Železniška nesreča na Jesenicah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 541 »

železocestnik napisal/-a:Res bi bilo dobro, da bi vsaj v primeru nesreče vsak forumaš vsaj malo preštudiral (pogledal v literaturo, podobne situacije itd.) predno mu kar "odleti kaj izpod rok".
Neumestno pa se je javno ( z neumestnimi vprašanji, na katere čaka novinar in druščina...) na primeru nesreče učiti osnov SVN.
Pametneje je narediti temo: Osnove SVN naprav
(priznam, da se tudi jaz ne spoznam na njih :oops: )

Zapis velja za tiste, ki nimajo osnovnega znanja s tega področja.
Če koga zanima delovanje SV naprav od ključev do relejev, si naj sposodi:
Železniške signalnovarnostne naprave
Uporaba železniških signalnovarnostnih naprav

Predvsem v drugi (novejši) knjigi je pri ERSVN zelo dobro opisano, kako zadeva deluje in kaj vse je potrebno, da se neka vozna pot sploh postavi, pritrdi in blokira in da se na koncu tudi signal postavi v lego za dovoljeno vožnjo. Ni to tak' ko semafor v križišču.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

No,ta Janez Jontes nas je učil na ŽEKŠ-u in je bila njegova Rdeča knjiga SV naprav v tistem času Alfa in Omega.Bil je zajebanc prve "A" klase s črtico,ampak možakar je pokojen zato o njemu vse naj,naj.
Niso SV naprave semaforji na križišču,ampak tudi niso nezmotljive,zdaleč od tega.Da smo si na jasnem!!!
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 04.09.2011, 11:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 541 »

Nurmi napisal/-a: Niso SV naprave semaforji na križišču,ampak tudi niso nezmotljive,zdaleč od tega.Da smo si na jasnem!!!
Prav gotovo da niso nezmotljive. Ampak ena vlakovna vozna pot čez drugo pa ne verjamem. Je preveč pogojev od zadaj.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nurmi, Jontes je učil na Aljaževi 32. V sklopu te stavbe je bil ŽEKŠ (Železničarsko Elektro Kovinarska Šola) med ostalimi tudi SEKŠ, SŽEKŠ, PŽEKŠ itd. Se opravičujem, če sem katero kratico napak napisal oz. katero pozabil, saj se je v času mojega srednešolskega izobraževanja naziv zelo hitro spreminjal. Veliko lažje si je bilo zapomniti kaj iz predavanja prof. Gričarja, Špeha, Parakerja, Prosena ..., kot pa aktualni naziv šole.

Šola pa je bila deljena na dva sklopa, srednješolski, vhod smo imeli iz smeri dijaškega doma in "prepovedani" del za srednešolce, katerega so (ste) obiskovali, že zaposleni pri dodatnem izobraževanju.

Osebno pa imam v spominu g. Jontesa glede reševanja problema NPr-ja v Šentlovrencu. Z vsemi silami se je upiral postavitvi NPr-ja, saj je bilo pozneje slišati, da smo to postavitev izsilili vsaj pet let prezgodaj. Čudi me zakaj se je toliko upiral, saj je lokalna politika zagotovila prav vsa sredstva za to preureditev. Na naši strani je bil tudi takratni republiški inšpektor. Očitno se je g. Jontes branil (v imenu SŽ-ja) nadalnih stroškov obratovanja NPr-ja.

Se opravičujem za pisanje mimo naslovne teme :oops:
Tine
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Da končam off topic.Tine jaz ne vem kake vse nazive je imela šola tam leta 90.Vem samo za "B" stavbo internata,kjer so bila dekleta,Parodija bar,Amadeus,Palma,K4,DIC,Tabor,.....
Prosena mi pa ne spominjaj me je zakoličil matematiko samo zato,ker sem imel dolge lase,uhan v nosu,jakno z našitki Guns&Roses in bil primorc.Na popravcih se je razbil z biciklom debil zarukan in nas je Zelda spustila skozi. :mrgreen:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

541 napisal/-a:
železocestnik napisal/-a:Res bi bilo dobro, da bi vsaj v primeru nesreče vsak forumaš vsaj malo preštudiral (pogledal v literaturo, podobne situacije itd.) predno mu kar "odleti kaj izpod rok".
Neumestno pa se je javno ( z neumestnimi vprašanji, na katere čaka novinar in druščina...) na primeru nesreče učiti osnov SVN.
Pametneje je narediti temo: Osnove SVN naprav
(priznam, da se tudi jaz ne spoznam na njih :oops: )

