Siemens Desiro 312
Siemens Desiro 312
Pozdravljeni.
Zanima me koliko časa bodo še vozili ter koliko pogosti bodo na progah Desiroti (312), glede na to, da so SŽ nabavile kar precej novih Stadler-jov?
Bilokakšnega odgovora bi bil vesel.
Lep pozdrav
Zanima me koliko časa bodo še vozili ter koliko pogosti bodo na progah Desiroti (312), glede na to, da so SŽ nabavile kar precej novih Stadler-jov?
Bilokakšnega odgovora bi bil vesel.
Lep pozdrav
Re: Siemens Desiro 312
Vozili bodo povsod kjer je štrom kot do sedaj še vsaj 15 let.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Siemens Desiro 312
desiro še vozi do cca 2033 leta potem konec , pendolino še vozi do 2028 ali 2030 leta potem konec.. v SŽ bo 25kV (cca 2035 leta)..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Siemens Desiro 312
In KISSi? Bodo tudi novo za 25kV?RitterVonGhega napisal/-a: ↑22.02.2022, 10:22 desiro še vozi do cca 2033 leta potem konec , pendolino še vozi do 2028 ali 2030 leta potem konec.. v SŽ bo 25kV (cca 2035 leta)..
Pa lep pozdrav
Re: Siemens Desiro 312
In smo spet pri 25 kV sanjarijah. Kdaj bo tega konec? Pri nas pač nikoli, nikoli, nikoli ne bo 25 kV. Hvalabogu.
Kot odgovor na temo pa: Stadlerji nikoli niso bili mišljeni kot menjava Siemensov. Pred njihovim prihodom je bilo kronično pomanjkanje garnitur, na novo elektrificirani hodoški progi so vozili Fiati. Zdaj so Stadlerji zamenjali Gomulke in klasike v notranjem prometu, proti Hodošu končno vozijo električni vlaki.
Edina "menjava" med tema serijama je bila Kiss vs. dvojniki Desirojev. S tem so se v bistvu sprostile garniture, ki so bile doslej prisiljene voziti dvojnike.
Kot odgovor na temo pa: Stadlerji nikoli niso bili mišljeni kot menjava Siemensov. Pred njihovim prihodom je bilo kronično pomanjkanje garnitur, na novo elektrificirani hodoški progi so vozili Fiati. Zdaj so Stadlerji zamenjali Gomulke in klasike v notranjem prometu, proti Hodošu končno vozijo električni vlaki.
Edina "menjava" med tema serijama je bila Kiss vs. dvojniki Desirojev. S tem so se v bistvu sprostile garniture, ki so bile doslej prisiljene voziti dvojnike.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Siemens Desiro 312
Kiss 313 lahko menjava od 3kV dol za gor 25kV , lahko ..MatejP napisal/-a: ↑22.02.2022, 12:34In KISSi? Bodo tudi novo za 25kV?RitterVonGhega napisal/-a: ↑22.02.2022, 10:22 desiro še vozi do cca 2033 leta potem konec , pendolino še vozi do 2028 ali 2030 leta potem konec.. v SŽ bo 25kV (cca 2035 leta)..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Siemens Desiro 312
Ares, zanimivo da o tej predptipravi strojevodje z licenco za srtjo 313 nismo obveščeni, pa je že samo teoretično izobraževanje za posamezno setjo zelo obsežno in takšna zadeva sigurno nebi ostale neomenjena....RitterVonGhega napisal/-a: ↑23.02.2022, 0:55Kiss 313 lahko menjava od 3kV dol za gor 25kV , lahko ..MatejP napisal/-a: ↑22.02.2022, 12:34In KISSi? Bodo tudi novo za 25kV?RitterVonGhega napisal/-a: ↑22.02.2022, 10:22 desiro še vozi do cca 2033 leta potem konec , pendolino še vozi do 2028 ali 2030 leta potem konec.. v SŽ bo 25kV (cca 2035 leta)..
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Siemens Desiro 312
desiro napisal/-a: ↑23.02.2022, 19:04Ares, zanimivo da o tej predptipravi strojevodje z licenco za srtjo 313 nismo obveščeniRitterVonGhega napisal/-a: ↑23.02.2022, 0:55 Kiss 313 lahko menjava od 3kV dol za gor 25kV , lahko ..
Saj Miro ni napisal, da se naše Kisse na 25kV predela s SW upgrade v Mostah ... najbrž se jih da predelati z nekoliko večjim posegom saj Stadler dela Kisse za 25kV. Vprašanje pa je, koliko bo to ekonomično početi leta 2035 (če se Mirotova napoved uresniči)..-
LP, Metod
Re: Siemens Desiro 312
Verjetno mi je jasno da se predelava ne opravi z SW upedate, ampak glede na potek izobraževanja osebja in detaljnost le tega npr. Tudi točni informacji reže za vsesavanje svežega zraka ter lokacji samega uparjevalnika klimatske naprave, pa nato hladilnika itd. ) bi najbrž možnost oziroma želja po predelavi tudi bila omenjena, seti ne zdi?mkx napisal/-a: ↑23.02.2022, 21:22desiro napisal/-a: ↑23.02.2022, 19:04Ares, zanimivo da o tej predptipravi strojevodje z licenco za srtjo 313 nismo obveščeniRitterVonGhega napisal/-a: ↑23.02.2022, 0:55 Kiss 313 lahko menjava od 3kV dol za gor 25kV , lahko ..
Saj Miro ni napisal, da se naše Kisse na 25kV predela s SW upgrade v Mostah ... najbrž se jih da predelati z nekoliko večjim posegom saj Stadler dela Kisse za 25kV. Vprašanje pa je, koliko bo to ekonomično početi leta 2035 (če se Mirotova napoved uresniči)..-
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Siemens Desiro 312
Moje mnenje je, da se pri šolanju gotovo "v nulo" nauči o konkretnem modelu garniture, ki ga potem majstri vozite in vzdržujete. Ne vidim pa nikakršne potrebe po tem, da vam v podrobnosti razlagajo kaj vse bi lahko bilo če bi bilo. Kiss in flirt sta pač modularni platformi, SŽ so nabavile garniture z določenimi konfiguracijami. Verjamem, da se da SŽjeve KISSe predelati v drugačno konfiguracijo, je pa poseg verjetno še komplejsnejši kot generalna revizija. In temu primerna je najbrž tudi cena, ki je lastnik ne bo plačal če to ne bo nujno in gospodarno.
LP, Metod
Re: Siemens Desiro 312
Potem takem pa naj bo...mkx napisal/-a: ↑24.02.2022, 19:33 Moje mnenje je, da se pri šolanju gotovo "v nulo" nauči o konkretnem modelu garniture, ki ga potem majstri vozite in vzdržujete. Ne vidim pa nikakršne potrebe po tem, da vam v podrobnosti razlagajo kaj vse bi lahko bilo če bi bilo. Kiss in flirt sta pač modularni platformi, SŽ so nabavile garniture z določenimi konfiguracijami. Verjamem, da se da SŽjeve KISSe predelati v drugačno konfiguracijo, je pa poseg verjetno še komplejsnejši kot generalna revizija. In temu primerna je najbrž tudi cena, ki je lastnik ne bo plačal če to ne bo nujno in gospodarno.
Sž PP bo za novo vlak KISS serja 313 na 25 kV 2027 mogoče 2026 ne vem še čaka g mail Sž, vsi vlak Stadler se novo vozni red 2022/23 spne raljetu Graz-wien, mogoče wien-Villach_traviso_Roma termini.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER