Železniška nesreča na Jesenicah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 541 »

Kako sta jo pa odnesli lokomotivi tovornega?
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Tono »

Nisem poznavalec tovrstnih železniških vozil, še manj pa nastalih poškodb, vendar menim, da bo glede na kontrukcijo situacija dokaj podobna poškodbam na LTE-jevih oz. TX-ovih lokomotivah ES64 U2-10 (182 510-8) in ES64 U2-06 (182 506-6), ki sta na Brennerju s hitrostjo okoli 35 km/h brez pripetega vlaka trčili v zaključek slepega tira. Škoda na obeh lokomotivah je bila takrat ocenjena na več kot 4 mio €. Bomo videli, nima smisla v naprej špekulirati. Sicer pa je to itak problem zavarovalnice in ne SŽ. Če je zavarovanje dobro, bo SŽ dobila povrnjene še stroške morebitnega najema nadomestnih strojev.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Anzee napisal/-a:Dajte raje napisati kje se sedaj nahajajo poskodovana vozila, ce kdo morda ve. Oziroma kdaj jih bodo prepeljali v Lj, ce jih se niso.. So znane ze kaksne bolj natancne informacije o poskodbah vozil?

lp Anze
Čisto slučajno....na poti proti CDju, prva od dveh nesrečnic: 016
Slika

Slika
LEP DAN
Igor
tschmrlj
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 19.03.2008, 13:26

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a tschmrlj »

Železniška nesreča je posledica določenih dejstev. Vsak vlak z železovo rudo je desetletja vozil na drugi tir in ne na tistega, kjer se je zgodila nesreča. Vsi cariniki in policaji, dokler je bila meja, so preklinjali, ker so se morali plaziti čez njega do potniškega perona. Kdaj so pa prekinili ta sistem uvoza vlaka z rudo, da je vlak z zapeljal namesto na drugi tir na tir za potniškim peronom, pa ne vem. Zato bi prosil, da tisti, ki ve, kdaj so začeli voziti vlaki z rudo na druge tire in ali je to normalno, ali se je v tem primeru zgodilo kaj izrednega. Dobro je samo to, da ni bilo žrtev.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Skoz in skoz me žuli, sedaj pa bom zabil cvekec. Mediji vse skozi omenjajo, da je tovorni vlak vozil železovo rudo. Pa ni! Premog je bil. Kolm po knapovsko in po domače. Slika

Saj razumem. Le kako češ nekemu novinarju dopovedati, kakšna je razlika med železovo rudo in premogom. V življenju še ni videl, ne lopate, ne peči. :roll:

Konec koncev je vseeno, kaj je tovorni vozil. Ampak, če že tako strokovno ves čas povdarjajo to Fe rudo, naj bodo vsaj natančni. #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

363:
Fiat 114 in tandem(016,007) z premogom.
363 odkod si dobil ta podatek. Jaz sem tale nesrečni vlak videl na Lescah, ko sem čakal na prehodu pred postajo in sem ujel še zadnji vlak za v Ljubljano. Nisem ajzenponar pa sem vedel, da se v teh Ea vagonih vozi običajno premog, pa tudi na slikah se vidi velik volumen naklada.
Dolfetu pa hvala, da je rekel bobu bob =D> , kar je mene že nekaj časa žulilo.

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Še ena za anale....dobre tri ure preden je šlo nakup, sva takole, z 016, dimila proti Ljubljani....vsekakor ni bila Fe ruda 8)
Slika
LEP DAN
Igor
loparček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 82
Pridružen: 11.02.2011, 0:47

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a loparček »

tschmrlj napisal/-a:Železniška nesreča je posledica določenih dejstev. Vsak vlak z železovo rudo je desetletja vozil na drugi tir in ne na tistega, kjer se je zgodila nesreča. Vsi cariniki in policaji, dokler je bila meja, so preklinjali, ker so se morali plaziti čez njega do potniškega perona. Kdaj so pa prekinili ta sistem uvoza vlaka z rudo, da je vlak z zapeljal namesto na drugi tir na tir za potniškim peronom, pa ne vem. Zato bi prosil, da tisti, ki ve, kdaj so začeli voziti vlaki z rudo na druge tire in ali je to normalno, ali se je v tem primeru zgodilo kaj izrednega. Dobro je samo to, da ni bilo žrtev.

