Fantazijski vozni red 2022/2023

Humor in bedarije so pol zdravja :)
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

TGV Lyria napisal/-a: 02.06.2022, 19:39 4x ABeelmt, 2x ABeelm, 5x Beelm. In to je to kar imamo od primernih vagonov za mednarodni promet.
Tole okrog Emone in kako bo ukinjena zaradi Koralmbahna je meni čista idiotija. Kot da se ne da v Gradcu razpeti RJ dvojnika in enega poslati v Ljubljano, enega v Beljak. Če se pa tega nismo sposobni zmeniti in raje pustimo ukinitev edine zveze z Dunajem, smo pa res... #-o
Glede na to, da je bila pred kratkim podaljšana do Trsta, imajo Avstrijci očitno neke plane z njo.
No, potem ni noben problem, če bi za prvo silo bili na Emoni ABeelmt vagoni. Prav tako za Savo, na njej bi brez težav lahko bili ABeelm in Beelm vagoni, ne pa ti stari, neklimarltizirani. Se popolnoma strinjam, da je to kar si zapisal, idiotija. Ampak bi bilo pa vseeno boljše če bi peljal kak RJ, pa bi se v Gradcu razšla.

Sem pa dobil še en predlog glede tega:

Če bi res prešli na RailJete, (kar bi v bistvu bilo najboljše), bi pa jaz tako naredil, da bi enkrat šel v Trst, drugič pa v Reko, tretjič pa bi končal v Ljubljani. In kaj dobimo? Tri dnevne povezave z Dunajem. Poleti med sezono pa bi še tega, ki bi končal v Ljubljani, podaljšal še do Kopra, kjer bi bil potem še BUS za Portorož/Ankaran...

Če bi pa Emona ostala klasika, pa bi bila lahko sestavljena iz 9 vagonov (3 SŽ ki bi končali v Ljubljani, 3 HŽ ki bi šel za Reko, 3 ÖBB ki bi šli do Trsta).
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Dobil sem par novih idej o mednarodnih povezavah:

Eno Vindobono iz Berlina bi podaljšal iz Gradca do Ljubljane oz. naprej do Trsta. Pa še nekaj, kako bi lahko bil potovalni čas krajši: avstrijci ne bi imeli vmes nobenega postanka med Gradcom in potem še enega v Šplijlu zaradi meje. Potem pa v Sloveniji samo v Mariboru, Celju, Ljubljani, pa če bi še šel naprej do Trsta, pa v Postojni, Pivki, Divači, Sežani in Opčinah. To je ena povezava, dodal bi pa še eno, ki bi povezala Slovenijo z Dunajskim letališčem. (Flughafen Wien - Wien Hbf - Graz Hbf - Spielfeld Straß - Maribor - Celje - Ljubljana).

Pa še par povezav bi dodal oz. obstoječe povezave z Beljakom bi podaljšal do Salzburga/Müncha. Pa bi imeli en vlak München - Beograd in Salzburg - Zagreb.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a maxima »

Ena od meni najljubših prostočasnih dejavnosti je izmišljanje relacij in sestavljanje vlakov v Slikarju. Ker se jih je že nekaj nabralo, jih bom delil na forumu. Vem sicer, da to ni ravno v skladu s pravili teme, ampak je vseeno neke vrste fantazijski oziroma “popolni” vozni red.
Vsaka slika vsebuje rang, številko, ime (ne pri vseh), relacijo, zemljevid in sestavo vlaka. Slike so razporejene po številki vlaka (naraščajoče), ob vsaki sliki pa je še dodaten opis.
**Večina vagonov in lokomotiv je s strani https://www.vagonweb.cz/. Nekateri so predelani, nekateri pa narejeni na novo**

1. EC 100/101 "Jože Plečnik" - Obuditev vlaka, ki je pred leti povezoval Prago in Ljubljano. Vozil bi po najkrajši poti, čez Pardubice, Břeclav, Dunaj, /Gradec, (Koralmbahn), Beljak in Jesenice. Sestavljajo ga ČD 1216 (4 imajo dovoljenje za Slovenijo), ČD InterJet ter 4 izmišljeni SŽ vagoni, ki jih lahko predstavim v enem izmed sledečih prispevkov, če koga zanima.
Slika100_101 EC

2. EC 102/103 "Polonia" - Ta vlak je že povezoval Varšavo in Beljak, podaljšal bi ga do Ljubljane. Sestavlja ga ČD 1216 ter 7 PKP IC vagonov.
Slika102_103 EC

3. EC 134/135 "Franz Joszef" - Od kolega je prišla ideja, da bi vlak vozil skupaj z Emono, ampak mislim da je boljše, če vozita ločeno oz. z različnim voznim redom. Sestavlja ga ÖBB Railjet, za katerega bi bila potrebna homologacija.
Slika134_135 EC

