Če bi bil žleht, bi rekel, da je to prva žrtev protihrupnih ograj, ki itak ne služijo ničemur,
Meritve običajno kažejo precejšno zmanjšanje hrupa v okolici za ograjo do recimo 100 m. Vprašanje je, kako zmanjšati hrup v višino, saj bi bilo sila neprikladno recimo postajo v Ljubljani prekriti s protihrupno streho....
Tične redukcije hrupa so (podatki za tipično ograjo Bognard&Lind Typ A7-e v območju 500-2000 Hz
DIN-EN-1793-1: DLA 10 dB, A3 razred
DIN-EN-1793-2: DLR 25 dB, B3 razred
Pri nas se tipično vgrajuje izdelek Liko d.o. Liboje, Polyplank SB500 RA razreda A3/B3 (6dB/29dB). To so kar precejšna zmanjšanja. Druga stvar pa je uklov valovanja za ograjo, za kar pa obstajajo rešitve s posebnimi oktogonalnimi zaključki. Vsekakor efekt je, seveda pa ni absoluten, kar pa ni za pričakovat.
PS.: Kakor pišeš imajo ograje pozirtivn učinek na sprehajanje po po/čez progo. Hojo po postaji bi pa na železnici lahko preprečili, saj bi načeloma morala biti med tiri na postaji ograja.