Železniška nesreča na Jesenicah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

Opozarjam vas....govori se marsikaj in marsikje. Ne delajte zaključkov do konca uradne preiskave. [-X
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

kretnica napisal/-a:Moderatorji

Ta tema (nesreče naših kolegov) ni primerna za diskutiranje z nekom, ki nikoli ne bo razumel kako se počuti nekdo, ki je udeležen v ID.

Bo pa zanimivo kaj boste porekli, ko se bo pokazalo, da imata oba zabeleženo 1000hz.

Ne, ne kaj pa govorim, to pa že ni možno. SVN tega ne dovoljujejo :arrow: (samo neumen človek lahko misli, da je nekaj kar je sproducirano od človeka 100% zanesljivo)
Bi si močno želel,da je tako [-o<
Čeprav naš kolega je bil deležen vpitja in zmerjanja že na kraju samem.Mediji so ga linčali že prvi dan,telefon mora imeti izklopljen zaradi nadlegovanja novinarjev,firbcev,.....Policija,kriminalisti in preiskovalci si samo izmenjujejo kljuko vhodnih vrat ob vseh možnih urah.Nobeden si niti predstavljati ne zna skozi kake travme gre ta mlada družina že pred končano preiskavo.
Ne bi rad bil na njegovem mestu.Kriv ali pa nedolžen.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
marko.tancar
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 29.08.2011, 10:15

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a marko.tancar »

Anonimnost uporabnikov na forumih je seveda ena od njihovih prednosti in tudi daje možnost zelo posplošenega komentiranja. Tega se zavedam in argumentirana debata je zato neredko precej težka. Vseeno bi rad čisto na kratko komentiral nekaj izjav, kot sem jih jaz razumel, ker padajo neposredno name in na moje področje dela. Pri tem ne morem komentirati meni neznanega strokovnega ozadja drugih komentatorjev. Moje je več kot 15 let dela v odnosih z javnostmi in obenem na SŽ. Zato mi lahko verjamete, da problematiko izvrstno poznam.

1. SŽ so edini "izgubaš", ki se ga v Sloveniji drži slab sloves.
To seveda nikakor ne drži. Vsi omenjeni (DARS, NLB, ...) so vsak dan, podobno kot SŽ, pod žarometom medijev in tudi cilj številnih negativnih prispevkov. Seveda pa se nam, ki nam za železnico ni vseeno, vsak negativen prispevek na temo SŽ veliko bolj vtisne v spomin. Da pa bi bil za menda grozljivo slab sloves kriv izključno "PR"? Prosim vas, no! Na to temo bi lahko razlagal na dolgo in široko o poslovnih, političnih in še kakšnih ozadjih, pa nima smisla. Verjamem, da večina med vami ve, o čem govorim. Se pa strinjam, da bi kakšen evro za piarovca več prav prišel. :lol:

2. Objavljanje nepravilnih informacij o odprtju proge in leni, nesposobni, ... "piarovec", ki niti popravka ne zahteva
Strinjam se, novinarji niso "zlobni". In res, tudi v primeru zadnjega ID, informacije črpajo iz enega vira. Cel konec tedna sem medije po vsej Sloveniji ažurno obveščal o stanju v prometu in tudi, kolikor se je dalo, popravljal njihove občasne lapsuse. Nihče pač ni popoln in tudi mediji (vsaj) občasno naredijo napako. Nedeljska informacija je bila seveda ena, ni jih bilo več, le zakaj bi bile? :? TV Slovenija je informacijo povzela in objavila, da je bila popoldne za potniški promet spet odprta proga Jesenice-Nova Gorica (pa še kup drugih medijev). Na POP TV so naredili napako in aktualne informacije niso objavili. Kot zanimivost - na svoji spletni strani so aktualno novico objavili že pred oddajo 24ur. Seveda sem mediju že poslal pravilno informacijo, ki bo objavljena že ob 13. uri, v njihovi prvi današnji informativni oddaji.

Toliko z moje strani, ne bom se več oglašal, ker verjamem, da bo debata zavila v bolj koristno smer. Obenem sem prepričan, da si bomo tudi v prihodnje vsi, ki imamo železnico radi, prizadevali za njen razvoj, vsak na svojem področju.

Lep pozdrav,
Marko Tancar
odnosi z javnostmi Slovenskih železnic
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a mateja »

Spoštovani g. Tancar, z vašim mnenjem se nikakor ne morem strinjati. Seveda niso samo SŽ na tapeti, ampak toliko pljuvanja in dezinformacij je o drugih podjetjih težko zaslediti. Tudi po DARSu se pljuva, ampak celotna slovenska javnost je prepričana, da avtoceste potrebujemo. Treba bo storiti več v smeri, da bo slovenska javnost dojela, da potrebujemo tudi učinkovito železnico in da je zato kak milijonček več za SŽ še kako upravičen. To pa je vaša naloga, ki bi jo lahko opravili tudi bolje.
Moje mnenje, ampak dvomim, da je to mnenje samo moje.

