Hromec-Đurmanec
Hromec-Đurmanec
Najprej še nekaj slik od predora z naše strani a že na Hrvaškem: Nekaj se je dogajalo notri ker se je ven fejst kadilo.
delavci imajo prevoz zunaj parkiran
a je to slučajno oder za v predor. če ve kdo prosim naj mi sporoči
proti postaji Hromec
v postaji not je nekdo mel parkiranega APN 4 motor
peron
slišati je bilo da so medpostajne kable pobrali oz. pokrali ker so bakreni baker pa zelo zelo cenjen
postaja Đurmanec
pragi še v zelo dobrem stanju
a ve kdo slučajno za kaj se to uporalja te betonski stebri
delavci imajo prevoz zunaj parkiran
a je to slučajno oder za v predor. če ve kdo prosim naj mi sporoči
proti postaji Hromec
v postaji not je nekdo mel parkiranega APN 4 motor
peron
slišati je bilo da so medpostajne kable pobrali oz. pokrali ker so bakreni baker pa zelo zelo cenjen
postaja Đurmanec
pragi še v zelo dobrem stanju
a ve kdo slučajno za kaj se to uporalja te betonski stebri
Re: Hromec-Đurmanec
Na hrvaškem forumu je rečeno, da SŽ noče več voziti na tem delu proge in da ne najdejo skupnega jezika. Isto tako pravijo tudi za progo od Imena do Kumrovca.
Mislim, da je bolj problem v njihovih glavah..........
Mislim, da je bolj problem v njihovih glavah..........
Re: Hromec-Đurmanec
Lahko nekdo pove, do kam so vozile SŽ in do kam HŽ pred ukinitvijo, tudi za smer Kumrovca?
Od Imena do Kumrovca je mogoče bolj problem držav glede meje, ker proga kar nekejkrat od Kumrovca dalje preide predvideno državno mejo.
Od Imena do Kumrovca je mogoče bolj problem držav glede meje, ker proga kar nekejkrat od Kumrovca dalje preide predvideno državno mejo.
Re: Hromec-Đurmanec
Pred ukinitvijo proge je vlak iz imenega peljal naprej proti kumravcu , klanjec tu proga večkrat zaide na naš kataster a je v upravlanju HŽ. in potem v zagorska sela do Savskega marofa ker se je kumrovška proga priključila na regionalno ki gre z dobove za zagreb. ta proga iz imenega do meje z naše strani je zaprta oz. zapora proge ker je še vozna po tirih sodeč sej je bla še ne dolgo obnovljena za hitrost 80 km. a sam do meje naprej pa je groza ponekod so celo kradli tire verjetn za staro železo res res groza.tako pri nas vozi sam do imenega. HŽ pa je celo ukinil.Glede Sveti Rok ob Sotli pri nas vozi vlak do tam ker je zadnja postaja v sloveniji prej pa je naprej vozo skozi Hromec Đurmanec krapino do zaboka in naprej potem proti zagrebu.tam še proga je vozna vse do đurmanca. o tej progi se velik govori da bi jo ponovno odprli. upajmo da kmalu
Re: Hromec-Đurmanec
s tem se čist strinjam da ni interesa z strani HŽ. Glej sam to kako je naš del proge urejen in kako je njihov npr. postaja Hromec. S tem se ne strinjam da ni interesa z naše strani. a Upajmo da najdejo skupni jezik in se dogovorijo. splačalo bi se jim če že ne drugač zaradi Straže ki veliko vozi od rogatca do celja pa potem na zidani most dobovo ,... tu pa bi šel do krapine pa je v zagrebu. to je tak kot da greš v koper preko jesenic in nove gorice delaš velko črko U.
Re: Hromec-Đurmanec
To bi se pa res potem SŽ splačaloBLAZ12 napisal/-a:s tem se čist strinjam da ni interesa z strani HŽ. Glej sam to kako je naš del proge urejen in kako je njihov npr. postaja Hromec. S tem se ne strinjam da ni interesa z naše strani. a Upajmo da najdejo skupni jezik in se dogovorijo. splačalo bi se jim če že ne drugač zaradi Straže ki veliko vozi od rogatca do celja pa potem na zidani most dobovo ,... tu pa bi šel do krapine pa je v zagrebu. to je tak kot da greš v koper preko jesenic in nove gorice delaš velko črko U.
...
Re: Hromec-Đurmanec
Bodimo realni.
Tudi če bi bil finančni interes, se pravi; dovolj tovora - česar ni na vidiku, ta proga v doglednem času ne bo zalaufala.
Najprej bo morala HR v €U. Nato pa še prestavitev šengenske meje.
