Pozdravljeni,
predstavljam vam nekaj mojih objektov - Postaje, peroni, rampe (seveda v kombinaciji z odličnimi asseti drugih avtorjev, signali, tiri itd.). Rezultat je Proga Ilirska Bistrica Postojna
v zgodnji fazi razvoja. Treba je poudarit, da je bilo to moje prvo modeliranje v življenju, glede na to so rezultai odlični, je pa še možno kaj izboljšati (pravilni shaderji, boljše teksture itd.) Modeliral sem z Blenderjem. Zaenkrat se fokusiram zgolj na objekte bližje progi.
ker pa train simulator ni moj edini hobi, napredek pri razvoju proge ni tako hiter, je pa zato toliko bolj siguren (počasi se daleč pride) .
Še par slik:
most pri Gradcu
Re: Train Simulator 2016 "gameplay-i"
Objavljeno: 17.01.2017, 23:10
Napisal/-a IztokkotzI
Prestranek
Naj se ve da smo na Krasu
rampa Prestranek
Re: Train Simulator 2016 "gameplay-i"
Objavljeno: 17.01.2017, 23:29
Napisal/-a IztokkotzI
FS 363 z jž goša vagoni ( lokomotiva iz strani rotabili italiani http://www.rotabili-italiani.org/sito/i ... reali.html - pride skupaj s progo Nettuno -Campoleone; vagoni pa iz grške strani amnizia.org http://www.amnizia.org/ - treba se je brezplačno registrirati za brezplačen download - pomagal sem si z Googlovim prevajalnikom)
Tudi tale Desiro ni moj, tako kot ne nobeno vozilo, saj je vozila za simulator neprimerno težje narediti kot pa statične objekte, s katerimi pa tudi ni malo dela, če jih hočemo narediti kvalitetne.
Lep pozdrav,
Iztok
Re: Train Simulator 2016 "gameplay-i"
Objavljeno: 25.01.2017, 20:38
Napisal/-a IztokkotzI
Pozdravljeni,
trenutno se ukvarjam z modeliranjem parne lokomotive in kasneje tudi izvozom datotek igs v railworks. Ni mi pa jasno, kako je z ločevanjem modelov in blueprintov. V mislih imam tender, in sicer ali kdo od vas ve, ali se za railworks lahko naredi tender in lokomotivo kot eden artikuliran model ali morata biti dva ločena modela? Ali bi šlo, če bi dal tender kot child object od lokomotive?
Re: Train Simulator 2016 "gameplay-i"
Objavljeno: 25.01.2017, 20:54
Napisal/-a IztokkotzI
Pa še nekaj me zanima,
Ali se za vizualni učinek praznega/polnega tenderja (premog) naredi animacijo ali mora biti ločen model?
Ali je animacijo pogonskih drogov v 3ds max bolje narediti z bone animation ali wire parameter animation?
Ker raztirnika v Railworksu še nisem videl, sem ga naredil sam:
Delovanje:
Zaprt:
Odprt:
V naslednjemu tednu sledi še kakšna stvar,
Lep pozdrav
Re: Train Simulator 2016 "gameplay-i"
Objavljeno: 05.03.2017, 0:34
Napisal/-a grizeldi
IztokkotzI napisal/-a:FS 363 z jž goša vagoni ( lokomotiva iz strani rotabili italiani http://www.rotabili-italiani.org/sito/i ... reali.html - pride skupaj s progo Nettuno -Campoleone; vagoni pa iz grške strani amnizia.org http://www.amnizia.org/ - treba se je brezplačno registrirati za brezplačen download - pomagal sem si z Googlovim prevajalnikom)
Tudi tale Desiro ni moj, tako kot ne nobeno vozilo, saj je vozila za simulator neprimerno težje narediti kot pa statične objekte, s katerimi pa tudi ni malo dela, če jih hočemo narediti kvalitetne.
Pozdravljeni,
Po dolgem času spet nekaj napredka pri Notranjsko -Primorski progi: Glavna sprememba: Vse stvari, ki niso moje izdelave sem pometal ven iz proge, tako da vse kar vidite zdaj in v prihodnje na slikah (razen vozil in game engina), je moje lastne izdelave.
Odločil sem se za obdobje štirideseta in petdeseta leta. Zato sem se lotil tudi elektrifikacije starega tipa (Izolatorji,...).
Zaenkrat je narejen osnovni steber, Zatezna polja, uteži in drugo še sledi.
Nekaj Slik: