 311, Ljubljana - Maribor . Graz Hbf - Szentgotthard- Budimpešta in GySEV 310 ; Budimpešta - Szentgotthard- Graz Hbf- Maribor- Ljubljana
311 odhod iz Ljubljane ob 05:??-Maribor 07:14/07:19-Graz Hbf 08:15 - Budimpešta 12:??
310: Budimpešta 17:??-Graz Hbf 21:??/21:45- Maribor 22:40/22:45-Ljubljana 00:55

še eni nočni vlak ; EN 240/241 ; Cluj- Budimpešta - Hodoš- Ljubljana- Sežana- Benetke , mogoče in še ni uradno ...
A bo Gysev Cargo vozil? :D

Daj prenehaj s temi mednarodnimi vlaki do Benetk. Sem že povedal, da so Italijani ukinili manevrsko službo v Benetkah in se kje - zato je čez noč push-pull v Italiji tako popularen, pa še brezposelnim E 464 je treba iskati delo. Konec leta pa ukinjajo še vse manevrske službe RFI na vseh mejnih postajah na svojih tleh. Kot zadnji padeta Brenner in Trbiž. Prevozniki (ki se temu trenutno upirajo) se bodo morali potem sami spremikati, speti.... Zato se nočni za Rim uredi na doppio simmetrica v Trevižu (Trevisio). če pa tam ni možno, si pa obsojen na postanek v Mestrah. Obujanje starih mednarodnih pa pride v upoštev, če se obudi Arenaways, ampak ta stric razmišlja da bi raje povezal Kalabrijo s Torinom. Pa še to vprašanje. Je pa dobil zadoščenje s sodbo na sodišču, da so ga FS, TI in RFI namerno ovirale.
TGV Lyria napisal/-a: 20.03.2021, 10:51 134/135? Pa ja ne bo vozil samo pol leta?
Za Italijo je vse mogoče, zato raje počakam na uradno. Nenazadnje gre pri vseh vlakih na relaciji I-SI za podporo Furlanije, kot pa božično darilo Trenitaile.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1775
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ali zato gradijo Italijani tisti lok v Vrtojbi, ker bo v Gorici ukinjena manevrske služba?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2403
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 20.03.2021, 11:48
TGV Lyria napisal/-a: 20.03.2021, 10:51 134/135? Pa ja ne bo vozil samo pol leta?
Za Italijo je vse mogoče, zato raje počakam na uradno. Nenazadnje gre pri vseh vlakih na relaciji I-SI za podporo Furlanije, kot pa božično darilo Trenitaile.
Pa interes ÖBB je tudi močno zastopan tu, če so se sploh spravili to delat.
Re 4/4 napisal/-a: 20.03.2021, 11:48 Daj prenehaj s temi mednarodnimi vlaki do Benetk. Sem že povedal, da so Italijani ukinili manevrsko službo v Benetkah in se kje - zato je čez noč push-pull v Italiji tako popularen, pa še brezposelnim E 464 je treba iskati delo. Konec leta pa ukinjajo še vse manevrske službe RFI na vseh mejnih postajah na svojih tleh. Kot zadnji padeta Brenner in Trbiž. Prevozniki (ki se temu trenutno upirajo) se bodo morali potem sami spremikati, speti.... Zato se nočni za Rim uredi na doppio simmetrica v Trevižu (Trevisio). če pa tam ni možno, si pa obsojen na postanek v Mestrah. Obujanje starih mednarodnih pa pride v upoštev, če se obudi Arenaways, ampak ta stric razmišlja da bi raje povezal Kalabrijo s Torinom. Pa še to vprašanje. Je pa dobil zadoščenje s sodbo na sodišču, da so ga FS, TI in RFI namerno ovirale.
Nočni za Rim misliš Nightjet? Ker njihov notranji ICN itak ima svoj krmilni vagon.
Meni stvar ni tako nemogoča, ker so Madžari pred časom pokupili celotno nočno floto Wagon Service. Neke plane že imajo s temi vagoni. Za prevoznika lahko vzamejo RCC ali Trenord, v Benetkah imajo omenjeni še vedno manevrske službe za brennerske EC vlake.

