Večje bedarije pa še ne. Ker tisti "če paziš kako stopaš" postane rutina in boš stokrat uspel, 101-ič pa telebno na glavo, še posebej, če ti začne zvoniti telefon, te nekdo pokliče ali pa bo kakšnemu motorju počilo iz izpuha.fiat310 napisal/-a:meni osebno se prečkanje peš čez progo na ravnem odseku ne zdi posebej nevarno, seveda če vedno natančno pogledaš, da ne prihaja vlak pred prečkanjem, paziš kako stopaš in ne hodiš tam kjer so kretnice. Seveda se vedno najdejo ljudje, ki tečejo in ne gledajo ne levo in desno, vendar je to po mojem (neoliberalnem?) mnenju njihov problem in res ne razumem, zakaj bi delali ograje in vsem omejevali gibanje.
Avtomatske zapornice
Re: Avtomatske zapornice
Re: Avtomatske zapornice
Ja pač življenje je nevarno, seveda se lahko zgodi kaj takega, verjetnost da se to zgodi pa je precej nizka glede na druge nevarnosti, ki nam grozijo v vsakdanjem življenju. Mogoče so najbolši primer cestni prehodi, pri katerih so pešci odvisni od pozornosti voznikov - spomnite se na primer najstnic, ki jih je nekaj let nazaj do smrti povozil voznik na prehodu za pešce. Tudi za kolesarje je življenje precej nevarnejše, kot za ljudi, ki nelegalno prečkajo progo.
Res je, da vlak ne more ustaviti, po drugi strani pa to veš vnaprej in si še posebej pazljiv, medtem ko se na cesti vedno lahko zgodi kadarkoli.
Koliko je na leto sploh povoženj, ki niso samomori?
Res je, da vlak ne more ustaviti, po drugi strani pa to veš vnaprej in si še posebej pazljiv, medtem ko se na cesti vedno lahko zgodi kadarkoli.
Koliko je na leto sploh povoženj, ki niso samomori?
Re: Avtomatske zapornice
Se strinjam, da je življenje nevarno in ker so ljudje bolj ali manj ovce, jih je potrebno usmerjati. Recimo na zavarovane prehode čez železnico in ne kar pustiti da se šetajokjer jim paše.
Sicer pa številke same povedo dovolj. Na nivojskih prehodih zavarovanih z zapornicami ali signalnimi lučmi je bilo med letom 1998 in 2013, se pravi v 16 letih 151 izrednih dogodkov. Na prehodih zavarovanih samo z Andrejevim križom pa 389 dogodkov, skupno 540 dogodkov. Žalostno je število žrtev, 121 mrtvih in 237 ranjenih. Statistika na žalost ne pove, koliko jih odpade na aktivno zavarovane prehode, verjetno so pa številke kar sorazmerne z izrednimi dogodki, torej vsako leto 2 3 mrtva na aktivno zavarovanem prehodu. Število žrtev prečkanj izven prehodov mi ni znano.
In ti bi dovolil kar povprek hojo preko tirov, pa še pri zaprtih zapornicah ljudje ne znajo počakat, lep primer nesreča izpred nekaj dni v Šentjurju.
LPL
Sicer pa številke same povedo dovolj. Na nivojskih prehodih zavarovanih z zapornicami ali signalnimi lučmi je bilo med letom 1998 in 2013, se pravi v 16 letih 151 izrednih dogodkov. Na prehodih zavarovanih samo z Andrejevim križom pa 389 dogodkov, skupno 540 dogodkov. Žalostno je število žrtev, 121 mrtvih in 237 ranjenih. Statistika na žalost ne pove, koliko jih odpade na aktivno zavarovane prehode, verjetno so pa številke kar sorazmerne z izrednimi dogodki, torej vsako leto 2 3 mrtva na aktivno zavarovanem prehodu. Število žrtev prečkanj izven prehodov mi ni znano.
