Innotrans 2010

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

@ Aleš664: motor naj bi bil EMD 8-710G3B-T2 z novim vlečnim alternatorjem AR10A7 in pomožnim alternatorjem CA6B.

Pa še nadaljevanje slikovnega materiala:

GE Britancem prodaja tako notranjost:
Slika

Voith-ova premikalka
Slika

Vossloh EURO 4000 lokomotiva
Slika

njena kabina
Slika

"pnevmatska plošča" pogledaš eno pa poznaš skor vse
Slika

življenska sila v obliki CAT motorja
Slika

še ena od razstavljenih 3 premikalk (v kabinah preveč kravatarjev :wink: )
Slika

še premikalke imajo gužvo
Slika

en ošvrk na Siemensov Desiro
Slika

nadaljevanje sledi...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Hrvatje z svojim prototipom potniškega vlaka
Slika

Slika

kabina
Slika

pa še enkrat
Slika

LEGIOS vam proga Voith MAXIMO v njihovi preobleki :?
Slika

ročice, kot da bi jih od nekje odšravfu
Slika

Slika

tudi kakšna drezina se je najdla razstavljena, dvigal in dvižnih košar za vsak kotiček
Slika

Slika

Slika

je še nekej slik na zalogi...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Jembah napisal/-a:@Gorchi samo zate :D

http://www.ba-bautzen.de/wirtschaftssen ... bconeu.htm
Tenks Jembach ;) Tole sem že videl na našem forumu, ko smo imeli precej žolčno debato o spenjačah, dolžini vlakov, osnih obremenitvah... Vseeno pa me zanima ozadje zakaj se je pojavila lokomotiva s to univerzalno spenjačo, če jo seveda kdo pozna... Imam blag občutek, da se počasi bliža čas, ko se bo začela tranzicija in mini revolucija na to temo ;)
Goran
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Gorchi napisal/-a:Tenks Jembach ;) Tole sem že videl na našem forumu, ko smo imeli precej žolčno debato o spenjačah, dolžini vlakov, osnih obremenitvah... Vseeno pa me zanima ozadje zakaj se je pojavila lokomotiva s to univerzalno spenjačo, če jo seveda kdo pozna... Imam blag občutek, da se počasi bliža čas, ko se bo začela tranzicija in mini revolucija na to temo ;)
Siemens že dobro ve, kje vozijo s takimi spenjačami, da imajo tam 3kV DC sistem in da so tam bolj na kratkem z lokomotivami :wink: Ne gre za nikakršno tehnološko revolucijo, čeprav je bilo že pred desetletji hudo veliko govora o takšnih spenjačah v Evropi. Še Brižite so imele vse pripravljeno za morebitno menjavo.

MMG, povedali so mi, da so čisto v zadnjem trenutku namontirali to čudo na Vectrona... :wink:
LPB
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

A se sme sfehtat za namig, kje je taka lokacija? ;) Ugibal bi, da bi znal biti to Pirenejski polotok ali pa še bolje nekje na severu EU?
Goran
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a bojan »

Gorchi napisal/-a:A se sme sfehtat za namig, kje je taka lokacija? ;) Ugibal bi, da bi znal biti to Pirenejski polotok ali pa še bolje nekje na severu EU?
Na vzhod se obrni :wink:
LPB
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Noro! Tako kot je že nekdo rekel. Sejm ki ga mora vsak ljubitelj železnice obiskati vsaj enkrat v življenju. :)
Slika
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Heh 3kV, taka spenjaca pa vzhod lahko pomeni samo Rusijo :lol: .
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Oz. njene bivše države, sedaj članice EU, katere sem imel v mislih ;) V Estoniji sem avtomatske spenjače dejansko videl...
Goran
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Kolikor vem, ruska in ta spenjača nista združljivi. Ta "zna" več, kot ruska in ameriška. Skopla tudi "luft pa štrom". Torej pri spenjanju teoretično ne potrebuješ osebja....

Pa čas bi že bil, da se v EU nekaj premkane v to smer....

LP

Jože
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a dingo »

Sta združljivi. Samo če skuplaš to spenjačo pa rusko je treba "luft pa štrom" posebej priklopit.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Še zadnja dva paketa slik iz Innotransa

Že na daleč so "pekaljeni" nosovi zavohali tole gospodično
Slika

Slika

BB 37000 / 37500 - Prima 3U15, ena redkih mašin ki je "dišala" po glajzih
Slika

Škoda 109E
Slika

zaviral bi pa z klocni :shock: ne, ne, namontiral so tretjo zavoro, za vsak primer če diski odpovejo pa vzmetno akumulacijska. :o Po razgovoru se potrdijo naši sumi, da zadeva služi "čiščenju in ogrevanju" tekalne površine. Povejo še, da Siemens to tudi počne tako. :wink: Na Vectonih ne duha ne sluha o kakšnem klocnu, oni to počnejo vse z kontroliranim spodrsavanjem, če jim gre verjet na besedo.
Slika

kabina
Slika

brez kuhalnika in hladilnika ne gre
Slika

strojnica z zelo nizkim stropom, mojih 177 cm je že skor preveč :shock:
Slika

pnevmatika
Slika

omarca z orodjem in potniške garniture, všeč mi je lopata/smetišnica 8)
Slika
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Še telih 10 pol pa neham morit

Poljska PESA
Slika

Bombardier-jeva garnitura za Londonski Underground
Slika

odjemnik toka
Slika

malo zgodovine
Slika

Slika

kabina disel Traxx-a za Poljski LOTOS
Slika

ALP-45 Dual Power
Slika

slike samo od zunaj, so glih mogl imet tiskovno konferenco da se mal pohvaljo
Slika

Zefiro
Slika

pod kiklo pa zgleda takole, klime se kar po tleh vlečejo :shock:
Slika

Fantje in dekleta to bi bilo iz moje strani vse.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a Dolfe »


Bojda je tale primerek zares še le prototip. Menda še ni sposoben lastne vožnje. To drži?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Innotrans 2010

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Na to ti ne bi znal odgovorit.Smo se pogovarjali s predstavnikom a ne o tem.Zaenkrat so samo enega prodali v BiH.

Sem pa na več različnih lokomotivah spraševal zakaj ni displejev na dotik ampak so vsi na mehke tipke, kar se meni zdi korak nazaj v tehnološkem smislu.Odgovor je bil v vse primerih,daljša doba delovanja in sigurnost delovanja pa tudi zapacanost .Nič več špeha za malico [-X :mrgreen: .
Čeprav me osebno z temi odgovori niso prepričali če pogledamo naprimer na avtomate za nakup vozovnic,koliko ljudi taca po njih in sigurno nimajo vsi čistih rok,pa tudi štavilo operacij na kakšni veliki postaji je zelo veliko.
Odgovori