4. EC 136/137 "Goldoni" - Še ena obuditev starega vlaka. Sestavlja ga SŽ lokomotiva (v tem primeru SŽ 541), 4 MÁV vagoni in 4 Trenitalia vagoni.
Slika136_137 EC

5. EC 150/151 "Emona" - Razen sestave nič novega. Na Emoni bi bila običajna različica Railjeta (brez Italije) in 1216 1xx.
Slika150_151 EC

6. RG 152-157 - RG 152-157 bi bili podaljški obstoječih D vlakov, ki vozijo med Gradcem in Špiljem. V Mariboru bi imeli vezo z ICS, v Gradcu pa z Railjeti proti Dunaju, Pragi itd. Poleg RGjev, bi uvedel tudi lokalce, ki bi imeli vezo z Railjeti, vozila pa bi dva Flirta v spregi.
Slika152_157 RG

7. EC 158/159 "Croatia" - Spet nič novega, razen sestave. Croatio bi vozil ELL 193 v najemu pri HŽ, ter s HŽ vagoni.
Slika158_159 EC

8. EC 160/161 "Casanova" - Vozil bi med Benetkami in Gradcem, z vezo z Railjetom v Gradcu. Sestavljal bi ga TI ETR610, ki bi za Slovenijo potreboval homologacijo.
Slika160_161 EC

9. EC 170/171 "Frecciarossa 1000" - Vlak, ki je bil planiran za vozni red 2021/2022, ampak žal (še) ne realiziran. Sestavljal bi ga ETR400 oziroma Frecciarossa 1000.
Slika170_171 EC

10. MV 200/201 - Podaljšek planiranega vlaka med Sarajevom in Zagrebom. Sestavljala bi ga SŽ lokomotiva in dva ŽFBiH Talga.
Slika200_201 MV

Če vam je bilo to všeč in želite, da nadaljujem, mi prosim napišite. Imam še 20 sestav, s povezavami v Grčijo, Srbijo, Švico, Nemčijo in celo bližnji vzhod.
jusko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 86
Pridružen: 23.11.2020, 18:43
Kraj: Jesenice

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a jusko »

Zanimivo :)
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a sikos »

Le tako naprej... Kaj pa notranje povezave?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a maxima »

sikos napisal/-a: 22.08.2022, 19:12 Le tako naprej... Kaj pa notranje povezave?
Uvedel bi taktni vozni red z LP in RG vlaki, glede na potrebe na posameznih progah. Zagotovo bi bilo potrebnih več vlakov za Koper, Novo Gorico itd. Prav tako bi uvedel MO vlake med Goricama, s Hrvaške do Dobove, iz Slovenije do Šapjan, in več povezav med Madžarsko in Hodošem, ter med Avstrijo in Jesenicami.

Drugi del s sestavami:
11. EC 208/209 "Hellas Express" - Obuditev vlaka Olympus, ki je v začetku tisočletja povezoval Atene in Ljubljano. Hellas Express sestavljajo Hellenic Train vagoni, in sicer 4 sedežni, ena restavracija in 4 spalniki.
Slika208_209 EC

12. EC 210/211 "Sava" - Sava bi spet povezovala Beograd in Beljak, v sestavi pa bi imela SV, SŽ in HŽPP vagone.
Slika210_211 EC

13. EC 212/213 "Mimara" - Mimara bi bila sestavljena iz izmišljenih SŽ vagonov, 1. r., restavracija, 1. /2. r. z oddelkom za kolesa in 4 vagoni 2. r.
Slika212_213 EC

14. EC 214/215 - Vozil bi kot del vlaka iz Frankfurta v Celovec z DB vagoni (v Beljaku bi se del vlaka odpel in nadaljeval proti Ljubljani). Po možnosti bi ga vozila ista lokomotiva kot Mimaro.
Slika214_215 EC

15. EN 240/241 "Venezia" - Še ena obuditev povezave iz preteklosti. Sestavljena bi bila iz dveh TI sedežnih vagonov, enega CFR sedežnega vagona (ki bi iz Budimpešte nadaljeval proti Bukarešti), MÁV restavracije in 3 sedežnih vagonov, izmišljenega SŽ ležalnika, 2 izmišljenih SŽ spalnikov in 3 RŽD spalnikov (ki bi iz Budimpešte nadaljevali proti Moskvi)***.
Slika240_241 EN

16. EC246/247 "Citadella" - Citadello, ki bi Budimpešto in Koper povezovala celo leto, bi sestavljali 3 MÁV sedežni vagoni (eden s prostorom za kolesa) in 3 izmišljeni SŽ vagoni, od tega dva sedežna in ena restavracija.
Slika246_247 EC

