Vozni red 2023/2024

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

novo vozni red ,

Emona in Croatia oba bo še vozi , sestave vagon nevem, e.lok bo vozi 541, ne bo več 193 vrni firme ELL ( konec)..

serija vrsta 510 ne bo vozi v Avstrijo, da bo vozi v Zagrebu v Hrvaški ( mogoče vsak dan 2 uri iz Ljubljane za Zagreb in Ljubljana ..)

MAV predlog še eni novo vlak iz ljubljane za Budimpešti, mogoče ..

ostalo počaka bo poleti več novice ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Hmmm mogoče bi MAV lahko podaljšal tudi IC Mura preko Gradca :)
Bi pa to lahko pomenilo konec Citadele. Bomo videli...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Zakaj konec Citadelle? Na madžarskem je to skoraj lokalni vlak v notranjem prometu, zato vozi dnevno, pri nas pa podaljšajo v IC. Za čas karnevala na Ptuju nabito poln. V smeri Avstrije ne bo sprememb, vsi vlaki ostajajo. Flirti za Zagreb? So popravili software ali pač karkoli že povzročalo motnje?
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Ne zastopim zakaj bi 510 vozil do Zagreba,če lahko kamot hrvati vozijo do Dobove,10 krat manj problemov in kompilciranja ,če jim seveda je če jim pa ni pa tudi 510 ne bo nič pomagalo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 18.03.2023, 11:51 Zakaj konec Citadelle? Na madžarskem je to skoraj lokalni vlak v notranjem prometu, zato vozi dnevno, pri nas pa podaljšajo v IC.
Citadella je na Madžarskem že kar nekaj let spet IC z obvezno rezervacijo sedeža. So pa bili časi, ko je vozila kot navaden brzi vlak oz. med Zalaegerszegom in Bobo celo kot lokalni s postanki na vseh postajah.
Zakaj konec? Ker v taki obliki kot je zdaj, je čisto vseeno ali vozi ali ne. Bullshit vlak, eden najslabših mednarodnih vlakov v Evropi. Pravi "Balkan Express". Tisti madžarski vagon nekoliko rešuje sceno, ostalo so nagravžni SŽ kupejevci, ki spadajo v železniški srednji vek.
SIMY napisal/-a: 18.03.2023, 16:01 Ne zastopim zakaj bi 510 vozil do Zagreba,če lahko kamot hrvati vozijo do Dobove,10 krat manj problemov in kompilciranja ,če jim seveda je če jim pa ni pa tudi 510 ne bo nič pomagalo.
Zakaj bi prestopal, če je lahko vlak direkten? Pa tu verjetno ne bi šlo za lokalne vlake s postanki na vseh postajah, ampak za kaj bolj direktnega (MV/IC) z manj postanki.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Glede na stanje na madžarskih železnicah in voznem stanju njihovih vagonov, Citadella ni prav nobena sramota. Trenutno Madžari uvrščajo bilokateri vagon na vlake, ker projekt IC+ na Madžarskem enostavno ni uspel, še več, postal je osovraženi projekt.Skoraj pol leta od podpisa okvirne pogodbe za 115 Vectronov, še niso kupili niti enega, nakup Vekatrainov pa so črtali, ker denarja ni. Tako da ne vem kaj naj bi se spremenilo z novim voznim redom. Vsaj 40 Kissov so dobili.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a: 18.03.2023, 11:51 Zakaj konec Citadelle? Na madžarskem je to skoraj lokalni vlak v notranjem prometu, zato vozi dnevno, pri nas pa podaljšajo v IC. Za čas karnevala na Ptuju nabito poln. V smeri Avstrije ne bo sprememb, vsi vlaki ostajajo. Flirti za Zagreb? So popravili software ali pač karkoli že povzročalo motnje?
Ker gre IC Mura iz Budimpešte preko Gradca ob približno enakem času. Ta linija, tako kot IC Drava, pa poleg Gradca povezuje tudi Maribor. (Meni se zdi IC Drava zelo inovativen)
Ampak, če gre Cittadeli tako dobro na obeh straneh, se nam ni nič bati :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

IC Mura gre eno uro prej kot Citadella, pa še štarta iz Keletija, medtem ko je Citadelli namenjena Deli, torej na postaji, ki je zahodneje od Keleti.
IC Drava pa je za mene šolski primer slabe prakse povezovanja. Če bi bil nekakšen takt, bi bilo vredu, ampak ker je takšna povezava samo enkrat na dan, je vozni red povsem neuporaben za veliko potnikov.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

PP SŽ rekel, za Citadella bo ostane za novo vozni red 2023/24!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Olalala
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 03.06.2022, 13:34

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Olalala »

