Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Zelo zanimivi so bili naslovi v časopisih glede tega kombajna. Glasili so se nekako takole: "Nova nesreča na HŽ"....(!!!)
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Huda železniška nesreča blizu romarskega središča v Španiji
Santiago de Compostela znano romarsko središče
24. julij 2013
Na severozahodu Španije v bližini kraja Santiago de Compostela se je iztiril vlak. Po do zdaj dostopnih podatkih naj bi umrlo 10 ljudi, 50 pa je ranjenih.
Španske oblasti so sporočile, da se je vlak iztiril blizu znanega romarskega središča. Očividci poročajo, da se je iztirilo 13 vagonov, štirje vagoni vlaka na progi med Madridom in Ferrolom pa so se prevrnili.
Na vlaku je bilo več kot 200 potnikov.
Santiago de Compostela znano romarsko središče
24. julij 2013
Na severozahodu Španije v bližini kraja Santiago de Compostela se je iztiril vlak. Po do zdaj dostopnih podatkih naj bi umrlo 10 ljudi, 50 pa je ranjenih.
Španske oblasti so sporočile, da se je vlak iztiril blizu znanega romarskega središča. Očividci poročajo, da se je iztirilo 13 vagonov, štirje vagoni vlaka na progi med Madridom in Ferrolom pa so se prevrnili.
Na vlaku je bilo več kot 200 potnikov.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Nocoj se je v Španiji 3 km pred Santiagom di Compostela ( romarjem znan kot cilj Jakobove poti) iztiril hibridni vlak Alvia. Več potnikov je mrtvih in ranjenih. Točno število ni še znano in se podatki močno razlikujejo. Vlak naj bi po izjavi nekaterih očividcev pripeljal z preveliko hitrostjo, druge priče pa govorijo o normalni hitrosti in ropotu pred iztirjenjem in dimu (?). TV Galicia poroča v živo iz kraja nesreče. Po zadnjih podatkih naj bi bilo mrtvih preko 30 oseb, ranjenih pa več kot 50.
http://www.rtve.es/noticias/20130724/de ... 3720.shtml
http://www.rtve.es/noticias/20130724/de ... 3720.shtml
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ni mi jasno kakšen hibridni vlak bi to bil in pogledam Wiki:
Kna žalost pa je kar precej mrtvih (35) po poročanju Guardiana.
LPL
Torej je govora o hitrem vlaku usposobljenim za vožnjo na 2 tirnih širinah. Podobno kot Altaria, s katerim sem nekoč že potoval iz Barcelone v Madrid, še pred končanjem celotne hitre proge.From Wikipedia, the free encyclopedia
Alvia is a high speed train in Spain used by RENFE for long distance service. The trains have the ability to use both Iberian gauge and standard gauge, which allows them to utilize the recently constructed high-speed lines for part of the journey before switching to the "classic" Iberian gauge network to complete it. Trains which run exclusively on high-speed tracks are branded AVE or Avant.
As of March 2009, RENFE Class 120 and RENFE Class 130 trains are in service. Class 120 trains are used on the routes from Madrid to Pamplona, Logroño, Irún, and Hendaye (running on high-speed lines from Madrid to Valladolid and changing gauge there), and between Barcelona and Vigo, Irún, Bilbao (running on high-speed lines between Barcelona and Zaragoza).[1] Class 130 trains are employed on the routes from Madrid to Alicante (on high-speed lines from Madrid to Valencia), and to Gijón, Santander, Bilbao, Irún, and Hendaye (changing gauge at Valladolid).[1]
Crash[edit]Main article: Santiago de Compostela derailment
On 24 July 2013, an Alvia train travelling to Santiago de Compostela from Madrid derailed killing at least 35 people and injuring 50.[2]
References[edit]^ a b Alvia train types
^ "Spain train crash: at least 35 killed, says head of Galicia region". The Guardian. 24 July 2013. Retrieved 24 July 2013.
Kna žalost pa je kar precej mrtvih (35) po poročanju Guardiana.
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Po najnovejših podatkih...77 mtrvih .
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Video, najprej je reklama, nato pa posnetek varnostne kamere
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/sa ... 158120.htm
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/sa ... 158120.htm
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Nesrečna hibridna Alvia je bila serije 730. .Ljubitelj napisal/-a:Ni mi jasno kakšen hibridni vlak bi to bil in pogledam Wiki:
Torej je govora o hitrem vlaku usposobljenim za vožnjo na 2 tirnih širinah. Podobno kot Altaria, s katerim sem nekoč že potoval iz Barcelone v Madrid, še pred končanjem celotne hitre proge.From Wikipedia, the free encyclopedia
Alvia is a high speed train in Spain used by RENFE for long distance service. The trains have the ability to use both Iberian gauge and standard gauge, which allows them to utilize the recently constructed high-speed lines for part of the journey before switching to the "classic" Iberian gauge network to complete it. Trains which run exclusively on high-speed tracks are branded AVE or Avant.
