Čelno
Čelno
Našel sem tale posnetek.Upam, da v vas ne vzbudi travm.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Čelno
Ta video pa se mi zdi, da že visi nekje na forumu..
Cokla, kolikokrat se na Gorenjki pa na Koprski progi vprašaš, če ti bi morda prišel nasproti vlak?
lp NS
Cokla, kolikokrat se na Gorenjki pa na Koprski progi vprašaš, če ti bi morda prišel nasproti vlak?
lp NS
Re: Čelno
Če že kje "visi" se opravičujem.Nejc napisal/-a:Ta video pa se mi zdi, da že visi nekje na forumu..
Cokla, kolikokrat se na Gorenjki pa na Koprski progi vprašaš, če ti bi morda prišel nasproti vlak?
lp NS
Tega vprašanja pa si nikoli ne zastavljam,ker potem ne bi šel v službo,pa na cesto- pa še kam.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Zadeva na našem forumu še menda ni bila prikazana, je pa bila na hrvaškem ali srbskem. Tam je član jz441 obrazložil okoliščine nesreče. Če se prav spomnim, so ga "posvirali" ljudje na nasproti vozečem vlaku (če se prav spomnim, so "baje" zaspali...) in ga niso uspeli pravočasno zavreti. Na žalost je pri tem umrl član posadke v lokomotivi, iz katere je bila zadeva posneta, medtem, ko so ljudje z nasproti vozečega vlaka pravočasno skočili....
LP
Jože
Zadeva na našem forumu še menda ni bila prikazana, je pa bila na hrvaškem ali srbskem. Tam je član jz441 obrazložil okoliščine nesreče. Če se prav spomnim, so ga "posvirali" ljudje na nasproti vozečem vlaku (če se prav spomnim, so "baje" zaspali...) in ga niso uspeli pravočasno zavreti. Na žalost je pri tem umrl član posadke v lokomotivi, iz katere je bila zadeva posneta, medtem, ko so ljudje z nasproti vozečega vlaka pravočasno skočili....
LP
Jože
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Mi ni dalo mira, sem našel opis te nesreče na srbskem forumu (poglejte osmi post...):
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... a&start=40
In pa, na srečo sem se prej zmotil, mrtvih ni bilo. Je pa bil en od članov v kritičnem stanju....
LP
Jože
Mi ni dalo mira, sem našel opis te nesreče na srbskem forumu (poglejte osmi post...):
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... a&start=40
In pa, na srečo sem se prej zmotil, mrtvih ni bilo. Je pa bil en od članov v kritičnem stanju....
LP
Jože
..............očitno ni nobene volje...... ........................bom pa sam odgovoril......................holding napisal/-a:......................pa spet nagradno vprašanje: Je takle karambol na SŽ mogoč?.................. .......................
.............teoretično absolutno ne, praktično je pa pravtako zelo, zelo malo verjetnosti za tak karambol.........................
...... ......zakaj ?....................
..na prikazanem posnetku sta vlaka sočasno uvažala v postajo..........."nasprotni vlak" se ni zaustavil pri izvoznem signalu (strojevodja je tudi človek in je pač mrknil ob nepravem trenutku) in je zapeljal v zanj PREPOVEDANO CONO, po kateri je že uvažal vlak s kamero.....
......po trenutno veljavnih SŽ predpisih je takša kombinacija sočasnih voženj PREPOVEDANA. Vlak s kamero bi moral počakati na uvoznem signalu, da se nasprotni vlak ustavi na uvoznem tiru in šele potem prometnik (TK dispečer) postavi (dovoli) uvoz na postajo....................
.........sočasen uvoz je možen le, če lega kretnic (bočna zaščita) onemogoča kontakt ali če je za signalom, ki prepoveduje vožnjo še najman 100 (po novem 50) metrov "prepeljevalne poti"................
.............če na vse to dodamo še ASN, je varovanje res maksimalno.....................ampak drago.... .....če že ne potratno.................
.............Američani so pač presodili, da je takšno varovanje preveč potratno in , da je najbrž ceneje imeti vsakih toliko časa karambol................
