Fantazijski vozni red 2022/2023

Humor in bedarije so pol zdravja :)
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Zdravo,

Že nekaj časa razmišljam, da bi predlagal določene izboljšave voznega reda, ampak se nekako zavedam, da imajo predlogi omejen doseg, oziroma morda za določene stvari niti ni na mojem mestu, da se v njih vtikam. Zato sem se odločil, da odprem temo fantazijskega voznega reda, navdihnjenega po sekciji na WagonWEB.

Pravila pri sestavljanju fantazijskih predlogov so:
• Da temeljijo na trenutnem voznem redu
• Izvede z istim številom garnitur (oz. če se že odstopa od tega, da se utemelji zakaj se splača uporabiti dodatno garnituro)
• Nekaj kar so SŽ dejansko zmožne izvesti s svojimi sredstvi. (npr. zakaj bi Railjet ali Freccia Rosa vozili v Ljubljano. Ni neizvedljivo, ampak rabimo obrazložitev zakaj bi se OBB ali TI odločili za kaj takega)
• Da so vsaj teoretično izvedljive v naslednjem oz. naslednjih nekaj letih

Seveda se lahko do neke mere odstopa tudi od teh pravil. Če nekdo želi narediti načrt celotnega voznega reda SŽ, z taktnim prometom, lahko naredi tudi to. Predlogi ranga, direkten ICS v Peking ali London, pa vsi vemo, da niso izvedljivi.
V naslednji objavi bom razvijal svoj predlog fantazijskega voznega reda s spremembo Emone.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Spremenjena Emona

Veliko predlogov bom gradil na spremenjeni Emoni iz Dunaja proti Ljubljani. V prvem predlogu, se Emona prestavi na eno ure prej, z odhodom ob 6.58.
Morda, bi kdo rekel, da gre za spremembo vlaka z zelo dolgim stažem, ampak se je Emona spremenila že s letošnjim letom, in sicer z podaljškom do Trsta. Na mestu je, da se temu primerno prilagodijo tudi druge stvari.

Koda: Izberi vse

Spremenjena Emona Dunaj - Ljubljana - Trst
Dunaj: 6.58
Graz: 9.38
MB: 10.45
ZM: 12.05
Ljubljana: 13.09
Pivka: 14.26
Divača: 14.48
Trst: 15.52
Za preglednost dodajam tudi nespremenjeno Emono Trst – Ljubljana – Dunaj

Koda: Izberi vse

Emona: Trst – Ljubljana – Dunaj
Trst: 12.52
Divača: 14.02
Pivka: 14:23
Ljubljana: 16.05
ZM: 17.01
MB: 18.21
Graz: 19.22
Dunaj: 22.02

Pula
Prva sprememba, ki bi jo naredil, je ponovno uvedba direktnega jutranjega vlaka Ljubljana – Pula. Potovanje z vlakom je bistveno bolj udobno kot potovanje z avtobusom. Če lahko avtobusni prevozniki napolnijo po en avtobus v Trst, Koper, Pulo in Reko, bi lahko tudi SŽ napolnil vlak z bistveno boljšo storitvijo in konkurenčnim ali boljšim voznim časom.

Dodal bi tudi še en par vlakov na relaciji Pula – Divača – Pula sredi dneva, z isto garnituro.

Predlagam vozni red je:

Koda: Izberi vse

Jutranji vlak:
Ljubljana - Pula MV 1272 (kot direktni vlak)
6.03 - 10.42
tudi veza iz Münchena in Maribora

Dopoldanski vlak:
Pula - Divača (nov vlak)
11:10 + 2:50 == 14:00
Divača - Ljubljana - Maribor - Gradec - Dunaj EC 135
14:10 - 15:47

Popoldanski vlak
Dunaj – MB - Ljubljana - Divača
Iz MB – (spremenjena Emona)
MB: 10.45, LJ: 13.00, Divača: 14.45
Divača - Pula (nov vlak)
15.00 + 2.50 == 17.50