Re 4/4 napisal/-a: 21.03.2023, 10:20 IC Mura gre eno uro prej kot Citadella, pa še štarta iz Keletija, medtem ko je Citadelli namenjena Deli, torej na postaji, ki je zahodneje od Keleti.
IC Drava pa je za mene šolski primer slabe prakse povezovanja. Če bi bil nekakšen takt, bi bilo vredu, ampak ker je takšna povezava samo enkrat na dan, je vozni red povsem neuporaben za veliko potnikov.
IC Drava drži takt z IC Muro do Graza, kjer se ta pač konča Drava pa vse do Ljubljane. Od Graza do Ljubljane pa vozi z istim taktom kot Emona, na relaciji Graz-Maribor je usklajena še z taktom Croatie, tako da ni "kar nekaj v voznem redu"
Je pa IC Drava tudi zelo uporaben za potovanje na Češko, saj lahko z samo 1 prestopom v Grazu prideš iz Ljubljane v Prago. Problem ja samo da iz Ljubljane do graza rabiš predolgo.
Tako da ne rabimo ravno vedno šimfata vsega in počez samo zato ker lahko, in tudi če se neka povezava tebi osebno ne zdi potrebna še ne pomeni da za druge ni, saj nihče še ni umrl zarad preveč javnega prevoza, neke povezave 5x na dan pa v mednarodnem prometu res ne moreš pričakovat. Ravno zaradi takega šimfanje in mišljenja da je vse zanič se ukinjajo povezave in javni prevoz zanemarja namesto izboljšuje.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ne vem sicer kje se vidi opravljanje, ampak jaz stojim za svojimi besedami. IC Drava ima slab vozni red. Javni prevoz (vse oblike, ne samo osredotočenost na vlak) je učinkovit, če deluje od "vrat do vrat", oziroma vsaj od začetne do končne postaje potovanja z vlakom, kjer potnik na koncu ne izstopi iz mednarodnega vlaka 30 km od doma, ob pol polnoči, ko vse že spi in poizkuša zajeti večino prebivalstva in ne samo manjši del, ki ima srečo da živi ob glavni progi. No in tu je srž problema. IC Drava, sploh v smeri Slovenije je praktično neuporabna, ker IC Drava, kot že sam pišeš sam ni samo Gradec - Maribor, povezuje širši del tega dela Evrope, ampak dokler bo samo en par, pa še ta povratni nima nobene povezave s prestopnimi vlaki, lahko mirne duše rečem, da ni prav nobena inovacija, ampak slaba povezanost, ravno toliko da je. Še mednarodni vlaki za Italijo so bili dostopni praktično vsakomur. Okoli 5x na dan, pa bodo samo starejši uporabniki vedeli, da je včasih obstajal takt Maribor - Dunaj z IC vlakim, torej se je dalo, dokler potem ÖBB ni prešel na koncept RailJet.

Ali je mednarodni prevoz postal zanič ali ni, prepuščam posamezniku, ampak kaj vse je že obstajalo... problematiko tega pa sem opisal v drugi temi.
Olalala
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 03.06.2022, 13:34

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Olalala »

Re 4/4 napisal/-a: 22.03.2023, 18:53 Ne vem sicer kje se vidi opravljanje, ampak jaz stojim za svojimi besedami. IC Drava ima slab vozni red. Javni prevoz (vse oblike, ne samo osredotočenost na vlak) je učinkovit, če deluje od "vrat do vrat", oziroma vsaj od začetne do končne postaje potovanja z vlakom, kjer potnik na koncu ne izstopi iz mednarodnega vlaka 30 km od doma, ob pol polnoči, ko vse že spi in poizkuša zajeti večino prebivalstva in ne samo manjši del, ki ima srečo da živi ob glavni progi. No in tu je srž problema. IC Drava, sploh v smeri Slovenije je praktično neuporabna, ker IC Drava, kot že sam pišeš sam ni samo Gradec - Maribor, povezuje širši del tega dela Evrope, ampak dokler bo samo en par, pa še ta povratni nima nobene povezave s prestopnimi vlaki, lahko mirne duše rečem, da ni prav nobena inovacija, ampak slaba povezanost, ravno toliko da je. Še mednarodni vlaki za Italijo so bili dostopni praktično vsakomur. Okoli 5x na dan, pa bodo samo starejši uporabniki vedeli, da je včasih obstajal takt Maribor - Dunaj z IC vlakim, torej se je dalo, dokler potem ÖBB ni prešel na koncept RailJet.

Ali je mednarodni prevoz postal zanič ali ni, prepuščam posamezniku, ampak kaj vse je že obstajalo... problematiko tega pa sem opisal v drugi temi.
IC Drava opravlja na slovenskem tako kot ostali mednarodni ruši funkcijo regionalnega prometa, in vlaki v nočnih urah med Mariborom in Ljubljano niso neka redkost in je prav da so, pa tudi če nimajo povezave za v vsako vas. Tudi če ni najbolj poln/uporaben vseeno nudi funkcijo omogočanja povezav, in če ga ne bi bilo bi nekdo namesto vlaka izbral nekaj druga saj ne bi imel vlaka nazaj (me vem imena tega koncepta zakaj se tudi manj poln javni promet splača). Nevem meni je IC drava v jutranjih urah prav luštkat če greš nekam severno ali vzhodno in hočeš priti še preden se stemni, ali pa povratni ko hočeš štartat v popoldanskih urah iz npr Prage, Dunaja, Budimpešte...
Se pa strinjam da bi podaljšan IC Mura bil za večino ljudi bolj uporaben, skupaj z Dravo in Cittadelo bi bili 3 pari vlakov v Budimpešto (2 od tega skozi Graz) kar lepa povezava za 2 kapilatistični državi iz Balkana.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Mislim, da je navdušenje (tudi moje) nad IC Drava produkt današnjega časa. Na žalost, nisem doživel ex vlakov in mednarodnih vlakov v kakršnem koli taktu. Zadnje čase se prav čudim, ko na WagonWEB vidim, kakšne vse mednarodne povezave smo imele še v 2000ih. Od vlakov, v mednarodnem prometu, s katerimi sem se v zadnjih 5 letih vozil, pa že vsaj trije ne vozijo več.

