Kako se razveljavljenost sporoči strojevodji vozečega vlaka? Po RDZ?Re 4/4 napisal/-a:on je vozil mimo razveljavljenega rdečega uvoznega signala. V teh pogojih je hitrost omejena na 50 kilometrov na uro
Nesreča vlaka v Vižmarjah
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Fantje, pišite dejstva in ne scenarijev kaj bi bilo, če bi bilo in nepreverjene novičke, sicer bomo takšni kot tisti, ki jih tukaj dajemo za vzgled, kako se ne sme obnašati.
Če nimamo dejstev, bo pač potrebno počakati na rezultate raziskave, ki jo morajo opraviti državni organi in tudi objaviti.
Poleg tega to temo spremlja tudi novinar/novinarji, ki se itak na nič ne spoznajo in potem kakšno neumnost še spotencirajo...
Če nimamo dejstev, bo pač potrebno počakati na rezultate raziskave, ki jo morajo opraviti državni organi in tudi objaviti.
Poleg tega to temo spremlja tudi novinar/novinarji, ki se itak na nič ne spoznajo in potem kakšno neumnost še spotencirajo...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Včeraj sem slišal od osebe, zaposlene na SŽ, ki je ne bom imenoval, da je za nesrečo v Vižmarjah najverjetneje kriv prometnik postaje. Razveljavil je rdeč uvozni signal, pozabil pa je obrniti kretnico in tako je prišlo do trka. Koliko je vozil tisti ki je trčil v Gomulko pa še ni znano.
Lp, Sikos
Lp, Sikos
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Mnenje osebe, zaposlene na SŽ, ki da izjavo, kdo je "najverjetneje" kriv za nesrečo, je nerelevantno, posebej na sodišču.
Na sodišče pride izjava komisije, zadolžene po uradni dolžnosti, da opravi raziskavo nesreče.
Vse ostalo je brez veze in zavedati se moramo, da ta forum obiskujejo tudi gostje, ki potem itak še dodatno po svoje interpretirajo zadeve.
Mislim, da bi morali s takšnimi "ugotovitvami" prenehati.
Zamislimo si, kako bi bilo, če bi mi bili v koži soudeleženca v nesreči (na kateri koli strani), in bi se potem izkazalo, da ni tako
Na sodišče pride izjava komisije, zadolžene po uradni dolžnosti, da opravi raziskavo nesreče.
Vse ostalo je brez veze in zavedati se moramo, da ta forum obiskujejo tudi gostje, ki potem itak še dodatno po svoje interpretirajo zadeve.
Mislim, da bi morali s takšnimi "ugotovitvami" prenehati.
Zamislimo si, kako bi bilo, če bi mi bili v koži soudeleženca v nesreči (na kateri koli strani), in bi se potem izkazalo, da ni tako
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA.Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi
Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka. Pustimo kaj je zamočil prometnik. On bo pokasiral svoj del porcije.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
bronz napisal/-a:Gomulka je pričakovala pomožno lokomotivo, je bil prasc že pripravljen, pol pa tole...
Samo dobro se je izšlo, da ni slučajno bil kje še pomočnik ali strojevodja med tiri in potem dobiš takšno porcijo namesto pomožne lokomotive.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
@dare20, prav nič ne žalim g. Lenarta. Navedel sem le javno dostopne podatke o njegovi izobrazbi (diplomi).dare20 napisal/-a:Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA....Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Pa ne da si pozabil, da je trenutek na tirih lahko zelo dolg (trdim na podlagi lastnih izkušenj) lahko je komentirat nekje od daleč.....dare20 napisal/-a:Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA.Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi
Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka.....
Vsak strojevodja mora vedet kaj ga čaka (bog pomagaj če to spozna prepozno!) si že pozabo....a...Z ENO NOGO V ZAPORU, Z DRUGO V GROBU...da položnic od g.Ceneta ne omenjamo plus ti TVoji davkoplačevalci.............kot da nismo vsi......
Ni ga junaka...............................................................................................................
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Ja, ravno zaradi ugibanj, izjav za šankom in izjav prijateljem in tudi neumnih izjav preiskovalcev začnejo ljudje zaključevati po svoje. In potem vsiljujejo svoj "občutek" drugimdare20 napisal/-a: Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno
Ravno danes sem za vzorec dal na forum zeljeznice.net eno preiskavo nesreče, ki se je zgodila v Angliji 3.11.1925.
Zapisnik je sestavil preiskovalec J.W.Pringle (kolonel; bo Tono napisal, kaj je to za en čin), šef inspektorjev na železniškem inšpektoratu Ministrstva za transport v U.K. Že 19.2.1925
Torej ne po enem letu, kot pri nas.
Poročilo je bilo natiskano in na razpolago javnosti. Seveda, če ga je posameznik kupil.
Kako je zgledalo takšno poročilo pred skoraj sto leti
link do poročila (Raiways Archive):
http://www.railwaysarchive.co.uk/docume ... am1924.pdf
pa še filmček s prizorišča nesreče (British Pate):
http://www.britishpathe.com/video/terri ... -blackpool
PS: V kolikor ne bomo znali oceniti, kaj "paše" v diskusijo o takšni železniški nesreči, je bolje da jo prestavimo v temo, katero si gosti ne morejo ogledati
Kljub temu pa je potrebno prenehati z "predvidevanji", če forumaš nima argumentov.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Pozdrav
@ŽC, izgleda, da se ti je zgodil "ciferšturc". Nesreča se je zgodila 3.11.1925, poročilo bi pa naj bilo izdano 19.2.1925 ... Bo verjetno 19.12.1925 bolj prav....