Večerni vlak:
Manjša sprememba vlaka MV 1273
Pula - Ljubljana (kot direktni vlak)
18:00 - 22:40
Veza:
Ljubljana - Maribor RG 1604
23:00 - 1:23
Veza za München EN 498
ob 23.51
Z uvedbo dopoldanskega in popoldanskega vlaka lahko omogočimo tudi Puljčanom, da gredo na izlete v smeri Ljubljane in Avstrije. Dopoldanski in popoldanski vlak omogočata, vezo na spremenjeno Emono. To bi lahko pripeljalo kar nekaj potnikov iz Dunaja, pa tudi nekaj iz Maribora, za katere je kopalni vlak prezgodaj.

Nočni vlak Berlin in Varšava

OBB s poletjem uvajajo nov Nightjet NJ 455 Graz - Dunaj – Berlin, ki gre iz Gradca proti Dunaju ob istem času, kot Emona. Ideja je, da se ta dva vlaka v Gradcu združi in doda spalne vagone iz Ljubljane. NJ 455 vsebuje tudi vagone v smeri Varšave (EN 40456).

Koda: Izberi vse

Nočni vlak Ljubljana Berlin bi vozil:
LJ - 16.05
MB - 18.21
Gradec - 19.26
Dunaj - 22.02
Berlin Charlottenburg - 10.03

Povratek - NJ 457 + Emona
Berlin Charlottenburg - 18.30
Dunaj - 7.05 ali 6.58 (Takrat gre predlagana Emona)
Graz - 9:38
Mb - 10.45
Ljubljana - 13.00
Direktni vagoni za Varšavo bi tudi lahko bili zanimivi, ampak nisem prepriča, če je to dovolj atraktivna destinacija, da bi opravičila 2 vagona (spalnik, ležalnik).


Reka, Zagreb in Koper.

Glede na široko povezljivost, dosežene z predhodnimi predlogi, moramo po pogledati tudi povezljivost z Zagrebom, Reko in Koprom. Na žalost v času vožnje Emone, ni nobene povezav v te smer, kar bi zahtevalo dodatne garniture.

Potrebovali bi še eno, ki prestreže Emono iz Dunaja ob 12.05 v ZM in pelje do Zagreba, počaka 1 uro v Zagrebu in se vrne ob 17.01 v ZM, za prestop proti Dunaju ob povratku Emone.

Podobno povezavo bi potrebovali tudi za Reko iz Pivke.

Trenutno pa Emona tudi nima veze iz Divače proti Kopru.

Vse te tri veze bi lahko izvedli tudi z podaljšanimi LP vlaki, ki jih vozi FLIRT.
Mislim, da je to vse kar se navezuje na spremenjeno Emono. Čez kakšen teden se bom posvetil IC vlakom Koper – Ljubljana – Maribor. V vmesnih času pa ste dobrodošli, da komentirate podane predloge fantazijskega voznega reda in predlagate svoje fantazijske vozne rede.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

No, bom prvi.
urban120 napisal/-a: 31.05.2022, 11:02 Spremenjena Emona

Veliko predlogov bom gradil na spremenjeni Emoni iz Dunaja proti Ljubljani. V prvem predlogu, se Emona prestavi na eno ure prej, z odhodom ob 6.58.
Samo eno vprašanje: kaj je smisel tega? Mislim, da se s tem ne pridobi čisto nič. S prestavitvijo Emone eno uro prej se še zruši veza s spodaj omenjenim NJ vlakom iz Berlina in Varšave, ki je zdaj precej zanesljiva tudi v primeru zamude (prestopni čas skoraj 1 ura).

