A se zavedamo, o katerem vlaku je tu ves čas govora? Gre za prvega jutranjega z Jesenic. Torej bi iz Beljaka štartal ob treh zjutraj...preglednik napisal/-a: ↑02.06.2022, 17:22Sezonski mednarodni vlak Beljak - Nova Gorica - Pula niti ni tako slaba ideja. Kar se Avstrijcev tiče, bi verjetno zbrali za cilj Tolminsko ali Goriško. Poleti so jih v teh koncih vse ceste polne.
Fantazijski vozni red 2022/2023
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Preden bi lahko podal svoj predlog glede Emone, me zanima, koliko vagonov ABeelmt imamo sploh? Ker za Emono bi tako potrebovali dva, kar pa mislim da ne bo problem, če bi dali ABeelmt na Emono, to bi bilo bolje. ABeelm in Beelm vagone bi pa dal na Sava Beljak - Zagreb.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
4x ABeelmt, 2x ABeelm, 5x Beelm. In to je to kar imamo od primernih vagonov za mednarodni promet.vidkrt napisal/-a: ↑02.06.2022, 19:32 Preden bi lahko podal svoj predlog glede Emone, me zanima, koliko vagonov ABeelmt imamo sploh? Ker za Emono bi tako potrebovali dva, kar pa mislim da ne bo problem, če bi dali ABeelmt na Emono, to bi bilo bolje. ABeelm in Beelm vagone bi pa dal na Sava Beljak - Zagreb.
Tole okrog Emone in kako bo ukinjena zaradi Koralmbahna je meni čista idiotija. Kot da se ne da v Gradcu razpeti RJ dvojnika in enega poslati v Ljubljano, enega v Beljak. Če se pa tega nismo sposobni zmeniti in raje pustimo ukinitev edine zveze z Dunajem, smo pa res...
Glede na to, da je bila pred kratkim podaljšana do Trsta, imajo Avstrijci očitno neke plane z njo.
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Seveda, pozabljam to, sam komaj čakam da rit dvignem ob 1:30, se odpravim na postajo na vlak ki odpelje ob 3, zato da lahko na destinacijo pridem ob 5 uri zjutraj in kot kak klošar na klopci počakam do cca 9 ure ko se prično odpirat turistične zadeve...preglednik napisal/-a: ↑02.06.2022, 17:22 Sezonski mednarodni vlak Beljak - Nova Gorica - Pula niti ni tako slaba ideja. Kar se Avstrijcev tiče, bi verjetno zbrali za cilj Tolminsko ali Goriško. Poleti so jih v teh koncih vse ceste polne.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Zanimivo, nad kopalnim iz Maribora se pa noben ne pritožuje, tudi če ima odhod ob približno istem času.
Pa lep pozdrav
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Pa misliš da je 1605 poln z Maribora??
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Povsem logično da ne, ker je regionalni vlak in ni bila nikoli mišljena za RJ. Kvečjemu za CAFe, ampak so to opustili zaradi prostora za kolesa. Saj res, kam bi zbasal vsa kolesa na RJ?
Potencial MB - Koper vs. Beljak - Koper?
Pa dajte nehat s tem no. A res noben ne razume poante tega predloga? Nič drugega kot podaljšanje vlaka za Pulo, kot je nekoč že vozil do Sežane (mislim da je bilo v sezonah 2016 in 2017) naprej do Nove Gorice. S tem bi se krepko izboljšala veza Nove Gorice in Kopra, potreben bi bil samo še en kratek prestop na Kozini (namesto dveh v Sežani in Divači, kjer je potrebno še skoraj pol ure čakanja), vzpostavitev krasne kopalne in mednarodne veze Goriške in Pule (nekaj potenciala je gotovo tudi z goriškega konca), za potnike iz osrednje Slovenije v Pulo pa ne bi bilo tako rekoč nobene spremembe. Predlog je bil mimogrede že posredovan naprej, morda se celo uresniči.
