Vozni red 2023/2024

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 02.02.2024, 12:14 Ta vlak za Milano bi moral voziti mimo Trsta, iz Opčin direktno v Tržič. Sicer se bodo z njim vozili samo politiki in to ob otvoritvi.
Vlak je v prvi vrsti namenjen domačim potnikom iz Trsta. Ljubljana je zgolj podaljšek.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Italijani pravijo 9.6.
A letnice se izogibajo? :lol:
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Regan 664 napisal/-a: 02.02.2024, 16:53 Italijani pravijo 9.6.
A letnice se izogibajo? :lol:
Deveti junij, solzne oči.
Leta ne vem, ker spomin mi beži...
Railjet1
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 17
Pridružen: 21.10.2023, 21:40
Kraj: Villach / Beljak / Villaco

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Railjet1 »

TGV Lyria napisal/-a: 20.01.2024, 6:45 Pretekli teden so imeli šolanje tudi Beljačani na Jesenicah.
SŽ FLIRT viden danes. Parkiran na železniški postaji Villach Westbahnhof.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 807
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Nisem čisto siguren sedaj: ali bodo začeli voziti z začetkom aprila 3-je pari vlakov dnevno iz LJ v Beljak in Gradec? Ali se zamakne vse skupaj še za eno leto kasneje?
jusko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 23.11.2020, 18:43
Kraj: Jesenice

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a jusko »

vidkrt napisal/-a: 04.02.2024, 18:01 Nisem čisto siguren sedaj: ali bodo začeli voziti z začetkom aprila 3-je pari vlakov dnevno iz LJ v Beljak in Gradec? Ali se zamakne vse skupaj še za eno leto kasneje?
Saj vozijo že zdaj(v Beljak),ampak se prestopi na Jesenicah na Öbbjev vlak. Od konca marca pa naj bi Flirti podaljšali tiste par vlakov do Beljaka,tako da na Jesenicah ne bo treba več prestopati
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 807
Pridružen: 05.08.2020, 21:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Ja, kaj pa v smeri Gradca?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 15:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vidkrt napisal/-a: 04.02.2024, 18:26 Ja, kaj pa v smeri Gradca?
29.marec.2024 začetek naprej …
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 16:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a preglednik »

TGV Lyria napisal/-a: 02.02.2024, 13:52
preglednik napisal/-a: 02.02.2024, 12:14 Ta vlak za Milano bi moral voziti mimo Trsta, iz Opčin direktno v Tržič. Sicer se bodo z njim vozili samo politiki in to ob otvoritvi.
Vlak je v prvi vrsti namenjen domačim potnikom iz Trsta. Ljubljana je zgolj podaljšek.
Saj ta podaljšek bo nefunkcionalen za potovanje iz Slovenije do Benetk in naprej.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a trocken »

preglednik napisal/-a: 10.02.2024, 14:38
TGV Lyria napisal/-a: 02.02.2024, 13:52
preglednik napisal/-a: 02.02.2024, 12:14 Ta vlak za Milano bi moral voziti mimo Trsta, iz Opčin direktno v Tržič. Sicer se bodo z njim vozili samo politiki in to ob otvoritvi.
Vlak je v prvi vrsti namenjen domačim potnikom iz Trsta. Ljubljana je zgolj podaljšek.
Saj ta podaljšek bo nefunkcionalen za potovanje iz Slovenije do Benetk in naprej.
Še bolj nefunkcionalen bi bil direkten iz Ljubljane brez Trsta. Število potnikov iz enega ali drugega mesta je neprimerljivo. Kvečjemu bi bilo pametno iz Tržiča narediti navezavo na ta hitri vlak s kakšnim CAF-om, seveda pa potem Slovenija ne bi imela hitrega vlaka.
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a andro43 »

preglednik napisal/-a: 10.02.2024, 14:38 Saj ta podaljšek bo nefunkcionalen za potovanje iz Slovenije do Benetk in naprej.
Jezusmarija, še bolj nefunkcionalno je, če vlaka ni menda! Slabih 7 ur do Milana je še kar konkurenčno, 2 uri dlje kot z avtom po praznih cestah. In iz Milana imaš super povezave v Francijo in Švico. Ta povezava je super dobrodošla, močno izboljšuje povezave predvsem z drugimi kraji po Italiji, južnim delom Francije in Iberskim polotokom. Vse to pa je zanimivo tako turistično kot gospodarsko.