NJ vlak za Berlin/Varšavo iz Ljubljane - neizvedljivo. Nočni vlaki potrebujejo oskrbo v "domači bazi" - v primeru podaljšanega NJ 456/457 je to Gradec - tu pa bi povezoval dve državi skozi Avstrijo. Poleg tega je veza z Emono dovolj dobra, da se ne rabi podaljševanja Nightjeta. Spenjanje z Emono je poraba časa in denarja.
Kvečjemu bi dal Emono proti Dunaju malo prej, da bi ujela NJ že v Gradcu. To bi lahko zlahka dosegli že z ukinitvijo 15 min postanka v Špiljah. Sedanja trasa je precej neumna, NJ odpelje iz Gradca pred Emono, se nekje na poti ustavi in pusti prehitevanje.
urban120 napisal/-a: 31.05.2022, 11:02 Pula
Prva sprememba, ki bi jo naredil, je ponovno uvedba direktnega jutranjega vlaka Ljubljana – Pula. Potovanje z vlakom je bistveno bolj udobno kot potovanje z avtobusom. Če lahko avtobusni prevozniki napolnijo po en avtobus v Trst, Koper, Pulo in Reko, bi lahko tudi SŽ napolnil vlak z bistveno boljšo storitvijo in konkurenčnim ali boljšim voznim časom.

Dodal bi tudi še en par vlakov na relaciji Pula – Divača – Pula sredi dneva, z isto garnituro. Z uvedbo dopoldanskega in popoldanskega vlaka lahko omogočimo tudi Puljčanom, da gredo na izlete v smeri Ljubljane in Avstrije. Dopoldanski in popoldanski vlak omogočata, vezo na spremenjeno Emono. To bi lahko pripeljalo kar nekaj potnikov iz Dunaja, pa tudi nekaj iz Maribora, za katere je kopalni vlak prezgodaj.
Zakaj potrebujemo direktni vlak LJ - Pula, če je odlično narejena veza s prestopanjem v Divači z vlaka 1605 iz Maribora oz. celo Budimpešte? Spet bi šlo za tepenje dveh tras, ko bi vlaka dobesedno vozila en za drugim, do Pivke pa še "Opatija" za Reko. Trije eden za drugim torej.
Moj predlog je drugačen: 1272 za Pulo bi štartal v Novi Gorici! Torej Nova Gorica - Sežana - po loku mimo Divače - Kozina (veza s kopalnim MB - Koper) - Pula. Ter zvečer obratno. S tem bi nadomestili jutranji vlak NG - Sežana (4201) in povezavo z vlakom iz Nove Gorice v Koper naredili atraktivnejšo s samo enim prestopom v Kozini, zdaj sta potrebna dva, pa tudi čakanje v Divači je precej dolgo.
Preden me kdo raztrga, da za to povezavo ni potenciala: ne tako zelo dolgo nazaj je vozil direktni kopalni vlak Jesenice - Koper in nazaj. Tudi 1272 je nekaj časa (2 leti?) vozil iz Sežane po loku mimo Divače in v Kozini čakal kopalnega iz Maribora.

Glede dodatnega vlaka Pula - Divača - Pula se zelo strinjam, sanjska bi bila seveda ponovna uvedba "Arene" Pula - Zagreb, a za kaj takega nimamo primernega voznega sredstva. Zelenci so ultra dotrajani, Flirt dizel pa za tako povezavo, khm... (nočem priznati...) Bodo pa to seveda skritizirali divaški strojevodje, 1272/1273 je namreč tudi zanje dobesedno "kopalni vlak".
urban120 napisal/-a: 31.05.2022, 11:02 Reka, Zagreb in Koper.
S to točko se povsem strinjam.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

zaradi ob 06:58 je obvez RJ 553 za graz potem RJ 256 iz gradec za berlin preko praha , vedno vedno …


v.r. 2023/2024; NJ 456/457 novo drugo pot : Graz -Wien-Breclav-Praha-Dečin-Dresden -Berlin in Graz ( neveč preko vroclav je konec)

406/407; novo ; Munchen hbf -Wien-Breclav-Bohumin-Krakow-Varšava in Munchen ..

