Potovanje po deželi Danski...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Vzhodni Nemci so s svojim VT 18. 16 tekmovali z zahodnonemškim TEE-jem (Trans Europ Express)...
...ki je izgledal takole (video)...
http://www.youtube.com/watch?v=0p5erN2_4gU
Tehnični podatki iz wikipedije za DB VT 11.5, pozneje DB 601, ki so ga začeli izdelovati leta 1957..
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 01-BDE.jpg
Vidi se, da sta imeli oba motornika, zahodni in vzhodni istega prednika
To je Kruckenbergova konstrukcija SVT 137 155, ki je leta 1939 "letela" s hitrostjo 215 km po nemških tirih...
Podatki iz wikipedije...
http://de.wikipedia.org/wiki/DRG_137_155
Vse kar je ostalo od tega 137 155... si lahko ogledate v prometnem muzeju v Dresdnu
Aja, sem pozabil povedati, da je ta 137 155 ostal v ruski okupacijski coni...
Zahodni Nemci pa so imeli načrte
...ki je izgledal takole (video)...
http://www.youtube.com/watch?v=0p5erN2_4gU
Tehnični podatki iz wikipedije za DB VT 11.5, pozneje DB 601, ki so ga začeli izdelovati leta 1957..
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 01-BDE.jpg
Vidi se, da sta imeli oba motornika, zahodni in vzhodni istega prednika
To je Kruckenbergova konstrukcija SVT 137 155, ki je leta 1939 "letela" s hitrostjo 215 km po nemških tirih...
Podatki iz wikipedije...
http://de.wikipedia.org/wiki/DRG_137_155
Vse kar je ostalo od tega 137 155... si lahko ogledate v prometnem muzeju v Dresdnu
Aja, sem pozabil povedati, da je ta 137 155 ostal v ruski okupacijski coni...
Zahodni Nemci pa so imeli načrte
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Malo sem "zašel" na bivšo DDR, pa nič hudega, smo se vsaj malo seznanili z njihovo tedanjo tehniko
Povrnimo se sedaj nazaj, tam kjer smo ostali...
Torej čakanje na trajekt v kraju Gedser na Danskem...
Trajekt ne vozi več v Warnemünde, ampak v pristanišče Rostock, ki je oddaljeno od bivšega pristanišča za trajekte iz Gedserja okoli 5 km.
Zadnji trenutek pritečem do avta (vsega je bila kriva ena...mačka). Vkrcamo se izredno hitro in tudi takoj zatem odpeljemo.
Predno pridem na palubo, smo že tako daleč od pristanišča Gedser
Ne preostane mi drugega, kot zumirati...
Pozornost pa vzbujajo polja "vetrnic"...
Toliko si jih lahko približam s kanonom...več ne gre
Od Gedserja pa se vedno bolj oddaljujemo...nasvidenje Danska
Samo še nekaj fotk prihoda trajekta v Rostock, pa bo konec nadaljevanke
Povrnimo se sedaj nazaj, tam kjer smo ostali...
Torej čakanje na trajekt v kraju Gedser na Danskem...
Trajekt ne vozi več v Warnemünde, ampak v pristanišče Rostock, ki je oddaljeno od bivšega pristanišča za trajekte iz Gedserja okoli 5 km.
Zadnji trenutek pritečem do avta (vsega je bila kriva ena...mačka). Vkrcamo se izredno hitro in tudi takoj zatem odpeljemo.
Predno pridem na palubo, smo že tako daleč od pristanišča Gedser
Ne preostane mi drugega, kot zumirati...
Pozornost pa vzbujajo polja "vetrnic"...
Toliko si jih lahko približam s kanonom...več ne gre
Od Gedserja pa se vedno bolj oddaljujemo...nasvidenje Danska
Samo še nekaj fotk prihoda trajekta v Rostock, pa bo konec nadaljevanke
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Potovanje po deželi Danski...
Železocestnih odločno! Vzhodna tehnika me je od zmeraj zanimala.
Me pa zanima, kdaj boš še kaj obdelal Trabije, Wartbruge, MZ-je, dvigala S.M. Kirov ipd....
Me pa zanima, kdaj boš še kaj obdelal Trabije, Wartbruge, MZ-je, dvigala S.M. Kirov ipd....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Sem delal izpit na MZ-ju in....
Od takrat ne maram vzhodne tehnike
Od takrat ne maram vzhodne tehnike
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Potovanje po deželi Danski...
