Vozni red 2021/2022
Re: Vozni red 2021/2022
Ta NJ definitivno ne gre skozi Varšovo. Gredo pa nekateri vagoni
Če bomo imeli direktno navezavo na Berlin (na ta NJ) ni tehničnega razloga, da ne bi imeli direktnega vagona tudi za Varšavo. Vprašanje pa, če je dovolj potnikov, da napolnemo en vagon iz LJ. (Lahko pa bi morda imeli direktne vagone samo na določeni dni )
Če bomo imeli direktno navezavo na Berlin (na ta NJ) ni tehničnega razloga, da ne bi imeli direktnega vagona tudi za Varšavo. Vprašanje pa, če je dovolj potnikov, da napolnemo en vagon iz LJ. (Lahko pa bi morda imeli direktne vagone samo na določeni dni )
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2021/2022
Drugoleto novo vozni red za RegioJet bo 1070/1071; Zagreb / Ljubljana -Maribor -Graz -Dunaj -Praha -Dresden -Berlin in Ljubljana / Zagreb ( nočni vlak )..vidkrt napisal/-a: ↑17.11.2021, 14:22Ja, to je pa res idealno! Pa a gre ta NJ Graz - Berlin tudi čez Varšavo, tako kot tisti, ki gre iz Dunaja? Ker potem bi Lahko SŽ napletle povezavo in še za Varšavo in še za Berlin!urban120 napisal/-a: ↑17.11.2021, 13:39 Zanimivo...
NightJet med Gradcom in Berlinom vozi dobesedno vzporedno z emono. Emona pride v Gradec ob 19.20 in odpelje ob 19.26. NJ pa štarta iz Gradca ob 19.21.
To ne more biti naključje in je edinstvena priložnost, da se SŽ dogovori za direktne spalnike na emona+NJ za Berlin.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2022
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
P.s. Na scottiju direktne veze Gradec Berlin ni. Je potrebna vonja z Emono in prestop na Dunaja. Zanimivo...
Mesec junij 2022 bo iz Gradec za Berlin in Varšavi ( NJ 406/456 in 407/457)
Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2021/2022
Ne pozabi, da pride Emona v Ljubljano ob 14.00 in gre proti Dunaju ob 16.00. To pa ni ravno idealno več za nočni vlak.urban120 napisal/-a: ↑17.11.2021, 13:39 Zanimivo...
NightJet med Gradcom in Berlinom vozi dobesedno vzporedno z emono. Emona pride v Gradec ob 19.20 in odpelje ob 19.26. NJ pa štarta iz Gradca ob 19.21.
To ne more biti naključje in je edinstvena priložnost, da se SŽ dogovori za direktne spalnike na emona+NJ za Berlin.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=2022
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
P.s. Na scottiju direktne veze Gradec Berlin ni. Je potrebna vonja z Emono in prestop na Dunaja. Zanimivo...
Zveza s prestopom med Emono in NJ je čisto v redu. Pozitivno je to, da se ti ni treba več zbujati ob 6h zjutraj na Dunaju, ampak se lahko mirno naspiš do Gradca in se šele tam spakiraš iz postelje. Obratno pa je vozni red absolutno smotan, ker gre NJ pred Emono iz Gradca, jo nekje na poti počaka (prehitevanje!) in pride za njo v WIener Neustadt. Do Gradca pa začne voziti šele z junijem 2022.
Re: Vozni red 2021/2022
Prav imaš, teli prestopi v Gradcu so kar ugodni.
Pragmatik bi NJ in Emono, proti Dunaju, spel v Gradcu. Itak, oba ustavljata na istih postajah v razponu nekaj minut. Kaj bodo naredili, pa je odločitev finančnega oddelka na ÖBB.
Če bi bilo dovolj potnikov pa še vedno mislim, da je nek določen "komot" v temu, da se ob štirih vsedeš na vlak v LJ in se zbudiš v Berlinu. Spalni vagoni čez dan itak niso v uporabi.
Povratek je res neugoden za spalnik. Ena možnost bi bila, da Emono prestavijo na odhod ob 7.00 iz Dunaja ali pa, da bi spalni vagoni počakali eno uro v Gradcu. Ampak slednje potniki verjetno ne bi marali in bi direktni spalnik izgubil smisel.
Pragmatik bi NJ in Emono, proti Dunaju, spel v Gradcu. Itak, oba ustavljata na istih postajah v razponu nekaj minut. Kaj bodo naredili, pa je odločitev finančnega oddelka na ÖBB.