Kar pa se tiče obveščanja medijev, pa stojim za svojim mnenjem. Zakaj prihaja do tako napačnih informacij v medijih, ne vem, lahko je kriv vaš PR oddelek, lahko novinarji, ampak v slednje močno dvomim. Če dva TV medija govorita o zaprtju proge, je problem. Že res, da je v železniškem žargonu lahko proga zaprta, vendar je treba potnikom jasno povedati, da je prevoz še vedno mogoč!
Če sama ne bi poznala situacije, bi glede na včerajšnja poročila potovanje z vlakom odmislila, saj bi menila, da prevoz na relaciji Jesenice-Nova Gorica sploh ni mogoč, nikjer. Niti od Mosta na Soči do Nove Gorice, na primer. Javnosti je potrebno razložiti na način, da je zadeva razumljiva.

Prav tako stojim za mnenjem, da je služba, kjer sprejemajo pritožbe in pohvale, pod vsako kritiko. Dobiti odgovor z njihove strani je pravi mali čudež. Res so učinkoviti in potnikom prijazni!
francko
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 35
Pridružen: 05.07.2010, 19:59

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a francko »

Dare 20 je zapisal:
Se popolnoma strinjam z teboj. JAz odločno nasprotujem, da na cepnih, ali izhodnih postajah, kakor tudi tam, kjer je urejen prestop potnikov ne sodeluje Vlakovni odpravnik pri odpravi vlaka.

Tukaj bi moralo biti celo zakonsko odrejeno, da mora sodelovati ob sprevodniku. Sedaj pa se dogaja, da Vlakovni opravnik debatira na veliko z potniki na postaji in na peronu ne spremlja dogajanja.
Zato je ta nesreča očitno pika na i.
-----------------------------------------------------------------------------------------

V začetku moje strojevodske kariere je vlakovni odpravnik prevozečemu vlaku dajal "prevoz prost", sedaj pa niti ne sodeluje pri odpravi potniških vlakov. Kje je varnost?
mladika
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 50
Pridružen: 27.01.2011, 18:36

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a mladika »

Pa dajte nehajte, že no. Cokla vas je lepo opzoril, da ne delajte zaključkov brez krčmarja...pa si očitno ne morete pomagati #-o . Kdo bo naslednji na vašem spisku za dežurnega krivca...a morda kakšen preglednik, ker je malo prehitro zavorni preizkus opravil, ali kretnik na postaji Most na Soči, ker je šel na malico :?:
Sploh pa "vlakovnega odpravnika" nikar ne tlačite zraven, ker ga na SŽ nimamo že 3 leta :P
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

In ne tlačite prometnika sedaj zraven . Dal ali ne dal odhod...za kaj že? Dajanje odhodov je, za raznimi izjemami ukinjeno, in tako tudi naj ostane. Ne mešajte dreka, ker že dovolj smrdi. Kaj bi bilo drugače, če bi dal odhod in bi prepeljal rdeč signal ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1093
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

Fantje, malo preveč smo šli v podrobnosti. Ali ne bi bilo bolje, da počakamo na rezultate strokovnjakov? :hmm :hmm
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a hulk »

541-110 napisal/-a:Fantje, malo preveč smo šli v podrobnosti. Ali ne bi bilo bolje, da počakamo na rezultate strokovnjakov? :hmm :hmm
Ali nisi ravno ti nekaj strani nazaj z glasnim razmišljanjem določil krivca??? Čemu naj zdaj čakamo na rezultate strokovnjakov??
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Cokla, vsaj jaz ne tlačim prometnika zraven, se pa sprašujem :?:
Tin€ napisal/-a: Me pa zelo zanima, ali bo morda kdo od avtorjev novega pravilnika imel kakšen siv las :?: Zakaj je bilo potrebno ukiniti nekaj kar je zagotavljalo varnost (dodatno da ne bo pomote).
Zagotovo so prihranili kratkoročno kakšen cent s tem novim pravilnikom. Če pa pogledamo samo materialno škodo na voznem parku, infrastrukturi, organizaciji nadomestnih prevozov, itd, da pa sploh ne omenjam kakšnih morebitnih tožb, je bil ekonomski učinek privarčevanega prej negativen kot pozitiven. O travmah strojevodji in njihovih bljižih je pa itak nemogoče govoriti.

Spustil se bom na nivo govoric, recimo da je res to, da sta oba imela 1000 Hz na balizi, tudi tehnika zna zatajiti :!: Bi zagotovo prometnik vedel, da ne sme dati znaka za odhod, ker mu pač uvaža tovorni, se strinjaš s to mojo navedbo :?: Vsekakor bi bil v postopek vpleten še tretji varovalni dejavnik, lahko pa da bi se tudi ta zmotil, ampak verjetnost da se tri osebe zmotijo hkrati je minimalna.
S svojim pisanjem ne želim prejudicirati krivde prav nikogar, močno upam da ne bo kriv nobeden, temveč tehnika. Zakaj lahko zataji tehnika je pa že drugo vprašanje.
Tine
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tin€ napisal/-a:
Bi zagotovo prometnik vedel, da ne sme dati znaka za odhod, ker mu pač uvaža tovorni, se strinjaš s to mojo navedbo :?:
Ne....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Nurmi je zapisal:
Čeprav naš kolega je bil deležen vpitja in zmerjanja že na kraju samem.Mediji so ga linčali že prvi dan,telefon mora imeti izklopljen zaradi nadlegovanja novinarjev,firbcev,.....Policija,kriminalisti in preiskovalci si samo izmenjujejo kljuko vhodnih vrat ob vseh možnih urah.Nobeden si niti predstavljati ne zna skozi kake travme gre ta mlada družina že pred končano preiskavo.
Ne bi rad bil na njegovem mestu.Kriv ali pa nedolžen.[/quote]