Pri debati o voznem redu 2021/2022 bi dodal še novico, da se sodeč po nekaterih govoricah podaljšuje Nightjet vlak Berlin/Varšava - Dunaj do Gradca, z zvezo na Emono.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3983
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 20.03.2021, 13:15
Nočni za Rim misliš Nightjet? Ker njihov notranji ICN itak ima svoj krmilni vagon.
Meni stvar ni tako nemogoča, ker so Madžari pred časom pokupili celotno nočno floto Wagon Service. Neke plane že imajo s temi vagoni. Za prevoznika lahko vzamejo RCC ali Trenord, v Benetkah imajo omenjeni še vedno manevrske službe za brennerske EC vlake.
NJ vlaki ja. Drži, Trenord oziroma podizvajalci so bili še v Benetkah do nedavnega, pa še ti so odšli. Razlog je v kaosu postaje Santa Lucia, kjer je manevriranje bolj v napoto. Obstaja samo še reševalna služba v bližini. Na mejnih postajah je druga zgodba, tam je državna agencija RFI-ju, zakonsko omejila delovanje. Pač Italijani ne marajo, da pomagajo konkurenci. Trenord kolikor vem ne bo več sodeloval z ÖBB, niti z SBB. ÖBB bo vozil sam preko RCC, Švicarji pa (se govori) spet z TI in naj bi bili Girunoti notranji vlaki Trenitalie :shock: Madžari? A ni to povezano z avstrijskim ultimatom po boljši kvaliteti in nakupom novih 115 "Vectronov", kot interopearbilnost? Jaz trenutno ne verjamem, da bi obudili stare vlake za Italijo

P.S. na Railvolution maš o NJ in RJ novico.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3983
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 20.03.2021, 12:24 Ali zato gradijo Italijani tisti lok v Vrtojbi, ker bo v Gorici ukinjena manevrske služba?
Je Gorica mejna postaja, ali je slučajno Nova Gorica? Govora je o mejnih postajah obeh sosednih železniških uprav, ki se nahajo v Italiji. Opčine, Domodossola II, Brenner, Trbiž. Ostale mejne postaje niso v Italiji, zato RFI tam ni, razen Ventimiglije, ki bo ostala izjema. Na Opčinah so službo ukinili že decembra 2020, kjer je manevriranje prevzel Adriafer. Na Trbižu bo verjetno v vmesnem času izvajal storitve Inrailov Traction & Service.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 313
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Slika
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 852
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Gledam tele mejne postaje, pa se mi postavlja vprašanje, če je po osamosvojitvi kak vlak peljal do Kumrovca?
Provodnik
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 05.02.2021, 20:04

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Provodnik »

https://www.akos-rs.si/zeleznice/razisc ... -prometa-2

Družba Slovenske železnice - Potniški promet d. o. o. je 7. 4. 2021 agencijo obvestila, da namerava prevoznik zaprositi upravljavca javne železniške infrastrukture za dodelitev dveh novih vlakovnih poti za izvajanje storitev potniškega prometa:

na relaciji Sežana - Ljubljana (za mednarodno vlakovno pot na relaciji Milano - Ljubljana) in obratno, s pričetkom vožnje dne 12. 12. 2021 in koncem vožnje dne 10. 12. 2022;
na relaciji Šentilj - Ljubljana (za mednarodno vlakovno pot na relaciji Budimpešta - Ljubljana) in obratno, s pričetkom vožnje dne 12. 12. 2021 in koncem vožnje dne 10. 12. 2022.



Provodnik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3983
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Do Budimpešte bi imel vlak 4-5 RIC vagonov, čigavi bodo? Gysev?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 660
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Še zmeraj pa na AKOSu ni nič o MV134/135 kar da slutiti, da ga ne bo
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2403
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 10.04.2021, 9:38 Do Budimpešte bi imel vlak 4-5 RIC vagonov, čigavi bodo? Gysev?
Ja. Gysev Raabercity oz. bivši ÖBB vagoni, odkupljeni in prenovljeni. Gre v bistvu za podaljšanje IC vlaka Budimpešta - Gradec do Ljubljane.
andre85 napisal/-a: 10.04.2021, 9:44 Še zmeraj pa na AKOSu ni nič o MV134/135 kar da slutiti, da ga ne bo
Je bil že davno, saj je že od decembra vnešen v vozni red.

Mi je pa nenavadno, da je Freccia planirana direktno LJ - Opčine, brez vmesnega postanka v turistično oblegani Postojni. Včasih so Italijani imeli ekstra vlak za turiste v Postojnsko jamo (Postumia Express), zdaj pa nočejo tam ustavljati.
Odgovori