Malce se bom vmešal.
IztokZ napisal/-a:IztokZ napisal/-a:Pozdravljeni
...Toliko o tem, ker so nekateri omenjali policijo, ki naj bi vas nadzirala...
Bodi brez skrbi, da zelo dobro poznam postopek. Če si strojevodja, ki mu bo ob IDju dokazana kršitev pravilnika boš imel opravka najprej s preiskovalnim sodnikom, ki mu bo asistirala policija ter vaši preiskovalci in na koncu še s tožilstvom.
Tale del izjave 100% drži. V vsaki nesreči se s preiskavo išče odgovornost vseh vpletenih.
IztokZ napisal/-a:
Že prej pa sem omenil nadzornike, ki pa niso vedno z vami (nepričakovano) kot policaji za grmom s pištolo za merjenje hitrosti avtov. Zato se na učinkovitost nadzora vaših nadzornikov raje ne izgovarjaj.
Tole pa je povsem laična, da ne rečem "novinarska" pogruntavščina.
Da bi policaj z lasersko pištolo stal za grmom, nadzoroval železniški promet in meril hitrost vlakov ......
No ja. Morda se v resnici najde kdo, ki na svojo roko hoče to početi. Vendar je to le zapravljanje davkoplačevalskega denarja. Da nekdo lahko kaj nadzira, mora tisto delo tudi poznati. Policija pa je na tem področju popolnoma nepoučena.
Policija nima pristojnosti nadzorovati delo železničarjev v železniškem prometu. Za tó skrbijo inšpektorji notranje kontrole in pa "bog bogova" državni (republiški) inšpektorji.
Pa še to. Me prav zanima, koliko tega piskanja lokomotive registrira zavest in podzavest voznika, ki sedi v dobro zvočno izolirnem avtomobilu z na "full" prižganim radiem. Tovornjaki in traktorji s svojim hrupom niso nikakršna izjema.
Moja misel je, da bi bilo potrebno zapreti vse s samo z
andrejevim križem zavarovane prehode, ki nimajo zagotovljene vsaj 500 metrske vidnostne razdalje.
Še malce teorije: Rdeče bel stebriček, ki napoveduje strojevodji le z
andrejevim križem in s stop znakom zavarovan potni prehod, stoji na glavnih progah 500 m pred njim. (na stranskih progah 200m). Če vzamemo hitrost vlaka 75 km/h in piskanje pri dotičnem opozorilniku, bo vlak zapeljal na potni prehod v cca 23 sekundah.
Po moji oceni je to premalo časa, da se težko naložen kamion ali traktor s prikolico, varno prepelje preko proge. Seveda z obzirom, da vozilo povprej stoji pred stop znakom.
lp
Dolfe
lp
Dolfe