Poostrena kontrola kolesnih dvojic se dogaja le pri naših vagonih, pri kontrolnih pregledih, oz. pri revizijah. UIC sicer natančno predpisuje časovne termine in obseg kontrolnih pregledov. Vendar, očitno je to vseeno premalo strogo. Tržni sistem pa povsod prinaša kopico slabosti. Čim manjše obratovalne stroške in čim večji dohodek. Nekaj časa že gre, potem pa ...... nihče nič kriv.Ljubitelj napisal/-a: Ali niso po iztirjenju v Laškem, nekaj let nazaj spremenili proceduro kontrolo dvojic? Dolfe ti sigurno kaj veš o tem?.
LPL
PS.: Dobro, da ti isti vagoni v Sloveniji ne morejo voziti več kot 75 km/h. Pa je tudi zaostalost dobra za nekaj.
Sicer mi niso znane podrobnosti te hude nesreče. Ampak, če zgolj ugibam, ni nujno da je šlo za direkten zlom osi. To se v resnici dogaja precej poredko. Največkrat gre za "zariban" ležaj, katerega nihče ne opazi. Dve tri leta nazaj so se zgodile Trbovlje in Laze, s takšnim vzrokom. In zamalo je bil podoben ID preprečen na postaji Hrpelje Kozina.
Morda, ugibanje pač, ker je to bolj verjetno, se je podoben primer zgodil tudi sedaj, v Italiji.
Ljubitelj, ne drži trditev, da te cisterne pri nas na progah SŽ, ne morejo voziti hitreje od 75km/h. S 100km/h lahko vozijo povsem normalno. Edini pogoj je, da jih prevaža tuj prevoznik, RCA npr.
Hja, zdej smo pej tam ...... bi rekel Mlakarjev Iztok. press