Innotrans 2010
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2010
@ Aleš664: motor naj bi bil EMD 8-710G3B-T2 z novim vlečnim alternatorjem AR10A7 in pomožnim alternatorjem CA6B.
Pa še nadaljevanje slikovnega materiala:
GE Britancem prodaja tako notranjost:
Voith-ova premikalka
Vossloh EURO 4000 lokomotiva
njena kabina
"pnevmatska plošča" pogledaš eno pa poznaš skor vse
življenska sila v obliki CAT motorja
še ena od razstavljenih 3 premikalk (v kabinah preveč kravatarjev )
še premikalke imajo gužvo
en ošvrk na Siemensov Desiro
nadaljevanje sledi...
Pa še nadaljevanje slikovnega materiala:
GE Britancem prodaja tako notranjost:
Voith-ova premikalka
Vossloh EURO 4000 lokomotiva
njena kabina
"pnevmatska plošča" pogledaš eno pa poznaš skor vse
življenska sila v obliki CAT motorja
še ena od razstavljenih 3 premikalk (v kabinah preveč kravatarjev )
še premikalke imajo gužvo
en ošvrk na Siemensov Desiro
nadaljevanje sledi...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2010
Hrvatje z svojim prototipom potniškega vlaka
kabina
pa še enkrat
LEGIOS vam proga Voith MAXIMO v njihovi preobleki
ročice, kot da bi jih od nekje odšravfu
tudi kakšna drezina se je najdla razstavljena, dvigal in dvižnih košar za vsak kotiček
je še nekej slik na zalogi...
kabina
pa še enkrat
LEGIOS vam proga Voith MAXIMO v njihovi preobleki
ročice, kot da bi jih od nekje odšravfu
tudi kakšna drezina se je najdla razstavljena, dvigal in dvižnih košar za vsak kotiček
je še nekej slik na zalogi...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Innotrans 2010
Tenks Jembach Tole sem že videl na našem forumu, ko smo imeli precej žolčno debato o spenjačah, dolžini vlakov, osnih obremenitvah... Vseeno pa me zanima ozadje zakaj se je pojavila lokomotiva s to univerzalno spenjačo, če jo seveda kdo pozna... Imam blag občutek, da se počasi bliža čas, ko se bo začela tranzicija in mini revolucija na to temo
Goran
Re: Innotrans 2010
Siemens že dobro ve, kje vozijo s takimi spenjačami, da imajo tam 3kV DC sistem in da so tam bolj na kratkem z lokomotivami Ne gre za nikakršno tehnološko revolucijo, čeprav je bilo že pred desetletji hudo veliko govora o takšnih spenjačah v Evropi. Še Brižite so imele vse pripravljeno za morebitno menjavo.Gorchi napisal/-a:Tenks Jembach Tole sem že videl na našem forumu, ko smo imeli precej žolčno debato o spenjačah, dolžini vlakov, osnih obremenitvah... Vseeno pa me zanima ozadje zakaj se je pojavila lokomotiva s to univerzalno spenjačo, če jo seveda kdo pozna... Imam blag občutek, da se počasi bliža čas, ko se bo začela tranzicija in mini revolucija na to temo
MMG, povedali so mi, da so čisto v zadnjem trenutku namontirali to čudo na Vectrona...
LPB
Re: Innotrans 2010
A se sme sfehtat za namig, kje je taka lokacija? Ugibal bi, da bi znal biti to Pirenejski polotok ali pa še bolje nekje na severu EU?
Goran
Re: Innotrans 2010
Na vzhod se obrniGorchi napisal/-a:A se sme sfehtat za namig, kje je taka lokacija? Ugibal bi, da bi znal biti to Pirenejski polotok ali pa še bolje nekje na severu EU?
LPB
Re: Innotrans 2010
Noro! Tako kot je že nekdo rekel. Sejm ki ga mora vsak ljubitelj železnice obiskati vsaj enkrat v življenju.
Re: Innotrans 2010
Heh 3kV, taka spenjaca pa vzhod lahko pomeni samo Rusijo .
Re: Innotrans 2010
Oz. njene bivše države, sedaj članice EU, katere sem imel v mislih V Estoniji sem avtomatske spenjače dejansko videl...
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Innotrans 2010
Pozdrav
Kolikor vem, ruska in ta spenjača nista združljivi. Ta "zna" več, kot ruska in ameriška. Skopla tudi "luft pa štrom". Torej pri spenjanju teoretično ne potrebuješ osebja....
Pa čas bi že bil, da se v EU nekaj premkane v to smer....
LP
Jože
Kolikor vem, ruska in ta spenjača nista združljivi. Ta "zna" več, kot ruska in ameriška. Skopla tudi "luft pa štrom". Torej pri spenjanju teoretično ne potrebuješ osebja....