In če greš v Francijo te tiste dodatne 40 minut zaradi Trsta ne gane pretirano. Vsaj toliko izgubi tudi zaradi nekonkurenčne proge pri nas. Morda je malo moteče za v Benetke, ampak zato govoriti, da je nefunkcionalen je pa hudo pretirano.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 16:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Očitno sem komentiral preveč s primorskega stališča. Namreč, če grem z vlakom v Rim ali Milano se enostavno zapeljem z avtom v Tržič (ali pa kar Gorico) in počakam na prvi vlak. Pa ni važno ali pripelje iz Ljubljane ali Trsta.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 21:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andro43 napisal/-a: 11.02.2024, 11:31 In iz Milana imaš super povezave v Francijo in Švico. Ta povezava je super dobrodošla, močno izboljšuje povezave predvsem z drugimi kraji po Italiji, južnim delom Francije in Iberskim polotokom. Vse to pa je zanimivo tako turistično kot gospodarsko..

Nobenih super povezav iz Milana naprej ni. Milano je rahlo neprimeren za prestope. No razen za tisto smer, kar nudijo Švicarji je še dobro. Pri Milanu moraš najprej dvakrat premisliti, kam se povezuje Centrale in kam Garibaldi. Na Iberski polotok pa prideš najlažje tako, da se izogneš Milanu, greš do Rima in prestop za Civitaveccio. Tam pa vzameš ladjo za Barcelono. Šele od tam pa imaš potem dobre povezave po Španiji. Edina alternativa je, da nekako ujameš AVE iz Marseilla ali Lyona. Ujeti ta vlak pa je zgodba zase. Drugih povezav, ki ne terjajo prave pustolovščine ni. Francije pa sploh ni vredno komentirati, glede na to, kakšno ponudbo nudi SNCF na jugu, sploh pa pri povezovanju z Italijo in Španijo.
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 17.06.2021, 12:03

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a andro43 »

preglednik napisal/-a: 11.02.2024, 11:58 Očitno sem komentiral preveč s primorskega stališča. Namreč, če grem z vlakom v Rim ali Milano se enostavno zapeljem z avtom v Tržič (ali pa kar Gorico) in počakam na prvi vlak. Pa ni važno ali pripelje iz Ljubljane ali Trsta.
Ja, seveda, to je precej drugače. Seveda pa to potegne za seboj določene logistične težave, zlasti če se človek odpravlja za več dni. Torej dolgotrajno parkiranje ali fehtanje kolegov za prevoz oziroma kaj drugega. Jaz preferiram odhod od doma z javnim prometom, da se temu karseda ognem. Seveda je pa razlika nekoga prositi, da te zapelje 10 minut nekam ali 2 uri.
Re 4/4 napisal/-a: 11.02.2024, 14:03 Nobenih super povezav iz Milana naprej ni. Milano je rahlo neprimeren za prestope. No razen za tisto smer, kar nudijo Švicarji je še dobro. Pri Milanu moraš najprej dvakrat premisliti, kam se povezuje Centrale in kam Garibaldi. Na Iberski polotok pa prideš najlažje tako, da se izogneš Milanu, greš do Rima in prestop za Civitaveccio. Tam pa vzameš ladjo za Barcelono. Šele od tam pa imaš potem dobre povezave po Španiji. Edina alternativa je, da nekako ujameš AVE iz Marseilla ali Lyona. Ujeti ta vlak pa je zgodba zase. Drugih povezav, ki ne terjajo prave pustolovščine ni. Francije pa sploh ni vredno komentirati, glede na to, kakšno ponudbo nudi SNCF na jugu, sploh pa pri povezovanju z Italijo in Španijo.
Iz Centrale do Garibaldi je 2 postaji metroja. Ok, bi bilo fino, če bi bila samo ena postaja, ampak to je realnost vseh večjih mest boljkotne. Kar se tiče Španije si napisal super opcijo, za AVE pa sklepam, da bo v Milano in potem dalje do Marseilla dosti ceneje kot doslej čez Švico (Zurich-Ženeva-Lyon-Montpellier, precej avanturistično, ja). Kar se tiče povezovanja z jugom Francije pa - ok, nekih mednarodnih vlakov ni, je pa 30+ parov vlakov Nica-Ventimiglia, tako da čez mejo ni tak problem priti, res pa da z lokalcem. Dokler se nam fino zdi, da imamo 5 (ali koliko že) parov v Beljak, težko govorimo, da tam je pa zelo slaba ponudba.

