Zopet "kriva železnica"

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
brus013
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 13.12.2006, 11:41
Kraj: dolenjska

Re: Zopet "kriva železnica"

Odgovor Napisal/-a brus013 »

Vendarle sprememba pri novinarskem poročanju!Tokrat so prikazali tudi drugo plat takih nesrečnih dogodkov.Pohvala tudi kolegu Franciju za obrazložitev .Bravo
Sožalje družini deklice.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

4 oziroma 5 prog, kjer poteka promet po vsaki v obeh smereh ... in potem se zgodi.

Drugače pa folk dela marsikaj ... včeraj blizu doma je bila na progi kar skupina dijakov (učencev), metali so kamenje v vozni vod, nastavljali tolčenec na tirnice, eden je nastavil celo rolko, vendar si je potem premislil ... vsi so navdušeno na progi čakali ICSa, ki se je s 160 km/h vračal iz Maribora. Vse to sem trd od straha z lasmi pokonci opazoval s kakšnega pol kilometra ... no potem ko sem prišel tja, si pa nisem mogel kaj, da se ne bi "izkašljal". :evil: :evil:
Prejšnji teden isti vlak isto mesto - mama in hčerka na popoldanskem teku, nelegalno čez progo ... ko sem omenil, da pripelje vlak, sta me začudeno gledali. Nato sta sicer počakali, hčerka pa izjavila, saj sva brezzveze čakali, ICS je pa bil kakih 300 - 400 metrov vstran. Ostal sem brez besed ...
Na legalnih prehodih pa pešci in kolesarji tako, kot da zapornic ni. :(
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ob vsem tem skaknju čez železniške tire kjerkoli je to mogoče, še največ pa na območju postj Ljubljana, Litija (kljub podhodom) pripomore predvsem to, da še nihče ni bil nikoli kaznovan. Zakaj so potem ob progi napisi prehod prepovedan, če za to ni kazni. Torej predlagam, da začne upravljalec infrastrukture izvajati kaznovalno politiko ( ne me zgrabit za jezik, ker nisem pravnik) v sodelovanju s pristojno postajo policije. Kot je poznano iz psihologije se da ljudi vzgajati le z gajžlo.

Pri tem bi posebej pudaril na prehod preko tirov iz Lj-Fužine v BTC, kjer je ratala promenada. Pa menda vrli Rep. inspektor ne bo odredil omejitve hitrost, saj kaj drugega očevidno ne zna.

Pa brez zamere

Ljubitelj
tomibus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 103
Pridružen: 18.11.2005, 17:42
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tomibus »

Ja, malomarnost ljudi privede pogosto do nesreče. Kriva pa je država in železnica. Res je idealno, da je večino železniških prehodov zavarovanih z zapornicami. A kaj, ko pa tudi čez te vozijo (npr. polovične). Razumem, da so ljudje v kakšnih krajih zgroženi, kjer jim obljubljajo zapornice in se strinjam, da jih zahtevajo. Ampak, da POVSEM spregledajo svoj del krivde, ki nastopi v primeru nesreče, ker se kdo z avtom ni ustavil na prehodu, pa prveril varnost situacije oz. da se je sam precenil, to mi pa nekako ne gre v račun.

Lp
Tomi
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

No fantje, ne bomo se zdej delali lepih in pametnih, ker smo vsi enaki. Naj dvigne roko tisti, ki še ni šel čez progo na nezavarovanem delu?? Ga ni junaka. Sploh pa, če kilometre naokoli ni varnega prehoda.
Tudi mi, ki slikarimo in skačemu po progi sem ter tja. Ampak mi se zavedamo morebitnih posledic tega, kar počnemo in smo zato previdni. Današnja mularija pa misli, da se ji bo vlak ustavil. O, pa ja de.

Važen je način, kako iti čez progo. Ne kot kakšen zaplankan osliček, ki še ve ne kje hodi, ampak je treba malo pogledati naokoli, počakati, poslušati in se zavedati, kaj ti vlak lahko naredi.

Del odgovornosti za smrtne žrtve na prehodih (NE NA VSEH), ki niso zavarovani pa nosi tudi železnico oz. AŽP, ki skrbi za infrastrukturo. Marsikateri potni prehod bi se lahko poštimal, še posebno tam, kjer je velika frekvenca vozil in vlakov - proga Pragersko-Hodoš
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@ Ljubitelj, verjetno bi kaznovalna politika odvrnila kar nekaj potnikov od uporabe železniških storitev. Bi se pa vsekakor strinjal s tem, da se uzakoni in predvsem uvede postajna policija. Videl sem že nešteto primerov v Nemčiji, ko so potniki na postajah delali minimalne, zares minimalne prekrške, kot je na primer sedenje na ograji. Ko so mimo prišli pripadniki postajne policije, so ob minimalnem opozorilu vsi ti mladci takoj za tem poskakali dol in niso do prihoda vlaka prekršili nobenega pravila več.

Se pravi, da bi bilo dobro uvesti postajno policijo, želežniško ni potrebno na novo ustanavljati saj jo že imamo. Ta pa bi morala biti bolj kot preventivni organ, njena skrajna (zadnja pri brezupnih primerih) možnost pa naj bi bila represija.

No pa še okoli grafitarjev bi se dalo nekaj rešiti.

Žal so to le moje, morda še koga podobnomislečega, želje. Morda pa se bodo v prihodnjosti tudi te moje želje vsaj delno uresničile.