..............Avstrijci so šli v kompromis med nami in Američani.................kadar NI ZAGOTOVLJENE prepeljevalne poti, se to signalizira z "omejena hitrost 40 km/h" ne glede na premo ali odklon................
................kadar JE ZAGOTOVLJENA 100 meterska prepeljevalna pot, se to signalizira z "prosto" (prema) ali "omejena hitrost 60 km/h (odklon)...................................se pravi, da varčujejo (in reskirajo), mal bolj kulturno........
...................... ........špar koncept se je že začel tudi pri nas..................zmanjšanje prepeljevalne poti je že uzakonjeno in na novogradnjah tudi izvajano................... ......................"amerika zdaj!" ........................
Ne razumem zakaj taka drama, zaradi krajše prepeljevalne poti. Zaradi tega se vsi naokrog sekirajo, le strojevodje ne.holding napisal/-a:
.... špar koncept se je že začel tudi pri nas..................zmanjšanje prepeljevalne poti je že uzakonjeno in na novogradnjah tudi izvajano..............................."amerika zdaj!" ........................
Noben vlak ne pripelje do signala "STOJ" s polno hitrostjo. Razen če seveda le-tá nenadoma spremeni svojo lego, kar je izjema in že ID.
Kakor koli že, ASN je zelo učinkovit sistem in rešeto za opravljanje določenih postopkov, ki pravočasno zaustavi vlak pred naslednjim signalom.
Nekaj povsem drugega bi bilo, če te naprave ne bi bilo. Sicer pa, pri polni hitrosti vlaka (že 75km/h), te tudi teh 100 m ne reši.
Ameri so pač Ameri in pretiravajo pri vsem. Za njih je komercializacija daleč na prvem mestu, splošna varnost pa v gosti meglí. Med drugim imajo APB in TK, pa morajo kljub temu voziti (mimo rdeče) v zasedni odsek. Sicer res z zmanjšano hitrostjo, pa vendar......
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Če se strojevodje ne, se potem po mojem nihče drugi ne.Dolfe napisal/-a: Ne razumem zakaj taka drama, zaradi krajše prepeljevalne poti. Zaradi tega se vsi naokrog sekirajo, le strojevodje ne.
Ko je že ravno govora o prepeljevalnih poteh - 50 metrska prepeljevalna pot se s petkom (začetek remonta) začne uporabljati v Ponikvi (dejansko je SVN že prilagojena). Za uvoz vlaka iz smeri Grobelno na tira 2 ali 3 je v prepeljevalni poti le kretnica 7; 8 in 9 sta pa prosti (do sedaj sta bili blokirani v prepeljevalni poti, ki je lahko bila postavljena na levi ali desni tir). S tem bo odpadlo kar nekaj razreševanj voznih poti pri križanjih s potniških vlakih, ki se ustavijo na peronu, ter predvsem ne bo potrebno čakati 90s zaradi LZK. Bočnega/čelnega ogrožanja pa ne bo v nobenem primeru, saj če vozi vlak iz Dolge Gore na tir 1, morata biti tako kretnica 9 kot 8 postavljeni v premo. Če so pa še kaj spreminjali v drugi smeri, pa ne vem. Razen zapornice so končno vezali v premikalne vozne poti, ki potekajo čez prehod.
Za boljšo predstavo: http://www.azp.si/ProgramOmrezja/showfi ... fileid=656 .
...................... .........sedaj si pa še zamisli, da lahko postaviš uvoz brez prepeljevalne poti in ga kadarkoli (po sprostitvi potrebnih odsekov) podaljšaš v prevoz.............. ..................ali pa premikaš na izvozni strani, vlak pa ta čas uvaža v postajo.........................
....................in potem si še zamisli, da lahko po mili volji izbiraš progovni (levi ali desni) tir, po katerem boš glede na trenutno situacijo (zapora, obležanje, prehitenje tovornega z ICS) brez kakršnegakoli ustavljanja, mahanja, pisanja nalogov poslal vlak - in to popolnoma varno.................... ...................