Torej, šlogajmo malo, katerega leta se to lahko zgodi?
Tudi če bi bil finančni interes, se pravi; dovolj tovora - česar ni na vidiku, ta proga v doglednem času ne bo zalaufala.
Najprej bo morala HR v €U. Nato pa še prestavitev šengenske meje.
Torej, šlogajmo malo, katerega leta se to lahko zgodi?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Hromec-Đurmanec
Evo da se i ja malo nadovežem na ovo tu..
Trenutno je u remontu pruga Krapina - Đurmanec, pa se bude dizala hitrost s sadašnjih 20 km/h na 50 km/h (nemre se više zbog malih radijusa, a i sama pruga prolazi kroz centar Krapine)..
Još negdje oko 2000-te, je HŽ vozil do Hromca, ali su onda to ukinuli zbog nerentabilnosti, makar nije nerentabilnost u pitanju, već mala brzina, pa se zbog toga nitko nije htel voziti do Hromca (moje mišljenje)..
Samo da spomenem, vlak je od Krapine do Đurmanca vozil 18 minuta za 5 km proge..
Na relaciji Krapina - Zabok, hitrost je 60 km/h, isto tako do Zaprešića..
Makar, Straža hoče da se osposobi promet Đurmanec - Rogatec, za to su htjeli sudjelovati u troškovima remonta (tako sam barem čuo, nadam se da nisu samo priče)..
Ali, mislim da i kamionski lobi neće da se otvori ta proga, zato jer bi oni izgubili dio prometa, jer jako ih puno ima u Humskom području..
Makar, sama proga Rogatec - Đurmanec je sposobna za kakav-takav promet, barem bila, jer je prije 3-4 godine prošao nekakav radni/pokusni vlak sa 2043 lokomotivom i par vagona do tunela u Lupinjaku, jedno kaj je zaraslo bilje oko proge, pa zato tak izgleda kao da nije sposobna za promet..
I da, sad kad završe remont do Đurmanca, kruže neke priče da će se nastaviti prema SLO, ali da pošto je kriza, nezna se dal će se naći novci, vidjet ćemo..
Trenutno je u remontu pruga Krapina - Đurmanec, pa se bude dizala hitrost s sadašnjih 20 km/h na 50 km/h (nemre se više zbog malih radijusa, a i sama pruga prolazi kroz centar Krapine)..
Još negdje oko 2000-te, je HŽ vozil do Hromca, ali su onda to ukinuli zbog nerentabilnosti, makar nije nerentabilnost u pitanju, već mala brzina, pa se zbog toga nitko nije htel voziti do Hromca (moje mišljenje)..
Samo da spomenem, vlak je od Krapine do Đurmanca vozil 18 minuta za 5 km proge..
Na relaciji Krapina - Zabok, hitrost je 60 km/h, isto tako do Zaprešića..
Makar, Straža hoče da se osposobi promet Đurmanec - Rogatec, za to su htjeli sudjelovati u troškovima remonta (tako sam barem čuo, nadam se da nisu samo priče)..
Ali, mislim da i kamionski lobi neće da se otvori ta proga, zato jer bi oni izgubili dio prometa, jer jako ih puno ima u Humskom području..
Makar, sama proga Rogatec - Đurmanec je sposobna za kakav-takav promet, barem bila, jer je prije 3-4 godine prošao nekakav radni/pokusni vlak sa 2043 lokomotivom i par vagona do tunela u Lupinjaku, jedno kaj je zaraslo bilje oko proge, pa zato tak izgleda kao da nije sposobna za promet..
I da, sad kad završe remont do Đurmanca, kruže neke priče da će se nastaviti prema SLO, ali da pošto je kriza, nezna se dal će se naći novci, vidjet ćemo..
Kad bu opet vlak Krapina - Celje
Re: Hromec-Đurmanec
Bilo bi zelo fajn da bi to progo ponovno odprli tako kot je bila učasih sej je škoda da tako propada. Predor se obnavlja tako da verjetno še ma HŽ namen da promet steče proti Sloveniji sej če nebi bilo namena tega nebi vlagali oz investirali v obnovo tunela ker po mojem tud to glih niso majhni stroški, pa smo še vedno v upanju da v prihodnosti se še vsedemo na vlak v Celju in se peljamo do Krapine preko Svetega Roka ob Sotli. Blo bi fajn.
Re: Hromec-Đurmanec
''Blaz12'' kaj pa če bi vprašal delavce v predoru,kaj počnejo,če sploh vedo .
Re: Hromec-Đurmanec
ja to je fajna zamisel ko se bom potikal po tistem koncu jih res uprašam za kakšne namene je ta obnova predora