Kot sem verjetno že kje napisal, mi je IC Drava zanimiv, ker povezuje bistveno večja mesta in ima več potniškega potenciala kot npr. IC Citadela. Hkrati pa vozi čez tri države, kar je skoraj nezaslišano za 2023 :-o . Odhod ob 5ih zjutraj in povratek ob enih zjutraj, je sicer malo nepraktičen, ampak se mi zdi, da še vedno predstavlja zelo dobro izhodišče za določene daljše poti (Dunaj, Praga, V Budimpešti tudi prestop za Romunijo itd.) (marsikateri IC/EC vlak med Nemčijo in Avstrijo začne od podobni uri). Ker pa vozi kot IC klasika in ob takih urah kot vozi, pa mogoče tudi ni potrebno, da je tako uspešen, kakršen je nivo za praktično vse ostale mednarodne vlake. Edino škoda je, da zjutraj po nepotrebnem vozi vzporedni še en IC do Maribora.

IC Drava edino manjka kilometrina. Npr. EC 217 (Saarbrucken - Graz) starta ob 5ih in pride v Gradec ob 16ih. Za IC Dravo bi upal, da se morda podaljša do Trsta ali Benetk, kot je nekoč že bil. (Morda v obliki dveh parov. En kot je IC Drava trenutno, s podaljškom do Benetk in drugi čez dan.)

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... 3&rok=2000

P.s. @Olalala je poslal svojo objavo med pisanjem moje
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Eto... teoretično podaljšanje IC Drava.

Budapest-Keleti 16:15, Graz Hbf 21:20-21:39, Ljubljana 0:58-1:15, Trst 4:15-4:30, Benetke 6:30 - 6:45, Milano 9:45

Milano 20:35, Benetke 23:35 - 23:50, Trst 1:35 - 1:50, Ljubljana 4:50 - 5:05, Graz Hbf 8:22-8:37, Budapest-Keleti 13:44

Hkrati se to lahko poveže s "starim" EN Lisinski
Zagreb Gl.Kol. 21.27, Dobova 21.52-22.07, Ljubljana 23.38 + čaka do 0:58
Ljubljana (prihod ob 5.05) - 6.20, Dobova 7.49-8.07, Zagreb Gl.Kol. 8.32

Ča pa za tako povezavo ne najdemo tistih par vagonov potnikov, je to tut ena velika žalost. Štekam pa, da SŽ za to nima vagonov, niti interesa.

______________________
Dodano naknadno:
Iz Milana ob podobni uri vozi IC 659/660 do Ventimiglie (Francoske meje). Nazaj pa IC 681/682.
Odhodov pa ne bom pisal, ker je sodelovanje s TI/FS globoko v področju znanstvene fantastike.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

urban120 napisal/-a: 22.03.2023, 23:38 Eto... teoretično podaljšanje IC Drava.

Budapest-Keleti 16:15, Graz Hbf 21:20-21:39, Ljubljana 0:58-1:15, Trst 4:15-4:30, Benetke 6:30 - 6:45, Milano 9:45

Milano 20:35, Benetke 23:35 - 23:50, Trst 1:35 - 1:50, Ljubljana 4:50 - 5:05, Graz Hbf 8:22-8:37, Budapest-Keleti 13:44

Hkrati se to lahko poveže s "starim" EN Lisinski
Zagreb Gl.Kol. 21.27, Dobova 21.52-22.07, Ljubljana 23.38 + čaka do 0:58
Ljubljana (prihod ob 5.05) - 6.20, Dobova 7.49-8.07, Zagreb Gl.Kol. 8.32

Ča pa za tako povezavo ne najdemo tistih par vagonov potnikov, je to tut ena velika žalost. Štekam pa, da SŽ za to nima vagonov, niti interesa.

______________________
Dodano naknadno:
Iz Milana ob podobni uri vozi IC 659/660 do Ventimiglie (Francoske meje). Nazaj pa IC 681/682.
Odhodov pa ne bom pisal, ker je sodelovanje s TI/FS globoko v področju znanstvene fantastike.
to je super, ampak že ima flixbus ( 60% potnik , vedno tudi jaz že bil tam, ni polno potnik za bus)..

lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Odgovori