Stran 13 od 41

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 29.08.2011, 21:29
Napisal/-a cokla
Tabolši napisal/-a:Stanje na displeju in dejansko stanje na terenu se ujemata,mar ne?
Če je glavni signal v okvari in se ne postavi v lego za dovoljeno vožnjo,ali se njegova lega zaradi česar koli spremeni to progovni prometnik vidi.
Če bi ti lahko povedal kolikokrat sem to že doživel...pa nisem štel.

Tabolši napisal/-a:Še vedno pa velja čista logika,če signala ne vidiš,voziš s tako hitrostjo,da ga opaziš in se lahko po njem ravnaš.
In to pomeni, da sig. znaka "Dovoljenje za odhod " ne potrebujem. Čista logika, a ne ?

Madona ..sem rekel, da ne bom več. :-#

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 29.08.2011, 21:31
Napisal/-a Anzee
milchy napisal/-a:Fiat je bil popoldne na tiru 4, obe Živi pa v štucu 46
Hvala Milan!

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 29.08.2011, 21:41
Napisal/-a milchy
Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 29.08.2011, 22:13
Napisal/-a železocestnik
Glede na to, kam je zašla ta tema in na kakšnem nivoju se pelje (nekateri, ki se ne spoznajo na raziskavo nesreče in SVN naprave želijo vsiljevati svoje neznanje ali pa sami vlečejo zaključke), predlagam, da jo delno "prenesemo" v zaklenjen del foruma in tako izpred oči javnosti, saj bo jutri en novinar, ki se ne spozna na nič, navajal, da je bilo to in to na forumu strokovnjakov s področja železnic. Ja, iz konteksta bo vzel najbolj neumen predlog ali vprašanje iz teme :roll:

Ob takšnih primerih nesreč se vedno postavljajo vprašanja. Najpomembnejše vprašanje je, kaj narediti/izboljšati, da se tak dogodek ne zgodi več. Vendar očitno nekateri forumaši tega še ne razumejo, kar pa je tudi razumljivo, saj so iz vseh vetrov: nekateri rosno mladi, nekateri stari pa brez poznavanja zadev, drugi pa izredni strokovnjaki, ki bi lahko sodelovali pri predlogih za izboljšave in preprečevanje takšnih dogodkov.

Očitno pa se pri primeru nesreče še ne znamo primerno obnašati. Zato predlagam, da gre del teme v zaklenjen del in da ga zeleni razdelijo in temu primerno tudi ukrepajo v nadaljevanju teme (torej bi imeli pravico ločevati pleve od semena...)

V bistvu se gre za nivo foruma.

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 29.08.2011, 23:07
Napisal/-a loparček
1216-001 napisal/-a:V večini nam sosednjih držav prometniki ne sodelujejo pri odpravi vlaka in je to v domeni vlakospremnega osebja dotičnega prevoznika.Tako je v Švici,Nemčiji,Avstriji ITD.Z tem kdo ti,da pripravljeno za odhod ni pogojena višja stopnja varnosti.Če se že tako radi primerjamo,pojdite v Munhen pa probajte poiskati prometnika, ki skače iz perona na peron in daje odhode vlakom.Debatirati o tem je brezpredmetno in preživeto.Žal pa je tako,da so se in se bodo nesreče dogajale kljub vrhunski tehnologiji in dobremu osebju,ker hudič gre zmeraj na tavelik kup srat.

Tinetu
Na Jesenicah sta zunanji in notranji (postavljalec)prometnik dve različni osebi na različnih lokacijah,in se pridržujem Cokli.
Nikomur ne želim soliti pameti in ne komentirati izrednega dogodka. Rad bi opozoril na zastarelost predvsem pa na popolno neenotnost prog in postaj opremljenih z varnostnimi napravami. Signali novega tipa, signali starega tipa, prehodne določbe... S čim vse se sreča strojevodja, ki vozi vlak iz Ljubljane preko Jesenic do Nove Gorice. Kdo postavlja vozne poti, s kom lahko strojevodja kontaktira, na kakšen način je sploh možno popraviti človeško ali drugo napako in preprečiti nesrečo. Na Jesenicah so tirni izvozni signali, na postaji Bled jezero izvoznih signalov sploh ni, v Bohinjski Bistrici je skupinski izvozni signal, v Podbrdu in Grahovem se prometna služba prekinja, na Mostu na Soči so likovni signali. Kje je tukaj Muenchen? Prometnik je zadolžen za varno vlakovno pot, sprevodnik za varnost potnikov in zapiranje vrat, strojevodja poleg tega ne sme odpeljati predčasno...
Pri avtovlaku mora biti po novem sprevodnik, ki strojevodji odda znak "pripravljeno za odhod" v nasprotju z žipovim prodajalcem kart, ki za to ni bil usposobljen.
Zaračunavanje stroškov in prikazovanje dela med firmami znotraj slovenskih železnic sta zagotovo botrovala dejstvu, da na Jesenicah prometnik ne odpravlja vlaka, kar pa bi verjetno preprečilo tudi to nesrečo.

