Stalno se ponavlja kakšne izjemne priložnosti ima Slovenija na 5. in 10. koridorju, veliko veliko govorjenja a v praksi zelo zelo malo od tega. Kdo odpira iz Kopra ven zadnje čase nove linije, ja tujci. Kje je tukaj SŽ, bolj slabo. Kontejnerski Terminal Ljubljana, ima polno neizkoriščenih potencjalov, a žal je v zaostalem razvoju. Da o Celju sploh ne izgubljam besed. SŽ bi lahko bil na celotnem biušem Yugo prostoru, to kar je avstrjiski OBB v polovici Europe. Tujci odpirajo nove linije iz Kopra, SŽja še nisem videl da bi iz tujine ven kaj odprla. Pogledam poslovno poročilo SŽ Tovorni, pa mi je kratko jasno, da če se jutri Luka Koper zapre se zaključi tudi zgodba z SŽ Tovorni, ker nimajo več kaj voziti in delati. Izgovarjati se na to, da SŽ nima lokomotiv je pa tako brez smisla, ker SŽ nima niti vizije. Opirati se samo na Luko Koper, žal ne bo šlo. Tovora je ogromno izkoristili bodo pa samo iznajdljivi. Kontejnerji v raznoranih specjalnih oblikah bodo pa vedno bolj prihajali do izraza, ker boš samo iz tovornjaka preko terminala na vlak preložil kontejner takšen in drugačen. Tudi vagoni več ne bodo klasični, kot so bili do sedaj ampak bodo modularni sestavljeni iz različnih specjalnih kontejnerjev.Re 4/4 napisal/-a: ↑12.06.2021, 11:00Zakaj šolajo? A potem je Metransov lastnik šolal luko Koper, ker je kupil 51 % delež večnamenskega terminala v Trstu? Saj nismo več tam leta 00, ko je bil samo monopol. Kdor vidi priložnost, jo bo pač poiskušal izkorstiti. Trenutno je na tem področju divji zahod, saj se vsak bori za omejen tovor, špara pa se na koncu lahko samo na varnosti in ker je prevoznikov veliko, se marže znižujejo, kaptiala pa zato praktično ni več. V prihodnosti tudi ne bo več tako, kot je danes. Manjši prevozniki se bodo združili ali pa jih bodo taveliki pokupili in potem se bo počasi stabiliziralo na nekakšen mini ameriški trg. Tudi naše osončje je potrebovalo svoj čas, da se je postavilo vse na svoje mesto.Kontejner napisal/-a: ↑12.06.2021, 10:18 Tujci spet šolajo SŽ ter Adrio Kombi in pokažejo potencjale Luke Koper.
https://luka-kp.si/slo/novice/single/ko ... ljem-39497
SŽ tako ali tako trenuno nima lokomotiv, za tako resno delo, da bi zvozili kar do Poljske. Še študirajo, kako optimizirati vleko iz Kopra. Co Co je visoko na seznamu želja...
Diviji zahod je tudi v cestnem prevozništvu, ampak še vedno je dovolj prostora za male prevoznike. Veliki prevozniki so usmerjeni v večje količinske prevoze, mali nišni prevozniki pobirajo pa drugo smetano ker so flexsibilni za manjše stranke. Dela je dovolj za vse. Imaš pri ladjarjih popolnoma isto ogromne družbe pa tiste male, pa je za vse dovolj dela
Če je Metransov lastnik HHLA kupil novi terminal luke Trst in kaj potem? HHLA ima tudi v Ukrajini svojega železniškega operaterja. Luka Koper ima pa Adrio Transport. Danes ima vsak ladjar in terminalist zraven še prevozniško dejavnost ali kamjone ali vlake ali letala. Drugi tir bodo bolj kot ne tujci izkoristili, mi pa še s poceni uporabnino za tujega prevoznika.