Vlak je v prvi vrsti namenjen domačim potnikom iz Trsta. Ljubljana je zgolj podaljšek.preglednik napisal/-a: ↑02.02.2024, 12:14 Ta vlak za Milano bi moral voziti mimo Trsta, iz Opčin direktno v Tržič. Sicer se bodo z njim vozili samo politiki in to ob otvoritvi.
Vozni red 2023/2024
Re: Vozni red 2023/2024
Re: Vozni red 2023/2024
Italijani pravijo 9.6.
A letnice se izogibajo?
A letnice se izogibajo?
Re: Vozni red 2023/2024
Nisem čisto siguren sedaj: ali bodo začeli voziti z začetkom aprila 3-je pari vlakov dnevno iz LJ v Beljak in Gradec? Ali se zamakne vse skupaj še za eno leto kasneje?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Vozni red 2023/2024
Saj vozijo že zdaj(v Beljak),ampak se prestopi na Jesenicah na Öbbjev vlak. Od konca marca pa naj bi Flirti podaljšali tiste par vlakov do Beljaka,tako da na Jesenicah ne bo treba več prestopati
Re: Vozni red 2023/2024
Ja, kaj pa v smeri Gradca?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 15:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2023/2024
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 16:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2023/2024
Saj ta podaljšek bo nefunkcionalen za potovanje iz Slovenije do Benetk in naprej.TGV Lyria napisal/-a: ↑02.02.2024, 13:52Vlak je v prvi vrsti namenjen domačim potnikom iz Trsta. Ljubljana je zgolj podaljšek.preglednik napisal/-a: ↑02.02.2024, 12:14 Ta vlak za Milano bi moral voziti mimo Trsta, iz Opčin direktno v Tržič. Sicer se bodo z njim vozili samo politiki in to ob otvoritvi.
preglednik
Re: Vozni red 2023/2024
Še bolj nefunkcionalen bi bil direkten iz Ljubljane brez Trsta. Število potnikov iz enega ali drugega mesta je neprimerljivo. Kvečjemu bi bilo pametno iz Tržiča narediti navezavo na ta hitri vlak s kakšnim CAF-om, seveda pa potem Slovenija ne bi imela hitrega vlaka.preglednik napisal/-a: ↑10.02.2024, 14:38Saj ta podaljšek bo nefunkcionalen za potovanje iz Slovenije do Benetk in naprej.TGV Lyria napisal/-a: ↑02.02.2024, 13:52Vlak je v prvi vrsti namenjen domačim potnikom iz Trsta. Ljubljana je zgolj podaljšek.preglednik napisal/-a: ↑02.02.2024, 12:14 Ta vlak za Milano bi moral voziti mimo Trsta, iz Opčin direktno v Tržič. Sicer se bodo z njim vozili samo politiki in to ob otvoritvi.
Re: Vozni red 2023/2024
Jezusmarija, še bolj nefunkcionalno je, če vlaka ni menda! Slabih 7 ur do Milana je še kar konkurenčno, 2 uri dlje kot z avtom po praznih cestah. In iz Milana imaš super povezave v Francijo in Švico. Ta povezava je super dobrodošla, močno izboljšuje povezave predvsem z drugimi kraji po Italiji, južnim delom Francije in Iberskim polotokom. Vse to pa je zanimivo tako turistično kot gospodarsko.preglednik napisal/-a: ↑10.02.2024, 14:38 Saj ta podaljšek bo nefunkcionalen za potovanje iz Slovenije do Benetk in naprej.
In če greš v Francijo te tiste dodatne 40 minut zaradi Trsta ne gane pretirano. Vsaj toliko izgubi tudi zaradi nekonkurenčne proge pri nas. Morda je malo moteče za v Benetke, ampak zato govoriti, da je nefunkcionalen je pa hudo pretirano.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 16:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2023/2024
Očitno sem komentiral preveč s primorskega stališča. Namreč, če grem z vlakom v Rim ali Milano se enostavno zapeljem z avtom v Tržič (ali pa kar Gorico) in počakam na prvi vlak. Pa ni važno ali pripelje iz Ljubljane ali Trsta.
preglednik
Re: Vozni red 2023/2024
Nobenih super povezav iz Milana naprej ni. Milano je rahlo neprimeren za prestope. No razen za tisto smer, kar nudijo Švicarji je še dobro. Pri Milanu moraš najprej dvakrat premisliti, kam se povezuje Centrale in kam Garibaldi. Na Iberski polotok pa prideš najlažje tako, da se izogneš Milanu, greš do Rima in prestop za Civitaveccio. Tam pa vzameš ladjo za Barcelono. Šele od tam pa imaš potem dobre povezave po Španiji. Edina alternativa je, da nekako ujameš AVE iz Marseilla ali Lyona. Ujeti ta vlak pa je zgodba zase. Drugih povezav, ki ne terjajo prave pustolovščine ni. Francije pa sploh ni vredno komentirati, glede na to, kakšno ponudbo nudi SNCF na jugu, sploh pa pri povezovanju z Italijo in Španijo.
Re: Vozni red 2023/2024
Ja, seveda, to je precej drugače. Seveda pa to potegne za seboj določene logistične težave, zlasti če se človek odpravlja za več dni. Torej dolgotrajno parkiranje ali fehtanje kolegov za prevoz oziroma kaj drugega. Jaz preferiram odhod od doma z javnim prometom, da se temu karseda ognem. Seveda je pa razlika nekoga prositi, da te zapelje 10 minut nekam ali 2 uri.preglednik napisal/-a: ↑11.02.2024, 11:58 Očitno sem komentiral preveč s primorskega stališča. Namreč, če grem z vlakom v Rim ali Milano se enostavno zapeljem z avtom v Tržič (ali pa kar Gorico) in počakam na prvi vlak. Pa ni važno ali pripelje iz Ljubljane ali Trsta.