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 6:45
Napisal/-a bronz
loparček napisal/-a: Zaračunavanje stroškov in prikazovanje dela med firmami znotraj slovenskih železnic sta zagotovo botrovala dejstvu, da na Jesenicah prometnik ne odpravlja vlaka, kar pa bi verjetno preprečilo tudi to nesrečo.
Da ne bi narobe razumeli,prometnikom tega ni potrebno na večini postaj,ampak drugje je prisoten pri odhodu vlaka.
Vsaj v Ljubljani.

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 7:00
Napisal/-a Ljubitelj
dare 20:
Ljubitelj samovoljna vožnja po postaji je premik. Da se pomikaš proti IS moraš dobiti soglasje urejevalca prometa. Na TK postaji je to dispečer na drugih pa Vlakovni odpravnik.

VSako samovoljno premikanje brez vednosti drugih je lahko katastrofa, saj ne veš zakaj stojiš na postaji in kaj se je zgodilo na progi. LAhko pade skala in prometnik je dobil obvestilo, da je proga zaprta. TI PA KAR PO DOMAČE VOZIŠ PROTI SIGNALU IN TAM ČAKAŠ. To vedo strojevodje, kateri so bili v takšnih sistuacijah.
ZAto za vsak premik na postaji moraš dobiti dovoljenje. Če tega dovoljenja nimaš ne izvajaj samovolje.
Sedaj mi pa brihtna buča povej, kdaj si zadnjič videl prometnika redno na Lescah, ki bi odpravljal vlake. Oziroma to velja za vse vmesne postaje med Jesenicami in Ljubljano (oziroma pred njo, nisem posvečen povsem v detajle). Kljub mojim precejšnim letom mi spomin ne seže tako daleč nazaj.
Podobno je že kakšno leto med Pragerskim in Ormožom daljinsko voden promet, o čemer si se verjetno poučil tudi na tem forumu. Torej da dovoljen dispečer in pika.
Po drugi strani pa jaz nič ne vozim vlak in tam nič ne čakam, čakam le kot potnik in mi je zelo všeč, če se vlak premakne iz enega konca postaje na drugi, ker kot rečeno prihrani nekaj časa, ki kot veš je zlato in kar dispečer nedvomno upošteva.
LPL

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 7:20
Napisal/-a Dolfe
železocestnik napisal/-a:Glede na to, kam je zašla ta tema in na kakšnem nivoju se pelje .......
V bistvu bi bilo treba razdeliti temo že na drugi strani. Razen nekaj prvih sporočil in slikovnega gradiva, ni ničesar v zvezi z nesrečnim dogodkom. Vse se vrti okrog vrele kaše in ničesar ni, kar bi pojasnevalo splet okoliščin. Vse je eno samo, "kr neki", kot se sedaj modernistično izraža naša omladina.

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 8:46
Napisal/-a 541
Lahko bi celo kdo dobil občutek, da prometniki ne postavljamo voznih poti na postaji eno čez drugo zgolj zato, ker to onemogočejo varnostne naprave. #-o

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 8:51
Napisal/-a preglednik
Torej še vedno obstaja kot možnost vzroka nesreče tehnična okvara, oziroma sistemska napaka? Vsaj deloma! Upam...

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 9:45
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
milchy napisal/-a:Slika


Stoji tam na štiri, mogoče za kakšen spomenik #-o #-o

A ga nebi mogl vsaj nekam bolj za kraj postavit, ne pa da je tko očitno na očeh vsem, da si ja lahko vsak svoje razlaga pa misli #-o

Verjetno je to v slogu akcije: "V Šolo! Na pol zastonj za cel žur" k jo tko veselo izvajajo.

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 10:48
Napisal/-a Nejac
Zakaj so pa prikolico obrnili?

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 10:58
Napisal/-a holding
...še v soboto zjutraj so imeli namen vse skupaj odvleči v Lj, po so kasneje po pregledu na kanalu na tiru 4 izgubili voljo... :( ...

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 11:11
Napisal/-a Tono
Nejac napisal/-a:Zakaj so pa prikolico obrnili?
Obrnili so jo zato, da jo bodo lahko speli s strojem. Del prikolice, ki gleda proti motornemu vozu, namreč nima spenjače.

Re: Železniška nesreča na Jesenicah

Objavljeno: 30.08.2011, 11:13
Napisal/-a Tono
holding napisal/-a:...še v soboto zjutraj so imeli namen vse skupaj odvleči v Lj, po so kasneje po pregledu na kanalu na tiru 4 izgubili voljo... :( ...
Očitno poškodovan kraljevi čep in plehovje, ki gleda izven profila, so dokaj močan argument proti prevozu. Motornika, ki je nastradal pri Trebnjem, so kar na licu mesta "poščipali".