Železocestnik, praviš da so imeli zahodni in vzhodnonemški dizelmotorniki skupnega prednika. Hec bi bil, če bi se izkazalo, da je tudi "naš" aluminiajsti JŽ 611 izhajal iz njega Nos našega aluminijca v grobem spominja na SVT 137 155
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Izgleda, da so na spodnji fotki nemški inženirji, ki so kopirali JŽ 611
fotka je iz foruma zeljeznice.net
V primerjavi z nemško (W,E) konkurenco so bili motorji Jenbacher Werke preslabotni, EM Rade Končar pa zaenkqu..
link: http://www.railfaneurope.net/ric/611.htm
fotka je iz foruma zeljeznice.net
V primerjavi z nemško (W,E) konkurenco so bili motorji Jenbacher Werke preslabotni, EM Rade Končar pa zaenkqu..
link: http://www.railfaneurope.net/ric/611.htm
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Je pa res, da je kar nekaj dobrih konstrukterjev ostalo v vzhodni Nemčiji in so jih moraš hočeš nočeš vključiti v projektivne biroje. Seveda je vsak dobil stalnega spremljevalca v obliki partijskega sekretarja/sekretarke
Na spodnji fotki ni oseba v ledermantlu Tono...
...ampak znani inženir Hans Wendler, ki se je kalil pri Borsigu in leta 1948 razvil lokomotivo na rjavi premogov prah.
Na sliki pa se je moral slikati z znamenitim strojevodjo Paulom Heinejem, ki je vozil največje mamutske vlake v DDR. Tako kot je nasim "mamutašim" zlezla slava in politika v glavo, se je to zgodilo tudi z njim. Nazadnje so ga zaradi uriniranja na predkolodvoru degredirali.
Seveda sta se fotografirala pri napisu, kako je potrebno varčevati s premogom
Na spodnji fotki ni oseba v ledermantlu Tono...
...ampak znani inženir Hans Wendler, ki se je kalil pri Borsigu in leta 1948 razvil lokomotivo na rjavi premogov prah.
Na sliki pa se je moral slikati z znamenitim strojevodjo Paulom Heinejem, ki je vozil največje mamutske vlake v DDR. Tako kot je nasim "mamutašim" zlezla slava in politika v glavo, se je to zgodilo tudi z njim. Nazadnje so ga zaradi uriniranja na predkolodvoru degredirali.
Seveda sta se fotografirala pri napisu, kako je potrebno varčevati s premogom
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Poglejmo si še nekaj fotk prihoda trajekta mimo pristanišča Warnemünde v Rostock..
Potniki na trajektu so že začeli fotografirati nemško obalo...
Diesel motorji trajekta imajo dovolj izpuhov...
Na obali že lahko razločimo zgradbe...
Mimo pripelje barčica...po "Jožetovem pravilu" sem ji pustil nekaj prostora, da izpelje iz kadra
Svetilnik...
Spodaj se "napihujejo" jadrnice...
Vsak trajekt in veliko ladjo pričaka veliko ljudi....kot včasih, ko so vsi sanjali, kako bi "odpluli" iz DDR
Svetilnik, zadaj plaža....
Welcome to Rostock...
Mi fotografiramo turiste(?), oni nas...
Še enkrat plaža v kraju Warnemünde...
Potniki na trajektu so že začeli fotografirati nemško obalo...
Diesel motorji trajekta imajo dovolj izpuhov...
Na obali že lahko razločimo zgradbe...
Mimo pripelje barčica...po "Jožetovem pravilu" sem ji pustil nekaj prostora, da izpelje iz kadra
Svetilnik...
Spodaj se "napihujejo" jadrnice...
Vsak trajekt in veliko ladjo pričaka veliko ljudi....kot včasih, ko so vsi sanjali, kako bi "odpluli" iz DDR
Svetilnik, zadaj plaža....
Welcome to Rostock...
Mi fotografiramo turiste(?), oni nas...
Še enkrat plaža v kraju Warnemünde...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Potovanje po deželi Danski...
ŽC,
ampak moram pa ti izreči resno partijsko kritiko
Bil si tam, ampak nisi bil pa tu!
Pa smo 20 km je iz Warnemündeja!
Lp,
T
ampak moram pa ti izreči resno partijsko kritiko
Bil si tam, ampak nisi bil pa tu!
Pa smo 20 km je iz Warnemündeja!
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Tono, ti si se za manj denarja veliko lepše peljal v Bistriški dolini...
Pa še viadukte/mostove imajo tam...
Pa vzpon, ki ga Nemci še niso videli...
Ja, si že pravi Gorenjc postal...
Pa še 250 evrotov si prišparov, ki jih morajo v Nemčiji plačati tisti, ki se hočejo voziti v lokomotivi
Pa še viadukte/mostove imajo tam...
Pa vzpon, ki ga Nemci še niso videli...
Ja, si že pravi Gorenjc postal...
