Zdravo vsem,
mogoče mi lahko daste tukaj nekaj več informacij. Malo sem že preiskal forum, samo nisem našel ravno tega kar iščem.
Zanimam se za nakup hiše v Njivercah in je relativno blizu proge, slabih 100 metrov, circa 450 od postaje Kidričevo in me ravno s tem zanima količina prometa na relaciji Pragersko-Ptuj?
Vem, da med tednom pelje circa 10 potniških vlakov v vsako smer, kar ni problem, ker mi niso moteči, zanima me predvsem tovorni promet in vrsta tega tega prometa, kot tudi kdaj gre mimo tukaj največ prometa?
Tudi me zanima, če so kakšne informacije o širitvi proge, se pravi drugega tira na tej ralaciji? Vem da je bila proga elektrificirana in posodobljena pred kratkim, kar verjetno pomeni nekaj več prometa.
Hvala za kakršnokoli informacijo.
Če sem pa slučajno dal v naroben oddelek foruma, mi pa kar prestavite.
Količina prometa na relaciji Pragersko-Ptuj
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 22.06.2021, 9:56
Re: Količina prometa na relaciji Pragersko-Ptuj
https://www.gov.si/assets/ministrstva/M ... a-2030.pdf
Na strani 19, imaš uradno analizo z preglednico 2.2, kjer piše, da se bo letna količina tovora leta 2030, glede na leto 2009, na progi Pragersko - Ormož, lahko povečala za 367 %, če se bodo proge posodobile na neko normalno stanje. Evropska unija tudi pričakuje, da se bo med letom 2030 in 2050 količina tovora še podvojila, napram letu 2030. Želja je še nova proga med Madžarsko in Slovenijo, kjer bi jo gradili samo, če se bo po njej uvedel tovorni promet, ki se bi delno preusmeril stran od Hodoša. V dolgoročnem planu je tudi še drugi tir, ki pa ni zajamčen, da bo po celi trasi. Sicer se v Evropi uvaja uredba o tišjih vagonih in zavorah, ampak to bo trajalo še nekaj časa, da se vsem starejšim vagonom zamenjajo zavore ali se jih zamenja. Z zaviranjem lokomotive, kjer se sliši hlajenje zavornega upora, pa žal ne moreš ničesar pomagati. Pojdi za en dan na parcelo, pa se prepričaj, kako je danes. Če bo mimo prišel kakšen star glasen zelen velik dizel, pa se lahko tolažiš, da jih čez 10-20 let več ne bo. Vozijo pa samo žito čez Čakovec.
Na strani 19, imaš uradno analizo z preglednico 2.2, kjer piše, da se bo letna količina tovora leta 2030, glede na leto 2009, na progi Pragersko - Ormož, lahko povečala za 367 %, če se bodo proge posodobile na neko normalno stanje. Evropska unija tudi pričakuje, da se bo med letom 2030 in 2050 količina tovora še podvojila, napram letu 2030. Želja je še nova proga med Madžarsko in Slovenijo, kjer bi jo gradili samo, če se bo po njej uvedel tovorni promet, ki se bi delno preusmeril stran od Hodoša. V dolgoročnem planu je tudi še drugi tir, ki pa ni zajamčen, da bo po celi trasi. Sicer se v Evropi uvaja uredba o tišjih vagonih in zavorah, ampak to bo trajalo še nekaj časa, da se vsem starejšim vagonom zamenjajo zavore ali se jih zamenja. Z zaviranjem lokomotive, kjer se sliši hlajenje zavornega upora, pa žal ne moreš ničesar pomagati. Pojdi za en dan na parcelo, pa se prepričaj, kako je danes. Če bo mimo prišel kakšen star glasen zelen velik dizel, pa se lahko tolažiš, da jih čez 10-20 let več ne bo. Vozijo pa samo žito čez Čakovec.
Re: Količina prometa na relaciji Pragersko-Ptuj
MMG, vozijo do Kotoribe
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Količina prometa na relaciji Pragersko-Ptuj
Regan in Milka, kakšen preljubi par