Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:
cokla napisal/-a:Tako....zjutraj med vožnjo domov sem poslušal poročila. Mes je obljubil en elektrificiran tir, po katerem bo stekla vleka vlakov z elektrovleko, marca. Napovedal je tudi uvedbo nekaj parov potniških vlakov. Bo treba copate v omaro pospravit. :mrgreen:

Drugi tir se bo urejal naknadno. Torej se bo le MORALO dati.... :thumbupl

Če bo seveda res. 8)
[-o< ....Ti si zadnji, ampak čiiiiisto zadnji, od katerega bi pričakoval zgoraj napisano....
Kaj točno?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Pred nekaj dnevi, je bil na intranetu objavljen razpis za pomočnika direktorja za infrastrukturo - prednost bo imel kandidat z izkušnjami na vzdrževanju žel. infrastrukture...KONČNO...bolje pozno kot nikoli, .
Zadeva, ki se odvija na področju sanacije VM po žledu je že tragikomična...konec sanacije v marcu ?? ( https://www.facebook.com/pages/Radio94/ ... 38?fref=nf
Tipičen primer, ko se bo na silo in pod pritiskom - administrativnih pisunov naredilo vse na pol... do Marca 2015 je še dober mesec in pol ...od Logatca do Borovnice je cca 20 km ...če začnemo DANES vleči žice ne utegnemo do Verda kaj šele do Borovnice...
Ma kaj ti ljudje živijo na Luni ??
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Na Luni je cela država ne samo železnice. :lol:
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Zadnjič mi je neki "vseznalec" neki govoril o napajalni postaji na Verdu.
Vem, da je bila planirana v Borovnici pa zaradi prešvoh štroma ELLES-a za enkrat nerealna, saj bi morali potegnt nove kable iz Vrhnike čez cel barje .....

A je mogoče da bodo zato naredili napajalno postajo Verd ?
Tam je verjetno štroma zadost, saj kamnolom porabi veliko ... In tudi daljnovodi so blizu ..

Sicer pa ne pozabit. Pred dvema letoma je bil en tri (L) cel mesec v sanaciji pa so vsi potniški in tovorni laufal .. sicer je bil Avgust a vseeno jih ni bilo malo ..

Navijam za štrom !!
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Igor, sprojektiran je tudi Verd (ki so ga naši) in tudi tu pridejo portala. Portala pridejo pa tudi na Jelenovem viaduktu nad Borovnico.
cca 250 stebrov si naštel, razdalja med ločiščema je cca 9,2 km, kar bi pomenilo, da je v povprečju razdalja med drogovi 37 m. Če pa je stebrov 300 pa je povprečna razdalja le še 31 m.
urednik napisal/-a:Sicer pa ne pozabit. Pred dvema letoma je bil en tri (L) cel mesec v sanaciji pa so vsi potniški in tovorni laufal ..
Ja, ampak takrat se je vozilo z eloki, kar bistveno spremeni situacijo, ker so bili vozni časi za vsaj polovico krajši, kot danes.

