Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15kV
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
v tem primeru je prišla napetost 15kV na zaprto stikalo, sicer bi ob preklopu napetosti moralo odpreti glavno stikalo, kar se v tem primeru ni zgodilo. Saj v trenutku preklaplanja iz ene napetosti na drugo, je vozni vod za določen čas brez napetosti, rele minim. napetosti poskrbi za odpiranje glavnega stikala, kar se pri brižiti ne zgodi kot pri seriji 342. Kdor ne verjame naj poskusi pri normalno delujočih OT preklopiti OT iz položaja ZD takoj v položaj PR, tudi sam nisem verjel a sem videl in tudi nehote preizkusil.
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Tole mi ni čisto jasno . Saj ima tudi 342 rele minimalne napetosti...038 napisal/-a:.... kar se pri brižiti ne zgodi kot pri seriji 342. ...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Verjetno je mislil na to, da je Brižitin rele minimalne napetosti manj občutljiv. Dejansko je njegova toleranca delovanja neprimerno večja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
SABOTAŽA!!!Dolfe napisal/-a:...Poškodbe, ki jih naša lokomotiva faše v Spielfeldu, so običajno mnogo hujše, kot pa če pride do njih na Jesenicah ali v Dobovi.
Kot da je štrom, ki ga avstrijec ročno spusti v omrežje, hujši, kot pa če lokomotiva sama zaide pod tujo napetost...
OZNA sve dozna! Razen tega!
A nas niso elektrodistributerji včasih opozarjali: ob izpadu elektirke izklopite porabnike elektrike zaradi "špice" pri ponovnem vklopu!?!
Je lahko to razlog???
"Špica" ob vklopu?
Oz.:
Je lahko odvisno od oddaljenosti napajalne postaje???
Kakšne so razdalje od tujih napajalnih mest do:
Dobove
Špilja
Jesenic
Koliko so lahko krive vremenske razmere?
V Špilju je bilo precej "vlažno" oz. zaledenelo
Vrašanja, sama vprašanja!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Torej moje osebno mišlenje, v Spilju je preklop napetosti v voznem vodu hitrejši kot pa posredovanje releja min. napetosti in so posledice toliko hujše.
Če bi pa pri uvozu pozabil spustiti OT pa najprej prideš na ozemljeni vod šele nato pa pod 15 kV, v tem primeru pa imaš že maš odprto glavno stikalo zaradi kretkega stika z ozemlitvijo, poškodbe pa manjše. To so samo moja ugibanja, saj sem tukaj v znanju prekratek.
Če bi pa pri uvozu pozabil spustiti OT pa najprej prideš na ozemljeni vod šele nato pa pod 15 kV, v tem primeru pa imaš že maš odprto glavno stikalo zaradi kretkega stika z ozemlitvijo, poškodbe pa manjše. To so samo moja ugibanja, saj sem tukaj v znanju prekratek.
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Jesenic nepoznam tako dobro, a mislim da ima samo Spilje to možnost da prometnik preklapla napetost v voznem vodu. Spilje pa se napaja iz "Bruck an den Mur".
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Pojasnilo za tiste, ki ne vedo, o čem teče pripomba.
Naprave visoke napetosti so pred prenizko napetostjo v vozni mreži varovane, s t.i. relejem minimalne napetosti. Pri Mopedu 342 (Mehu) je vrednost minimalne napetosti nastavljena na 2100 V. Kar pomeni, če je v voznem vodu napetost nižja od 2100 V, potem lokomotive ni moč zagnati. In obratno, če med vožnjo pade napetost izpod 2100V, pride do odpiranja glavnega stikala, oz. izklopa lokomotive.
Pri Brižiti 363 pa je to malce drugačno. In sicer, najnižja še dovoljena napetost za zagon je enako 2100 V. Med samim obratovanjem pa "minimalni rele", kot mu pravijo po domače, izvrši izklop šele pri 1050 V! Se pravi, dovoli, da lomotiva cijazi tja do 1050 V napetosti. Šele nato se izvrši izklop glavnega stikala in izpad vleke.
Naprave visoke napetosti so pred prenizko napetostjo v vozni mreži varovane, s t.i. relejem minimalne napetosti. Pri Mopedu 342 (Mehu) je vrednost minimalne napetosti nastavljena na 2100 V. Kar pomeni, če je v voznem vodu napetost nižja od 2100 V, potem lokomotive ni moč zagnati. In obratno, če med vožnjo pade napetost izpod 2100V, pride do odpiranja glavnega stikala, oz. izklopa lokomotive.