Zapis velja za tiste, ki nimajo osnovnega znanja s tega področja.
Če koga zanima delovanje SV naprav od ključev do relejev, si naj sposodi:
Železniške signalnovarnostne naprave
Uporaba železniških signalnovarnostnih naprav

Predvsem v drugi (novejši) knjigi je pri ERSVN zelo dobro opisano, kako zadeva deluje in kaj vse je potrebno, da se neka vozna pot sploh postavi, pritrdi in blokira in da se na koncu tudi signal postavi v lego za dovoljeno vožnjo. Ni to tak' ko semafor v križišču.
JAz sem prikazal dejansko sutiacijo, katero sem imel med vožnjo. Meni ne pomaga v tistem trenutko nič samo to, da se lahko zanesem nase, da se reši nastali položaj.
Se pa strinjam z tvojim razmišljanjem. Žal pa je eno teorija in drugo teorija povezana z dobro prakso.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Pa tudi zelo malo katera naprava je še original.Po navadi imaš še polno dodatkov naknadno obešenih zdraven kasneje.Kaki Npr-ji,APR ji,medpostajne odvisnosti,kaka javljanja.Tako da je na vsaki postaji naprava že skoraj "unikum"!In vse to se več ali manj kolje med sabo in je sama zajebancija za prometnike,kakor vzdrževalce SVTK.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
PEČAN
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 163
Pridružen: 18.08.2007, 21:39
Kraj: Soški koridor

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a PEČAN »

stromar3 napisal/-a:trak fiata ima majhno crtico navzdol,ki jo pusti tipka potrditev :D :D :D NEURADNO!!!
Drži, vendar še vedno NEURADNO ja na traku Fiata zabeleženo posluževanje 1000 HZ balize.
LP
Jimmy
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ja Jimmy,je :!: Javna tajna,ki bo nekega dne,ko se skuha golaž tudi URADNA.
Kaj pa zdaj :?:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
PEČAN
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 163
Pridružen: 18.08.2007, 21:39
Kraj: Soški koridor

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a PEČAN »

Nurmi napisal/-a:Ja Jimmy,je :!: Javna tajna,ki bo nekega dne,ko se skuha golaž tudi URADNA.
Kaj pa zdaj :?:
Nurmi mislim, da se je ta golaž že kar prismodil če ne drugemu osebi, kateri bi moral biti po svoji profesiji tata-mata železnice in je na ID našega strojevodjo dobesedno napravil krivega vsega skupaj, ga dobesedno žalil z besdami "ali si neumen a veš koliko ljudi bi lahko ubli." Ta ista oseba pa ne pozna niti pomena signalnih znakov in delavnja ASN. Ma to je strokovnjak s področja žel. nesreč v RS. Žalostno. Upam da se naš kolega čimprej opomore. Ta strokovnjaka pa upam, da bo sam pogoltnil ves golaž
LP
Jimmy
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Nurmi napisal/-a:Pa tudi zelo malo katera naprava je še original.Po navadi imaš še polno dodatkov naknadno obešenih zdraven kasneje.Kaki Npr-ji,APR ji,medpostajne odvisnosti,kaka javljanja.Tako da je na vsaki postaji naprava že skoraj "unikum"!In vse to se več ali manj kolje med sabo in je sama zajebancija za prometnike,kakor vzdrževalce SVTK.
Vidiš Nurmi to je problem, ko se malo meša in nastane miljon kombinacij. Sam sem opisal samo dva primera, katera sem sam doživel.
Če nebi videl na svoje oči nebi mogel verjeti. ZAto je tisti tvoje vprašanje ali vidiš tisto luč na signalu še kako humoristično resničen. PA da nebo pomote nebova šla v detalje.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Z njim bo rešil Matoz in upam,da je zadnja nesreča katero je obravnaval.To je služba za propadle hinavske prometnike.Ta sposobni se potijo v centrih za vodenje prometa.
Ne Dare,ne bova šla.Vsaj ne javno!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nurmi et consortes, tale vaša debata je pa že "malo morgen". Dajto no že nehat nakladat in počakajte na rezultate preiskave. Nekaj je hudo šlo narobe in preiskava mora pokazat kaj, da se prepreči morebitne ponovitve zgodbe. Forum pa ni mesto za debato o tem.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ti kar čakaj,saj veš kako pravjo.Kdor čaka dočaka! :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a hulk »

Ljubitelj vsekakor je treba počakat rezultate preiskave, samo v tem primeru nekateri indici jasno kažejo "nekaj", in tistim, ki se zavedajo, da nosijo glave v torbi ni do čakanja. [-X
Odgovori