Jaz pa bi dodal tole:

Strojevodji izrekamo našo absolutno moralno podporo v boju z mediji in pošastnimi napadi na njegovo osebnost in celo družino! :!: :!: :!: :!:
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

V večini nam sosednjih držav prometniki ne sodelujejo pri odpravi vlaka in je to v domeni vlakospremnega osebja dotičnega prevoznika.Tako je v Švici,Nemčiji,Avstriji ITD.Z tem kdo ti,da pripravljeno za odhod ni pogojena višja stopnja varnosti.Če se že tako radi primerjamo,pojdite v Munhen pa probajte poiskati prometnika, ki skače iz perona na peron in daje odhode vlakom.Debatirati o tem je brezpredmetno in preživeto.Žal pa je tako,da so se in se bodo nesreče dogajale kljub vrhunski tehnologiji in dobremu osebju,ker hudič gre zmeraj na tavelik kup srat.

Tinetu
Na Jesenicah sta zunanji in notranji (postavljalec)prometnik dve različni osebi na različnih lokacijah,in se pridržujem Cokli.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

cokla napisal/-a:In ne tlačite prometnika sedaj zraven . Dal ali ne dal odhod...za kaj že? Dajanje odhodov je, za raznimi izjemami ukinjeno, in tako tudi naj ostane. Ne mešajte dreka, ker že dovolj smrdi. Kaj bi bilo drugače, če bi dal odhod in bi prepeljal rdeč signal ?
Tukaj smo spet na bakanu. Izjeme so kakor komu odgovarja. Tukaj je potrebno doreči očitno še veliko stvari.
Ali pa zavzeti enotno merilo za celotno Slovenijo.
KAdar strojevodja ne more videti signala v primeru megle ali kakšne ovire, ki je na postajnem območju že pred speljavo bi se moralo rešiti drugače. Nedopustno pa je naslednje: Recimo na določenem postajališču ali postaji je vidnost izvoznega siganala nična in po tej logiki naj bi strojevodja peljal do IS, da bi videl signal in tam čakal za odhod. MAr ni kulturno, da se počaka z potniškim na peronu nadaljna vožnja. Gledam iz vidika spoštovanja potnikov.
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

dare20 je napisal:
Tukaj smo spet na bakanu. Izjeme so kakor komu odgovarja. Tukaj je potrebno doreči očitno še veliko
stvari.
Ali pa zavzeti enotno merilo za celotno Slovenijo.
KAdar strojevodja ne more videti signala v primeru megle ali kakšne ovire, ki je na postajnem območju že pred speljavo bi se moralo rešiti drugače. Nedopustno pa je naslednje: Recimo na določenem postajališču ali postaji je vidnost izvoznega siganala nična in po tej logiki naj bi strojevodja peljal do IS, da bi videl signal in tam čakal za odhod. MAr ni kulturno, da se počaka z potniškim na peronu nadaljna vožnja. Gledam iz vidika spoštovanja potnikov.[/quote]


Mislim,da so časi,ko je za vsakim vogalom stal prometnik in bil hkrati za vse odgovoren(tudi za dostavo in naročanje vagonov,pa za premik,pa za odhod vlaka.....)nepreklicno minili in bi bil ponovno uvajanje takšnega sistema velik korak nazaj.
Konkretno glede odhodov vlakov pa tole:v pravilniku lepo piše,če se zaradi vremenskih razmer glavni signali na postajah od tam kjer stoji vlak ne vidijo,odpravi tak vlak prometnik osebno z Dovoljenjem za odhod.
Glede daljinsko vodenih postaj je bilo podano od strokovnih služb dopolnilo,da v primeru nevidljivosti glavnih signalov strojevodja obvesti progovnega prometnika,ki mu da Dovoljenje za odhod.

Poleg tega je praksa,da se potniškim vlakom če je le možno hkrati postavlja prevozna pot,torej ima že pri uvozu predsignalizirano lego izvoznega signala in strojevodja vidi,kaj mu ta kaže.
In še čisto na koncu,ne vidim problema,če strojevodja ob času rednega odhoda spelje s perona in se potem ustavi pred izvoznim signalom,če je to potrebno.Pomembno je le, da s perona ne odpelje predčasno.
Zadnjič spremenil Tabolši, dne 29.08.2011, 16:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Odgovori