Doprega je na zvezi z vlakovno ali priprego. Sploh pa doprege delajo "stari mački" za koprčanko, ki točno vejo, kdaj je potrebno porivat in kdaj popustiti. Informacije o stanju signalov na progi (odklon, pričakuj stoj, ustavi....) pa dobijo s čela vlaka.
Regan 664 napisal/-a: ↑11.03.2022, 6:05
Doprega je na zvezi z vlakovno ali priprego. Sploh pa doprege delajo "stari mački" za koprčanko, ki točno vejo, kdaj je potrebno porivat in kdaj popustiti. Informacije o stanju signalov na progi (odklon, pričakuj stoj, ustavi....) pa dobijo s čela vlaka.
Redna uporaba doprege je predpisana v navodilu o progi, predpisano je tudi, če je doprega pripeta ali nepripeta.
Pripeta doprega se redno uporablja na odseku Koper - Hrpelje Kozina, nepripeta pa na odseku Hrpelje Kozina - Rodik in Divača - Rodik.
Regan 664 napisal/-a: ↑11.03.2022, 6:05
Doprega je na zvezi z vlakovno ali priprego. Sploh pa doprege delajo "stari mački" za koprčanko, ki točno vejo, kdaj je potrebno porivat in kdaj popustiti. Informacije o stanju signalov na progi (odklon, pričakuj stoj, ustavi....) pa dobijo s čela vlaka.
No glede starih mačkov... za opravljanje doprege ni potrebne nobene posebne licence. Doprego lahko dela vsak strojevodja ki ima licenco za dotično vlečno vozilo s katerim se doprega opravlja, pa naj bo pripeta ali ne-pripeta.
V praksi je tako da doprege na Koperski progi delajo primorski strojevojde, sem in tja pa se zgodi da kakšno naredi tudi osebje iz Ljubljane.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER