Železniška nesreča na Jesenicah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nurmi napisal/-a:To da prometnikovo "dovoljenje za odhod" ne poveča varnosti se ne morem na žalost strinjati s tabo.Prometnik ni samo "dovoljenje za odhod".Ampak lahko vlak tudi ustavi.
Vla prometnik še nikoli ni ustavil. Vedno je to storil strojevodja...če je seveda videl njegov sig. znak "Stoj". Če ga ni - se je lahko raztrgal.
Ljubitelj napisal/-a:
Pri vsej debati pa izgleda, da samo Cokla in 1216-001 ohranjata trezno glavo.
Hvala lepa...vedno to poskušam. Z večjim ali manjšim uspehom.
541 napisal/-a:
To si spet nekateri razlagajo po svoje. Če se vlak na postaji, kjer ureja promet prometnik, ustavi, mora dobiti dovoljenje za vožnjo, brez tega ne sme speljati. Torej ali mora videti postavljen glavni signal ali dobiti dovoljenje za odhod od prometnika. Samoiniciativno strojevodja, ko se je enkrat ustavil na postaji, ne sme odpeljati do IS, to lahko stori le, če mu dovoli prometnik. Žal pa se v praksi dogaja tudi to, da strojevodja samoiniciativno potegne do IS, ker so menda nekoč na rednem šolanju tako rekli. Prometniku pa lasje pokonci, ker ne ve, kaj strojevodja sedaj namerava. :shock:

Dovoljenje za vožnjo in "Dovoljenje za odhod sta dva različna pojma". In nikjer ne piše, da mora prometnik dati "Dovoljenje za odhod" na postaji, kjer upravlja promet on, ter se glavni signal ali njegov ponavljalnik ( kar absolutno je brca v temo ) vidita.


Tabolši napisal/-a: Kot sem že napisal,je pa tudi dopolnilo strokovnih služb,ki pravi,da na daljinsko vodenih postajah v primeru,da se glavni signali ne vidijo,da Dovoljenje za odhod progovni prometnik neposredno strojevodji.(preko RDZ,se ve.)
In kaj pomeni to "Dovoljenje za odhod?"....Nič. Ker ne garantira, da je glavni signal v legi za dovoljeno vožnjo. [-X In strojevodja mora vožnjo uravnavati vožnjo tako, da se lahko pred njim ustavi.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 541 »

cokla napisal/-a: Dovoljenje za vožnjo in "Dovoljenje za odhod sta dva različna pojma". In nikjer ne piše, da mora prometnik dati "Dovoljenje za odhod" na postaji, kjer upravlja promet on, ter se glavni signal ali njegov ponavljalnik ( kar absolutno je brca v temo ) vidita.
Da, ampak važno je, kaj kaže glavni signal. Če je rdeč, strojevodja, ko je vlak enkrat na postaji ustavil, vlaka ne sme samovoljno odpeljati do glavnega signala. Lahko "potegne do signala" le, če mu to dovoli prometnik.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Nurmi napisal/-a:To da prometnikovo "dovoljenje za odhod" ne poveča varnosti se ne morem na žalost strinjati s tabo.Prometnik ni samo "dovoljenje za odhod".Ampak lahko vlak tudi ustavi.Samo v svoji dobi,ki pa ni kratka ti lahko povem vsaj za dva primera.Ko ne bi bilo Nurmiča na licu mesta,bi bilo to trčenje na Jesenica totalna šala mala.
Naprave kot jih imamo sedaj,ali so predpotopne,ali iz relejne tehnologije kmalu po 2 svetovni vojni.Vse kar je novega je pa že desetletje v nekih preizkusnih in testnih obratovanjih.Dela,pa ne dela kakor so lunine mene.In dokler ni to pošlihtano v nulo je prometnik človek na mestu.Tu smo s predpisi prehiteli čas.
Se popolnoma strinjam z tvojim razmišljanjem.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:
cokla napisal/-a: Dovoljenje za vožnjo in "Dovoljenje za odhod sta dva različna pojma". In nikjer ne piše, da mora prometnik dati "Dovoljenje za odhod" na postaji, kjer upravlja promet on, ter se glavni signal ali njegov ponavljalnik ( kar absolutno je brca v temo ) vidita.
Da, ampak važno je, kaj kaže glavni signal. Če je rdeč, strojevodja, ko je vlak enkrat na postaji ustavil, vlaka ne sme samovoljno odpeljati do glavnega signala. Lahko "potegne do signala" le, če mu to dovoli prometnik.
To se pa strinjam....če je že ura za voznoredni odhod. Če ne pa tudi to ne....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Ljubitelj napisal/-a:
MAr ni kulturno, da se počaka z potniškim na peronu nadaljna vožnja. Gledam iz vidika spoštovanja potnikov.
Ne vem v čem vidiš kulturnost. Vsakdanja praksa recimo na Lescah je, da vlak (recimo ob 18:18 za Lj odpelje počasi do izstopnega signala in tako prihrani čas za vožnjo nekaj 100 metrov. Podobno je tudi na progi Pragersko-Hodoš (recimo videno v Ormožu). Kulturnost do potnikov je skrajševanje voznih časov in izogibanje zamudam.