Pa še 250 evrotov si prišparov, ki jih morajo v Nemčiji plačati tisti, ki se hočejo voziti v lokomotivi
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Potovanje po deželi Danski...
ŽC,
seveda sem že skoraj Gorenj'c postal, če pa se s samimi takimi družim
Ampak za 250 € dobiš tri fure, ne eno Razen, seveda, če si preračunal na kilometražo, pol pa tvoja kalkulacija drži
Glavno pa je, da si se nam iz tega kapitalističnega sveta vrnil živ in zdrav!
Lp,
T
seveda sem že skoraj Gorenj'c postal, če pa se s samimi takimi družim
Ampak za 250 € dobiš tri fure, ne eno Razen, seveda, če si preračunal na kilometražo, pol pa tvoja kalkulacija drži
Glavno pa je, da si se nam iz tega kapitalističnega sveta vrnil živ in zdrav!
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Jaz sem te videl bolj na temle kursu...
Schnupperkurs - Ehrenlokführer: 250,00 €
Schnupperkurs - Ehrenlokführer: 250,00 €
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Potovanje po deželi Danski...
Pa si poglejmo še nekaj fotk iz pristanišča Warnemünde...
Ta svetilnik je visok 30 metrov...
Pa smo le naleteli na eno veliko ladjo...
Vmes pa zasledim vlak v štucu železniške postaje Warnemünde...
Malo si ga približam...
"Spodaj" pa se mimo pripeljejo turisti na ogledu pristanišča...
Tudi policaji oprezujejo...
Pristan za trajekt, ampak ne za naš...
Če to ni velika ladja
...komaj sem jo stlačil v fotoaparat
Ta svetilnik je visok 30 metrov...
Pa smo le naleteli na eno veliko ladjo...
Vmes pa zasledim vlak v štucu železniške postaje Warnemünde...
Malo si ga približam...
"Spodaj" pa se mimo pripeljejo turisti na ogledu pristanišča...
Tudi policaji oprezujejo...
Pristan za trajekt, ampak ne za naš...
Če to ni velika ladja
...komaj sem jo stlačil v fotoaparat
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Potovanje po deželi Danski...
Eh, jaz se bom raje domenil, da mi izdelajo novo lokomotivo Nekaj takega bi si omislil:železocestnik napisal/-a:Jaz sem te videl bolj na temle kursu...
Schnupperkurs - Ehrenlokführer: 250,00 €
Več materiala o gradnji lokomotive za Molli-Bahn:
http://www.molli-bahn.de/Dampflokomotiv ... 295.0.html
Zdaj pa ne bom več smetil tvojega danskega potopisa
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Potovanje po deželi Danski...
A spet testiraš forumaše, kako pozorno prebirajo reportaže???železocestnik napisal/-a:Tono, ti si se za manj denarja veliko lepše peljal v Bistriški dolini...
Pa še viadukte/mostove imajo tam...
Pa vzpon, ki ga Nemci še niso videli...
Nemci so že videli takšen vzpon ( 22 ‰) oz. ga imajo. In to kar na "tapravi" in ne ozkotirni železnici!
Detalji:
V tej temi:_Borsig_ napisal/-a:Prispel odgovor iz Geislingena! Odovoril g.Alexander Seiffer ki skrbi v njihovem kubuNejc napisal/-a:@_Borsig_, mogoče veš, koliko je obremenitev na odseku Geislinger Steige - Amstetten brez in z doprego?
( http://www.taelesbahn-geislingen.de/ ) za stike z javnostjo!
Najprej so baje presenečeno gledali mail "aus Slowenien",
še bolj pa so bili presenečeni da se zanimamo za njihove železniške posebnosti!
(še bolj verjetno, da sploh vemo za njih - zato so dobili tudi link na naš forum in do tega fotopisa)
Odgovarja sledeče:
Max teža vlaka:
Doprega - 1180 t
Brez doprege pa je skupna teža odvisna od vlečne lokomotive:
- BR 150 -> 935t
- BR 101-> 905t
- BR 141 -> 475t
Pri tem opozarja, da teža ni omejena samo zaradi velikega vzpona ( 22 ‰ oz. na 5,7 km se proga dvigne za 135m -podatek tukaj: http://www.rotary1830.org/Geislingen-St ... teigen.pdf),
pač pa tudi zaradi zelo ozkih ovinkov!!!,
kjer je trenje še večje, kar dodatno zavira vagone!
Zaradi tega je teža odvisna tudi od sestave vlaka oz. vrste vagonov.
Pravi, da je ta tema zelo obširna in komplicirana, zato so zgornji podatki samo okvirni!
Bo se potrudil za še kakšen detalj!
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 845#p73845
Nazaj na Dansko!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!