Pri Brižiti 363 pa je to malce drugačno. In sicer, najnižja še dovoljena napetost za zagon je enako 2100 V. Med samim obratovanjem pa "minimalni rele", kot mu pravijo po domače, izvrši izklop šele pri 1050 V! Se pravi, dovoli, da lomotiva cijazi tja do 1050 V napetosti. Šele nato se izvrši izklop glavnega stikala in izpad vleke.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Kaj se zgodi kad strela hitne v voznu mrežu i u lok preko OT?U vožnji ili kad lok stoji,sveenako!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Matjaž, tudi na Jesenicah imajo to možnost. Preverjeno decembra, med tem časom, ko si ti občudoval MMJ.038 napisal/-a:Jesenic nepoznam tako dobro, a mislim da ima samo Spilje to možnost da prometnik preklapla napetost v voznem vodu.
Lep pozdrav
Tomaž
P.S. to si pa že drugič slišal, kako "zareže" na Brižiti?
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Tole pa ne bo držalo.....na Jesenicah je med sistemoma mrtvi ( ne ozemljeni ) vod. Možnosti preklopa prometnik nikoli ni imel. Sta pa dva tira, ki vodita povsem do kurilnice, ki sta pod našo napetostjo.Tomy napisal/-a: Matjaž, tudi na Jesenicah imajo to možnost. Preverjeno decembra, med tem časom, ko si ti občudoval MMJ.
Lep pozdrav
Tomaž
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Prometnik mi je pokazal stikalno omaro na steni v CP-ju, kjer imajo možnost preklaplanja napetosti. Ali pa sem ga jaz narobe razumel..., tudi to je možno.cokla napisal/-a:Tole pa ne bo držalo.....na Jesenicah je med sistemoma mrtvi ( ne ozemljeni ) vod. Možnosti preklopa prometnik nikoli ni imel. Sta pa dva tira, ki vodita povsem do kurilnice, ki sta pod našo napetostjo.
Lp
Tomaž
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Tomy napisal/-a: Prometnik mi je pokazal stikalno omaro na steni v CP-ju, kjer imajo možnost preklaplanja napetosti. Ali pa sem ga jaz narobe razumel..., tudi to je možno.
Lp
Tomaž
Verjetno ti je pokazal stikalo za IZKLOP napetosti in ne za PREKLOP....
Mogoče se @holding kaj oglasi v zvezi s tem....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Narobe razumel....
Prometniki so-smo imeli zmeraj na razpolago vklopa in izklopa napetostnih stikal,za posamezni tir,odsek,zvezna,...pa še to samo po nalogu stikalničarja.
Vse ostalo je v domeni SNEV-a!
V Sloveniji če se ne motim,se ne da preklapljati napetosti na tirih,ampak so postaje z različnimi režimi razdeljene na pol in ločene z mrtvim vodom.
Ampak to je Drotarjev resor,bo on to strokovno objasnil.
Prometniki so-smo imeli zmeraj na razpolago vklopa in izklopa napetostnih stikal,za posamezni tir,odsek,zvezna,...pa še to samo po nalogu stikalničarja.
Vse ostalo je v domeni SNEV-a!
V Sloveniji če se ne motim,se ne da preklapljati napetosti na tirih,ampak so postaje z različnimi režimi razdeljene na pol in ločene z mrtvim vodom.
Ampak to je Drotarjev resor,bo on to strokovno objasnil.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Za Spilje nisem ravno 100% da je vmes mrtvi/ozemljeni vod, po skici ki jo imam bi rekel da je ozemljen kadar sta na postaji dve različni napetosti, pa tudi zakaj bi v avstriski napajalni postaji pregorele/izpadle "varovalke" kadar prevoziš ta ozemljeni vod.
Strojevodje poskusite ta trik z odjemniki toka, ter podajte mnenje zakaj je to možno, moje mnenje je bilo da rele min. napetosti odreagira v sekundi, a kot kaže ima več časa?
Se mi pa zastavlja tudi vprašanje ali je izbira napetosti v voznem vodu v odvisnosti z signalom, kajti zadnič je prišlo do podobnega primera pri izvozu vlaka, velikokrat pri uvozu pa se mi zastavla vprašanje je napetost vredu ko bom prevozil ločilec pred kretnicami? Do sedaj je še bilo.
Strojevodje poskusite ta trik z odjemniki toka, ter podajte mnenje zakaj je to možno, moje mnenje je bilo da rele min. napetosti odreagira v sekundi, a kot kaže ima več časa?
Se mi pa zastavlja tudi vprašanje ali je izbira napetosti v voznem vodu v odvisnosti z signalom, kajti zadnič je prišlo do podobnega primera pri izvozu vlaka, velikokrat pri uvozu pa se mi zastavla vprašanje je napetost vredu ko bom prevozil ločilec pred kretnicami? Do sedaj je še bilo.
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
..... kake fizične odvisnosti med signalom in napetostjo sigurno ni,ker sta dve povsem ločeni napravi.Verjetno je to urejeno administrativno s kakimi fonogrami med službami.Če pa vse to poslužuje prometnik,pa še to ne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!