Če bi bilo dovolj potnikov pa še vedno mislim, da je nek določen "komot" v temu, da se ob štirih vsedeš na vlak v LJ in se zbudiš v Berlinu. Spalni vagoni čez dan itak niso v uporabi.
Povratek je res neugoden za spalnik. Ena možnost bi bila, da Emono prestavijo na odhod ob 7.00 iz Dunaja ali pa, da bi spalni vagoni počakali eno uro v Gradcu. Ampak slednje potniki verjetno ne bi marali in bi direktni spalnik izgubil smisel.
Re: Vozni red 2021/2022
Včasih je res bilo tako, da so direktni spalniki vozili čez pol Evrope in pri tem zamenjali 2-3 nosilne vlake. Ampak ta način je zdaj mimo. Se najde še sem ter tja kak "padalec", ki po prepeljani noči nadaljuje pot z dnevnim vlakom (recimo spalnik Dunaj - Kijev ali Praga - Bratislava - Košice), a načeloma se dnevni in nočni vlaki ne mešajo več.urban120 napisal/-a: ↑17.11.2021, 17:55 Prav imaš, teli prestopi v Gradcu so kar ugodni.
Pragmatik bi NJ in Emono, proti Dunaju, spel v Gradcu. Itak, oba ustavljata na istih postajah v razponu nekaj minut. Kaj bodo naredili, pa je odločitev finančnega oddelka na ÖBB.
Če bi bilo dovolj potnikov pa še vedno mislim, da je nek določen "komot" v temu, da se ob štirih vsedeš na vlak v LJ in se zbudiš v Berlinu. Spalni vagoni čez dan itak niso v uporabi.
Povratek je res neugoden za spalnik. Ena možnost bi bila, da Emono prestavijo na odhod ob 7.00 iz Dunaja ali pa, da bi spalni vagoni počakali eno uro v Gradcu. Ampak slednje potniki verjetno ne bi marali in bi direktni spalnik izgubil smisel.
Pri Emoni bi bila še vsaj 2 problema. Prvi je ta, da bi imel v Ljubljani manj kot 2 uri časa za pripravo vagona za povratek. Kar je pri spalniku res minimum od minimuma. Drugi pa, da bi povezoval dve točki izven Avstrije ali Švice. Torej ne na eni ne na drugi strani ne bi imel "domače baze". Kje bi torej naročili catering, kje bi menjali posteljnino? Logistika nočnih vlakov je sila zapletena. Za eno pot v Berlin in nazaj bo moral recimo v Gradcu vzeti komplet posteljnino za obe smeri, pa marsikatero hrano in pijačo tudi - nekaj verjetno lahko dopolni v Berlinu, svež kruh za zajtrk pa menda dobijo celo dostavljen iz lokalne pekarne nekje sredi noči, a vsega zagotovo ne. Nightjet standard ponudbe pa je tudi zelo visok in se ga ne da primerjati s spalniki izpred 30 let.
Re: Vozni red 2021/2022
Notranji vozni red je že objavljen na DB in Oebb Scotty.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vozni red 2021/2022
Najlepša hvala.
Nov vozni red prinaša par izboljšav med LJ in MB. Mene navdušuje tudi do, da imamo nove veze za Gradec.
Med drugim tudi trenutno najhitrejšo vezo z Gradcem. 2 uri in 47 menut je kr fajn napredek
Bolj bizarno mi je, da vlak med MB in Špiljem označuje z drugo številko in kot prestop? Zakaj točno je to potrebno?
Razočaralo me je pa to, da IC512 med MB in Šiljem označuje kot ICS. Kot je napisal TGV Lyria je to zloraba ICS znamke. Ker pa se vlaka vodita ločeno pa še rezervacija ne velja celo pot od LJ do Špilja. Oziroma kako jo bodo sploh zaračunali, saj mi zdej, ko grem z Emono iz Gradca v LJ zaračunajo dodatek samo med MB in LJ.
Najbolj bizarno pa je, da izgleda vozni red nepopoln. Jutranji IC512/ICS30 prispe v Špilje ob 7.55 Kontra veza iz Gradca prispe ob 7.59. Če bi ICS štartal ob 8.05 bi ujel svoj vozni red v MB ob 8.19 za LJ. Ampak vlaka med Špiljem in MB ni!? Zgleda kot, da bo nazaj vozil prazen. Oziroma na splošno ni nobenega povratnega ICS med Špiljem in MB
Re: Vozni red 2021/2022
Croatio naj bi v novem voznem redu vlekel ELL Vectron (verjetno v lasti SŽ PP) od Dunaja do Dobove.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2022
So torej le našli način za izmenjavo kilometrov, in lahko pričakujemo 1216 na Emoni?
