Toliko norosti, kot sem je prebral v zadnjih nekaj objavah, pa še ne. Bom kar direkten: tisti, ki trdi, da je vleka Railjeta z Reganom samo politični problem, da težavo vidijo samo Avstrijci itd., žal nima osnovnega pojma o Railjetu kot vlaku, hkrati pa tudi zelo pomanjkljivo znanje o železnici.
Bom šel kar po vrsti, najprej tehnični vidiki:
1. Osnovno je napisal že Re 4/4, namreč Railjet ni klasika, ampak vagonska garnitura, ki za vleko potrebuje kompatibilno lokomotivo, vse ostalo je zasilna vleka.
2- Kot je že nekdo omenil, po Bohinjki Taurus ne more zaradi prevelikega osnega pritiska. Ampak tudi če bi lahko - glej zgoraj in spodaj.
3. Tale mi je bila res "močna". Koliko znanja o železnici ima človek, ki kaj takega napiše?
preglednik napisal/-a: ↑05.07.2022, 10:46
Regan bi garnituro samo vlekel in jo napajal s 1500 V napetosti iz svojega generatorja. Vse ostalo bi se dogajalo iz Taurusa. Zanima me, kje razmišljam narobe, oz. zakaj to ni možno?
Človek, vse je narobe. Iz Taurusa se ne more dogajati nič, ker je izklopljen in se pelje hladen kot vagon.
Resno, eni ste prav nemogoče obsedeni s temi obvozi po Bohinjki. Kot da je ta naša proga središče sveta. Samo čakam, da bo kdo predlagal Frecciarosso 1000 po Bohinjki s Španko spredaj za vleko. Dajte se no umiriti. Obvoz tovora gre, pogojno bi šel tudi obvoz Nightjeta, dokler je še klasika kot zdaj. Ampak so pač speljali stvar drugače z združevanjem v Ljubljani. Tole z RJ po Bohinjki z Reganom spredaj je pa totalen no-go.
4. Grem na drugi predlagan obvoz.
urban120 napisal/-a: ↑05.07.2022, 15:41
Ni mišljeno sarkastično. RJ Dunaj - Benetke, se mi zdi zelo atraktivna linija. Obvoz Graz - Maribor - Ljubljana - Občine, niti ne bi bil tako zgrešen.
Auč, že pri "ni mišljeno sarkastično" se zame ustavi. Railjet namreč nima homologacije in niti nobenega dovoljenja za Slovenijo! Torej ideja prek Gradca in Ljubljane odpade. Poleg tega v Sloveniji sploh ne obstaja push-pull vleka, niti je ni v nobenem pravilniku, zakonu, nikjer (vsaj kolikor vem). Torej, za uvedbo RJ pri nas bi morali najprej spremeniti vse možne pravilnike, nato pa seveda sledi dolgotrajno testiranje, homologacija in na koncu šolanje strojnega osebja za vožnjo s krmilnim vagonom ter seveda za Railjetovo programsko opremo. Ali se to izplača za en mesec obvoza, pa naj si odgovori vsak sam.
Poleg tega je treba vzeti v zakup avstrijski vozni red, beneški Railjeti so namreč del beljaškega takta, ki ne ustavlja med Wiener Neustadt in Brück a.d. Mur. Gradec ima svoj takt vlakov. Na mestu je tudi vprašanje voznega časa - prek Slovenije bi bil konkretno daljši, kot če potniki presedajo na avtobus v Beljaku. In nenazadnje, dnevni vlaki ne potrebujejo obvoza. Potrebujejo ga nočni, saj nihče ne želi sredi noči iz postelje in naprej sedeti na avtobusu.