Ampak ergo je drugje - da se o vsem tem sploh pogovarjamo, omogoča uvedba tega vlaka. Če ga ni, potem je vse to še dosti dosti slabše dostopno nekomu iz recimo osrednje Slovenije. Da ne govorimo o dostopnosti italijanskega omrežja, ki se resno začne v Benetkah - zdaj se bo dalo ob življenjski uri usesti v Lj na vlak in pripeljati v Benetke direktno (oziroma Mestre verjetno), prej je bil to podvig večjih razsežnosti. Od tam se pa da nadaljevati proti jugu, zahodu itd.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a trocken »

andro43 napisal/-a: 12.02.2024, 9:17
preglednik napisal/-a: 11.02.2024, 11:58 Očitno sem komentiral preveč s primorskega stališča. Namreč, če grem z vlakom v Rim ali Milano se enostavno zapeljem z avtom v Tržič (ali pa kar Gorico) in počakam na prvi vlak. Pa ni važno ali pripelje iz Ljubljane ali Trsta.
Ja, seveda, to je precej drugače. Seveda pa to potegne za seboj določene logistične težave, zlasti če se človek odpravlja za več dni. Torej dolgotrajno parkiranje ali fehtanje kolegov za prevoz oziroma kaj drugega. Jaz preferiram odhod od doma z javnim prometom, da se temu karseda ognem. Seveda je pa razlika nekoga prositi, da te zapelje 10 minut nekam ali 2 uri.
Re 4/4 napisal/-a: 11.02.2024, 14:03 Nobenih super povezav iz Milana naprej ni. Milano je rahlo neprimeren za prestope. No razen za tisto smer, kar nudijo Švicarji je še dobro. Pri Milanu moraš najprej dvakrat premisliti, kam se povezuje Centrale in kam Garibaldi. Na Iberski polotok pa prideš najlažje tako, da se izogneš Milanu, greš do Rima in prestop za Civitaveccio. Tam pa vzameš ladjo za Barcelono. Šele od tam pa imaš potem dobre povezave po Španiji. Edina alternativa je, da nekako ujameš AVE iz Marseilla ali Lyona. Ujeti ta vlak pa je zgodba zase. Drugih povezav, ki ne terjajo prave pustolovščine ni. Francije pa sploh ni vredno komentirati, glede na to, kakšno ponudbo nudi SNCF na jugu, sploh pa pri povezovanju z Italijo in Španijo.
Iz Centrale do Garibaldi je 2 postaji metroja. Ok, bi bilo fino, če bi bila samo ena postaja, ampak to je realnost vseh večjih mest boljkotne. Kar se tiče Španije si napisal super opcijo, za AVE pa sklepam, da bo v Milano in potem dalje do Marseilla dosti ceneje kot doslej čez Švico (Zurich-Ženeva-Lyon-Montpellier, precej avanturistično, ja). Kar se tiče povezovanja z jugom Francije pa - ok, nekih mednarodnih vlakov ni, je pa 30+ parov vlakov Nica-Ventimiglia, tako da čez mejo ni tak problem priti, res pa da z lokalcem. Dokler se nam fino zdi, da imamo 5 (ali koliko že) parov v Beljak, težko govorimo, da tam je pa zelo slaba ponudba.

Ampak ergo je drugje - da se o vsem tem sploh pogovarjamo, omogoča uvedba tega vlaka. Če ga ni, potem je vse to še dosti dosti slabše dostopno nekomu iz recimo osrednje Slovenije. Da ne govorimo o dostopnosti italijanskega omrežja, ki se resno začne v Benetkah - zdaj se bo dalo ob življenjski uri usesti v Lj na vlak in pripeljati v Benetke direktno (oziroma Mestre verjetno), prej je bil to podvig večjih razsežnosti. Od tam se pa da nadaljevati proti jugu, zahodu itd.
Odgovori