Emona mislim da bo konec , EC158/159 uradno bo konec vozni red v decembru.. slovo
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Me veseli, da je tamo padla na plodna tla.
Sicer sem malo defenziven glede svojega predloga, ampak da začnem s pozitivni reakcijami :)

Idejo o kopalnem vlaku iz Nove Gorice se mi zelo dopade oziroma zakaj pa ne kar iz Jesenic z preoblikovanjem (in manjšim časovnim zamikom) LP 4201 in LP 1801 (1801 bi potem lahko začel v Kopru). Odhod ob ~4.15 iz Jesenic je sicer malo zgoden, ampak potniki niso samo iz Jesenic (ta vlak bi znal biti za jeseničane še najmanj relavanten, ker gredo lahko čez Ljubljano), pa tudi kopalni vlak iz MB gre ob zgodnji uri.
Preden me kdo raztrga, da za to povezavo ni potenciala: ne tako zelo dolgo nazaj je vozil direktni kopalni vlak Jesenice - Koper in nazaj. Tudi 1272 je nekaj časa (2 leti?) vozil iz Sežane po loku mimo Divače in v Kozini čakal kopalnega iz Maribora.
Saj ni važno koliko je potenciala :P Če je dovolj potenciala za 4201, se bo že našlo tudi nekaj potnikov za Koper in Pulo, ki bodo opravičili dodatno vožnjo od Sežane do Divače.


Argument za direktni vlak iz Ljubljane je, da bi (če bi?) pravabil več potnikov. Je pa situacija še malo slabša kot si omenil. Zjutraj bi potrem šli štirje vlaki. Ob isti uri gre tudi vlak za Trst.
TGV Lyria napisal/-a: Samo eno vprašanje: kaj je smisel tega? Mislim, da se s tem ne pridobi čisto nič. S prestavitvijo Emone eno uro prej se še zruši veza s spodaj omenjenim NJ vlakom iz Berlina in Varšave, ki je zdaj precej zanesljiva tudi v primeru zamude (prestopni čas skoraj 1 ura).
Za zamik Emone sem se odločil iz več razlogov. Sicer en izmed njih je spenjanje z NJ, ampak imaš verjetno prav, da enourni prestop pri nočnih vlakih ni problem oz. je celo prednost. Bolj pomembno se mi zdi, da se bistveno lepše ujame s predlaganim popoldanskim vlakom za Pulo in možno novo vezo za Zagreb (, ki ima omejen odhod s taktom v Beljaku) (objavim v naslednjih dneh).
RitterVonGhega napisal/-a: zaradi ob 06:58 je obvez RJ 553 za graz potem RJ 256 iz gradec za berlin preko praha , vedno vedno …
Ti šment, verjetno imaš prav. S̶e̶m̶ ̶ž̶e̶l̶e̶l̶ ̶n̶a̶p̶i̶s̶a̶t̶i̶,̶ ̶d̶a̶ ̶j̶e̶ ̶O̶B̶B̶ ̶v̶e̶r̶j̶e̶t̶n̶o̶ ̶v̶s̶e̶e̶n̶o̶,̶ ̶k̶a̶t̶e̶r̶a̶ ̶g̶a̶r̶n̶i̶t̶u̶r̶a̶ ̶v̶o̶z̶i̶ ̶o̶b̶ ̶k̶a̶t̶e̶r̶i̶ ̶u̶r̶i̶,̶ ̶s̶a̶m̶o̶ ̶b̶i̶ ̶b̶i̶l̶ ̶i̶z̶p̶a̶d̶ ̶č̶e̶š̶k̶e̶g̶a̶ ̶R̶J̶ ̶v̶e̶r̶j̶e̶t̶n̶o̶ ̶z̶e̶l̶o̶ ̶p̶r̶o̶b̶l̶e̶m̶a̶t̶i̶č̶e̶n̶.̶
Sem še enkrat preveril. Češki RJ bi lahko odpeljal RJ 551 ob 5:58 iz Dunaja. 6:58 bi bila Emona, ob 7:58 pa OBB RJ(, ki sedaj odpelje ob 5:58)

Za Emono pa sčrno upam, da ostane, ker bi s tem izgubili edino direktno povezavo z Dunajem. (Pa še vsak drug teden se peljem z Emono)

P.s. Ugotavljam, da se Nova Gorica - Pula - Nova Gorica tudi zelo dobro ujema z osemurnim delavnikom.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vem, nemorem in nikoli .

