Morda precej mučno vprašanje
Morda precej mučno vprašanje
Tema "nesreče" je nekoliko zoprna.
In vendar imam s tem v zvezi dvoje vprašanj, ki se nanaša zgolj na serijo vlečnih vozil, ki so bila udeležena v nesreči.Poudarjam, da nimam namena odpirati debato, ki bi zašla v opisovanje nesreč samih
Rad bi vprašal smo to: ali je komu znano, katera je bila številka mopeda, ki je bil zaleten pred leti v Preserju in katera je bila 363, ki je bila zaletena v Divači?
Zahvaljujem se za morebitne odgovore, vsem pa ki ste morda bili udeleženi v teh dogodkih, se opravičujem!
In vendar imam s tem v zvezi dvoje vprašanj, ki se nanaša zgolj na serijo vlečnih vozil, ki so bila udeležena v nesreči.Poudarjam, da nimam namena odpirati debato, ki bi zašla v opisovanje nesreč samih
Rad bi vprašal smo to: ali je komu znano, katera je bila številka mopeda, ki je bil zaleten pred leti v Preserju in katera je bila 363, ki je bila zaletena v Divači?
Zahvaljujem se za morebitne odgovore, vsem pa ki ste morda bili udeleženi v teh dogodkih, se opravičujem!
- Zadeti_Branko
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 15.11.2005, 10:13
Re: Morda precej mučno vprašanje
pozdrav!Dirigent napisal/-a:...ali je komu znano, katera je bila številka mopeda, ki je bil zaleten pred leti v Preserju in katera je bila 363, ki je bila zaletena v Divači?...
sto se dogodilo u Preserju i kad? Divaca? Mislis na nesrecu u drugoj polovici '80 kada je teretni vlak udario u nocni vlak Bg - Pula? Mislim da se tu radilo o mopedu; nisam siguran......
toma
gapi_1 napisal/-a:... ko smo že pri nesrečah, mogoče kdo ve kje in kdaj je bil zaleten moped 342-030?
Lp
že nesreča 342-030 v Laškem, datum--> 19.februar.1999 pred čuvajnico peron-pivovarna laško ob 8.05 uri Nesreča, potem IC 503 ustavil in čakal tudi mnogo zamude +145 min (jaz sem bilo vlak IC 503 ustavil v laškem-čakam ni odhod in veliki zamude ker imam nujno v ljubljano ob 10 uri delam ni ga,hehe-nikoli pozabim) in ostali drugo veliko zamude vlake...
LP
Re: Morda precej mučno vprašanje
V Divači, leta 1984 sta bili dve nesreči v roku enega meseca.Dirigent napisal/-a:
Rad bi vprašal smo to: ali je komu znano, katera je bila številka mopeda, ki je bil zaleten pred leti v Preserju in katera je bila 363, ki je bila zaletena v Divači?
Zahvaljujem se za morebitne odgovore, vsem pa ki ste morda bili udeleženi v teh dogodkih, se opravičujem!
Prva je bila samo z materijalno škodo z Brižito 025 (nisem čist 100%).
Druga,zelo huda,približno mesec kasneje pa z Brižito 030.
Lokomotiva 363-002 je zgorela polita z bencinom nekje pri Planini. 363 - 039 so potem preobeležili v 002.
Zadnja 363-002 je bila pa nekje pred štirimi leti udeležena v nesreči pri Pivki.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Morda precej mučno vprašanje
Posledice nesreče v Divači sem videl v 777. oddaji Tednika na TVSLO 1 leta 1999, ko so prikazali, kaj je bilo v 7. in 77. oddaji. V 77. oddaji se omenja ta huda nesreča.Dolfe napisal/-a:V Divači, leta 1984 sta bili dve nesreči v roku enega meseca.Dirigent napisal/-a:
Rad bi vprašal smo to: ali je komu znano, katera je bila številka mopeda, ki je bil zaleten pred leti v Preserju in katera je bila 363, ki je bila zaletena v Divači?
Zahvaljujem se za morebitne odgovore, vsem pa ki ste morda bili udeleženi v teh dogodkih, se opravičujem!
Prva je bila samo z materijalno škodo z Brižito 025 (nisem čist 100%).
Druga,zelo huda,približno mesec kasneje pa z Brižito 030.
Lokomotiva 363-002 je zgorela polita z bencinom nekje pri Planini. 363 - 039 so potem preobeležili v 002.
Zadnja 363-002 je bila pa nekje pred štirimi leti udeležena v nesreči pri Pivki.
lp
V nesreči pri Planini leta 1977 se je razlil mazut, ki se je vžgal.
Nesreča v Pivki pa se je zgodila avgusta 2001. Posledice nesreče sem videl, ravno tisti dan sem se vračal z morja, in so morali potnike z avtobusom prepeljati iz Divače v Pivko.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Morda kdo ve točen vzrok nesreče v Divači? Po nekaterih navedbah naj bi bil strojevodja Brižitke v pijan. Priimek strojevodje je bil Vodopivec (ironija, pa pijan), če se motim, naj me kdo popravi.
Ve kdo, ali sta strojevodji preživela?
Iz okolice Divače imam znanca, ta mi je povedal, da so po nesreči ostanke razmesarjenih ljudi kar pobirali po prizorišču in jih metali v vreče. Če to drži, tudi nisem prepričan.
Ve kdo, ali sta strojevodji preživela?
Iz okolice Divače imam znanca, ta mi je povedal, da so po nesreči ostanke razmesarjenih ljudi kar pobirali po prizorišču in jih metali v vreče. Če to drži, tudi nisem prepričan.