@ Klemen, to da se "mi" fotografi zavedamo posledic verjetno drži, s tem pa ne pomeni, da ne delamo neumnosti.
Tine
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

samo v dopolnilo Tinetu ....

v Nemčiji je bila včasih kazen 100 DEM, če si šel preko tirov po postaji ..... pri nas pa 2500 SIT (pa še to si, ker smo tko 'socialna' država lahko plačal polovičko )...... pa zračunajte .... (po pa policajem še rečejo, da morjo več opozarjati, ne samo kaznovat ...)
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

Tine Jarm napisal/-a:@ Ljubitelj, verjetno bi kaznovalna politika odvrnila kar nekaj potnikov od uporabe železniških storitev. Bi se pa vsekakor strinjal s tem, da se uzakoni in predvsem uvede postajna policija. Videl sem že nešteto primerov v Nemčiji, ko so potniki na postajah delali minimalne, zares minimalne prekrške, kot je na primer sedenje na ograji. Ko so mimo prišli pripadniki postajne policije, so ob minimalnem opozorilu vsi ti mladci takoj za tem poskakali dol in niso do prihoda vlaka prekršili nobenega pravila več.

Se pravi, da bi bilo dobro uvesti postajno policijo, želežniško ni potrebno na novo ustanavljati saj jo že imamo. Ta pa bi morala biti bolj kot preventivni organ, njena skrajna (zadnja pri brezupnih primerih) možnost pa naj bi bila represija.

No pa še okoli grafitarjev bi se dalo nekaj rešiti.

Žal so to le moje, morda še koga podobnomislečega, želje. Morda pa se bodo v prihodnjosti tudi te moje želje vsaj delno uresničile.

@ Klemen, to da se "mi" fotografi zavedamo posledic verjetno drži, s tem pa ne pomeni, da ne delamo neumnosti.
Saj policija hodi po žel. postaji vsaj na Ptuju (za tistih 15 min ko pridejo), Takrat vsa mladina otrpne in je vse lepo, ko pa odidejo pa se začne spet enako-Ptije alkohola,uničevanje žel. infrastrukture in podobne stvari.Na ptuju se to dogaja skoraj vsaki delovni dan-Seveda ko ni šole ne!
LP Anej
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

AnejTS napisal/-a:
Tine Jarm napisal/-a:@ Ljubitelj, verjetno bi kaznovalna politika odvrnila kar nekaj potnikov od uporabe železniških storitev. Bi se pa vsekakor strinjal s tem, da se uzakoni in predvsem uvede postajna policija. Videl sem že nešteto primerov v Nemčiji, ko so potniki na postajah delali minimalne, zares minimalne prekrške, kot je na primer sedenje na ograji. Ko so mimo prišli pripadniki postajne policije, so ob minimalnem opozorilu vsi ti mladci takoj za tem poskakali dol in niso do prihoda vlaka prekršili nobenega pravila več.

Se pravi, da bi bilo dobro uvesti postajno policijo, želežniško ni potrebno na novo ustanavljati saj jo že imamo. Ta pa bi morala biti bolj kot preventivni organ, njena skrajna (zadnja pri brezupnih primerih) možnost pa naj bi bila represija.

No pa še okoli grafitarjev bi se dalo nekaj rešiti.

Žal so to le moje, morda še koga podobnomislečega, želje. Morda pa se bodo v prihodnjosti tudi te moje želje vsaj delno uresničile.

@ Klemen, to da se "mi" fotografi zavedamo posledic verjetno drži, s tem pa ne pomeni, da ne delamo neumnosti.
Saj policija hodi po žel. postaji vsaj na Ptuju (za tistih 15 min ko pridejo), Takrat vsa mladina otrpne in je vse lepo, ko pa odidejo pa se začne spet enako-Ptije alkohola,uničevanje žel. infrastrukture in podobne stvari.Na ptuju se to dogaja skoraj vsaki delovni dan-Seveda ko ni šole ne!
Se strinjam z Anejem, toda v Ljubljani je še slabše!! Saj hodijo policisti po postaji, ampak še bolj zanimivo je to, da tudi policaja hodita tam, kjer naj nihče nebi smel!!
Si predstavljate, koliko ljudi na dan prehodi tam, kjer se ne sme, ker se folku pač ne da do stopnic in podhoda!!
Ob konici, med 14:00 in 16:00 gre tam skozi tire ogromno ljudi, in samo vprašanje časa, kdaj bo spet prišlo...., saj veste do česa. :(

Glede policajev kot sem že omenil, ravno zadnjič sem videl dva, ko sta prečkala tire tam na južni Ljubljanski postaji, še večja je to, ko sta šla kar naravnost proti garažam za delavce SŽ-ja, namesto kakega frajerja ulovit, ko hodi, kjer NEBI smel!!!

Pa še to: istega dne s policaji, sem doživel tudi slednje: prišel je tovorni vlak iz Kopra in kot skoraj vedno se vlak ustavi na oziroma ob postaji. In eden od frajerjev, ker ni mogel vsaj počakati da bi vlak odšel, kaj šele da bi se odpravil proti podhodu, je frajer skočil čez vlak in na ono stran. Takoj za tem ko je skočil, se je vlak premaknil!! Da bi ga :guns

No ja, poznam pa tudi primer, ko sta dva frajerja šla pod odbojnikim čez tire. Niti pomisliti si ne upam, kaj bi bilo, če bi vlak speljal.
IC-Pohorje503

Re: Zopet "kriva železnica"

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

v četrtek dne je 22-2-2007 in okoli ob 10 uri, nesreče vlake GOMULKA 315-221/222, ženska je hodi na tiri do mrtev, sem mimo vlak je ICS 13 in vidim , ne sme skrij peš skozi na tiri ,ne sme in ima piši tabli "pozor"; PREPOVEDANO NA TIRU IN NEVARNI SMRT, ljudje ne nič raumel brati, briga in hodi na tiru, zakaj.

Bravo Sožalje družini deklice.
Odgovori