Proga Pragersko-Hodoš
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Mislim, da je pri nas tudi že končan razpis (nisem pa 100% siguren) za elektrifikacijo postaje Hodoš, seveda s 25 kV.
Nekaj časa je obstajala celo opcija, da bi naše lokomotive vozile čez mejo.
Lp.
Nekaj časa je obstajala celo opcija, da bi naše lokomotive vozile čez mejo.
Lp.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Ti to gledaš iz one, madžarske strani?mejni napisal/-a:Mislim, da je pri nas tudi že končan razpis (nisem pa 100% siguren) za elektrifikacijo postaje Hodoš, seveda s 25 kV.
Nekaj časa je obstajala celo opcija, da bi naše lokomotive vozile čez mejo.
Lp.
Pragesko - Hodoš bo, ko bo in če bo, elektrificirano s 3 kV enosmerne napetosti.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Dolfe napisal/-a:Ti to gledaš iz one, madžarske strani?mejni napisal/-a:Mislim, da je pri nas tudi že končan razpis (nisem pa 100% siguren) za elektrifikacijo postaje Hodoš, seveda s 25 kV.
Nekaj časa je obstajala celo opcija, da bi naše lokomotive vozile čez mejo.
Lp.
Pragesko - Hodoš bo, ko bo in če bo, elektrificirano s 3 kV enosmerne napetosti.
Ne.
V prvi fazi bo elektrificirana samo postaja Hodoš in sicer s 25 kV.
Lp.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Oba imata nekako prav :
"Oblast" pravi takole:
Na postaji Hodoš se predvideva elektrifikacija vseh postajnih tirov s sistemom 25 kV AC in 3 kV DC. V prvi fazi se izvede dela po izvedbenih načrtih elektrifikacije, s tem da se po končanih delih celotno vozno omrežje postaje priključi le na napetost 25 kV AC. V kasnejši fazi, ki ni predmet tega razpisa, se izvedejo potrebne prevezave na končno stanje
Z elektrifikacijo proge Pragersko – Hodoš s sistemom 3kV DC v prihodnosti, je na postaji Hodoš predvideno srečanje obeh sistemov električne vleke, enosmernega sistema 3kV in izmeničnega sistema 25kV 50 Hz. Električna ločitev obeh sistemov vleke v voznih vodih nad elektrificiranimi postajnimi tiri se bo izvedla z vzpostavitvijo ozemljene cone voznega voda dolžine 12 m v vsakem od vodov, na vsaki strani ozemljene cone voznega voda pa se bo izvedla še nevtralna cona voznega voda dolžine 6 metrov. Mesto ločitve bo izvedeno v razpetinah voznih vodov ob dvojici drogov vozne mreže št. 27 in 127. Predvideno je, da bo v prvi fazi celotna postaja napajana z izmeničnim sistemom vleke. V okviru tega projekta se na vozne vode povežejo le stikala izmeničnega sistema vleke, stikala enosmernega sistema vleke pa se povežejo v primeru če bo v času trajanja projekta izvedena tudi elektrifikacija sosednjega odseka. Tudi sama ločitev postaje na izmenični in enosmerni del se bo izvedla tik preden bo na slovenski strani stekel železniški promet z električno vleko. Tedaj se bodo ustrezno povezala na vozne vode tudi vsa stikala enosmernega sistema in odstranile prevezave con ločitve.
