Beograd - Bar
Re: Beograd - Bar
črna voda pa ne zaradi umazanije ampak zaradi kamnine
brez mostov ne gre
vasica kar nekje
pobrani tiri, ker je ta del proge samo tranzit
tam gori se bomo tudi peljali
brez mostov ne gre
vasica kar nekje
pobrani tiri, ker je ta del proge samo tranzit
tam gori se bomo tudi peljali
kurjač
Re: Beograd - Bar
dvigamo se
postaja Zlatibor, za njo paje drugi najdaljši predor na tej progi
na drugi strani predora je p. Braneško polje
in za konec v dolini Užice, kjer smo končali potovanje za dva dni in se odpravili na Mokro goro - Šargansko osmico.Mogoče pa naredim še prispevek o tej muzejski progi, ki je izredno zanimiva in vzdrževana.
postaja Zlatibor, za njo paje drugi najdaljši predor na tej progi
na drugi strani predora je p. Braneško polje
in za konec v dolini Užice, kjer smo končali potovanje za dva dni in se odpravili na Mokro goro - Šargansko osmico.Mogoče pa naredim še prispevek o tej muzejski progi, ki je izredno zanimiva in vzdrževana.
kurjač
Re: Beograd - Bar
Ne bi vedel točno, kar pa sem videl so v glavnem potniški vlaki, tu in tam pa tudi kakšen tovorni.Se pozna recesija tudi tam.grega napisal/-a:Ne morem verjeti, da se da tako lepo predstaviti progo iz vagona . Komaj čakam na nadaljevanje.
Koliko je pa kaj promenta na tej relaciji??
Pa še vsem skupaj hvala za pohvale.
kurjač
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Beograd - Bar
kurjač BRAVO !!!!!!
Re: Beograd - Bar
Nekaj popravkov k mojemu fotopisu od beograjskega kolega Dulevoz - a
Citiraj:
"(Sozina 6167 m), drugi pa je na odseku Štrpci - Brankovo polje (Zlatibor 6169 m)"
NE
Vec, Sozina 6171m i Zlatibor 6169m, za dva je metra kraci...
"
Citiraj:
Proga se dvigne iz Bara v Kolašin iz skoraj 0 m nadmorske višine pa vse do 1032 m v
Kolašinu.
"
NE. vec:
U Baru je 3m nadmorske visine zeljeznicka stanica, a u Kolasinu na tacno 1032m/nv.
Citiraj:
"do Bijelog polja kjer je skoraj ves čas med 20 in 25 promili."
Ima 4 table sa napisanim usponom od 25 promila, a 25 promila je samo zvanicno,
nezvanicno je i preko 26 promila...
Citiraj:
"po ozemlju Republike Srpke (9 km)."
Ne 9km, vec cca 15km...
Citiraj:
"(Sozina 6167 m), drugi pa je na odseku Štrpci - Brankovo polje (Zlatibor 6169 m)"
NE
Vec, Sozina 6171m i Zlatibor 6169m, za dva je metra kraci...
"
Citiraj:
Proga se dvigne iz Bara v Kolašin iz skoraj 0 m nadmorske višine pa vse do 1032 m v
Kolašinu.
"
NE. vec:
U Baru je 3m nadmorske visine zeljeznicka stanica, a u Kolasinu na tacno 1032m/nv.
Citiraj:
"do Bijelog polja kjer je skoraj ves čas med 20 in 25 promili."
Ima 4 table sa napisanim usponom od 25 promila, a 25 promila je samo zvanicno,
nezvanicno je i preko 26 promila...
Citiraj:
"po ozemlju Republike Srpke (9 km)."
Ne 9km, vec cca 15km...
kurjač
Re: Beograd - Bar
BRAVO!
Po tej progi sem se prvič peljal kot otrok, le par mesecev po otvoritvi proge.
Najbolj pa mi je ostala v spominu ob vožnji iz takratnega Titograda domov na "redovno"
(prevod za vse mlajše člane foruma - redni "dopust" ob služenju vojske v JLA)
Po tej progi sem se prvič peljal kot otrok, le par mesecev po otvoritvi proge.
Najbolj pa mi je ostala v spominu ob vožnji iz takratnega Titograda domov na "redovno"
(prevod za vse mlajše člane foruma - redni "dopust" ob služenju vojske v JLA)
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Beograd - Bar
karbidovka napisal/-a:E, Borsig katero leto se je pisalo?
Jaz, Danilovgrad 1966.
_Borsig_ napisal/-a:Danilovgrad
Marec - September 1987
He he he. Glih vmes. Bar, oktober 76.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Beograd - Bar
@Dolfa
Oktober 1976 - začetek al konec
Proga je bila odprta, mislim da 29. Maja 1976
Če si vojsko končal Oktobra 1976, a si celo pomagal progo gradit.
Pri takšnjih gradnjah se je ponavadi izkoristla tudi delovna JLA.
Oktober 1976 - začetek al konec
Proga je bila odprta, mislim da 29. Maja 1976
Če si vojsko končal Oktobra 1976, a si celo pomagal progo gradit.
Pri takšnjih gradnjah se je ponavadi izkoristla tudi delovna JLA.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Beograd - Bar
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Beograd - Bar
Lep fotopis in fantastična proga.
Preprosto moral se bom enkrat peljati po njej.
Preprosto moral se bom enkrat peljati po njej.
Re: Beograd - Bar
Seveda se je uporabila na najbolj težavnih delih te proge je dela izvajala JLA največkrat inženirske enote.
Re: Beograd - Bar
Nič nisem imel zraven pri gradnji te proge. Brez upen teren. press
Res pa je, da sem sam stal v kupeju, kakšen meter stran od okna, stegoval vrat in gledal v globeli. Za srčni utrip pa so skrbeli prevrjeni in iztirjeni tovorni vagoni, ki so ležali ob progi, vsakih nekaj kilometrov.
Res pa je, da sem sam stal v kupeju, kakšen meter stran od okna, stegoval vrat in gledal v globeli. Za srčni utrip pa so skrbeli prevrjeni in iztirjeni tovorni vagoni, ki so ležali ob progi, vsakih nekaj kilometrov.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Beograd - Bar
Jaz sem služil vojsko leta 1989 v Baru. Po tej progi sem se peljal trikrat (na redni dopust, na vikend in zadnji dan domov), vendar moram priznat, da se ne spomnim niti najmanšega detajla s proge. Vse te slike so mi popolnoma nove, nič znanega. Kaj pomeni 20 let... mislim, kar se tiče spomina... vse zbledi...
Vlak je zakon!