češki drahy vedno RJ 553 ob 06:58,
pa ob 05:58 RJ 551 za graz potem Dunaj letališče potem RJ za salzburg ali pa Bregenz …

emona bo izgubi vozni red, seveda da.. zaradi preveč stari vagon Beelm, Bl in Wreelmt je ÖBB blokiraj , SŽ potrebni novi moderna vagon za primer; 230RIC (tip 73 79 21-91 xxx-x) nima nič ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

urban120 napisal/-a: 31.05.2022, 21:56 Idejo o kopalnem vlaku iz Nove Gorice se mi zelo dopade oziroma zakaj pa ne kar iz Jesenic z preoblikovanjem (in manjšim časovnim zamikom) LP 4201 in LP 1801 (1801 bi potem lahko začel v Kopru).
Nee, ne v Kopru. Kje bi potem potniki iz Nove Gorice in Sežane presedli za Ljubljano? V Kozini? Ne pozabi, kopalni bi šel mimo Divače.
Iz Jesenic bi sicer načeloma šlo, ampak po drugi strani bi bilo bolje vezati garnituro in posadko na delavnico v Novi Gorici.
urban120 napisal/-a: 31.05.2022, 21:56 Argument za direktni vlak iz Ljubljane je, da bi (če bi?) pravabil več potnikov. Je pa situacija še malo slabša kot si omenil. Zjutraj bi potrem šli štirje vlaki. Ob isti uri gre tudi vlak za Trst.
No, torej je bolje narediti "križ" varianto Nova Gorica - Pula in obstoječi Maribor - Koper. Prestop na Kozini ni zahteven.
urban120 napisal/-a: 31.05.2022, 21:56 Za Emono pa sčrno upam, da ostane, ker bi s tem izgubili edino direktno povezavo z Dunajem. (Pa še vsak drug teden se peljem z Emono)
Emona bo ostala. Ne poslušaj vsega od Mirota. Konec koncev so jo šele pred kratkim podaljšali do Trsta, zakaj bi jo torej zdaj ukinjali? Čeprav argument je kar verjeten...
RitterVonGhega napisal/-a: 31.05.2022, 22:22 emona bo izgubi vozni red, seveda da.. zaradi preveč stari vagon Beelm, Bl in Wreelmt je ÖBB blokiraj , SŽ potrebni novi moderna vagon za primer; 230RIC (tip 73 79 21-91 xxx-x) nima nič ..
...skrajni čas da ÖBB udarijo po mizi glede tega, ker da sta dve Bl katastrofi hkrati v mednarodnem EC vlaku, je kaplja čez rob.
Ne rabimo pa nobenih 230 RIC vagonov, dovolj je kupiti par rabljenih nemških IC Mod, pa je stvar rešena.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

V bistvu tema je malo zgrešena, pa bom dal nekaj "vhodnih podatkov", da bo vse skupaj bolj relavantno. Fantazirajo 12 letniki na... :wink:

Idealno bi bilo, če se gleda od voznega reda 2026/2027 naprej, saj dodatnih potniških vlakov od Divače do Kopra trenutno ni mogoče uvesti.