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Strojevodja Vodopivec ni bil PIJAN ampak je za sabo imel skoraj 24 ur službe v kar so v tistih časih nas silili in se je to nehalo šele po tej katastrofalni nesreči. In prosim v bodoče preden koga ožigosaš za PJANCA temeljito razmisli.Brižitka 363 napisal/-a:Morda kdo ve točen vzrok nesreče v Divači? Po nekaterih navedbah naj bi bil strojevodja Brižitke v pijan. Priimek strojevodje je bil Vodopivec (ironija, pa pijan), če se motim, naj me kdo popravi.
Ve kdo, ali sta strojevodji preživela?
Iz okolice Divače imam znanca, ta mi je povedal, da so po nesreči ostanke razmesarjenih ljudi kar pobirali po prizorišču in jih metali v vreče. Če to drži, tudi nisem prepričan.
Strojevodja ni bil pijan!
Po dolgotrajnih postopkih je bil tudi oproščen odgovornosti.
Nesreči je botrovala predvsem prekomerna obremenitev strojevodje. Imel je namreč več kot 16 ur službe in nobene pravice da bi delo odklonil. Poleg tega so šparali na varnostnem sistemu ASN. Le nekaj postaj je še bilo, ki niso imele vgrajenih ASN baliz pri glavnih signalih, upravi pa se ni zdelo vredno namestiti teh dokaj poceni ASN baliz. Šele ta nesreča je omehčala trde glave, da so potem le namestili to dokaj poceni napravo.
Takratna uprava tudi ni dopuščala nikakršno samovoljo med izvršilno službo. Strojevodje so imeli zelo pogosto tudi po 22 ur službe, skupaj seveda, in Bog ne daj, da bi se kdo drznil ugovarjati in izjaviti da zaradi utrujenosti ni sposoben opravljati službo. Takoj je bil podvržen raznim šikaniranjem in ne nazadje tudi disciplinski odgovornosti.
V tistem času nihče od strojnega osebja ni imel opravljenih manj kot 240 ur službe mesečno.
No, nesreča je le pretresla tudi sam vrh takratnega "Izvršnega Sveta Republike Slovenije", kateri je potem zakonsko določil dožino izmene vožnje vlaka.
Ampak, kljub zakonskim določilom, je uprava še vseeno vztrajala in z grožnjami skušala prisiliti strojno osebje k očitni kršitvi tega zakonskega določila. Šele ko je nekaj mednarodnih vlakov obstalo na glavnih prevoznih tirih, ter kar nekaj časa čakalo na prihod nove strojne izmene, so se zamislili. Uprava ni imela moči sankcioniranja, saj se je proti njej obrnil tudi republiški prometni inšpektorat, ali kako so se že takrat imenovali.
Ja, bili so to težki časi.
lp
Po dolgotrajnih postopkih je bil tudi oproščen odgovornosti.
Nesreči je botrovala predvsem prekomerna obremenitev strojevodje. Imel je namreč več kot 16 ur službe in nobene pravice da bi delo odklonil. Poleg tega so šparali na varnostnem sistemu ASN. Le nekaj postaj je še bilo, ki niso imele vgrajenih ASN baliz pri glavnih signalih, upravi pa se ni zdelo vredno namestiti teh dokaj poceni ASN baliz. Šele ta nesreča je omehčala trde glave, da so potem le namestili to dokaj poceni napravo.
Takratna uprava tudi ni dopuščala nikakršno samovoljo med izvršilno službo. Strojevodje so imeli zelo pogosto tudi po 22 ur službe, skupaj seveda, in Bog ne daj, da bi se kdo drznil ugovarjati in izjaviti da zaradi utrujenosti ni sposoben opravljati službo. Takoj je bil podvržen raznim šikaniranjem in ne nazadje tudi disciplinski odgovornosti.
V tistem času nihče od strojnega osebja ni imel opravljenih manj kot 240 ur službe mesečno.
No, nesreča je le pretresla tudi sam vrh takratnega "Izvršnega Sveta Republike Slovenije", kateri je potem zakonsko določil dožino izmene vožnje vlaka.
Ampak, kljub zakonskim določilom, je uprava še vseeno vztrajala in z grožnjami skušala prisiliti strojno osebje k očitni kršitvi tega zakonskega določila. Šele ko je nekaj mednarodnih vlakov obstalo na glavnih prevoznih tirih, ter kar nekaj časa čakalo na prihod nove strojne izmene, so se zamislili. Uprava ni imela moči sankcioniranja, saj se je proti njej obrnil tudi republiški prometni inšpektorat, ali kako so se že takrat imenovali.
Ja, bili so to težki časi.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Previdno!
Ja, gospodje, res previdno! Posebno pri izrekanju kakršnihkoli mnenj o ljudeh, ki so bili udeleženi v nesreči tako ali drugače.....gre za osebne tragedije najhujše vrste , ki ne prenesejo debat na forumih.
Res je in mislim, da ni na Vleki človeka, ki bi še z alkholom na vožnjo vlaka. Mislim, da tudi izjem ni, saj se vsi strojevodje dobro zavedajo svojega položaja in odgovornosti, polegtega pa, kolikor sem jih utegnil spoznati so to fejst ljudje ki se znajo pohecati in ločiti službo od družbe..
So sicer nekatere redke izjeme, ki med vožnjo zakinkajo in če se nič ne zgodi, je tudi to pozabljeno
So sicer nekatere redke izjeme, ki med vožnjo zakinkajo in če se nič ne zgodi, je tudi to pozabljeno