LPL
Ljubitelj samovoljna vožnja po postaji je premik. Da se pomikaš proti IS moraš dobiti soglasje urejevalca prometa. Na TK postaji je to dispečer na drugih pa Vlakovni odpravnik.

VSako samovoljno premikanje brez vednosti drugih je lahko katastrofa, saj ne veš zakaj stojiš na postaji in kaj se je zgodilo na progi. LAhko pade skala in prometnik je dobil obvestilo, da je proga zaprta. TI PA KAR PO DOMAČE VOZIŠ PROTI SIGNALU IN TAM ČAKAŠ. To vedo strojevodje, kateri so bili v takšnih sistuacijah.
ZAto za vsak premik na postaji moraš dobiti dovoljenje. Če tega dovoljenja nimaš ne izvajaj samovolje.
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

cokla,tole se pa ne strinjam,saj progovni prometnik točno ve,v kaki legi je glavni signal,saj ga je sam daljinsko postavil in jasno je, da da Dovoljenje za odhod samo v primeru,ko ta kaže dovoljenje za vožnjo,strojevodja pa ga zaradi krajevnih razmer ne more videti.Seveda pa tudi v tem primeru velja,da mora strojevodja do tega signala voziti tako,da se pred njim lahko ustavi,če bi ta med tem zaradi kakršnega koli razloga spremenil lego.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tabolši napisal/-a:cokla,tole se pa ne strinjam,saj progovni prometnik točno ve,v kaki legi je glavni signal,saj ga je sam daljinsko postavil in jasno je, da da Dovoljenje za odhod samo v primeru,ko ta kaže dovoljenje za vožnjo,strojevodja pa ga zaradi krajevnih razmer ne more videti.Seveda pa tudi v tem primeru velja,da mora strojevodja do tega signala voziti tako,da se pred njim lahko ustavi,če bi ta med tem zaradi kakršnega koli razloga spremenil lego.
Progovni prometnik na displeju vidi le kakšno stanje naj bi bilo....dejansko stanje vidi strojevodja...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Delovni čas strojevodje

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Aleš to je tvoj pogled kot strojevodja,ki ga sedaj lahko rečem razumem.Se ti pa tudi približno ne sanja kaj je vse v ozadju da dobiš ti ali pa jaz sedaj zeleno luč.Pa ne mislim hoditi s tabo v konflikte zaradi tega.Že sama tvoja reakcija kdo ustavi vlak je totalka blesava in strojevodsko sektaška.Pa probam ostati objektiven kolikor se da.Zdaj grem na mašino in prekleto dobro vem da niso moja jajca v rokah naprave,ampak tistega ki z njo rokuje.Ja če bi dajal na Jesenicah prometnik dovoljenje za vožnjo je dosti manj verjetno da bi se to kar predvidevajo zgodilo.Sprevodnikom dol visi kak je signal.Če pa je tam prometnik,sta pa že 2 ki jima ne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a bronz »