Če pa k temu pridružimo še možnost vzpostavitve direktne zveze Nove Gorice in Ljubljane (RG "Soča"), dobimo krasen turnus za serijo 610 iz ljubljanske kurilnice. Sploh ni treba, da bi bila katera koli garnitura stacionirana v NG.
1. dan: zvečer Ljubljana - Nova Gorica
2. dan: Nova Gorica - Pula - (Divača, po Urbanovem predlogu) - Pula - Nova Gorica
3. dan: zjutraj Nova Gorica - Ljubljana
Edini pogoj je to, da 610 dobi homologacijo za Hrvaško. To pa bo imel že prihodnje poletje.
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Zdravo,
Me veseli, da je tema zaživela in da že prihajajo komentarji in novi predlogi. Hvala TGV Lyria, za vpogled v tehnično delovanje turnosov v SŽ.
Preden se odzoven na karkoli, še objavim obljubljeno vezo Emona za Zagreb. (predvsem zato, ker je že en dan napisana) Odzivi pa v naslednjem postu
Veza Emona Zagreb
Kot je bilo obljubljeno dodajen še vezo spremenjene Emone za Zagreb.
Bistveni problem za relacijo (Beljak) - Ljubljana - Zagreb je, da smo vezani na dvourni takt vlakov Salzburg - Beljak.
Vlaki prispejo v Beljak ob 8.43, 10.43, 12.43 ... in tako dalje do 23h (23:44). Vlaki proti Ljubljani odpeljejo iz Beljaka ob XX:53.
To je naša vhodna predpostavka in omejitev.
Trenutno vozni red izgleda tako:
EN vlaki so poenostavljeni, ker niso relavatni za nadaljevanje.
Z analizo voznih časov si lahko pomagamo pri izračunu voznih redov za nove (fantazijske) vlake.
Za referenco bom vzel EC 213 in izračunal vozni red vlaka, ki gre iz Beljaka ob 8.53
Končni rezultat je zelo ugoden. Spremenjena Emona prispe iz Dunaja v Zidani Most ob 12.05, kar je časovno zelo blizu novega vlaka Beljak - Ljubljana - Zagreb.
Rešitvi, sta dve. Ena je, da nov vlak počaka 25 minut v Ljubljani, in šele nato nadaljuje pot proti Zagrebu. Konec koncev pa lahko cca. 20 minut nadoknadi tudi Emona s skrajšanjem postanka v Špilju in v MB.
Sledi vprašanje: "Kaj pa povratna veza na Emono in povratek garniture?"
Da skrajšam... , po isti metodologiji, povratek iz Zagreba ob 15.03. (referenca EC 212)
Podobno kot v prvem primeru, se vozni red kar dobro izide. Nov vlak iz Zagreba, prispe v Zidani Most ob 16:25, Emona iz Ljubljane proti Dunaju, prispe ob 17:01. Potniki počakajo 36 minut na prestop v Zidanem Mostu.
Upam, da to dovlj dobro utemelji zakaj, bi bilo smisleno Emono prestaviti na eno uro bolj zgodaj.
Me veseli, da je tema zaživela in da že prihajajo komentarji in novi predlogi. Hvala TGV Lyria, za vpogled v tehnično delovanje turnosov v SŽ.
Preden se odzoven na karkoli, še objavim obljubljeno vezo Emona za Zagreb. (predvsem zato, ker je že en dan napisana) Odzivi pa v naslednjem postu
Veza Emona Zagreb
Kot je bilo obljubljeno dodajen še vezo spremenjene Emone za Zagreb.
Bistveni problem za relacijo (Beljak) - Ljubljana - Zagreb je, da smo vezani na dvourni takt vlakov Salzburg - Beljak.
Vlaki prispejo v Beljak ob 8.43, 10.43, 12.43 ... in tako dalje do 23h (23:44). Vlaki proti Ljubljani odpeljejo iz Beljaka ob XX:53.
To je naša vhodna predpostavka in omejitev.
Trenutno vozni red izgleda tako:
EN vlaki so poenostavljeni, ker niso relavatni za nadaljevanje.