17. EC 310/311 "Drava" - Enaka relacija kot sedaj, le več vagonov in GySEV (oziroma MÁV) Vectron.
Slika310_311 EC

18. EN 414/415 "Alpine Pearls" - Sestavljen bi bil iz izmišljenega SŽ spalnika, dveh izmišljenih SŽ ležalnikov, izmišljenega SŽ sedežnega vagona, SBB sedežnega vagona in dveh HŽPP sedežnih vagonov.
Slika414_415 EN

19. NJ 458/459 "Adria" - Vlak z Dunaja do Benetk bi vozil vsak dan, med tem ko bi podaljška do Reke in Kopra med letom vozila izmenično vsak drugi ali tretji dan, ali celo enkrat na teden, med poletno sezono pa vsak dan.
Slika458_459 NJ

20. EN 489/499 "Lisinski" - Dela vlaka z Reke in iz Zagreba se združita v Ljubljani. Iz Zagreba je med sezono oz. po potrebi na voljo tudi vagon za prevoz osebnih avtomobilov.
Slika489_499 EN

***Sestave, ki sem jih naredil, obstajajo zgolj v idealnem svetu (mir, Koralmbahn, elektificirana proga od Gradca do meje z Madžarsko itd.) in nimajo nobene povezave s politiko, da ne bom oklican za podpornika Rusije v trenutni situaciji.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a maxima »

Tretji del s sestavami:
21. IC 502/503 "Pohorje" - Pohorc, kot je bil nekoč :D. No, skoraj. Al/WRl/Bl vagoni, ki so bili leta 1994 že predelani za vožnjo na Pohorcu, bi bili klimatizirani in sestavljali del vlaka od Kopra do Gradca. Za del od Pragerskega (mogoče bi bilo razpenjanje bolj smiselno v Mariboru?) bi uporabil enega ABeelma in tri Beelme.
Slika502_503 IC

22. EC 820/821 in 822/823 "Micotra" - Ideja, da bi Micotra vozila čez Slovenijo, ni niti moja, niti nova. Vozila bi dva para vlakov, vsak v svojo smer. Vsaka kompozicija bi naredila dva kroga v enem dnevu. Sestavljalo bi jo 7 ÖBB vagonov, med njimi en vagon za kolesa in restavracija.
Slika820_823 EC

23. RGJ 1070/1071 - RegioJet iz Berlina v Ljubljano in Zagreb, nekaj kar bi se lahko uresničilo že z voznim redom 2022/2023. Vlak sestavljajo po tri sedežni in tri spalni vagoni, za vsako smer. Da bi bilo odpenjanje/spenjanje v Zidanem Mostu čim hitrejše, bi bila na sklepu še ena lokomotiva, ki bi vlak odpeljala proti Zagrebu.
Slika1070_1071 RGJ

24. EN 1152/1153 (sezonski) - Namesto v Bratislavi (kot letos), bi začel v Pragi, kar bi nadomestilo RGJ 1220/1221, ki naj bi prihodnje leto vozil iz Krakova.
Slika1152_1153 EN

25. RGJ 1220/1221 (sezonski) - Vlak RGJ 1220/1221 je menda napovedan za naslednje leto. Osebno bi za električno lokomotivo dal najetega dizla, ki bi vozil vlak od Oštarij do Splita in nazaj. Do Zagreba bi prišel hladen, potem bi ga pa strojevodja ogrel do Oštarij.
Slika1220_1221 RGJ

26. RGJ 1222/1223 (sezonski) - Regiojet 1222/1223 bi vozil v precej nenavadni, vendar ob enem izvedljivi in zelo praktični sestavi. Prvi del vlaka bi se v Pivki odpel in nadaljeval proti Reki. Med razpenjanjem bi strojevodja zasedel dizla in začel z ogrevanjem. Na Kozini bi se vlaka za Koper in Pulj razpela in nadaljevala vsak v svojo smer.
Slika1222_1223 RGJ

27. EN 1410/1411 "Attika" (sezonski) - Poleti bi prevažal turiste v Grčijo, sestavljen bi bil iz Hellenic Train restavracije, spalnikov in vagonov za prevoz osebnih avtomobilov, ter SŽ sedežnega vagona in ležalnikov.
Slika1410_1411 EN

28. EN 1412/1413 "Dalmacija" (sezonski) - Povezoval bi Ljubljano in Split, sestavljen pa bi bil iz SŽ in HŽPP vagonov.
Slika1412_1413 EN

29. EN 1604/1605 "Istria" (sezonski) - Sestavljen iz MÁV in SŽ vagonov, vključuje spalnike, ležalnike, sedežne vagone, vagone za kolesa, restavracijo in bar. Vlak bi se delil na Kozini.
Slika1604_1605 EN

30. MV 13141/13154 "Optima Express" - Optima bi čez leto vozila med Carigradom in Beljakom s TCDD spalniki in ležalniki, med poletjem pa bi se jim pridružili ADY spalniki in restavracija, ki bi vozili med Bakujem in Minhnom.
Slika13141_13154 MV
Odgovori