Ja res se je v takratnem času zvozilo veliko vlakov naloženih z rudo ali premogom v Fals vagonih po drugem tiru. Vendar iz preprostega razloga. Tir dve je kratek za običajne tovorne vlake, za vlake sprevozom potnikov pa ni primeren, ker nima perona.
Avstrijski železničarji so tako imeli vlak pred svojo pisarno in prvi vizuelni pregled prihajajočega vlaka so lahko že opravili skozi okna kolodvorske restavracije. :berr2

Vlaki so se na Jesenicah zadrževali neprimerno dalj časa, ker so najprej nastopili avstrijski pregledniki in skoraj vedno zahtevali zamenjavo obrabljenih zavornjakov, ki so jih naši urejevalci lahko zamenjali le na tiru brez perona. Popisovanje vagonov in obdelava tovornih listov je vzela veliko časa še posebej, ko se je pričelo vnašati podatke v prve računalnike. Potrebno je bilo dodajanje doprege ali vmesne lokomotive, ker je bila po takratnih predpisih prevelika teža na vlečni kavelj. Skratka, okrog vlaka se je drenjalo veliko ljudi in najlaže jih je bilo imeti na očeh ravno na drugem tiru. Vlakov s tem tovorom je bilo lahko na postaji več naenkrat, pa si jih vozil, kjer si pač imel prazen tir.
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a draganm »

Tabolši napisal/-a:Mislim,da je jasno,da kakšna speljava vlaka in eventuelna vožnja do izvoznega signala pride v poštev le na daljinsko vodenih postajah,ne pa tam,kjer so prometniki.
Kolegi,signalni pravilnik je v popravku 54.čl.dokaj precizen in ta popravek je že v veljavi.
Kot sem že napisal,je pa tudi dopolnilo strokovnih služb,ki pravi,da na daljinsko vodenih postajah v primeru,da se glavni signali ne vidijo,da Dovoljenje za odhod progovni prometnik neposredno strojevodji.(preko RDZ,se ve.)
Ja res je precizno tako, da so se po 30. letih delovanja telekomande en mesec dajala dovoljena za potniške vlake na nezasedenih tk postajah Rodik,Črnotiče in Hrastovlje, ker se ne vidi "IS", potem je prišlo dopolnilo dopolnila pa spet ni potrebno.Na izhodni daljinsko vodeni postaji daje dovoljene po RDZ ,če se ne vidi signal,na vmesnih daljinsko vodenih postajah pa ne ,če je bil predignaliziran izvoz vlaka.Pa vprašanje če je to zadnjo dopolnilo dopolnila #-o
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Še Miškotove mojstrovine, nesrečnega dogodka
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:Še Miškotove mojstrovine, nesrečnega dogodka
Res so mojstrovine...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Drotar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 234
Pridružen: 21.02.2011, 17:47

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Drotar »

igor72 napisal/-a:Še Miškotove mojstrovine, nesrečnega dogodka
Lepe slikovni zapis odstranjevanja.

Pri takem delu ne veš ,ne za noč, ne za dež, sneg ,mraz, vročino , utrujenost,nevarnost , delovni čas itd.Pa tudi ne kaj je tristo kil in podobno. Kdor ni še bil pri takem delu ali sodeloval na drug način , si teško predstavlja ob kakšnih,včasih nemogočih razmerah opravljajo delavci pomožnega vlaka takšno delo.To pospravljanje ni bilo za te delavce nekaj izrednega.
Poglejte si samo slike razmetanih Fad-ov ob zadnjem iztirjenju Fad-ov v Laškem pa se zamislite.
Vsaka jim čast.

Lp
Drotar
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

igor72 napisal/-a:Še Miškotove mojstrovine, nesrečnega dogodka
Enkratne, enkratne, enkr..... Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Super slike =D>

Na tej sliki se dobro vidi valovit pleh na živi.
http://jalbum.net/en/browse/user/album/1034406

Ali se je navalovil pri trku?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a holding »

tschmrlj napisal/-a:.... Kdaj so pa prekinili ta sistem uvoza vlaka z rudo, da je vlak z zapeljal namesto na drugi tir na tir za potniškim peronom, pa ne vem. Zato bi prosil, da tisti, ki ve, kdaj so začeli voziti vlaki z rudo na druge tire in ali je to normalno, ali se je v tem primeru zgodilo kaj izrednega...
...niso vsi vlaki z rudo vozili po drugem tiru, @loparček je lepo pojasnil zadevo....
...vl 48444 je prevažal premog v Ea-jih, 18 Ea-jev pa meri cca 260 metrov + 2 digitalki = cca 300 metrov in se ne "stegne" notr....
...ruda 18 Fals (224m + 2 digitalki pa gre)...in če "paše" na 2, gre na 2, če pa ne paše, gre pa drugam..... :roll: ...saj so sedaj to vlaki "na zaupanje" in sosedje ne komplicirajo več - že cca 4 leta...

...torej:nič izrednega, popolnoma normalno.... :D ...
Odgovori