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2022
So torej le našli način za izmenjavo kilometrov, in lahko pričakujemo 1216 na Emoni?
Re: Vozni red 2021/2022
Super! Samo, zakaj pa je ne bi tudi lahko od Dunaja (vsaj do Dobove) ne bi vlekla naša Živa 541 ali pa OeBB Taurus 1216? Ker kolikor vem, lahko vozita in po Avstriji, in po Hrvaški. A ni tako?TGV Lyria napisal/-a: ↑20.11.2021, 8:25 Croatio naj bi v novem voznem redu vlekel ELL Vectron (verjetno v lasti SŽ PP) od Dunaja do Dobove.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2022
So torej le našli način za izmenjavo kilometrov, in lahko pričakujemo 1216 na Emoni?
Drugače pa je že to super!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Vozni red 2021/2022
Je bilo že nekajkrat razloženo.vidkrt napisal/-a: ↑20.11.2021, 8:51Super! Samo, zakaj pa je ne bi tudi lahko od Dunaja (vsaj do Dobove) ne bi vlekla naša Živa 541 ali pa OeBB Taurus 1216? Ker kolikor vem, lahko vozita in po Avstriji, in po Hrvaški. A ni tako?TGV Lyria napisal/-a: ↑20.11.2021, 8:25 Croatio naj bi v novem voznem redu vlekel ELL Vectron (verjetno v lasti SŽ PP) od Dunaja do Dobove.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2022
So torej le našli način za izmenjavo kilometrov, in lahko pričakujemo 1216 na Emoni?
Drugače pa je že to super!
541 je last SŽ Tovornega prometa in se ne bo več posojala na potniške vlake, razen v izjemnih primerih. Za uporabo avstrijske mašine pa morajo SŽ dati nekaj v zameno (t.i. izmenjava kilometrov) ali pa uporabo plačati.
Sicer je ta izmenjava kilometrov po mojem mnenju samo še ena v vrsti bedarij, ki zavira konkurenčnost železnice v mednarodnem potniškem prometu. Ampak naj bo.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2021/2022
Emona in Croatia bo 193 “Vectron “ (193.723,730), 1216.0xx nevem in ne bo Emona ..TGV Lyria napisal/-a: ↑20.11.2021, 8:25 Croatio naj bi v novem voznem redu vlekel ELL Vectron (verjetno v lasti SŽ PP) od Dunaja do Dobove.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2022
So torej le našli način za izmenjavo kilometrov, in lahko pričakujemo 1216 na Emoni?
211,210,414,415,314,315,212,213 bo vozi ÖBB 1216.1xx
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2021/2022
Še večja bedarija je vztrajanje na menjavi lokomotiv za kratko relacijo (Dobova - Zagreb g.k.) in s tem podaljševanje voznega časa. Če imajo sedaj še izgovor na Schengensko mejo pa čez nekaj let ne bo več tako.
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2021/2022
Zaradi sindikat hrvaški železnic proti …
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2021/2022
Lahko da se izgovarjajo na sindikat ... ampak če bi poslovodstvu HŽ-PP (oz. hrvaški politiki) ustrezalo drugačno stanje, potem nobeno protestiranje sindikata ne bi pomagalo.
LP, Metod
Re: Vozni red 2021/2022
Nivo bedarije Dobova ali Opčine je tam tam, v Dobovi se vsaj električna napetost menja, medtem ko na Opčinah prevzame pod isto napetostjo vlak mašina, ki bi ga lahko vlekla celo pot z Dunaja...mkx napisal/-a: ↑20.11.2021, 16:51
Lahko da se izgovarjajo na sindikat ... ampak če bi poslovodstvu HŽ-PP (oz. hrvaški politiki) ustrezalo drugačno stanje, potem nobeno protestiranje sindikata ne bi pomagalo.
Sicer pa, kaj ima sindikat za ropotati? Sindikat naj bi bil organizacija za delavske pravice, in kaj imajo te veze s tem, katera mašina vleče vlak od Dobove do Zagreba? Vozil bi itak njihov strojevodja, premik v Dobovi pa opravljajo SŽ, torej nihče iz njihove organizacije ne bi bil oškodovan.
Ali je tam sindikat tudi tihi lastnik kakšne mašine? Morda si lasti kar celo floto HŽPP Brene in ASEA?