Od leta 2026 naprej bo:

- Zgrajen je drugi tir, torej Koper je z Divačo povezan z dvema enotirnima progama. Levi tir na 2TDK ni mogoče začeti graditi pred 2025. Stari tir bo do nadaljenga levi, 2TDK desni tir. Torej po stari progi se gre s tovornimi dol.
- Potovalni čas Koper potniška - Divača je 18 minut
- Kapaciteta je za 38 potniških vlakov na dan
- Izkazan interes drugih prevoznikov za postanek v Kopru.
- Gradi se drugi tir do Kranja
- Odprtje Koralmbahn
- Posledica prejšnje alineje, Beljak je točka prestopa,
mednarodnih vlakov za Balkan je od 0 do 5. Emone v Špilju tako ni več
- Madžari uresničijo nakup MS Vectronov, ki imajo tudi varnostni paket za SI
- SŽ PP kupijo 20 vagonov in med 3 in 7 lokomotiv
- Uveden je dvourni takt regionalnih vlakov, ki podaljšajo do regijskega središča čez mejo (Beljak, Gradec, Zagreb)
- DMU Flirt ima homologacijo A in HR, teh napovedanih novih do 20 se ne upošteva, saj bodo (verjetno) pogojeni z uporabo na točno določenih progah.
- Dovolj RJ garnitur
- Italija ostaja enako, kot je
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Zakaj pa ne bi bil kopalni vlak iz Jesenic, ampak iz Beljaka? To bi bilo po mojem bolje.

Glede Emone pa mi je zelo žal, da se bo poslovila. Pa že dolgo časa razmišljam in zelo podpiram idejo o RJ v Sloveniji, ampak kaj ko lokomotive na ČD Railjetih ne morejo v SLO in IT. Bi pa bilo vseeno zelo dobro, če bi OeBB uvedli kakšen RJ Dunaj - Ljubljana (pa ni treba da bi šel čez Graz, lahko bi šel tudi čez Salzburg, Beljak in potem čez Gorenjsko v Ljubljano). Ker če gre po tej poti za Celovec, potem to ne bo kaj bistveno drugače, a ne? Pa ne bi peljal Ljubljana - Dunaj Hbf, ampak bi šel lahko do letališča, pa bi imeli mednarodno povezavo do Dunajskega letališča.

Glede Stadlerjev pa bi jaz uvedel naslednje relacije:

EMU:

-Beljak/Graz - Zagreb/Rijeka, drugič, da bi ubijal dve muhi na en mah.

DMU:

-Ljubljana - Grosuplje - Trebnje - Novo mesto - Črnomelj - Metlika - Karlovec,
-Maribor - Ruše - Podvelka - Vuhred - Vuzenica - Dravograd - Ravne na Koroškem - Prevalje - Pliberk - Velikovec - Celovec,
-Celje - Šentjur - Šmarje pri Jelšah - Stranje - Rogaška Slatina - Rogatec - Đurmanec - Krapina - Zabok - V. Trgovišće - Zaprešić - Zagreb Gl. K.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vidkrt napisal/-a: 01.06.2022, 18:13 kaj ko lokomotive na ČD Railjetih ne morejo v SLO in IT.

-Ljubljana - Grosuplje - Trebnje - Novo mesto - Črnomelj - Metlika - Karlovec,
-Maribor - Ruše - Podvelka - Vuhred - Vuzenica - Dravograd - Ravne na Koroškem - Prevalje - Pliberk - Velikovec - Celovec,
-Celje - Šentjur - Šmarje pri Jelšah - Stranje - Rogaška Slatina - Rogatec - Đurmanec - Krapina - Zabok - V. Trgovišće - Zaprešić - Zagreb Gl. K.
ČD railjet bo e.lokomotiva vectron 193.xxx (2024/25 leta), ne bo več taurus je vrni ÖeBB lastnik 1216.233-237 in 1215.249/250 (7x) .
Taurus 1216 včasih problem zaradi 15kV v semmering stoj in težav tudi dobil zanude do +90 min tudi naš 541 za EC151 emona zamude-včasih.
1216.233-237 +249/250 ( bivši 1216.149/150) oddam za ČD po 10 let (2014-2024)

seveda bo InterCity iz Mariboru za Celovec in MB, kak 2025 leta ali prej ali pozneje leta, bo vozi flirt-dizel ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a desiro »

vidkrt napisal/-a: 01.06.2022, 18:13 Zakaj pa ne bi bil kopalni vlak iz Jesenic, ampak iz Beljaka? To bi bilo po mojem bolje.

