Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Verd je menda od včeraj popolnoma elektro operativen...glih toliko, da gre v kronologijo dogodkov
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
,,,yes, yes....petek 10. 07....uuffff.... ....kar nekaj ur "total sperre" oba tira, da so Verd zvezal podolgem in počez....
...rezultat: vsega 58 tovorcev/24 ur...
... ....sobota pa že dost bulš....skoraj 80 komadov.. ....10 več kot prve dni "ta nove" elektro vleke....
...še Logatec "ornk zvežejo".... ...pa bo že 90+......
...rezultat: vsega 58 tovorcev/24 ur...
... ....sobota pa že dost bulš....skoraj 80 komadov.. ....10 več kot prve dni "ta nove" elektro vleke....
...še Logatec "ornk zvežejo".... ...pa bo že 90+......
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kakšno pa je kaj stanje na Bohinjki?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...od 4 - 8 tovornih dnevno.... ....nekaj RCA, nekaj SŽ, nekaj Gorice, nekaj Kopra......odvisno od "smeri vetra" ipd.....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kolko tovornih Zugov pa potem sploh lahko "požre" proga Divača - Koper?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tudi eden bi bil dovolj, če bi bil dovolj dolg
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Preglednik:
Tudi eden bi bil dovolj, če bi bil dovolj dolg
Kakor pravi Preglednik, tudi eden bi bil dovolj, če bi bil dovolj.....Suha:
Kolko tovornih Zugov pa potem sploh lahko "požre" proga Divača - Koper?
Situacija kar kliče po implementaciji rezultatov EU projektaMarathon. Zakaj bi pa guncali 20 vagončkov, če bi jih hkrati lahko več. Recimo za začetek 2x20 po vzgledu projekta Marathon.
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kaj pa so pomisleki, slabosti in omejitve pri daljših tovornih vlakih? oz. zakaj se jih že sedaj ne uporablja?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bodo takoj rekli, zanič elektrika. Pa saj so jo pred nedavnim modernizirali..........Naj dizle zakurblajo, saj ne vejo kaj bi z njimi, odkar je štrom med Lo in Bo.Kaj pa so pomisleki, slabosti in omejitve pri daljših tovornih vlakih? oz. zakaj se jih že sedaj ne uporablja?
Drugih pomislekov pa ni, ker 2x20 vagončkov je še vedno samo 40 vagončkov. Pa vagončke za kategorijo D naj nabavijo, vsaj za vlake preko Jesenic. A ja, si sposodijo vagone od AWT, ki imajo še manjšo nosilnost od starih dobrih Fals-ov SŽ.
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Da nebi še eno temi zasmetili, kot nešteto drugih, za kaj bi ko bi, s kom ali s čim in podobnimi umotvorbami....sledimo NASLOVU teme:
V Logatcu se dogaja tir 4....
...namreč elektrifikacija le tega
Med Logatcem in Verdom so posajeni že VSI temelji; od Štampeta dalje (proti Verdu) pa stojijo tudi že stebri
Naslednja porcija pa tudi že čaka na rampi:
V Logatcu se dogaja tir 4....
...namreč elektrifikacija le tega
Med Logatcem in Verdom so posajeni že VSI temelji; od Štampeta dalje (proti Verdu) pa stojijo tudi že stebri
Naslednja porcija pa tudi že čaka na rampi:
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Igor, hvala za info o trenutnem stanju. Tokrat gre pa res hitro...... Škoda, da so prej mečkali tako dolgo.
LPL
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...vse kaže, da bo 1. 9. res zlaufal.... ...al' bo mogoče še kak šok iz ozadja....?...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Mogoče že, če ne bodo strojani pobrali bakra, kar znajo včasih stotiti tudi iz trafo postaje, seveda če se ne ponesreči. Se je postaja Verd včeraj popoldne vsa svetila v novem bakru. Prav lepo vidno iz AC. Drugače pa so se dela lotili s polno paro. Pogled v Logatcu je povsem drugačen kot maja. Tegrad ima cel vlak vozičkov z dvema drezinama, družbo jim pa še dela en kup strojev (plugi, spodbijalke v lasti ŽGP), maja pa vsega eno drezino in ene 3 vozičke in nekaj posameznikov, ki so se bolj ali manj neorganizirano prekladali po postaji, Rezultat je pa skorajda končan Logatec, definitivno nima še voznega voda le nakladlani tir pred postajo. Kar pa človeka impresionira je količina bakra na progi, dvojna nosilna vrv, dvojni vozni vod........vse kaže, da bo 1. 9. res zlaufal.... ...al' bo mogoče še kak šok iz ozadja....?...
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nekaj postov nazaj piše, da bo prerez 440 mm2, kar se mi zdi normalno za progo z vzponi. Ena Živa pri polni moči vleče kakih 1500 A, če se npr znajdeta 2 na istem tiru med dvema ENP in če sta obe bližje eni ENP, bi teoretično lahko potegnili tudi 3000 A z ene strani, kar je 7 A/mm2. Če bi bil prerez manjši, bi bili padci napetosti in izgube najbrž že opazni.Kar pa človeka impresionira je količina bakra na progi, dvojna nosilna vrv, dvojni vozni vod.....
lp