LP
Jože
@ŽC, izgleda, da se ti je zgodil "ciferšturc". Nesreča se je zgodila 3.11.1925, poročilo bi pa naj bilo izdano 19.2.1925 ... Bo verjetno 19.12.1925 bolj prav....
LP
Jože
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Nesreča se je zgodila 3. 11. 1924, poročilo pa je bilo izdano 19. 2. 1925.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
@ŽC, izgleda, da se ti je zgodil "ciferšturc". Nesreča se je zgodila 3.11.1925, poročilo bi pa naj bilo izdano 19.2.1925 ... Bo verjetno 19.12.1925 bolj prav....
LP
Jože
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
To, kar si napisal, velja v primeru vožnje v postajo na signalni znak "previdna vožnja", v žargonu je to še vedno "na klic", kjer je maksimalna hitrost 20 km/h in tako, da se lahko vlak pred vsako morebitno oviro na postaji ustavi. Pri vožnji mimo neuporabnega (rdečega) signala z dovoljenjem z nalogom, s fonogramom po RDZ, je pa dovoljena hitrost enaka omejeni hitrosti čez kretnice oziroma maksimalno 50 km/h. Če je hitrost nižja (uvoz na zaseden tir, ni zagotovljene prepeljevalne poti, prevoz nezasedene daljinsko vodene postaje itd.) je potrebno o tem strojevodjo posebaj opozoriti. Kolikor vem je bila vožnja mednarodnemu vlaku mimo neuporabnega rdečega uvoznega signala dovoljena preko RDZ, torej tisti del, da je potrebno voziti tako, da se lahko vlak pred kakšno koli oviro ustavi, odpade.dare20 napisal/-a: Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka. Pustimo kaj je zamočil prometnik. On bo pokasiral svoj del porcije.
Skratka, ni realno pričakovati, da bi se lahko mednarodni vlak pravočasno ustavil pred Gomulko.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Korekten komentar. In seveda ....resničen.....sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu. Kar je možno....pa pustimo domneve. Napake so se in se še bodo dogajale. Varnostne naprave gor ali dol...541 napisal/-a:
To, kar si napisal, velja v primeru vožnje v postajo na signalni znak "previdna vožnja", v žargonu je to še vedno "na klic", kjer je maksimalna hitrost 20 km/h in tako, da se lahko vlak pred vsako morebitno oviro na postaji ustavi. Pri vožnji mimo neuporabnega (rdečega) signala z dovoljenjem z nalogom, s fonogramom po RDZ, je pa dovoljena hitrost enaka omejeni hitrosti čez kretnice oziroma maksimalno 50 km/h. Če je hitrost nižja (uvoz na zaseden tir, ni zagotovljene prepeljevalne poti, prevoz nezasedene daljinsko vodene postaje itd.) je potrebno o tem strojevodjo posebaj opozoriti. Kolikor vem je bila vožnja mednarodnemu vlaku mimo neuporabnega rdečega uvoznega signala dovoljena preko RDZ, torej tisti del, da je potrebno voziti tako, da se lahko vlak pred kakšno koli oviro ustavi, odpade.
Skratka, ni realno pričakovati, da bi se lahko mednarodni vlak pravočasno ustavil pred Gomulko.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
To sem tudi sam pomislil: če je videl zeleno luč na izvoznem signalu, verjetno ni imel razloga, da bi zmanjševal hitrost!cokla napisal/-a:... ...sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu...
Verjetno je bil potem zelo presenečen, ko je nenkrat zavil v odklon in na tir s stoječo Gomulko!?!
Me pa kot laika zanima nekaj drugega: iz kakšnega razkloga je strojevodja dobil dovoljenje da prevozi rdečo luč? Je bil uvozni signal že prej v okvari?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Poleg tega veš, da se pri vožnji mimo rdečega uvoznega signala ponavadi tudi pogovor po RDZ konča s tem, kako je z izvozom: je na stoj, je postavljen ... Ni v nobenem pravilniku, ampak samo kot olajšava strojevodji, da ve, kako voziti.cokla napisal/-a:...sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu. Kar je možno....pa pustimo domneve. Napake so se in se še bodo dogajale. Varnostne naprave gor ali dol...
Nek vzrok je že bil, da signala ni bilo mogoče postaviti._Borsig_ napisal/-a: Me pa kot laika zanima nekaj drugega: iz kakšnega razkloga je strojevodja dobil dovoljenje da prevozi rdečo luč? Je bil uvozni signal že prej v okvari?
Povsem na splošno. Vedno se omenja okvara signala ... sam signal je redko v okvari, pač niso izpolnjeni vsi pogoji, ki so potrebni, da signal pokaže signalni znak za dovoljeno vožnjo. In signal ostane rdeč. Kaj je vzrok "okvare signala" mora ugotoviti prometnik / progovni prometnik in potem ukrepati v skladu s predpisi ter ko (in če) so izpolnjeni določeni pogoji za vožnjo vlaka dovoliti vožnjo mimo neuporabnega signala. Seveda je pa tukaj takoj prisoten človeški faktor.