"Oblast" pravi takole:
Na postaji Hodoš se predvideva elektrifikacija vseh postajnih tirov s sistemom 25 kV AC in 3 kV DC. V prvi fazi se izvede dela po izvedbenih načrtih elektrifikacije, s tem da se po končanih delih celotno vozno omrežje postaje priključi le na napetost 25 kV AC. V kasnejši fazi, ki ni predmet tega razpisa, se izvedejo potrebne prevezave na končno stanje
Z elektrifikacijo proge Pragersko – Hodoš s sistemom 3kV DC v prihodnosti, je na postaji Hodoš predvideno srečanje obeh sistemov električne vleke, enosmernega sistema 3kV in izmeničnega sistema 25kV 50 Hz. Električna ločitev obeh sistemov vleke v voznih vodih nad elektrificiranimi postajnimi tiri se bo izvedla z vzpostavitvijo ozemljene cone voznega voda dolžine 12 m v vsakem od vodov, na vsaki strani ozemljene cone voznega voda pa se bo izvedla še nevtralna cona voznega voda dolžine 6 metrov. Mesto ločitve bo izvedeno v razpetinah voznih vodov ob dvojici drogov vozne mreže št. 27 in 127. Predvideno je, da bo v prvi fazi celotna postaja napajana z izmeničnim sistemom vleke. V okviru tega projekta se na vozne vode povežejo le stikala izmeničnega sistema vleke, stikala enosmernega sistema vleke pa se povežejo v primeru če bo v času trajanja projekta izvedena tudi elektrifikacija sosednjega odseka. Tudi sama ločitev postaje na izmenični in enosmerni del se bo izvedla tik preden bo na slovenski strani stekel železniški promet z električno vleko. Tedaj se bodo ustrezno povezala na vozne vode tudi vsa stikala enosmernega sistema in odstranile prevezave con ločitve.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Razpis za nadgradnjo postaje Hodoš (gradnja dodatnega tira, podhoda, perona in pa elektrifikacija) je odprt še do 27.12. 2010. Kot sem razbral je rok za dokončanje navedenih del 224 dni, se pravi če ne bo kakih pritožb oz. zavlačevanja bi morala konec avgusta pomoje že biti elektrika v Hodošu.
Več pa http://www.dzi.si/index.php?option=com_ ... &Itemid=15
Več pa http://www.dzi.si/index.php?option=com_ ... &Itemid=15
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Ustna novica z dne 16.06.2011.dingo napisal/-a:Razpis za nadgradnjo postaje Hodoš (gradnja dodatnega tira, podhoda, perona in pa elektrifikacija) je odprt še do 27.12. 2010. Kot sem razbral je rok za dokončanje navedenih del 224 dni, se pravi če ne bo kakih pritožb oz. zavlačevanja bi morala konec avgusta pomoje že biti elektrika v Hodošu.
Več pa http://www.dzi.si/index.php?option=com_ ... &Itemid=15
Material za elektrifikacijo VM 25 kv p. Hodoš se prevzema, dela bo izvajal TEGRAD, končano mora biti do novega voznega reda v decembru 2011.
Ostalo je že vse napisano. Postajno osebje bo še "uživalo " ob tem, ostali pa tudi ob gledanju .
Glede na verjetno zanimivo temo in obveščanje ostalih o tem, predlagam moderatorjem za odprtje teme samo o elektrifikaciji te proge, verjetno bo precej slik in komentarjev.
L.P Drotar
Re: Proga Pragersko-Hodoš
No, pa mi je vendar uspelo, da sem si vzel čas in poslikal še malo vzhod Slovenije.
Prejšnjič sem končal v Dankovcih km 51,5.
Na vrsti je postajališče Puconci km 43,9.
Na koncu je krivina,zato je tam hitrost 80 km/h. Prej in potem je hitrost (zaenkrat) 100 km/h.
Postaja Murska Sobota (km 38,5) je še v ne spremenjenem stanju. Odhod fiata.
Postaja Lipovci v km 33,1
Postajališče Veržej (km 27,0), ki je sredi polja. Vas je oddaljena vsaj kilometer. Izstopila je ena potnica.
Prejšnjič sem končal v Dankovcih km 51,5.
Na vrsti je postajališče Puconci km 43,9.
Na koncu je krivina,zato je tam hitrost 80 km/h. Prej in potem je hitrost (zaenkrat) 100 km/h.
Postaja Murska Sobota (km 38,5) je še v ne spremenjenem stanju. Odhod fiata.
Postaja Lipovci v km 33,1
Postajališče Veržej (km 27,0), ki je sredi polja. Vas je oddaljena vsaj kilometer. Izstopila je ena potnica.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
[quote="EG 3100"]No, pa mi je vendar uspelo, da sem si vzel čas in poslikal še malo vzhod Slovenije.