As of March 2009, RENFE Class 120 and RENFE Class 130 trains are in service. Class 120 trains are used on the routes from Madrid to Pamplona, Logroño, Irún, and Hendaye (running on high-speed lines from Madrid to Valladolid and changing gauge there), and between Barcelona and Vigo, Irún, Bilbao (running on high-speed lines between Barcelona and Zaragoza).[1] Class 130 trains are employed on the routes from Madrid to Alicante (on high-speed lines from Madrid to Valencia), and to Gijón, Santander, Bilbao, Irún, and Hendaye (changing gauge at Valladolid).[1]
Crash[edit]Main article: Santiago de Compostela derailment
On 24 July 2013, an Alvia train travelling to Santiago de Compostela from Madrid derailed killing at least 35 people and injuring 50.[2]
References[edit]^ a b Alvia train types
^ "Spain train crash: at least 35 killed, says head of Galicia region". The Guardian. 24 July 2013. Retrieved 24 July 2013.
Kna žalost pa je kar precej mrtvih (35) po poročanju Guardiana.
LPL
http://es.wikipedia.org/wiki/Serie_730_de_Renfe
http://www.youtube.com/watch?v=PpVGNcAtVj0
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Shit happens ali pa kakor bi Tone reku Dumm gelaufen! Ne bi hotel filozofirati o vzrokih.Imam pa občutek,da se ti vlaki razbijajo prav v nekih časovnih valovi.Ful časa tišina,ko začne pokati,pa poka na vseh koncih in krajih. Luna,Murphy,......
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Pozdrav
Video je bil prav šokanten. Glede na hitrost ( večja od 150 km/h) in dejstvo, da je odletel v masiven betonski zid, tako veliko število mrtvih niti ni presenetljivo . Sem malo gledal videoposnetek in imam občutek, da je "odletel" tehnični vagon (takoj za lokomotivo) in sicer na mestu spoja s Talgo kompozicijo, kjer je tudi prvi Talgo vozni podstavek.
Drugače pa tehnično izredno zanimiv vlak, prava "večživka". Se prilagaja španskim tirnim širinam, vozi na dve napetosti, pa še na dizel. Bi lahko vozil tudi pri nas (samo pravo drsalko mu je treba namestiti), celo po lokalkah (osni pritisk 18T)...
http://de.wikipedia.org/wiki/RENFE-Baureihe_730
LP
Jože
Video je bil prav šokanten. Glede na hitrost ( večja od 150 km/h) in dejstvo, da je odletel v masiven betonski zid, tako veliko število mrtvih niti ni presenetljivo . Sem malo gledal videoposnetek in imam občutek, da je "odletel" tehnični vagon (takoj za lokomotivo) in sicer na mestu spoja s Talgo kompozicijo, kjer je tudi prvi Talgo vozni podstavek.
Drugače pa tehnično izredno zanimiv vlak, prava "večživka". Se prilagaja španskim tirnim širinam, vozi na dve napetosti, pa še na dizel. Bi lahko vozil tudi pri nas (samo pravo drsalko mu je treba namestiti), celo po lokalkah (osni pritisk 18T)...
http://de.wikipedia.org/wiki/RENFE-Baureihe_730
LP
Jože
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Zanimivo, da so najprej iztirili vagoni, sama lokomotiva pa, kakor zgleda, nebi iztirila, če je nebi za sabo povlekli vagoni.
To je bil prvi (večji) ovinek po koncu hitre proge (Google maps).
Sicer je pa strojevodja preživel nesrečo oz. obe strojevodji, kakor poročajo mediji.
To je bil prvi (večji) ovinek po koncu hitre proge (Google maps).
Sicer je pa strojevodja preživel nesrečo oz. obe strojevodji, kakor poročajo mediji.
...
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ja, kot je že @BP omenil se je očitno prvi prevrnil prednji tehnični vagon, v katerem je tudi diesel motor. Ker ima tale diesel (skupaj z alternatorjem) kar veliko maso in je dokaj visoko postavljen, ima ta vagon v primerjavi z vsemi ostalimi (čelnim vagonom in nizkopodnimi potniškimi) precej višje težišče, s tem pa je bolj nagnjen k prevračanju zaradi prevelike hitrosti v krivinah.
LP, Metod
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Da bo novica doživela še kaj novega, se je "voznik vlaka" kakor so strojevodjo omenili 24kur hvalil na FBju, da je vozil 200 km/h.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
S tem ni nič narobe. Podobno, kot če bi se strojevodja na naših progah hvalil, da je šel 160km/h (če je še toliko najvišja dovoljena hitrost pri nas) z ICS-om. Pač medijsko iskanje krivca.