Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
TGV Lyria napisal/-a:Kaj pa se je danes (26.5.2011) dogajalo na odseku med postajama Ljubljana in Ljubljana Vižmarje? Vlaki so počasi (5 - 10 km/h) in z veliko opozorilnimi signali vozili preko nivojskih prehodov čez progo, čeprav so bile zapornice normalno spuščene. EC Mimara in MV Alpine Pearls sta na tem odseku dobila okrog 20 minut zamude prav zaradi te počasne vožnje, ki si je ne znam razložiti... Je mogoče bilo kaj narobe na prehodih, ali morda na signalizaciji?
"...zaradi napake na avtomatskem progovnem bloku..."
Neuradno- menda je razbit eden od zelencev ( 013/014 ) danes v Ljubljani. Nanj naj bi naletel kemični vlak, ki je iz tira za tankanje preveč pogumno "stopil po gasu"....nesreča je bila ta , da je bila premikalna pot postavljena v slepi tir, kjer je bil "parkiran" omenjeni 711.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
541 napisal/-a:Kemični vlak pač uničuje vse, kar je zeleno. In ko je ekipa zagledala nekaj tako velikega in zelenega, se je bilo potrebno pošteno lotit dela.
Dornava, 24.06.2011, 14:50 | N.S.Na Štajerskem se je zgodila huda prometna nesreča, v kateri je ena oseba umrla. Nesreča se je zgodila, ko je vlak na nezavarovanem železniškem prehodu trčil v avto.
Na nezavarovanem železniškem prehodu v Dornavi je vlak trčil v osebno vozilo. Tiskovni predstavnik PU Maribor Bartolo Lampret je za 24ur.com povedal, da je v prometni nesreči ena oseba umrla.
Nesreča se je zgodila okrog 13.15, ko je za zdaj še neidentificirani moški vozil osebni avtomobil iz Dornave proti Borovcem. Ko je pripeljal do nezavarovanega železniškega prehoda železniške proge Ptuj–Ormož, vozila ni ustavil pred prometnim znakom 'ustavi', temveč je nadaljeval vožnjo. Takrat je z njegove desne strani pripeljal tovorni vlak in trčil v osebno vozilo. Voznik je zaradi posledic prometne nesreče umrl na kraju nesreče in ostal ukleščen v vozilu.
Policisti še opravljajo ogled kraja prometne nesreče.
Bravo kar tko naprej nadaljujmo očitno je bolje imeti smrtne žrtve kot pa da bi vsako leto zavarovali z zapornicami ter signalizacijo vsaj 10 železniških prehodov V teh 20ih letih bi lahko imeli že vse železniške prehode zavarovane kot je treba ne pa, da je tam postavljen znak Andrejev križ in to je to. Šparamo, šparamo evrčke raje so smrtne žrtve in TV oglasi Če pa se že kje hoče narediti zavarovan prehod se pa vleče, vleče dokumentacija, javni razpisi, izbira izvajalca...medtem jih pa še par umre
Živa 541-001 napisal/-a:Bravo kar tko naprej nadaljujmo očitno je bolje imeti smrtne žrtve kot pa da bi vsako leto zavarovali z zapornicami ter signalizacijo vsaj 10 železniških prehodov V teh 20ih letih bi lahko imeli že vse železniške prehode zavarovane kot je treba ne pa, da je tam postavljen znak Andrejev križ in to je to. Šparamo, šparamo evrčke raje so smrtne žrtve in TV oglasi Če pa se že kje hoče narediti zavarovan prehod se pa vleče, vleče dokumentacija, javni razpisi, izbira izvajalca...medtem jih pa še par umre
Malo se umiri....in ne klaftraj kar tja ve en dan in vsepovprek. Že ničkolikokrat smo premlevali eno in isto stvar...pa se vedno najde kdo, ki misli, da vlak ustavi na razdalji dveh metrov. Stop znak pomeni, da je treba ustaviti, se prepričati o prostosti v obe smeri in potem prečkati.....preglednost je dovolj velika.
Sicer pa ....sožalje svojcem.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Živa 541-001 napisal/-a:očitno je bolje imeti smrtne žrtve kot pa da bi vsako leto zavarovali z zapornicami ter signalizacijo vsaj 10 železniških prehodov
heh se eden, ki misli da je kultura povprecnih slovenskih voznikov dovolj dobra, da jih zapornice ustavijo...
..ma te prosim...vsi so krivi razen krivca!
In koliko pomagajo zapornice???...spremljaj in boš videl koliko "nesreč" se zgodi ravno na takih prehodih....
Pojdi si malo pogledat kakšna je kultura voznikov izven naših meja....pa tudi brez zapornic!