Iz Centrale do Garibaldi je 2 postaji metroja. Ok, bi bilo fino, če bi bila samo ena postaja, ampak to je realnost vseh večjih mest boljkotne. Kar se tiče Španije si napisal super opcijo, za AVE pa sklepam, da bo v Milano in potem dalje do Marseilla dosti ceneje kot doslej čez Švico (Zurich-Ženeva-Lyon-Montpellier, precej avanturistično, ja). Kar se tiče povezovanja z jugom Francije pa - ok, nekih mednarodnih vlakov ni, je pa 30+ parov vlakov Nica-Ventimiglia, tako da čez mejo ni tak problem priti, res pa da z lokalcem. Dokler se nam fino zdi, da imamo 5 (ali koliko že) parov v Beljak, težko govorimo, da tam je pa zelo slaba ponudba.Re 4/4 napisal/-a: ↑11.02.2024, 14:03 Nobenih super povezav iz Milana naprej ni. Milano je rahlo neprimeren za prestope. No razen za tisto smer, kar nudijo Švicarji je še dobro. Pri Milanu moraš najprej dvakrat premisliti, kam se povezuje Centrale in kam Garibaldi. Na Iberski polotok pa prideš najlažje tako, da se izogneš Milanu, greš do Rima in prestop za Civitaveccio. Tam pa vzameš ladjo za Barcelono. Šele od tam pa imaš potem dobre povezave po Španiji. Edina alternativa je, da nekako ujameš AVE iz Marseilla ali Lyona. Ujeti ta vlak pa je zgodba zase. Drugih povezav, ki ne terjajo prave pustolovščine ni. Francije pa sploh ni vredno komentirati, glede na to, kakšno ponudbo nudi SNCF na jugu, sploh pa pri povezovanju z Italijo in Španijo.
Ampak ergo je drugje - da se o vsem tem sploh pogovarjamo, omogoča uvedba tega vlaka. Če ga ni, potem je vse to še dosti dosti slabše dostopno nekomu iz recimo osrednje Slovenije. Da ne govorimo o dostopnosti italijanskega omrežja, ki se resno začne v Benetkah - zdaj se bo dalo ob življenjski uri usesti v Lj na vlak in pripeljati v Benetke direktno (oziroma Mestre verjetno), prej je bil to podvig večjih razsežnosti. Od tam se pa da nadaljevati proti jugu, zahodu itd.
Re: Vozni red 2023/2024
andro43 napisal/-a: ↑12.02.2024, 9:17Ja, seveda, to je precej drugače. Seveda pa to potegne za seboj določene logistične težave, zlasti če se človek odpravlja za več dni. Torej dolgotrajno parkiranje ali fehtanje kolegov za prevoz oziroma kaj drugega. Jaz preferiram odhod od doma z javnim prometom, da se temu karseda ognem. Seveda je pa razlika nekoga prositi, da te zapelje 10 minut nekam ali 2 uri.preglednik napisal/-a: ↑11.02.2024, 11:58 Očitno sem komentiral preveč s primorskega stališča. Namreč, če grem z vlakom v Rim ali Milano se enostavno zapeljem z avtom v Tržič (ali pa kar Gorico) in počakam na prvi vlak. Pa ni važno ali pripelje iz Ljubljane ali Trsta.
Iz Centrale do Garibaldi je 2 postaji metroja. Ok, bi bilo fino, če bi bila samo ena postaja, ampak to je realnost vseh večjih mest boljkotne. Kar se tiče Španije si napisal super opcijo, za AVE pa sklepam, da bo v Milano in potem dalje do Marseilla dosti ceneje kot doslej čez Švico (Zurich-Ženeva-Lyon-Montpellier, precej avanturistično, ja). Kar se tiče povezovanja z jugom Francije pa - ok, nekih mednarodnih vlakov ni, je pa 30+ parov vlakov Nica-Ventimiglia, tako da čez mejo ni tak problem priti, res pa da z lokalcem. Dokler se nam fino zdi, da imamo 5 (ali koliko že) parov v Beljak, težko govorimo, da tam je pa zelo slaba ponudba.Re 4/4 napisal/-a: ↑11.02.2024, 14:03 Nobenih super povezav iz Milana naprej ni. Milano je rahlo neprimeren za prestope. No razen za tisto smer, kar nudijo Švicarji je še dobro. Pri Milanu moraš najprej dvakrat premisliti, kam se povezuje Centrale in kam Garibaldi. Na Iberski polotok pa prideš najlažje tako, da se izogneš Milanu, greš do Rima in prestop za Civitaveccio. Tam pa vzameš ladjo za Barcelono. Šele od tam pa imaš potem dobre povezave po Španiji. Edina alternativa je, da nekako ujameš AVE iz Marseilla ali Lyona. Ujeti ta vlak pa je zgodba zase. Drugih povezav, ki ne terjajo prave pustolovščine ni. Francije pa sploh ni vredno komentirati, glede na to, kakšno ponudbo nudi SNCF na jugu, sploh pa pri povezovanju z Italijo in Španijo.
Ampak ergo je drugje - da se o vsem tem sploh pogovarjamo, omogoča uvedba tega vlaka. Če ga ni, potem je vse to še dosti dosti slabše dostopno nekomu iz recimo osrednje Slovenije. Da ne govorimo o dostopnosti italijanskega omrežja, ki se resno začne v Benetkah - zdaj se bo dalo ob življenjski uri usesti v Lj na vlak in pripeljati v Benetke direktno (oziroma Mestre verjetno), prej je bil to podvig večjih razsežnosti. Od tam se pa da nadaljevati proti jugu, zahodu itd.