Z analizo voznih časov si lahko pomagamo pri izračunu voznih redov za nove (fantazijske) vlake.
Za referenco bom vzel EC 213 in izračunal vozni red vlaka, ki gre iz Beljaka ob 8.53
Končni rezultat je zelo ugoden. Spremenjena Emona prispe iz Dunaja v Zidani Most ob 12.05, kar je časovno zelo blizu novega vlaka Beljak - Ljubljana - Zagreb.
Rešitvi, sta dve. Ena je, da nov vlak počaka 25 minut v Ljubljani, in šele nato nadaljuje pot proti Zagrebu. Konec koncev pa lahko cca. 20 minut nadoknadi tudi Emona s skrajšanjem postanka v Špilju in v MB.
Sledi vprašanje: "Kaj pa povratna veza na Emono in povratek garniture?"
Da skrajšam... , po isti metodologiji, povratek iz Zagreba ob 15.03. (referenca EC 212)
Podobno kot v prvem primeru, se vozni red kar dobro izide. Nov vlak iz Zagreba, prispe v Zidani Most ob 16:25, Emona iz Ljubljane proti Dunaju, prispe ob 17:01. Potniki počakajo 36 minut na prestop v Zidanem Mostu.
Upam, da to dovlj dobro utemelji zakaj, bi bilo smisleno Emono prestaviti na eno uro bolj zgodaj.
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Opravičilo sprejeto.
Tvoja opozorila so na mestu, ampak trenutno vem točno, kako s tem pomagam. Koralmbahn bi znal spremeniti odhode vlakov iz Dunaja in podreti vse izračunane prestope. Kakšen bo vozni red od odprtju še nisem zasledil. Pravtako sklepam, da je možno, da se RJ ne bodo ustavili v Beljaku, ampak morda celo nadaljevali do Salzburga. Verjetno je kar nekaj potnikov in Celovca oz. Gradca, ki bi želeli potovati do Salzburga. Nekako mi manjka znotraj katerih omejitev naj pišem predlog. Ali prestop v Beljaku ostene ob isti uri? itd. Če slučjano veš kaj več bi bil zelo vesel. (Če pa teh podatkov ni in se vse podre po odprtju Koralmbahn, pa itak delam to iz veselja)Re 4/4 napisal/-a: Od leta 2026 naprej bo...
Glede regionalcev do regionalnih središč.
Določeni IC, regionalce in S-bahne bi ži zdavnaj morali podaljšati, čez mejo (sploh npr. Jesenice). V primeru LP/S-bahn imamo garniture s približno enako kapaciteto in bi lahko morda celo delali izmenjavo kilomentrov. V naslednjem tednu imam namen napisati predlog za Jesenice - Beljak in Maribor - Gradec.
Kot je že napisal TGV Lyria, je tehnično mogoče, ampak malo prezgodaj. Bi bilo pa smiselno preveriti, če lahko kakšen dopoldanski vlak Beljak - Bohinjka - Sežana, povečal tudi povezljivost posočja in obale (turisti), s prestopom v Jesenicah pa tudi proti Ljubljani (seveda znotraj avstrijskega takta).
Lahko malo sam pogledaš. Bom pa pogledal tudi sam, ko končam s S-bahni.
Na splošno, bi pa rad komentiral, da morajo SŽ vztrajati pri Emoni skozi Maribor. Ujema se z našimi internimi ICji. Svet se ne začne in konča v Ljubljani in Jesenice, na žalost nimajo primerljivega potniškega potenciala. Veliko potnikov je tudi iz MB in CE.