Glede Emone pa mi je zelo žal, da se bo poslovila. Pa že dolgo časa razmišljam in zelo podpiram idejo o RJ v Sloveniji, ampak kaj ko lokomotive na ČD Railjetih ne morejo v SLO in IT. Bi pa bilo vseeno zelo dobro, če bi OeBB uvedli kakšen RJ Dunaj - Ljubljana (pa ni treba da bi šel čez Graz, lahko bi šel tudi čez Salzburg, Beljak in potem čez Gorenjsko v Ljubljano). Ker če gre po tej poti za Celovec, potem to ne bo kaj bistveno drugače, a ne? Pa ne bi peljal Ljubljana - Dunaj Hbf, ampak bi šel lahko do letališča, pa bi imeli mednarodno povezavo do Dunajskega letališča.
Ker dvomim da bi se kak avstijec spomnil jit na 5 ur + dolgo vožnjo do morja, sploh glede na bližino Vrbskega jezera....

Glede povezave z letališčem na Dunaju čez Salzburg... se ti zdi smotrno da se potnik iz Ljubljane ki potuje na letališče na Dunaj vozi namesto sedanjih cca 6 ur celih 8 ur? pot na okoli je namreč daljša...malo salzburga
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a: 01.06.2022, 16:47 V bistvu tema je malo zgrešena, pa bom dal nekaj "vhodnih podatkov", da bo vse skupaj bolj relavantno. Fantazirajo 12 letniki na... :wink:
Oprosti, ampak tole je izjemno nesramno. Mislim, da sem že dovolj časa na tem forumu, da veš da 12 letnik ne morem biti. Sem intelektualec, ki si želi, da bi bilo stanje na železnicah malo boljše. Namen teme pa je, da se naredi varno okolje za deljenje idej, izračunanih voznih redov in komentiranje le teh, ne glede na pripravljenost SŽ. Zdi se mi, da bi to lahko bila zelo živahna tema.
Od moderatorja pričakujem, da ti da opomin. Zaradi takih izjav ljudje zapuščajo ta forum.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Zanimiv odziv. Če bi resnično hotel da je ta tema kolikor toliko dobra za deljenje idej, bi lahko upošteval kar sem dobronanerno napisal, kaj se bo zgodilo v prihodnosti in bi to raje upošteval, ter tvoj prvi prispevek spremenil/dopolnil, kot pa vztrajanje pri obstoječem. Sicer bo to še ena tema, kot je bila 30 novih potniških garnitur.

Pa še zanimivostt, ki bi moral vedeti, če si že dolgo na tem forumu. Redno aktivnih moderatorjev tukaj ni več, odkar je Cokla šel v penzijo in sedaj uživa svoj lajf, marsikdo je žal na oni strani mavrice oz. ga muči zdravje, drugi pa ne berejo več, če ni več konkretnih informacij, samo še vprašanja. Tudi meni se ne ljubi več vsako informacijo pisati sem.

Če sem te pa užalil s tem 12 letnikom, se ti pa opravičujem.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a preglednik »

desiro napisal/-a: 02.06.2022, 10:15
vidkrt napisal/-a: 01.06.2022, 18:13 Zakaj pa ne bi bil kopalni vlak iz Jesenic, ampak iz Beljaka? To bi bilo po mojem bolje.

