ejga LPL preveč nakladaš, toliko vagonov, kot so jih lani naložili z lesom ne boš prav kmalu videl v nekaj vlakih (ne vem pa kako je letos, ker ono področje ni več v mojem delokraogu)Ljubitelj napisal/-a:Igor72, moram priznat, da na primorski progi nisem nikoli videl nabiralnika, sicer pa skorajda ni postaje z znatnim tovornim prometom, razen Verda seveda, odkar so nehali vozit pesek iz Logatca (je vozil dizel). Avtov pa že nekaj let nisem videl razkladat v Logatcu, kartona tudi že dolgo nisem videl razkladat. No je pa nekaj več lesa, kot po vseh postajah. Tudi v Rakeku že dolgo nisem videl več nakladanja vagonov. Bom pa še enkrat poudaril, prav nobene potrebe ni po elektrifikaciji nakladalnih tirov na obrobnih postajah, seveda pa stalno pravim, če SŽ Tovorni promet čuti potrebo po elektrificiranih nakladalnih tirih si jih pa naj elektrificira, tistim ki nakladajo les, so droti samo v oviro. Za prometovanje na JŽI pa niso prav nič potrebni, >99% tovora pelje mimo teh postaj po glavnih prevoznih tirih in le občasno kot rezultat motenj se uporabljajo stranski tiri, teh je pa v Prestranku in že prej v Zalogu mnogo preveč za redno rabo.
LPL
M.