Rudniški industrijski tir v Zagorju
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Tako sedaj pa pride,na vrsto načrt Industrijskega tira,v Zagorju.
Da se vidi,da gre za pravi tir v Zagorju ob Savi.
Se opravičujem, za slabšo kvaliteto slik.
Da se vidi,da gre za pravi tir v Zagorju ob Savi.
Se opravičujem, za slabšo kvaliteto slik.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Sedaj pa pride na vrsto,trasa.
Začetek,industrijskega,tira v Zagorju ob Savi.Tukaj se sedaj,nahaja Špar.
Na tem mestu,je sedaj nova obvoznica.
Most pri gasilskem domu,sedaj je tu novi cestni most.
Prvi potni prehod in izogibališče.
Konec izogibališča,na Cesti Zmage,to izogibališče so demontirali leta 1987,ko so gradili bloke.
Gremo naprej,proti polju.
In že smo prispeli na polje,tako se reče zato ker so bile tukaj ,včasih samo njive,železnica pa je,pripeljala industrializacijo,in ljudi v te kraje.
Tir pri polju je imel,odcep,ki se je,končal,z Štucom.
Omenjeni štuc,na vaši levi.
In gremo naprej,premostimo most čez potok,Kotredešica,Most še danes stoji.
No pa pojdimo dalje,zgoraj se vidi, konec tira za Sveo.
Sledimo naprej,proti postaji zgoraj že tiri,od industrije Igm.
Šibamo dalje,ob Kolodvorski cesti.
Zgoraj levo,se je industrijski tir,za Igm in Sveo priključil,Rudniškemu tiru,od tam naprej proga,še danes obstaja.
Začetek,industrijskega,tira v Zagorju ob Savi.Tukaj se sedaj,nahaja Špar.
Na tem mestu,je sedaj nova obvoznica.
Most pri gasilskem domu,sedaj je tu novi cestni most.
Prvi potni prehod in izogibališče.
Konec izogibališča,na Cesti Zmage,to izogibališče so demontirali leta 1987,ko so gradili bloke.
Gremo naprej,proti polju.
In že smo prispeli na polje,tako se reče zato ker so bile tukaj ,včasih samo njive,železnica pa je,pripeljala industrializacijo,in ljudi v te kraje.
Tir pri polju je imel,odcep,ki se je,končal,z Štucom.
Omenjeni štuc,na vaši levi.
In gremo naprej,premostimo most čez potok,Kotredešica,Most še danes stoji.
No pa pojdimo dalje,zgoraj se vidi, konec tira za Sveo.
Sledimo naprej,proti postaji zgoraj že tiri,od industrije Igm.
Šibamo dalje,ob Kolodvorski cesti.
Zgoraj levo,se je industrijski tir,za Igm in Sveo priključil,Rudniškemu tiru,od tam naprej proga,še danes obstaja.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Železocestnik upam da sledi, še kaj slik iz Zagorja lp.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
@cerarb
Sedaj ti verjamem, da si načrt pobral iz kontejnerja, kamor so ga odvrgli
Seveda bom še dodal fotografije iz Zagorja, saj si se tudi ti potrudil...
Sedaj ti verjamem, da si načrt pobral iz kontejnerja, kamor so ga odvrgli
Seveda bom še dodal fotografije iz Zagorja, saj si se tudi ti potrudil...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Ja hvala bogu,sm ga rešil pred propadom:) saj sm imel obljubljeno,tudi luč od 62 da bi si jo predelal v svetilko,ampak so direktorji pobral,kr so lah žalostno kaj češ.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Še slika parne lokomotive,62 070, na premiku v Celju, preden je prišla v Zagorje.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Lokomotiva 62:070,pred Železniškim Muzejem ko je. čakala na obnovo posneto 26.51999.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
cerarb, pozdravljen,
In seveda nisem opravil svojega dela...
Si se pa načakal.
Se opravičujem in za prvo silo objavljam fotografijo, ki jo je thomcro objavil na forumu zeljeznice.net, posnel pa jo je Johannes Glöckner
Zidani Most 26.06.1973
pozdrav
Darko
Ti si svoje delo opravil, mene pa je "odneslo" v raziskovanje WW2železocestnik napisal/-a:@cerarb
Sedaj ti verjamem, da si načrt pobral iz kontejnerja, kamor so ga odvrgli
Seveda bom še dodal fotografije iz Zagorja, saj si se tudi ti potrudil...
In seveda nisem opravil svojega dela...
Si se pa načakal.
Se opravičujem in za prvo silo objavljam fotografijo, ki jo je thomcro objavil na forumu zeljeznice.net, posnel pa jo je Johannes Glöckner
Zidani Most 26.06.1973
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Na tej fotografiji (hvala zanjo, @ŽC) pa Đura čaka, da pride na vrsto na napajalniku
LP, Metod
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Hvala za sliko,je pa blo rečeno da je 62 037 premikala,v Zidanem Mostu in Jesenicah.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Iz ene druge teme:
Gre pa se za tole: https://en.wikipedia.org/wiki/GE_44-ton_switcherFlorjan napisal/-a: ↑02.09.2009, 13:36 Več tipov teh lokomotiv so izdelali v General Electric v ZDA. Po licenci so -jih izdelovali v Belgiji v letih 1951-1952 in to v firmah Baume & Marpent v Liege in Baume & Marpent S.A. Heine v St.Pierre. V Evropo so prišle z Ameriško vojsko nato pa so jih pokupile Jugoslovanska industrijska podjetja kot so :Natron Maglaj, Koksarna Boris Kidrič Lukavac, Rudnik in železarna Vareš. Za zagorsko pa ne vem od kje in kam je šla, potrudil bom pa zvedeti kaj več od nje.. Konstrunkcijske razlike so v prenosu vlečne sile. Lokomotiva je imela dva dizel-motorja CUMMINS z šestimi valji, vsak motor pa 110 kW kateri je poganjal glavni generator G.E GT 1503 moči 140 kW in napetosti 380V. Nato so bili pri nas DM zamenjani z Famos tipa 2F 804 A 117 kW. Elektrovlečni motorji pa so bili tipa 5 GE in to dva ali štiri komade glede na konstrukcijo. Zagon DM je bil izveden preko gl. generatorja.
Kaj več od tega pa bo verjetno izredno težko dobit.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Florjan sicer v zgornjem citatu omenja motor cummins. Ampak ta naj bi se vgrajeval v serijo GE 45-tons. Več o njej na spodnjem linku,
https://en.wikipedia.org/wiki/GE_45-ton_switcher
Toda ta lokomotiva pa nikakor ni podobna, vsaj po zunanjosti, tisti, ki je vozila v Zagorju, to je GE 44. V slednjo naj bi se vgrajevali močnejši motorji Caterpillar D17000 .
https://en.wikipedia.org/wiki/GE_44-ton_switcher
GE44 je Imela 4 elektro vlečne motorje, GE 45 pa naj bi imela samo 2.
https://en.wikipedia.org/wiki/GE_45-ton_switcher
Toda ta lokomotiva pa nikakor ni podobna, vsaj po zunanjosti, tisti, ki je vozila v Zagorju, to je GE 44. V slednjo naj bi se vgrajevali močnejši motorji Caterpillar D17000 .
https://en.wikipedia.org/wiki/GE_44-ton_switcher
GE44 je Imela 4 elektro vlečne motorje, GE 45 pa naj bi imela samo 2.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Pozdravljeni,
groza, sedem strani solidne teme, pa brez ene fotke
Poskušal bom do novega leta rekonstruirati vsaj nekaj postov s fotkami.
Na žalost ne po vrsti, kot so hiše v Trsti, pa vseeno bolje kot nič.
Na forumu Železnice.net je tudi tema: Serija JDŽ/JŽ 50.
Nekaj postov sem dodal tudi jaz, čeprav se sedaj ne ukvarjam z zgodovino lokomotiv.
Bom pa poskušal vse fotografije, ki jih bom dodal v tej temi na forumu Železnice.net dodati tudi na forum Vlaki.info
Štartamo s trditvijo iz napisne table ob muzejski lokomotivi JŽ 50-060 v Litiji:
wikipedija: https://en.wikipedia.org/wiki/File:JZ_5 ... Litija.jpg
Normalnotirna parna lokomotiva JŽ 50-060 (pred tem MÁV 376,227 in SHS 376.227) na železniški postaji v Litiji. Dolžina: 9,8 m, teža: 45 t, moč: 330 kW (450 KM), najvišja hitrost: 45 km/h, osna obremenitev: 9 t, kapaciteta premoga: 2 t, kapaciteta vode: 5 m³. Lokomotivo je leta 1912 izdelala budimpeštanska tovarna Magyar Államvasutak Gépgyára Budapest. Spočetka je nosila madžarsko oznako MÁV 376.227. Zasnovana je bila za vleko na lokalnih progah in tako da bi pri vožnji v obeh smereh dosegla enako hitrost (kar pri večini parnih lokomotiv ni bilo mogoče). Do leta 1970 je vozila na območju Bjelovarja. Nato je prišla v Zagorje in vozila premog iz rudnika. Leta 1987 so jo odstopili Železniškemu muzeju v Ljubljani. Leta 1989 so jo obnovili v Centralnih delavnicah Ljubljana - Šiška in razstavili v Litiji. Leta 2000 so s finančno pomočjo litijske občine v celoti obnovili oplesk.
Iz "Tinetove strani":
Torej naj bi do leta 1970 vozila na območju Bjelovarja.
Imamo možnost, da pogledamo v lokomotivsko knjigo JDŽ/JŽ 50-060
vir: Železniški muzej Ljubljana
Sedaj si lahko vsak pogleda sam, koliko časa je bila njena kurilnica Bjelovar in kje drugje je še "služila".
pozdrav
Darko
groza, sedem strani solidne teme, pa brez ene fotke
Poskušal bom do novega leta rekonstruirati vsaj nekaj postov s fotkami.
Na žalost ne po vrsti, kot so hiše v Trsti, pa vseeno bolje kot nič.
Na forumu Železnice.net je tudi tema: Serija JDŽ/JŽ 50.
Nekaj postov sem dodal tudi jaz, čeprav se sedaj ne ukvarjam z zgodovino lokomotiv.
Bom pa poskušal vse fotografije, ki jih bom dodal v tej temi na forumu Železnice.net dodati tudi na forum Vlaki.info
Štartamo s trditvijo iz napisne table ob muzejski lokomotivi JŽ 50-060 v Litiji:
wikipedija: https://en.wikipedia.org/wiki/File:JZ_5 ... Litija.jpg
Normalnotirna parna lokomotiva JŽ 50-060 (pred tem MÁV 376,227 in SHS 376.227) na železniški postaji v Litiji. Dolžina: 9,8 m, teža: 45 t, moč: 330 kW (450 KM), najvišja hitrost: 45 km/h, osna obremenitev: 9 t, kapaciteta premoga: 2 t, kapaciteta vode: 5 m³. Lokomotivo je leta 1912 izdelala budimpeštanska tovarna Magyar Államvasutak Gépgyára Budapest. Spočetka je nosila madžarsko oznako MÁV 376.227. Zasnovana je bila za vleko na lokalnih progah in tako da bi pri vožnji v obeh smereh dosegla enako hitrost (kar pri večini parnih lokomotiv ni bilo mogoče). Do leta 1970 je vozila na območju Bjelovarja. Nato je prišla v Zagorje in vozila premog iz rudnika. Leta 1987 so jo odstopili Železniškemu muzeju v Ljubljani. Leta 1989 so jo obnovili v Centralnih delavnicah Ljubljana - Šiška in razstavili v Litiji. Leta 2000 so s finančno pomočjo litijske občine v celoti obnovili oplesk.
Iz "Tinetove strani":
Torej naj bi do leta 1970 vozila na območju Bjelovarja.
Imamo možnost, da pogledamo v lokomotivsko knjigo JDŽ/JŽ 50-060
vir: Železniški muzej Ljubljana
Sedaj si lahko vsak pogleda sam, koliko časa je bila njena kurilnica Bjelovar in kje drugje je še "služila".
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Zelo zanimivo ... tudi to, kam jo je občasno zaneslo.
LP, Metod