Potovanje po deželi Danski...

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Vzhodni Nemci so s svojim VT 18. 16 tekmovali z zahodnonemškim TEE-jem (Trans Europ Express)...

...ki je izgledal takole (video)...

http://www.youtube.com/watch?v=0p5erN2_4gU

Tehnični podatki iz wikipedije za DB VT 11.5, pozneje DB 601, ki so ga začeli izdelovati leta 1957..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 01-BDE.jpg


Vidi se, da sta imeli oba motornika, zahodni in vzhodni istega prednika :wink:

To je Kruckenbergova konstrukcija SVT 137 155, ki je leta 1939 "letela" s hitrostjo 215 km po nemških tirih...

Slika

Podatki iz wikipedije...

http://de.wikipedia.org/wiki/DRG_137_155

Vse kar je ostalo od tega 137 155... si lahko ogledate v prometnem muzeju v Dresdnu

Slika

Aja, sem pozabil povedati, da je ta 137 155 ostal v ruski okupacijski coni...
Zahodni Nemci pa so imeli načrte :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Malo sem "zašel" na bivšo DDR, pa nič hudega, smo se vsaj malo seznanili z njihovo tedanjo tehniko :wink:

Povrnimo se sedaj nazaj, tam kjer smo ostali...
Torej čakanje na trajekt v kraju Gedser na Danskem...

Slika


Trajekt ne vozi več v Warnemünde, ampak v pristanišče Rostock, ki je oddaljeno od bivšega pristanišča za trajekte iz Gedserja okoli 5 km.

Zadnji trenutek pritečem do avta (vsega je bila kriva ena...mačka). Vkrcamo se izredno hitro in tudi takoj zatem odpeljemo.

Predno pridem na palubo, smo že tako daleč od pristanišča Gedser :roll:

Slika


Ne preostane mi drugega, kot zumirati...

Slika


Pozornost pa vzbujajo polja "vetrnic"...

Slika


Toliko si jih lahko približam s kanonom...več ne gre

Slika


Od Gedserja pa se vedno bolj oddaljujemo...nasvidenje Danska :titanic

Slika


Samo še nekaj fotk prihoda trajekta v Rostock, pa bo konec nadaljevanke :wink: [-o<
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Železocestnih odločno! Vzhodna tehnika me je od zmeraj zanimala. =D> =D>
Me pa zanima, kdaj boš še kaj obdelal Trabije, Wartbruge, MZ-je, dvigala S.M. Kirov ipd.... :lol: [-o< [-o<
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Sem delal izpit na MZ-ju in.... :bicikl :roll:

Od takrat ne maram vzhodne tehnike Slika

:lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Železocestnik, praviš da so imeli zahodni in vzhodnonemški dizelmotorniki skupnega prednika. Hec bi bil, če bi se izkazalo, da je tudi "naš" aluminiajsti JŽ 611 izhajal iz njega :D Nos našega aluminijca v grobem spominja na SVT 137 155 ;)
Goran
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Izgleda, da so na spodnji fotki nemški inženirji, ki so kopirali JŽ 611 :wink:

Slika
fotka je iz foruma zeljeznice.net

V primerjavi z nemško (W,E) konkurenco so bili motorji Jenbacher Werke preslabotni, EM Rade Končar pa zaenkqu..

link: http://www.railfaneurope.net/ric/611.htm


:lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Je pa res, da je kar nekaj dobrih konstrukterjev ostalo v vzhodni Nemčiji in so jih moraš hočeš nočeš vključiti v projektivne biroje. Seveda je vsak dobil stalnega spremljevalca v obliki partijskega sekretarja/sekretarke :roll:

Na spodnji fotki ni oseba v ledermantlu Tono...

Slika

...ampak znani inženir Hans Wendler, ki se je kalil pri Borsigu in leta 1948 razvil lokomotivo na rjavi premogov prah.
Na sliki pa se je moral slikati z znamenitim strojevodjo Paulom Heinejem, ki je vozil največje mamutske vlake v DDR. Tako kot je nasim "mamutašim" zlezla slava in politika v glavo, se je to zgodilo tudi z njim. Nazadnje so ga zaradi uriniranja na predkolodvoru degredirali.
Seveda sta se fotografirala pri napisu, kako je potrebno varčevati s premogom :roll:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Poglejmo si še nekaj fotk prihoda trajekta mimo pristanišča Warnemünde v Rostock..

Potniki na trajektu so že začeli fotografirati nemško obalo...

Slika



Diesel motorji trajekta imajo dovolj izpuhov...

Slika


Na obali že lahko razločimo zgradbe...

Slika


Mimo pripelje barčica...po "Jožetovem pravilu" sem ji pustil nekaj prostora, da izpelje iz kadra :wink:

Slika


Svetilnik...

Slika


Spodaj se "napihujejo" jadrnice...