Ne morem verjet, že eno leto se cjazimo z busovlaki..... [-o<
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ja, ampak takrat se je vozilo z eloki, kar bistveno spremeni situacijo, ker so bili vozni časi za vsaj polovico krajši, kot danes.
Saj se v primeru (delne) uvedbe potniškega prometa predvideva elektrificirani tir. Po drugi strani je proga dvotirna sposobna obojestranskega prometa in lahko izven delovnih zapor še vedno vozijo dizli po drugem tiru.
Ne morem verjet, že eno leto se cjazimo z busovlaki.....
Se bojim, da bo Potniški promet ugotovil, da so stroški z avtobusi manjši in bodo na vseh lokalnih progah sledili zgledu proge NG-Ajdovščina in raje vozili z busi. Prihranili bomo tako na subvencijah (potniški promet na SŽ je izdatno subvencioniran za opravljanje javne službe, cca 50% prihodkov, avtobusni znatno manj, okoli 0,50€ na km, verjetno avtobusa, ker bi sicer priššlo do strahovitih preplačevanj), kot na vzdrževanju nepotrebnih prog. Da se pa da živeti brez železniškega prevoza pa dokazuje enoletna ukinitev prometa na primorski progi.
Nekaj podobnega se je zgodilo s tramvajem v Ljubljani. Zakaj bi plačevali za izgradnjo in vzdrževanje tirov, če država vzdržuje ceste, in so uvedli troljebus. Ko bi bilo potrebno pa ojačati napajalne postaje, so pa vse skupaj raje ukinili, ker se da voziti z avtobusi skoraj zastonj po državnih cestah.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: Se bojim, da bo Potniški promet ugotovil, da so stroški z avtobusi manjši in bodo na vseh lokalnih progah sledili zgledu proge NG-Ajdovščina in raje vozili z busi.
LPL
Ne poznaš situacije in govoriš na pamet.
Vožnja z avtobusom na relaciji NG-Ajdovščina je dejansko krajša kot z vlakom, saj ima tudi krajšo traso (Ajdovščina - Selo - Šempas - NG, medtem ko vlak vozi po ovinku preko Dornberka). Vlaki so bili namenjeni večinoma šolarjem, zato so vozili le ob šolskih dneh, šolarji pa so se vozili z vlaki, ker so bili cenejši od avtobusa.
Z uvedbo subvencioniranih vozovnic pa je se je cena vlaka in avtobusa izenačila, in večina šolarjev je presedlala od SŽja na hitrejši avtobusni prevoz družbe Avrigo. Vlaki v Ajdovščino so pričeli voziti prazni, kar je tudi glavni razlog za njihovo ukinitev.
Torej z enim stavkom: potniški promet na ajdovski progi je postal žrtev subvencioniranih vozovnic.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne poznaš situacije in govoriš na pamet.
Vožnja z avtobusom na relaciji NG-Ajdovščina je dejansko krajša kot z vlakom....
In na kateri relaciji ni vožnja po cesti krajša v Sloveniji?

Primer Mb-Lj-Kp

-po AC 233 km, čas po Michelinu 2:40, po AMZ 2:20
-avtobus 270 km, 4:14, 22,40 €
-ICS vlak cca 308km, 4:05, 24,25 €, 1x prestopanje
-potniški vlak, 2-3x prestopanje, 5-6 h, 16,67 €

In povej mi dober razlog, da se z vlakom voziš okoli riti v žep, kot v primeru Ajdovščine, razen neupravičenega financiranja določenega prevoznika in s tem neekonomsko nizke cene za daljši prevoz?

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Jemlješ iz konteksta. Poglej kaj sem naprej napisal.
NG-Ajdovščina je specifična proga, kjer sta le dva para vlakov dnevno skrbela za prevoz šolarjev. Njej podobne proge v Sloveniji, kolikor gledam vozne rede, ni. Zato je ukinitev potniških vlakov logična, saj je z uvedbo subvencioniranih vozovnic odpadel še zadnji razlog za vožnjo vlakov - nižja cena vozovnic.
Drugod po Sloveniji vsaj šolski vlaki vozijo polni.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

TGV Lyria, nič ne jemljem iz konteksta, moti me pa na primer to, da je v tem primeru prevoznik (SŽ) izdatno financiran s strani države (okoli 50%), nek drug prevoznik pa izdatno manj, oba pa vozita po isti cesti z podobno onesnažujočimi vozili.
Sicer pa glede na povprečno zasedenost vlakov res nima smisla ohranjati potniškega prometa na lokalnih progah v sedanji obliki, saj je celokupna povprečna zasedenost vseh vlakov komaj za dober avtobus in precej manj kot kapaciteta kakšnega enodelnega vlaka tipa. oziroma precej manj kot kapaciteta kakšnega Regi Shuttle vlaka.
Podatki o zasedenosti potniških vlakov. Za Dolenjsko progo Lj-NM-Metlika pa je podatek že katastrofalen, leta 2008 32% zasedenost (http://www.park.si/2010/03/zeleznice-na ... m-prometu/" onclick="window.open(this.href);return false;), kar znaša kakih 50 potnikov na vlak s 150 sedeži.


LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2562
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Leta 2008... Kdaj so se pa uvedle subvencionirane vozovnice? V šolskem letu 2012/13. Poglej podatke od takrat naprej - zasedenost je sedaj zagotovo boljša na vseh lokalnih progah RAZEN ajdovske, kjer je zasedenost prav zaradi hitrejše poti z avtobusom ter zgolj dveh železniških povezav dnevno upadla. Drugače pa mislim, da avtobusi skoraj nikjer niso hitrejši od vlakov na lokalnih progah (kjer pač vozijo po istih trasah). Podatki na povezavi, ki si jo pripel, pa so zelo stari (1998)! Ne samo da ima smisel ohranjati lokalni potniški promet, vredno bi ga bilo še izboljšati (pogostejši odhodi vlakov, taktni promet, nove garniture, izboljšanje infrastrukture in dvig hitrosti...), kar bi zagotovo pridobilo nove potnike.
SŽ pa bi lahko tudi tisti minibus do Ajdovščine ukinile, ker se vsi vozijo z avtobusom Avriga, ki zaradi velike zasedenosti avtobusov med NG in Ajdovščino razmišlja celo o nabavi zglobnega avtobusa. Paradoks: celo "železniški" minibus do Ajdovščine vozi Avrigo.
(po)potnik
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 58
Pridružen: 19.08.2013, 9:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a (po)potnik »

Udobje med vlakom in avtobusom je globoko na strani vlaka. Na vlaku lahko šolarji pišejo nalogo, se učijo, delajo z računalnikom (dobro, manjka brezplačni wi-fi ter elektrika, toda danes v dobi tablic in mobilnega interneta tudi to ni nepremagljiva ovira),...
V avtobusu je vse to težje delati, še posebej če avtobus vozi po ovinkastih cestah. Čas med avtobusom in vlakom pa vsaj na moji pretekli relaciji (Tolmin (Most na Soči)-Ljubljana) ni odtehtal prednosti vlaka (nižja cena vlaka, udobje v vlaku). Če bi sedaj še hodil na faks v Ljubljano in ne bi vzel lastnega avta, pa bi vzel verzijo preko preko prevozi.org. Najceneje in najhitreje.

Primerjava hitrost-cena na tej trasi (Lj.- Tolmin)
avto (prevozi.org, 4 osebe) - 5 evrov, čas: 1,5 ure (avtocesta Lj.-Logatec) oz cca 2 uri brez vinjete (trenutno sta časa malo nerealna zaradi obnove ceste)
avtobus - 10,30 evrov, cca 2 uri 50 minut (ovinek v Cerkno)
vlak (Lj.-Jesenice-Jesenice-N. Gorica (do Mosta na Soči)) - 5,39 evrov (Mladi<26 let), čas od 2h 30 min do 3h 22 min (razlika cca 1 uro pa je v glavnem odvisna le od čakanja na vlak na Jesenicah). Pustimo tu problem prevoza od Mosta na Soči do Tolmina (9 km).

V mojem primeru vožnje 2x tedensko bi bila varianta prevozi.org najhitrejša in najcenejša. Vlak bi bil malenkost dražji in malenkost počasnejši (najhitrejša varianta, toda edino ta čas lahko koristno porabim), avtobus pa iz igre izpade tako zaradi cene kot hitrosti.
V glavnem, vlak na lokalnih progah ob pametnem načrtovanju (prestopi!!) ni tako nekonkurenčen avtomobilskemu prometu kot izgleda. Vsaj v mojem preteklem primeru.
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a bubaiva363 »

jedno pitanje....
kakve su prognoze za januar i februar,pa i mart i kakva odbrana od leda se sprema,ukoliko ga bude?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bubaiva363 napisal/-a:jedno pitanje....
kakve su prognoze za januar i februar,pa i mart i kakva odbrana od leda se sprema,ukoliko ga bude?
Led je bio decembra prošle godine, hvala bogu 1000 metara nad morem. Sada je pretoplije i u ovom trenutku ništa ne kaže da bi bio led. Kakav bude februar sad se ne zna.
Uporabniški avatar
bubaiva363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 01.11.2005, 5:58
Kraj: pored pruge...

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a bubaiva363 »

narodna obramba???
Odgovori