..................le zakaj bi potem vlaki sploh še stali po signalih, zaradi nalogov, itd................ ................................na tak način se šparajo KWh, litri nafte, zavornjaki, itd.,.................da nam kej konkretnga reku ..............................
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.....................to ni pravljica, tako se dela na oni strani Karavank.........................
....................in potem si še zamisli, da lahko po mili volji izbiraš progovni (levi ali desni) tir, po katerem boš glede na trenutno situacijo (zapora, obležanje, prehitenje tovornega z ICS) brez kakršnegakoli ustavljanja, mahanja, pisanja nalogov poslal vlak - in to popolnoma varno.................... ...................
..................le zakaj bi potem vlaki sploh še stali po signalih, zaradi nalogov, itd................ ................................na tak način se šparajo KWh, litri nafte, zavornjaki, itd.,.................da nam kej konkretnga reku ..............................
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.....................to ni pravljica, tako se dela na oni strani Karavank.........................
Avstrija ima daleč največ precej hudih železniških nesreč. Tudi to ni pravljica.holding napisal/-a:..............to ni pravljica, tako se dela na oni strani Karavank.........................
Drugače pa se strinjam z marsičem. Naš Prometni pravilnik je narejen na osnovi enotirnega prometa, z več kot 50 let staro "hand-getrib" signalizacijo. Dobesedno sta ga povozila čas in sodobna tehnologija. Ampak, drži se pa tako dobro, da so ga pomladili le z novo letnico. Da bi spisali vsaj dodatek nekaj današnemu času primernega, za APB, TK, OS, .....
Korenina ne pozebe. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ja holding, to so pravljice, ki jih mi še ne bomo hitro poznali.
Za čas remonta pa celo dovolijo oziroma omogočijo postavljanje signalov na "nepravi" tir. Na primer Dolga Gora - Ponikva bo MO delovala le za vožnjo po "pravem" tiru (dva odseka: Dolga Gora - Ostrožno in Ostrožno - Dolga Gora). In še en nesmisel - kljub temu da za vožnjo po "pravem" tiru (torej Dolga Gora - Ponikva) SVN preverja prostost odseka, bo potrebno dajati odjave za vsak zaporeden vlak, čeprav bi bilo več kot dovolj, če se da odjava samo za zadnji vlak pred spremembo smeri vožnje, kot je to za vožnje po pravem/nepravem tiru na progah z APB. Za vožnjo po "nepravem" tiru (Ponikva - Dolga Gora) pa seveda ni drugega kot odjava za vsak vlak ...
Jah ti stari pravilniki so korenine, ki se držijo zato, ker jih nihče več ne more spreminjati. Bojda lahko to počne če izdajatelj, ki pa je Skupnost Jugoslovankih železnic. Če bi SŽ leta 1991 samo izdale enka pravilnik z izdajateljem SŽ, bi ga pa lahko pomlajevali.
Za čas remonta pa celo dovolijo oziroma omogočijo postavljanje signalov na "nepravi" tir. Na primer Dolga Gora - Ponikva bo MO delovala le za vožnjo po "pravem" tiru (dva odseka: Dolga Gora - Ostrožno in Ostrožno - Dolga Gora). In še en nesmisel - kljub temu da za vožnjo po "pravem" tiru (torej Dolga Gora - Ponikva) SVN preverja prostost odseka, bo potrebno dajati odjave za vsak zaporeden vlak, čeprav bi bilo več kot dovolj, če se da odjava samo za zadnji vlak pred spremembo smeri vožnje, kot je to za vožnje po pravem/nepravem tiru na progah z APB. Za vožnjo po "nepravem" tiru (Ponikva - Dolga Gora) pa seveda ni drugega kot odjava za vsak vlak ...
Jah ti stari pravilniki so korenine, ki se držijo zato, ker jih nihče več ne more spreminjati. Bojda lahko to počne če izdajatelj, ki pa je Skupnost Jugoslovankih železnic. Če bi SŽ leta 1991 samo izdale enka pravilnik z izdajateljem SŽ, bi ga pa lahko pomlajevali.