In ti bi dovolil kar povprek hojo preko tirov, pa še pri zaprtih zapornicah ljudje ne znajo počakat, lep primer nesreča izpred nekaj dni v Šentjurju.
LPL
Re: Avtomatske zapornice
Za prečkanje prehodov z avtom mimo zaprtih zapornic bi dal ogromne kazni, v avtu je veliko manj pregleda, zgodi se lahko dosti več (crkovanje, zastoj pred prehodom...), praksa pa pokaže da je nesreč veliko. Verjetno so rešitev zapornice čez celo dolžilo proge, je pa tu problem za tiste bedake, ki bi šli v zadnjem momentu in bi obtičali na sredini.
Govoril se za pešce, za katere se mi v bistvu zdi obstoječa ureditev ok, saj ilegalnost povzroči da ljudje vseeno malo bolj pazijo kot bi sicer. Dobro se mi zdi tudi to, da večina ljudi hodi po "označenih" ilegalnih prehodih in ne res kjerkoli.
Govoril se za pešce, za katere se mi v bistvu zdi obstoječa ureditev ok, saj ilegalnost povzroči da ljudje vseeno malo bolj pazijo kot bi sicer. Dobro se mi zdi tudi to, da večina ljudi hodi po "označenih" ilegalnih prehodih in ne res kjerkoli.
Re: Avtomatske zapornice
Če prav razumem sprehajanje pešcev mimo zaprtih prehodob bi pa toleriral!?Za prečkanje prehodov z avtom mimo zaprtih zapornic bi dal ogromne kazni, v avtu je veliko manj pregleda, ....
Pešci figo pazijo, bolj ko so gost prekrškar, manj pazijo. Čez palec jih vlak pri prečkanju na "ilegalnih" prehodih" povozi (ne gre za samomor) 2-5 na leto. In tebi se to zdi dobro......Govoril se za pešce, za katere se mi v bistvu zdi obstoječa ureditev ok, saj ilegalnost povzroči da ljudje vseeno malo bolj pazijo kot bi sicer. Dobro se mi zdi tudi to, da večina ljudi hodi po "označenih" ilegalnih prehodih in ne res kjerkoli.
LPL
PS::
Pa ne bom rekel, da sam kdaj ne prečkam železnice ilegalno, toda to je skrajno redko in v bistvu silom prilike med potepanji po kakšnih Notranjsko Primorskih gozdovih.
Re: Avtomatske zapornice
Mogoče sem bil spet nejasen; tudi tega nebi toleriral, saj spuščene zapornice pomenijo, da je vlak v neposredni bližini. To bi bilo enako narobe, kot če pešec na odprti progi vidi vlak in vseeno prečka, ker računa da bo dovolj hitro prišel čes.Ljubitelj napisal/-a:
Če prav razumem sprehajanje pešcev mimo zaprtih prehodob bi pa toleriral!?
Glede na tisoče in tisoče nelegalnih prečkanj vsak dan, to niti tako veliko. Vsaka izguba človeškega življenja je tragedija, ampak če bi zaradi teh žrtev na vseh nelegalnih prehodih naredili ograjo, potem bi morali tudi prepovedati vožnjo avtomobilov, motorjev, koles, kopanje v bazenih, rekah in jezerih (utopitve), hojo po gozdovih (napadi medvedov, podiranje drevez), uporabo kopalnic brez primerne obutve (zdrsi in padci)...Ljubitelj napisal/-a:
Pešci figo pazijo, bolj ko so gost prekrškar, manj pazijo. Čez palec jih vlak pri prečkanju na "ilegalnih" prehodih" povozi (ne gre za samomor) 2-5 na leto. In tebi se to zdi dobro......
Vlak je najbolj predvidljivo vozilo, ker je na tirnicah točno veš kam in kako hitro bo nekam prišel. Če pa tako malo ceniš svoje življenje, da si ne vzameš tistih 2 sekund da preveriš da je varno pa je to tvoj problem.
