Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Torej vprašanje za kurjača, kje je sedaj 713/715-112. Ali je še v NM ali je odšel kam dlje?
Pa še to v NM je že precej let en člen garniture 713/715. Ali je ta del pogonski (713) ali je prikolica (715)?
Garnitura je bila odpeljana v CD Mostena popravilo.
V Nm se nahaja 713 se pravi motornik,ki bo verjetno uporabljen za zamenjavo razbitega dela 112.Ima pa št.109
RisPo napisal/-a:
A tudi prikolica, po slikah sodeč je uničen samo pogonski del
Meni se tudi zdi prikolica še OK , lahko bi jo poštukal kam drugam, tako kot so to naredili pred leti z tisto garniruro, ki je gorela med Trebnjem in Sevnico.
Pazit bo treba edino to , da se bodo grafiti na eni in drugi polovici oblikovno kar najbolje ujemali .
Nikoli en sam ne odloča, kaj gre v kasacijo, oz. v obnovo. Počakajmo da vidimo kaj bo prinesel čas. Poleg tega, o nadaljni usodi DMG odloča lastnik. To pa ni kurilnica NM.
Poleg tega, dobrih vitalnih delov se nikoli ne zavrže. Razen v primeru če se predvidi, da so povsem neuporabni.
In tudi če bo v tem primeru pogonski del šel v razrez, bo prikolica zagotovo preštevilčena in uporabljena k kakšnemu drugemu kompletu. Kar nekaj Kanarčkov, Fiatov in Gomulk je tako na novo sestavljenih.
lp
Dolfe
Se še kdo spomni tega krša?
....... in takole zgleda danes:
1.
2.
3.
Ni govora o kasaciji. Tudi grafiti bodo kaj kmalu obnovljeni. press
Situacija, kakršna je bila malo manj kot leto dni nazaj je bila vse prej kot lepa.
Glede stanje poškodovanega vlaka (19, 2, 08 sem ga imel priliko videti iz prve roke) in stanje danes predvidevam da je bilo vloženega zelo veliko truda.
Po slikah sodeč je bilo potrebno izdelati popolnoma novo kabino.
Zadnje rane te nesreče se počasi, a vzrajno celijo. Vendar strah pri udeležencih ostaja...
Zato me zanima kolikim lokomotivam ali motornikom se že morali na takšen način na novo sestaviti poškodovano kabino?