Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Verd je menda od včeraj popolnoma elektro operativen...glih toliko, da gre v kronologijo dogodkov ;)
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a holding »

,,,yes, yes....petek 10. 07....uuffff.... #-o ....kar nekaj ur "total sperre" oba tira, da so Verd zvezal podolgem in počez....
...rezultat: vsega 58 tovorcev/24 ur...
... :P ....sobota pa že dost bulš....skoraj 80 komadov.. :!: ....10 več kot prve dni "ta nove" elektro vleke....
...še Logatec "ornk zvežejo".... :roll: ...pa bo že 90+......
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Kakšno pa je kaj stanje na Bohinjki?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a holding »

...od 4 - 8 tovornih dnevno.... :wink: ....nekaj RCA, nekaj SŽ, nekaj Gorice, nekaj Kopra......odvisno od "smeri vetra" ipd.....
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a suha »

Kolko tovornih Zugov pa potem sploh lahko "požre" proga Divača - Koper?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

Premalo.

Vsaj tako kaže.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi eden bi bil dovolj, če bi bil dovolj dolg :wink:
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Preglednik:
Tudi eden bi bil dovolj, če bi bil dovolj dolg
Suha:
Kolko tovornih Zugov pa potem sploh lahko "požre" proga Divača - Koper?
Kakor pravi Preglednik, tudi eden bi bil dovolj, če bi bil dovolj.....
Situacija kar kliče po implementaciji rezultatov EU projektaMarathon. Zakaj bi pa guncali 20 vagončkov, če bi jih hkrati lahko več. Recimo za začetek 2x20 po vzgledu projekta Marathon.

LPL
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Kaj pa so pomisleki, slabosti in omejitve pri daljših tovornih vlakih? oz. zakaj se jih že sedaj ne uporablja?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj pa so pomisleki, slabosti in omejitve pri daljših tovornih vlakih? oz. zakaj se jih že sedaj ne uporablja?
Bodo takoj rekli, zanič elektrika. Pa saj so jo pred nedavnim modernizirali..........Naj dizle zakurblajo, saj ne vejo kaj bi z njimi, odkar je štrom med Lo in Bo.
Drugih pomislekov pa ni, ker 2x20 vagončkov je še vedno samo 40 vagončkov. Pa vagončke za kategorijo D naj nabavijo, vsaj za vlake preko Jesenic. A ja, si sposodijo vagone od AWT, ki imajo še manjšo nosilnost od starih dobrih Fals-ov SŽ.


LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Da nebi še eno temi zasmetili, kot nešteto drugih, za kaj bi ko bi, s kom ali s čim in podobnimi umotvorbami....sledimo NASLOVU teme:
V Logatcu se dogaja tir 4....
Slika


...namreč elektrifikacija le tega
Slika


Med Logatcem in Verdom so posajeni že VSI temelji; od Štampeta dalje (proti Verdu) pa stojijo tudi že stebri
Slika


Naslednja porcija pa tudi že čaka na rampi:
Slika
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Igor, hvala za info o trenutnem stanju. Tokrat gre pa res hitro...... Škoda, da so prej mečkali tako dolgo.

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a holding »

...vse kaže, da bo 1. 9. res zlaufal.... :thumbupr ...al' bo mogoče še kak šok iz ozadja....?...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

...vse kaže, da bo 1. 9. res zlaufal.... ...al' bo mogoče še kak šok iz ozadja....?...
Mogoče že, če ne bodo strojani pobrali bakra, kar znajo včasih stotiti tudi iz trafo postaje, seveda če se ne ponesreči. Se je postaja Verd včeraj popoldne vsa svetila v novem bakru. Prav lepo vidno iz AC. Drugače pa so se dela lotili s polno paro. Pogled v Logatcu je povsem drugačen kot maja. Tegrad ima cel vlak vozičkov z dvema drezinama, družbo jim pa še dela en kup strojev (plugi, spodbijalke v lasti ŽGP), maja pa vsega eno drezino in ene 3 vozičke in nekaj posameznikov, ki so se bolj ali manj neorganizirano prekladali po postaji, Rezultat je pa skorajda končan Logatec, definitivno nima še voznega voda le nakladlani tir pred postajo. Kar pa človeka impresionira je količina bakra na progi, dvojna nosilna vrv, dvojni vozni vod.....

LPL
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a električar »

Kar pa človeka impresionira je količina bakra na progi, dvojna nosilna vrv, dvojni vozni vod.....
Nekaj postov nazaj piše, da bo prerez 440 mm2, kar se mi zdi normalno za progo z vzponi. Ena Živa pri polni moči vleče kakih 1500 A, če se npr znajdeta 2 na istem tiru med dvema ENP in če sta obe bližje eni ENP, bi teoretično lahko potegnili tudi 3000 A z ene strani, kar je 7 A/mm2. Če bi bil prerez manjši, bi bili padci napetosti in izgube najbrž že opazni.

lp
Odgovori