No povejte na glas,vsa odgovornost je na stojevodji,ne glede na vsa možna dovoljenja :!:
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Delovni čas strojevodje

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Nurmi napisal/-a:Aleš to je tvoj pogled kot strojevodja,ki ga sedaj lahko rečem razumem.Se ti pa tudi približno ne sanja kaj je vse v ozadju da dobiš ti ali pa jaz sedaj zeleno luč.Pa ne mislim hoditi s tabo v konflikte zaradi tega.Že sama tvoja reakcija kdo ustavi vlak je totalka blesava in strojevodsko sektaška.Pa probam ostati objektiven kolikor se da.Zdaj grem na mašino in prekleto dobro vem da niso moja jajca v rokah naprave,ampak tistega ki z njo rokuje.Ja če bi dajal na Jesenicah prometnik dovoljenje za vožnjo je dosti manj verjetno da bi se to kar predvidevajo zgodilo.Sprevodnikom dol visi kak je signal.Če pa je tam prometnik,sta pa že 2 ki jima ne.
Ko bo šla stvar na sodišče bo tudi sodniku dol viselo in bo stvar žal obravnavana v okviru veljavnih predpisov.
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Delovni čas strojevodje

Odgovor Napisal/-a bronz »

Nurmi napisal/-a:.Že sama tvoja reakcija kdo ustavi vlak je totalka blesava in ........
Glih toliko je blesava kot tista ko sprevodnik pravi;....Sem pripeljal vlak... :mrgreen:
Ni ga junaka...............................................................................................................
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Delovni čas strojevodje

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nurmi napisal/-a:Aleš to je tvoj pogled kot strojevodja,ki ga sedaj lahko rečem razumem.Se ti pa tudi približno ne sanja kaj je vse v ozadju da dobiš ti ali pa jaz sedaj zeleno luč.Pa ne mislim hoditi s tabo v konflikte zaradi tega.Že sama tvoja reakcija kdo ustavi vlak je totalka blesava in strojevodsko sektaška.Pa probam ostati objektiven kolikor se da.Zdaj grem na mašino in prekleto dobro vem da niso moja jajca v rokah naprave,ampak tistega ki z njo rokuje.Ja če bi dajal na Jesenicah prometnik dovoljenje za vožnjo je dosti manj verjetno da bi se to kar predvidevajo zgodilo.Sprevodnikom dol visi kak je signal.Če pa je tam prometnik,sta pa že 2 ki jima ne.
No ja....naj bo blesava. Teh mojih nekaj ponedeljkov, ki jih imam na železnici pripomorejo k sektaštvu....kot mu ti praviš. Pa vendarle je res, da se vlak ne bo ustavil, če strojevodja ne opazi prometnika ali kogar koli , da mu daje stoj. In, Nurmi , nisem iskal konflikta...tudi v vsej moji karieri sem ga ime samo enkrat, ker sem se moral branit.. Pa še ta osebek se ja na koncu sam "zaklal"....

In za konec mojega sodelovanja v tej temi- dokler ne zaide nazaj v prave vode - kdor me pozna ve, da nisem sektaš za vsako ceno. [-X

Nazaj v brazdo. Tema je jeseniška nesreča....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

Stanje na displeju in dejansko stanje na terenu se ujemata,mar ne?
Če je glavni signal v okvari in se ne postavi v lego za dovoljeno vožnjo,ali se njegova lega zaradi česar koli spremeni to progovni prometnik vidi.
Še vedno pa velja čista logika,če signala ne vidiš,voziš s tako hitrostjo,da ga opaziš in se lahko po njem ravnaš.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Dajte raje napisati kje se sedaj nahajajo poskodovana vozila, ce kdo morda ve. Oziroma kdaj jih bodo prepeljali v Lj, ce jih se niso.. So znane ze kaksne bolj natancne informacije o poskodbah vozil?

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a milchy »

Fiat je bil popoldne na tiru 4, obe Živi pa v štucu 46
Odgovori