Nesreča na Lavrici
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nesreča na Lavrici
Pa saj nam bodo ..... počasi vse vlake razbil
Za novinarje bi pa SŽ lahko enkrat že naredila en zastonj tečaj o izrazoslovju i osnovčici zavarovanja cestnih prehodov...
Verjetno pa bi morala biti PR služba SŽ bolj "napadalna" in takoj medijem poslati verzijo s pravilnimi izrazi...
Ta tehnika se je v slovenskem prostoru edino obnesla, saj potem lahko novinarji iz bifeja forvardirajo tekst uredniku in dodajo samo še fotko...
...in tako ne prihaja do neumnih situacij in prepirov
Za novinarje bi pa SŽ lahko enkrat že naredila en zastonj tečaj o izrazoslovju i osnovčici zavarovanja cestnih prehodov...
Verjetno pa bi morala biti PR služba SŽ bolj "napadalna" in takoj medijem poslati verzijo s pravilnimi izrazi...
Ta tehnika se je v slovenskem prostoru edino obnesla, saj potem lahko novinarji iz bifeja forvardirajo tekst uredniku in dodajo samo še fotko...
...in tako ne prihaja do neumnih situacij in prepirov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nesreča na Lavrici
Glede varnosti in vidljivosti na teh prehodih okrog Škofljice in LAvrice je en velik križ. NAmreč na določenih prehodih iz avtomobila ne vidiš nič, saj je na eni strani grmovje na drugi pa so v vidnem polju objekti.
ZAto govoriti, da Andrejev križ rešuje vse je slaba obrazložitev.
Drugo pa kdo pa je sploh zadolžen za urejanje potnih prehodov. NAmreč če beremo izjave ljudi in županov oni prispevajo sredstva za urejanje teh prehodov. Slovenske Železnice pa trdijo da one prispevajo sredstva.
Če potegnemo črto pa najbolj pokasirajo prav Strojevodje na teh progah, ko dobivajo na delovnem mestu v glavo, steklenice piva, opeke in ostale trde predmete.
ZAto govoriti, da Andrejev križ rešuje vse je slaba obrazložitev.
Drugo pa kdo pa je sploh zadolžen za urejanje potnih prehodov. NAmreč če beremo izjave ljudi in županov oni prispevajo sredstva za urejanje teh prehodov. Slovenske Železnice pa trdijo da one prispevajo sredstva.
Če potegnemo črto pa najbolj pokasirajo prav Strojevodje na teh progah, ko dobivajo na delovnem mestu v glavo, steklenice piva, opeke in ostale trde predmete.
Re: Nesreča na Lavrici
Potniki so zate najbrž kolateralna škoda....Če potegnemo črto pa najbolj pokasirajo prav Strojevodje na teh progah, ko dobivajo na delovnem mestu v glavo, steklenice piva, opeke in ostale trde predmete.
Re: Nesreča na Lavrici
Da bom bolj jasen. Strojevodja je prvi na udaru, če se zgodi takšna nesreča. ŽAl pa se je začelo dogajati zadnje čase vedno hujše nesreče, kjer so ranjeni tudi potniki.grikos napisal/-a:Potniki so zate najbrž kolateralna škoda....Če potegnemo črto pa najbolj pokasirajo prav Strojevodje na teh progah, ko dobivajo na delovnem mestu v glavo, steklenice piva, opeke in ostale trde predmete.
Žal je tudi v tej nesreči bilo tako. Nihče si ne želi ranjenih ali mrtvih kot prevoznik.
Re: Nesreča na Lavrici
In sedaj te bo prepričal, da tako trdiš ti sam ....grikos napisal/-a:
Potniki so zate najbrž kolateralna škoda....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nesreča na Lavrici
Na območju prehoda, kjer se je zgodila ta nesreča, je sedaj počasna vožnja.
Ve mogoče kdo zakaj? Je morda vzrok (pre)slaba preglednost ali kaj drugega?
Ve mogoče kdo zakaj? Je morda vzrok (pre)slaba preglednost ali kaj drugega?
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nesreča na Lavrici
Hvala za informacijo.
Predvidevam, da bo ta počasna vožnja ostala za daljše časovno obdobje, glede na to, da je bilo v času nesreče povedano, da ni sredstev za boljšo opremljenost prehodov med Škofljico in Ljubljano?
Predvidevam, da bo ta počasna vožnja ostala za daljše časovno obdobje, glede na to, da je bilo v času nesreče povedano, da ni sredstev za boljšo opremljenost prehodov med Škofljico in Ljubljano?
Aljaž
Re: Nesreča na Lavrici
Ja ....toje možno le v banana republiki Sloveniji....par sto metrov stran je zavarovan prehod in povezovalna cesta je optimalna rešitev. Ampak ne....počasna vožnja je seveda boljša opcija. Še malo pa bomo ustavljali pred vsemi prehodi, da bodo lahko raztreseni in nepazljivi vozniki brezskrbi kršili predpise in brez nepotrebnega zaustavljanja prečkali progo, ki je tam že sto let.....mah...narobe svet.leteči vlak napisal/-a:Hvala za informacijo.
Predvidevam, da bo ta počasna vožnja ostala za daljše časovno obdobje, glede na to, da je bilo v času nesreče povedano, da ni sredstev za boljšo opremljenost prehodov med Škofljico in Ljubljano?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreča na Lavrici
Glede na naveden vzrok se mi zdi,da bo ta počasna vožnja ostala kar zabetonirana.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.