Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Sicer je pa Verd kar pomembna postaja, sicer ne s potniškega vidika ampak ...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
S statiko se vsak dan ukvarjam in so mi zadeve jasne. Zato se sprašujem, zakaj je potrebno za te tri tire postavljati portale. O kvaliteti verdskega tolčenca pa smo tudi že na veliko razpravljali.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Štiri tire. Kolikor vem je bil tudi oni štuc skrajno levo v smeri proge (na postajni strani) elektrificiran.ledeni napisal/-a:... za te tri tire ..
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Dejstvo je, da so temelji narejeni samo na eni strani postaje, dejstvo pa je tudi, da so se na postaji v ponedeljek valjali stebri cevnaste (Manesmann?) oblike. Kako bodo pa to združili v portale mi pa ni jasno, razen če ne bodo najprej elektrificirali en tir in kasneje zgradili portale ob prilike elektrifikacije drugega tira..... Toda to zna biti dražje.....Na Verdu pridejo portali na "Manesmanovih" drogovih, kakršni so še na odprti progi. Pika amen, konc......
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ljubitelj, najprej na eni strani, potem pa še na drugi. Pa ne moremo mi delat na obeh straneh istočasno!!Ljubitelj napisal/-a:Dejstvo je, da so temelji narejeni samo na eni strani postaje,
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Seveda, seveda...tisti na desni so končani, sedaj se kopljejo luknje za ta leveRegan 664 napisal/-a:Ljubitelj, najprej na eni strani, potem pa še na drugi. Pa ne moremo mi delat na obeh straneh istočasno!!Ljubitelj napisal/-a:Dejstvo je, da so temelji narejeni samo na eni strani postaje,
So pa temelji drugačni od vseh drugih, do sedaj videnih, so namreč veliiiiko bolj široki
LEP DAN
Igor
Igor
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tud na Jelenu se počasi - ampak res počasi - končujejo dela ...
Kolega je reku da tako počasnega betoniranja še ni videl - pa je nekaj let delal v gradbeništvu ....
Kolega je reku da tako počasnega betoniranja še ni videl - pa je nekaj let delal v gradbeništvu ....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pozdravljeni pozitivno misleči .
Predvidevam, glede na stanje opeke na sliki, da gre za kakšno "muzejsko progo".
LP Igor
Predvidevam, glede na stanje opeke na sliki, da gre za kakšno "muzejsko progo".
LP Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zanimivo da ta viadukt prenese 22 tonsko obremenitev.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ne sodi po zunanjosti trdnost ločnega mostu/viadukta. Sicer je pa sam most težji od vlaka na njem. Recimo preberi kakšne projekte o nadgradnji med ZM in Šentiljem, kjer se tipično navaja da ločni mostovi ne potrebujejo kaj več kot kozmetične posege. Z ločnimi mostovi nastanejo problemi predvsem v temeljenju, ali skrajnemu propadanju vgradnega materiala, kar bi lahko bilo pri opečnih prisotno, saj je kriterij trdnosti loka podan s tlačno trdnostjo materiala. Sicer so pa vsi ločni mostovi/viadukti na Južni železnici, ki so trenutno še vgrajeni, ohranjeni v izvirni obliki izpred 160 let, ko je bila osna in dolžinska obremenitev nekajkrat manjša. Verjetno so pa doživeli kakšno globinsko injeciranje zaradi propada starega veziva.Zanimivo da ta viadukt prenese 22 tonsko obremenitev.
LP in brez panike L
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Eppur si muove..... vendar nekam počasi za rok 40 dni.Seveda, seveda...tisti na desni so končani, sedaj se kopljejo luknje za ta leve
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Vem da opečnati zidaki držijo most skupaj in da taisti tudi razpadajo pod vremenskimi vplivi,je pa tudi vidno da tu pa tam kakšen manjka zato vprašanje o obremenitvi.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Včeraj sem za dan zmage šel z vlakom na izlet na našo Obalo. Avtobusna vožnja iz Lj do Kp in nazaj je bila lepa, razen nekaj cestnih luknjastih biserjev. Najbolj sem si zapomnil raven odsek v/pri Logatcu, ki spominja na tankovski poligon, voznik busa pa vseeno pritiska "dodaske", da misliš da bodo "šle" vse šipe in prtljaga pada iznad glav.
Lepo je je bilo kot neobremenjeni vikend turist spoznati te kraje ob primorski progi tudi iz "druge strani" žel. postaj.
Imam pa eno vprašanje.
Ali je moje sklepanje- razmišljanje pravilno, da se za nadomestni prevoz za postaje Hrastovlje, Prešnico, Rodik uporablja potniški kombi, ( je tudi stal na koperski postaji -za avtobusom) ki morebitne potnike potem zapelje do Divače, potem pa ti prestopijo na "veliki" avtobus (in se npr. zapeljejo v Lj)?
"Mi" smo namreč z tem "velikim" avtobusom omenjene postaje zvečer preskočili. Prvi postanek je bila Kozina, kjer smo še čakali, ker smo bili po voznem redu prehitri.
Upam, da nisem preveč zatežil...
Lepo je je bilo kot neobremenjeni vikend turist spoznati te kraje ob primorski progi tudi iz "druge strani" žel. postaj.
Imam pa eno vprašanje.
Ali je moje sklepanje- razmišljanje pravilno, da se za nadomestni prevoz za postaje Hrastovlje, Prešnico, Rodik uporablja potniški kombi, ( je tudi stal na koperski postaji -za avtobusom) ki morebitne potnike potem zapelje do Divače, potem pa ti prestopijo na "veliki" avtobus (in se npr. zapeljejo v Lj)?
"Mi" smo namreč z tem "velikim" avtobusom omenjene postaje zvečer preskočili. Prvi postanek je bila Kozina, kjer smo še čakali, ker smo bili po voznem redu prehitri.
Upam, da nisem preveč zatežil...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Omenjeni kombi "pobira" Hrastovlje, Črnotiče in Prešnica....potniki prestopijo v Kozini. Tudi zato ste čakali...Tapetar napisal/-a:Včeraj sem za dan zmage šel z vlakom na izlet na našo Obalo. Avtobusna vožnja iz Lj do Kp in nazaj je bila lepa, razen nekaj cestnih luknjastih biserjev. Najbolj sem si zapomnil raven odsek v/pri Logatcu, ki spominja na tankovski poligon, voznik busa pa vseeno pritiska "dodaske", da misliš da bodo "šle" vse šipe in prtljaga pada iznad glav.
Lepo je je bilo kot neobremenjeni vikend turist spoznati te kraje ob primorski progi tudi iz "druge strani" žel. postaj.
Imam pa eno vprašanje.
Ali je moje sklepanje- razmišljanje pravilno, da se za nadomestni prevoz za postaje Hrastovlje, Prešnico, Rodik uporablja potniški kombi, ( je tudi stal na koperski postaji -za avtobusom) ki morebitne potnike potem zapelje do Divače, potem pa ti prestopijo na "veliki" avtobus (in se npr. zapeljejo v Lj)?
"Mi" smo namreč z tem "velikim" avtobusom omenjene postaje zvečer preskočili. Prvi postanek je bila Kozina, kjer smo še čakali, ker smo bili po voznem redu prehitri.
Upam, da nisem preveč zatežil...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ena večjih sramot glede na to, da je bil odsek obnovljen pred 3-4 leti. Kam je tu nadzor gledal Upam, da je pri remontih železnice kaj boljšeNajbolj sem si zapomnil raven odsek v/pri Logatcu, ki spominja na tankovski poligon