Pa čas bi že bil, da se v EU nekaj premkane v to smer....
LP
Jože
Re: Innotrans 2010
Sta združljivi. Samo če skuplaš to spenjačo pa rusko je treba "luft pa štrom" posebej priklopit.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2010
Še zadnja dva paketa slik iz Innotransa
Že na daleč so "pekaljeni" nosovi zavohali tole gospodično
BB 37000 / 37500 - Prima 3U15, ena redkih mašin ki je "dišala" po glajzih
Škoda 109E
zaviral bi pa z klocni ne, ne, namontiral so tretjo zavoro, za vsak primer če diski odpovejo pa vzmetno akumulacijska. Po razgovoru se potrdijo naši sumi, da zadeva služi "čiščenju in ogrevanju" tekalne površine. Povejo še, da Siemens to tudi počne tako. Na Vectonih ne duha ne sluha o kakšnem klocnu, oni to počnejo vse z kontroliranim spodrsavanjem, če jim gre verjet na besedo.
kabina
brez kuhalnika in hladilnika ne gre
strojnica z zelo nizkim stropom, mojih 177 cm je že skor preveč
pnevmatika
omarca z orodjem in potniške garniture, všeč mi je lopata/smetišnica
Že na daleč so "pekaljeni" nosovi zavohali tole gospodično
BB 37000 / 37500 - Prima 3U15, ena redkih mašin ki je "dišala" po glajzih
Škoda 109E
zaviral bi pa z klocni ne, ne, namontiral so tretjo zavoro, za vsak primer če diski odpovejo pa vzmetno akumulacijska. Po razgovoru se potrdijo naši sumi, da zadeva služi "čiščenju in ogrevanju" tekalne površine. Povejo še, da Siemens to tudi počne tako. Na Vectonih ne duha ne sluha o kakšnem klocnu, oni to počnejo vse z kontroliranim spodrsavanjem, če jim gre verjet na besedo.
kabina
brez kuhalnika in hladilnika ne gre
strojnica z zelo nizkim stropom, mojih 177 cm je že skor preveč
pnevmatika
omarca z orodjem in potniške garniture, všeč mi je lopata/smetišnica
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2010
Še telih 10 pol pa neham morit
Poljska PESA
Bombardier-jeva garnitura za Londonski Underground
odjemnik toka
malo zgodovine
kabina disel Traxx-a za Poljski LOTOS
ALP-45 Dual Power
slike samo od zunaj, so glih mogl imet tiskovno konferenco da se mal pohvaljo
Zefiro
pod kiklo pa zgleda takole, klime se kar po tleh vlečejo
Fantje in dekleta to bi bilo iz moje strani vse.
Poljska PESA
Bombardier-jeva garnitura za Londonski Underground
odjemnik toka
malo zgodovine
kabina disel Traxx-a za Poljski LOTOS
ALP-45 Dual Power
slike samo od zunaj, so glih mogl imet tiskovno konferenco da se mal pohvaljo
Zefiro
pod kiklo pa zgleda takole, klime se kar po tleh vlečejo
Fantje in dekleta to bi bilo iz moje strani vse.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Innotrans 2010
Mojster_Strojevodja napisal/-a:Hrvatje z svojim prototipom potniškega vlaka
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... ans_46.jpg
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... ans_47.jpg
kabina
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... ans_48.jpg
pa še enkrat
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... ans_49.jpg
Bojda je tale primerek zares še le prototip. Menda še ni sposoben lastne vožnje. To drži?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Innotrans 2010
Na to ti ne bi znal odgovorit.Smo se pogovarjali s predstavnikom a ne o tem.Zaenkrat so samo enega prodali v BiH.
Sem pa na več različnih lokomotivah spraševal zakaj ni displejev na dotik ampak so vsi na mehke tipke, kar se meni zdi korak nazaj v tehnološkem smislu.Odgovor je bil v vse primerih,daljša doba delovanja in sigurnost delovanja pa tudi zapacanost .Nič več špeha za malico .
Čeprav me osebno z temi odgovori niso prepričali če pogledamo naprimer na avtomate za nakup vozovnic,koliko ljudi taca po njih in sigurno nimajo vsi čistih rok,pa tudi štavilo operacij na kakšni veliki postaji je zelo veliko.
Sem pa na več različnih lokomotivah spraševal zakaj ni displejev na dotik ampak so vsi na mehke tipke, kar se meni zdi korak nazaj v tehnološkem smislu.Odgovor je bil v vse primerih,daljša doba delovanja in sigurnost delovanja pa tudi zapacanost .Nič več špeha za malico .
Čeprav me osebno z temi odgovori niso prepričali če pogledamo naprimer na avtomate za nakup vozovnic,koliko ljudi taca po njih in sigurno nimajo vsi čistih rok,pa tudi štavilo operacij na kakšni veliki postaji je zelo veliko.