Vla prometnik še nikoli ni ustavil. Vedno je to storil strojevodja...če je seveda videl njegov sig. znak "Stoj". Če ga ni - se je lahko raztrgal.Nurmi napisal/-a:To da prometnikovo "dovoljenje za odhod" ne poveča varnosti se ne morem na žalost strinjati s tabo.Prometnik ni samo "dovoljenje za odhod".Ampak lahko vlak tudi ustavi.
Hvala lepa...vedno to poskušam. Z večjim ali manjšim uspehom.Ljubitelj napisal/-a:
Pri vsej debati pa izgleda, da samo Cokla in 1216-001 ohranjata trezno glavo.
541 napisal/-a:
To si spet nekateri razlagajo po svoje. Če se vlak na postaji, kjer ureja promet prometnik, ustavi, mora dobiti dovoljenje za vožnjo, brez tega ne sme speljati. Torej ali mora videti postavljen glavni signal ali dobiti dovoljenje za odhod od prometnika. Samoiniciativno strojevodja, ko se je enkrat ustavil na postaji, ne sme odpeljati do IS, to lahko stori le, če mu dovoli prometnik. Žal pa se v praksi dogaja tudi to, da strojevodja samoiniciativno potegne do IS, ker so menda nekoč na rednem šolanju tako rekli. Prometniku pa lasje pokonci, ker ne ve, kaj strojevodja sedaj namerava.
Dovoljenje za vožnjo in "Dovoljenje za odhod sta dva različna pojma". In nikjer ne piše, da mora prometnik dati "Dovoljenje za odhod" na postaji, kjer upravlja promet on, ter se glavni signal ali njegov ponavljalnik ( kar absolutno je brca v temo ) vidita.
In kaj pomeni to "Dovoljenje za odhod?"....Nič. Ker ne garantira, da je glavni signal v legi za dovoljeno vožnjo. In strojevodja mora vožnjo uravnavati vožnjo tako, da se lahko pred njim ustavi.Tabolši napisal/-a: Kot sem že napisal,je pa tudi dopolnilo strokovnih služb,ki pravi,da na daljinsko vodenih postajah v primeru,da se glavni signali ne vidijo,da Dovoljenje za odhod progovni prometnik neposredno strojevodji.(preko RDZ,se ve.)