Glede Emone pa mi je zelo žal, da se bo poslovila. Pa že dolgo časa razmišljam in zelo podpiram idejo o RJ v Sloveniji, ampak kaj ko lokomotive na ČD Railjetih ne morejo v SLO in IT. Bi pa bilo vseeno zelo dobro, če bi OeBB uvedli kakšen RJ Dunaj - Ljubljana (pa ni treba da bi šel čez Graz, lahko bi šel tudi čez Salzburg, Beljak in potem čez Gorenjsko v Ljubljano). Ker če gre po tej poti za Celovec, potem to ne bo kaj bistveno drugače, a ne? Pa ne bi peljal Ljubljana - Dunaj Hbf, ampak bi šel lahko do letališča, pa bi imeli mednarodno povezavo do Dunajskega letališča.
Ker dvomim da bi se kak avstijec spomnil jit na 5 ur + dolgo vožnjo do morja, sploh glede na bližino Vrbskega jezera....

Glede povezave z letališčem na Dunaju čez Salzburg... se ti zdi smotrno da se potnik iz Ljubljane ki potuje na letališče na Dunaj vozi namesto sedanjih cca 6 ur celih 8 ur? pot na okoli je namreč daljša...malo salzburga
Sezonski mednarodni vlak Beljak - Nova Gorica - Pula niti ni tako slaba ideja. Kar se Avstrijcev tiče, bi verjetno zbrali za cilj Tolminsko ali Goriško. Poleti so jih v teh koncih vse ceste polne.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Fantazijski vozni red 2022/2023

Odgovor Napisal/-a trocken »

preglednik napisal/-a: 02.06.2022, 17:22
desiro napisal/-a: 02.06.2022, 10:15
vidkrt napisal/-a: 01.06.2022, 18:13 Zakaj pa ne bi bil kopalni vlak iz Jesenic, ampak iz Beljaka? To bi bilo po mojem bolje.

Glede Emone pa mi je zelo žal, da se bo poslovila. Pa že dolgo časa razmišljam in zelo podpiram idejo o RJ v Sloveniji, ampak kaj ko lokomotive na ČD Railjetih ne morejo v SLO in IT. Bi pa bilo vseeno zelo dobro, če bi OeBB uvedli kakšen RJ Dunaj - Ljubljana (pa ni treba da bi šel čez Graz, lahko bi šel tudi čez Salzburg, Beljak in potem čez Gorenjsko v Ljubljano). Ker če gre po tej poti za Celovec, potem to ne bo kaj bistveno drugače, a ne? Pa ne bi peljal Ljubljana - Dunaj Hbf, ampak bi šel lahko do letališča, pa bi imeli mednarodno povezavo do Dunajskega letališča.
Ker dvomim da bi se kak avstijec spomnil jit na 5 ur + dolgo vožnjo do morja, sploh glede na bližino Vrbskega jezera....

Glede povezave z letališčem na Dunaju čez Salzburg... se ti zdi smotrno da se potnik iz Ljubljane ki potuje na letališče na Dunaj vozi namesto sedanjih cca 6 ur celih 8 ur? pot na okoli je namreč daljša...malo salzburga
Sezonski mednarodni vlak Beljak - Nova Gorica - Pula niti ni tako slaba ideja. Kar se Avstrijcev tiče, bi verjetno zbrali za cilj Tolminsko ali Goriško. Poleti so jih v teh koncih vse ceste polne.
Jaz bi pa po izgradnji drugega tira kar Koper - Beljak po Soški predlagal in to ne sezonsko, ampak vsak dan. Beljak bo res še večja prestopna točka v prihodnosti in zanimiv bo za obe strani, tako za nas kot za Avstrijce in Bavarce. Pa še kakšen vlak, ki prihaja iz Gorenjske bi bilo iz Nove Gorice dobro preusmeriti proti Ajdovščini. Tam raste visoko tehnološka industrija kot gobe po dežju in bi morali dodati kakšen sodoben in sorazmerno hiter ( z malo postanki iz Nove Gorice naprej, ker je avtocesta) delavski vlak.
Odgovori