Prejšnjič sem končal v Dankovcih km 51,5.
Na koncu je krivina,zato je tam hitrost 80 km/h. Prej in potem je hitrost (zaenkrat) 100 km/h.
Na tej sliki se lepo vidi, da je nekdo "olastninil" žlebove. In zdi se mi, da jih ni več na nobenem postajališču na tej progi.
Lp.
Prejšnjič sem končal v Dankovcih km 51,5.
Na koncu je krivina,zato je tam hitrost 80 km/h. Prej in potem je hitrost (zaenkrat) 100 km/h.
Na tej sliki se lepo vidi, da je nekdo "olastninil" žlebove. In zdi se mi, da jih ni več na nobenem postajališču na tej progi.
Lp.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Očitno enim ne zmanjka idej, kaj vse bi se lahko ukradlo.mejni napisal/-a: Na tej sliki se lepo vidi, da je nekdo "olastninil" žlebove. In zdi se mi, da jih ni več na nobenem postajališču na tej progi.
Lp.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Postajališče Grlava v km 25,0
Postaja Ljutomer v km 20,9
Odhod fiata proti Murski Soboti
Nakladanje strega železa v štucu.
Kopač v drugem štucu.
Postaja Ljutomer v km 20,9
Odhod fiata proti Murski Soboti
Nakladanje strega železa v štucu.
Kopač v drugem štucu.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Postajališče Ljutomer mesto v km 19,7
Prihod fiata
Menjava kabine
"Višek slovenske inteligence"
Postajališče Mekotnjak v km 13,5
Postaja Ivanjkovci v km 8,6
Prihod fiata
Menjava kabine
"Višek slovenske inteligence"
Postajališče Mekotnjak v km 13,5
Postaja Ivanjkovci v km 8,6
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Nekaj časa nazaj je bilo na na odseku Pragersko-Hodoš v povprečju skoraj 1 prehod/km od tega večino zaščitenih samo z andrejevim križem. Sedaj se pospešeno avtomatizira, ukinja prehodeter dela podvoze.
En izmed bolj preglednih Npr v km 6,8.
Drugi v km 5,8
Postajališče Pavlovc v km 4,5
Prihod fiata
Postajališče Pušenci v km 2,5
En izmed bolj preglednih Npr v km 6,8.
Drugi v km 5,8
Postajališče Pavlovc v km 4,5
Prihod fiata
Postajališče Pušenci v km 2,5
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Čudo božje, enkrat so se roki približno uresničili.Dingo:
Razpis za nadgradnjo postaje Hodoš (gradnja dodatnega tira, podhoda, perona in pa elektrifikacija) je odprt še do 27.12. 2010. Kot sem razbral je rok za dokončanje navedenih del 224 dni, se pravi če ne bo kakih pritožb oz. zavlačevanja bi morala konec avgusta pomoje že biti elektrika v Hodošu.
Več pa http://www.dzi.si/index.php?option=com_ ... &Itemid=15
LPL
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Drugače pa tam kot si napisal pod sliko višek inteligence pod sliko pri postaji Ljutomer mesto. Jaz sem iz tistih krajev doma in je to med tednom stalnica, saj dijaki iz Gimnazije radi hodijo po progi, da pridejo čimprej do postaje na poti domov oz. na vlak. Je najkrajša pot za njih (pač so preleni da bi šli po cesti oz. pločnikih).
Pa še na mostu je oznaka, da je prehod čez njega prepovedan.
Pa še na mostu je oznaka, da je prehod čez njega prepovedan.
Re: Proga Pragersko-Hodoš
Take prej ali slej doleti Darwin.Višek slovenske inteligence
Se mi zdi, da so prestavili rok za oddajo ponudbe in tako se je tudi rok za izvedbo premaknil. Vprašanje pa je kdaj se bo začel remont odprte proge Pragersko-Ptuj in pa Mekotnjak-Murska Sobota. Je že več kot pol leta od razpisa.Čudo božje, enkrat so se roki približno uresničili.