Slika


Vsak trajekt in veliko ladjo pričaka veliko ljudi....kot včasih, ko so vsi sanjali, kako bi "odpluli" iz DDR :titanic

Slika


Svetilnik, zadaj plaža....

Slika


Welcome to Rostock...
Mi fotografiramo turiste(?), oni nas...

Slika


Še enkrat plaža v kraju Warnemünde...

Slika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a Tono »

ŽC,

ampak moram pa ti izreči resno partijsko kritiko [-X

Bil si tam, ampak nisi bil pa tu!

Pa smo 20 km je iz Warnemündeja!

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Tono, ti si se za manj denarja veliko lepše peljal v Bistriški dolini...
Pa še viadukte/mostove imajo tam...
Pa vzpon, ki ga Nemci še niso videli...

Ja, si že pravi Gorenjc postal...
Pa še 250 evrotov si prišparov, ki jih morajo v Nemčiji plačati tisti, ki se hočejo voziti v lokomotivi :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a Tono »

ŽC,

seveda sem že skoraj Gorenj'c postal, če pa se s samimi takimi družim :)

Ampak za 250 € dobiš tri fure, ne eno :) Razen, seveda, če si preračunal na kilometražo, pol pa tvoja kalkulacija drži :)

Glavno pa je, da si se nam iz tega kapitalističnega sveta vrnil živ in zdrav!

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Jaz sem te videl bolj na temle kursu...

Slika

Schnupperkurs - Ehrenlokführer: 250,00 €

:lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pa si poglejmo še nekaj fotk iz pristanišča Warnemünde...

Ta svetilnik je visok 30 metrov...

Slika


Pa smo le naleteli na eno veliko ladjo...

Slika


Slika


Vmes pa zasledim vlak v štucu železniške postaje Warnemünde...

Slika


Malo si ga približam...

Slika


"Spodaj" pa se mimo pripeljejo turisti na ogledu pristanišča...

Slika


Tudi policaji oprezujejo...

Slika


Pristan za trajekt, ampak ne za naš...

Slika


Če to ni velika ladja :-k

Slika


...komaj sem jo stlačil v fotoaparat :lol:

Slika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a Tono »

železocestnik napisal/-a:Jaz sem te videl bolj na temle kursu...

Schnupperkurs - Ehrenlokführer: 250,00 €

:lol: :lol:
Eh, jaz se bom raje domenil, da mi izdelajo novo lokomotivo :) Nekaj takega bi si omislil:

Slika

Več materiala o gradnji lokomotive za Molli-Bahn:
http://www.molli-bahn.de/Dampflokomotiv ... 295.0.html

Zdaj pa ne bom več smetil tvojega danskega potopisa :mrgreen:

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Potovanje po deželi Danski...

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

železocestnik napisal/-a:Tono, ti si se za manj denarja veliko lepše peljal v Bistriški dolini...
Pa še viadukte/mostove imajo tam...
Pa vzpon, ki ga Nemci še niso videli...
A spet testiraš forumaše, kako pozorno prebirajo reportaže??? :oops:

Nemci so že videli takšen vzpon ( 22 ‰) oz. ga imajo. In to kar na "tapravi" in ne ozkotirni železnici!
Detalji:
_Borsig_ napisal/-a:
Nejc napisal/-a:@_Borsig_, mogoče veš, koliko je obremenitev na odseku Geislinger Steige - Amstetten brez in z doprego? [-o<
Prispel odgovor iz Geislingena! Odovoril g.Alexander Seiffer ki skrbi v njihovem kubu
( http://www.taelesbahn-geislingen.de/ ) za stike z javnostjo!

Najprej so baje presenečeno gledali mail "aus Slowenien", :D
še bolj pa so bili presenečeni da se zanimamo za njihove železniške posebnosti! :D
(še bolj verjetno, da sploh vemo za njih - zato so dobili tudi link na naš forum in do tega fotopisa)

Odgovarja sledeče:

Max teža vlaka:
Doprega - 1180 t

Brez doprege pa je skupna teža odvisna od vlečne lokomotive:
- BR 150 -> 935t
- BR 101-> 905t
- BR 141 -> 475t


Pri tem opozarja, da teža ni omejena samo zaradi velikega vzpona ( 22 ‰ oz. na 5,7 km se proga dvigne za 135m -podatek tukaj: http://www.rotary1830.org/Geislingen-St ... teigen.pdf),
pač pa tudi zaradi zelo ozkih ovinkov!!!,
kjer je trenje še večje, kar dodatno zavira vagone!
Zaradi tega je teža odvisna tudi od sestave vlaka oz. vrste vagonov.
Pravi, da je ta tema zelo obširna in komplicirana, zato so zgornji podatki samo okvirni!
Bo se potrudil za še kakšen detalj!
V tej temi:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 845#p73845


:mrgreen:

Nazaj na Dansko!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Odgovori