Vsi ukrepi, pri katerih zaradi majhnega procenta neprevidnih ljudi, trpi večina, se mi zdijo nepotrebni in predstavljajo pot v "nanny state", oz državo, ki "za njihovo dobro" zatira državljane.
Re: Avtomatske zapornice
Ko si tako lepo naštel, kaj vse bi morali prepovedati najj dodam samo še, to pozabil si na spanje v postelji. V postelji namreč umre daleko največ ljudi! Sicer pa škoda debate....Glede na tisoče in tisoče nelegalnih prečkanj vsak dan, to niti tako veliko. Vsaka izguba človeškega življenja je tragedija, ampak če bi zaradi teh žrtev na vseh nelegalnih prehodih naredili ograjo, potem bi morali tudi prepovedati vožnjo avtomobilov, motorjev, koles, kopanje v bazenih, rekah in jezerih (utopitve), hojo po gozdovih (napadi medvedov, podiranje drevez), uporabo kopalnic brez primerne obutve (zdrsi in padci)...
Re: Avtomatske zapornice
Sem dejansko razmišljal, da bi jih omenil ja.
Še en offtopic v zvezi s tem:
http://tylervigen.com/chart-pngs/3.png
Še en offtopic v zvezi s tem:
http://tylervigen.com/chart-pngs/3.png
Re: Avtomatske zapornice
Zal je pri nas tako, da morajo strojevodje paziti na ovce, ki skacejo cez progo, v obliki dajanja zvocnih signalov
Re: Avtomatske zapornice
Kako to delujejo zapornice na Viču (po sliki sodeč NPr z Viško cesto)? Kot je včeraj tvitnila novinarka Planet TV, so se zapornice dvignile, ko je vlak še vozil.
Re: Avtomatske zapornice
Nemogoče...Ajznponar napisal/-a:Kako to delujejo zapornice na Viču (po sliki sodeč NPr z Viško cesto)? Kot je včeraj tvitnila novinarka Planet TV, so se zapornice dvignile, ko je vlak še vozil.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Avtomatske zapornice
Mah, na Viču so skozi neki problemi z rampami....
Re: Avtomatske zapornice
Problemi ali ”problemi”?Mah, na Viču so skozi neki problemi z rampami....
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Avtomatske zapornice
Še en twit novinarke, ki je objavila sliko, in malo bolj pojasni situacijo: "ne, sej pomojm je bla rampa pravočasn dol pa se je vlak prekmal ustavil - ko sem jaz prpelala, se je pa že premikal naprej..."
Moja teorija: možno, da se je vlak ustavil na nivojskem prehodu in verjetno ta prehod nima induktivne zanke za zaznavo zasedenosti prehoda oz. AFI, zato se je zavarovanje izključilo, ko 7 sekund ni bilo prevoza magnetnega tirnega kontakta, ki izključi zavarovanje.
Moja teorija: možno, da se je vlak ustavil na nivojskem prehodu in verjetno ta prehod nima induktivne zanke za zaznavo zasedenosti prehoda oz. AFI, zato se je zavarovanje izključilo, ko 7 sekund ni bilo prevoza magnetnega tirnega kontakta, ki izključi zavarovanje.
Re: Avtomatske zapornice
Zakaj se pa tam vlak sploh ustavlja? Saj ni postaje blizu, križanja pa tudi ne...SouthernPacific napisal/-a:Še en twit novinarke, ki je objavila sliko, in malo bolj pojasni situacijo: "ne, sej pomojm je bla rampa pravočasn dol pa se je vlak prekmal ustavil - ko sem jaz prpelala, se je pa že premikal naprej..."
Moja teorija: možno, da se je vlak ustavil na nivojskem prehodu in verjetno ta prehod nima induktivne zanke za zaznavo zasedenosti prehoda oz. AFI, zato se je zavarovanje izključilo, ko 7 sekund ni bilo prevoza magnetnega tirnega kontakta, ki izključi zavarovanje.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.