Genialen mi je tudi IC Drava. Kljub eni uri daljši vožji, povezuje tudi MB in Gradec z Budimpešto. Omogoča pa tudi zelo dobro jutranjo vezo z Dunajem in predvsem Prago. Upam, da se kaj podobnega naredi tudi za IC Mura. (Če se seveda izzide)
P.s.: Vsem prekmurcem se opravičujem za preferiranje vlaka, čez MB in Gradec
P.s. 2: Se opravičujem za double post, ampak se mi zdi bolj primerno, da ločim predloge in komentarje
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
In potem se zgodi okvara, najbližja garnitura serje 610 pa je v 140 km oddaljeni Ljubljani, osebje ki je morda v službi in ima licenco za serjo 610 pa nima poznavanja krajevnih razmer na progi Jesenice - Nova gorica....TGV Lyria napisal/-a: ↑03.06.2022, 9:13
Če pa k temu pridružimo še možnost vzpostavitve direktne zveze Nove Gorice in Ljubljane (RG "Soča"), dobimo krasen turnus za serijo 610 iz ljubljanske kurilnice. Sploh ni treba, da bi bila katera koli garnitura stacionirana v NG.
1. dan: zvečer Ljubljana - Nova Gorica
2. dan: Nova Gorica - Pula - (Divača, po Urbanovem predlogu) - Pula - Nova Gorica
3. dan: zjutraj Nova Gorica - Ljubljana
Edini pogoj je to, da 610 dobi homologacijo za Hrvaško. To pa bo imel že prihodnje poletje.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
samo vprašanje, da bi se pa kakšni poletni avtovlaki končali v Kopru pa ni interesa? najbrž zaradi prepustnosti in tovora ali?
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
A je zdaj pri 711 za Pulo kaj drugače?
Goričani bodo prej ali slej delali izpite za 610. Ker bo poleti še bolj redno na našem koncu.
Avtovlaki so posebna zvrst. Vozijo jih samo privatniki, in to zgolj na nekaj profitabilnih linijah.
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Čas potovanja Dunaj - Gradec bo vsaj do leta 2030 enak, ker imajo s predorom pod Semmeringom probleme. Časi postankov so v Avstriji znani, nekje 2-5 minut, odvisno ali se reže/sestavlja RailJet. Gradec - Celovec bo "od oka" 45 minut, naprej proti Beljaku pa ostaja enako. Vse ostalo je znano:urban120 napisal/-a: ↑03.06.2022, 12:09
Tvoja opozorila so na mestu, ampak trenutno vem točno, kako s tem pomagam. Koralmbahn bi znal spremeniti odhode vlakov iz Dunaja in podreti vse izračunane prestope. Kakšen bo vozni red od odprtju še nisem zasledil. Pravtako sklepam, da je možno, da se RJ ne bodo ustavili v Beljaku, ampak morda celo nadaljevali do Salzburga. Verjetno je kar nekaj potnikov in Celovca oz. Gradca, ki bi želeli potovati do Salzburga. Nekako mi manjka znotraj katerih omejitev naj pišem predlog. Ali prestop v Beljaku ostene ob isti uri? itd. Če slučjano veš kaj več bi bil zelo vesel. (Če pa teh podatkov ni in se vse podre po odprtju Koralmbahn, pa itak delam to iz veselja)
Na relaciji Dunaj - Gradec - Celovec - Beljak urni takt. Iz Beljaka vsake dve uri ena garnitura nadaljuje v smeri Salzburga. Število vlakov za Benetke in Lienz je enako, ni sprememb. Kakšen vozni park bo z 112/113 in 114/115, ni znano, vsekakor pa DB obstoječi vozni park počasi izločuje.
Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. (Sedaj 414/415 čakata v Schwarzachu skoraj eno uro.) Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) predvideno 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.
Re: Fantazijski vozni red 2022/2023
Seveda je, Divača je locirana na glavni progi 50 in sicer cca 100 km iz Ljubljane, strojno osebje ki vozi serijo 711 /713 /610 ima poznavanje proge 50.
V turnusu je dovolj rezerve da morebitno okvaro opaženo pri dnevnem pregledu vozila strojevodja javi nadzorniku, ter da do divače pride nadometstna garnitura. Če nastane zamuda nastane v najboljšem primeru max 2 urna zamuda. Če pa bi vlak vozil iz NG pa govorimo o bistveno večji zamudi....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER