Pozabljeno...( trasa nekdanje proge Velenje-Dravograd )
Pozabljeno...( trasa nekdanje proge Velenje-Dravograd )
Ni dežja...In spet se z mojim sinom Rokom spraviva v avto in z sabo vzameva moj pripomoček, da lahko forumašem kaj pokaževa.
Toda kaj naj danes fotografirava? Savinjsko progo bom imel sedaj več časa, saj sem le dočakal premestitev in odločim se, da se bova malce sprehodila po trasi, kjer je nekoč, pred nekje 40. leti tekla proga.
Fotografije morda niso tisto, kar bi se lahko reklo, da je profesionalizem, a upam, da boste morda v kateri občutili tisti pridih, da je nekoč na mestih kjer sem slikal vozil vlak, ter z svojo mogočnostjo in čarom ustvaril kraje še bolj povezane. Pa ne le z tiri, ampak z občutki sreče in spoštovanja...
Paka pri Velenju...
Nekoč je stal most...
Marsikdo ga ne opazi več...
Še vedno se bohoti popotnikom na cesti, pa čeprav ni dobro viden očem, ki ne dajo pozornosti...
Za nekoga le zložen kup kamenja...
Še en kilometerski kamen, ki je sicer obrjen na glavo...
V glavi sem si neredil sliko, da je nekoč bila tukaj proga...
Podporni zid...
Predor v katerem je pred leti nekdo gojil šampinjone...
Predor v Hudi luknji...
Pogled z mostu pred predorom...
In pogled iz predora...
Brez besed...
Sedaj avtobusna postaja in picerija v Mislinji...
Obrnila sva se nazaj proti Velenju in sicer sva se peljala skozi predor v Mislinji...
Iz predora...
Prelepa idila, le nekaj manjka...
Proti viaduktu v Doliču...
Še en predor za katerega pa do danes nisem vedel...
Na viaduktu...
In pod njim...
In na koncu Velenje...Pogled iz smeri Dravograda...
In proti Dravogradu...
Takole pa se piše zgodovina...
Upam, da vam je stran hitro odpiralo!
Toda kaj naj danes fotografirava? Savinjsko progo bom imel sedaj več časa, saj sem le dočakal premestitev in odločim se, da se bova malce sprehodila po trasi, kjer je nekoč, pred nekje 40. leti tekla proga.
Fotografije morda niso tisto, kar bi se lahko reklo, da je profesionalizem, a upam, da boste morda v kateri občutili tisti pridih, da je nekoč na mestih kjer sem slikal vozil vlak, ter z svojo mogočnostjo in čarom ustvaril kraje še bolj povezane. Pa ne le z tiri, ampak z občutki sreče in spoštovanja...
Paka pri Velenju...
Nekoč je stal most...
Marsikdo ga ne opazi več...
Še vedno se bohoti popotnikom na cesti, pa čeprav ni dobro viden očem, ki ne dajo pozornosti...
Za nekoga le zložen kup kamenja...
Še en kilometerski kamen, ki je sicer obrjen na glavo...
V glavi sem si neredil sliko, da je nekoč bila tukaj proga...
Podporni zid...
Predor v katerem je pred leti nekdo gojil šampinjone...
Predor v Hudi luknji...
Pogled z mostu pred predorom...
In pogled iz predora...
Brez besed...
Sedaj avtobusna postaja in picerija v Mislinji...
Obrnila sva se nazaj proti Velenju in sicer sva se peljala skozi predor v Mislinji...
Iz predora...
Prelepa idila, le nekaj manjka...
Proti viaduktu v Doliču...
Še en predor za katerega pa do danes nisem vedel...
Na viaduktu...
In pod njim...
In na koncu Velenje...Pogled iz smeri Dravograda...
In proti Dravogradu...
Takole pa se piše zgodovina...
Upam, da vam je stran hitro odpiralo!
Zadnjič spremenil kondukter, dne 31.03.2007, 18:14, skupaj popravljeno 2 krat.
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Med starejšimi je dolgo veljalo, da je bila ukinjena zaradi političnih odločitev. In kolikor mi je znano, so takrat delavce, ki so odstranjevali tire morali varovati takratni miličniki, kajti med domačini ni bilo podpore in niso bili najbolj navdušeni, da se jim ukinja ta proga...
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
a so mar v šestdesetih letih (ko so ukinili še marsikatero progo v Sloveniji) to delali z vzrokom ?664-111 napisal/-a:kondukter super reportaža, to je pa res mogla biti lepa proga,kaj je bil sploh vzrok da so jo ukinili?
@kondukter ...bravo
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
lej naredi takle: greš semle, klikneš slovensko zastavico, izbereš "SLIKE Z ŽELEZNICE", potem poiščeš link Zanimivosti iz sveta železnic in pod prvim naslovom se skriva knjižica, ki jo je napisal ravnatelj muzeja SŽ , gospod Mladen Bogič v kateri je opisan razvoj železniškega omrežja na naših tleh, tu boš našel tudi opis te povezave, podkrepljene s kartami razvoja železniškega omrežja .....N€jc napisal/-a:Kolk pa je bla dolga ta proga, kam se je nadaljevala (če se je kam)?
Zadnjič spremenil milchy, dne 31.03.2007, 21:01, skupaj popravljeno 1 krat.
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
Sem na hitro skeniral iz voznega reda Kraljevine Jugoslavije l. 1938 in upam, da se bo videlo.N€jc napisal/-a:Kolk pa je bla dolga ta proga, kam se je nadaljevala (če se je kam)?
Proga Velenje-Otiški vrh ( ki je ni ) je bila v dolžini 41 kilometrov. Vozni čas pa se mi ne zdi dolg glede na geografsko lego in potek proge...
Kot zanimivost pa še zemljevid prog tistega leta, ki so potekale na sedanjem ozemlju, oziroma območju Slovenskih železnic!
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!