Rudniški industrijski tir v Zagorju

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Tako sedaj pa pride,na vrsto načrt Industrijskega tira,v Zagorju.

Slika

Slika

Da se vidi,da gre za pravi tir v Zagorju ob Savi.

Slika

Slika

Se opravičujem, za slabšo kvaliteto slik.
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Sedaj pa pride na vrsto,trasa.

Slika

Začetek,industrijskega,tira v Zagorju ob Savi.Tukaj se sedaj,nahaja Špar.

Slika

Na tem mestu,je sedaj nova obvoznica.

Slika

Most pri gasilskem domu,sedaj je tu novi cestni most.

Slika

Prvi potni prehod in izogibališče.

Slika

Konec izogibališča,na Cesti Zmage,to izogibališče so demontirali leta 1987,ko so gradili bloke.

Slika

Gremo naprej,proti polju.

Slika
In že smo prispeli na polje,tako se reče zato ker so bile tukaj ,včasih samo njive,železnica pa je,pripeljala industrializacijo,in ljudi v te kraje.

Slika

Tir pri polju je imel,odcep,ki se je,končal,z Štucom.

Slika

Omenjeni štuc,na vaši levi.
In gremo naprej,premostimo most čez potok,Kotredešica,Most še danes stoji.

Slika

No pa pojdimo dalje,zgoraj se vidi, konec tira za Sveo.

Slika

Sledimo naprej,proti postaji zgoraj že tiri,od industrije Igm.

Slika

Šibamo dalje,ob Kolodvorski cesti.

Slika

Zgoraj levo,se je industrijski tir,za Igm in Sveo priključil,Rudniškemu tiru,od tam naprej proga,še danes obstaja.

Slika
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Železocestnik upam da sledi, še kaj slik iz Zagorja lp.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

@cerarb =D> =D>

Sedaj ti verjamem, da si načrt pobral iz kontejnerja, kamor so ga odvrgli :roll:

Seveda bom še dodal fotografije iz Zagorja, saj si se tudi ti potrudil...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Ja hvala bogu,sm ga rešil pred propadom:) saj sm imel obljubljeno,tudi luč od 62 da bi si jo predelal v svetilko,ampak so direktorji pobral,kr so lah žalostno kaj češ.
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Še slika parne lokomotive,62 070, na premiku v Celju, preden je prišla v Zagorje.

Slika
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Slika

Lokomotiva 62:070,pred Železniškim Muzejem ko je. čakala na obnovo posneto 26.51999.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

cerarb, pozdravljen,
železocestnik napisal/-a:@cerarb =D> =D>

Sedaj ti verjamem, da si načrt pobral iz kontejnerja, kamor so ga odvrgli :roll:

Seveda bom še dodal fotografije iz Zagorja, saj si se tudi ti potrudil...
Ti si svoje delo opravil, mene pa je "odneslo" v raziskovanje WW2 :roll:

In seveda nisem opravil svojega dela...

Si se pa načakal.
Se opravičujem in za prvo silo objavljam fotografijo, ki jo je thomcro objavil na forumu zeljeznice.net, posnel pa jo je Johannes Glöckner

Zidani Most 26.06.1973

Slika

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a mkx »

Na tej fotografiji (hvala zanjo, @ŽC) pa Đura čaka, da pride na vrsto na napajalniku :-)
LP, Metod
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Hvala za sliko,je pa blo rečeno da je 62 037 premikala,v Zidanem Mostu in Jesenicah.
Uporabniški avatar
teo306
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 29.01.2021, 12:55

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a teo306 »

Poskusil sem poiskati več podatkov o tejlokomotivi, ampak brez uspeha.
Lahko kdo pove kaj več o njej?
cerarb napisal/-a: 09.03.2013, 16:38 Slika
Tudi tale, je nekoč službovala v Zagorju
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

teo306 napisal/-a: 26.03.2021, 18:27 Poskusil sem poiskati več podatkov o tejlokomotivi, ampak brez uspeha.
Lahko kdo pove kaj več o njej?
Iz ene druge teme:
Florjan napisal/-a: 02.09.2009, 13:36 Več tipov teh lokomotiv so izdelali v General Electric v ZDA. Po licenci so -jih izdelovali v Belgiji v letih 1951-1952 in to v firmah Baume & Marpent v Liege in Baume & Marpent S.A. Heine v St.Pierre. V Evropo so prišle z Ameriško vojsko nato pa so jih pokupile Jugoslovanska industrijska podjetja kot so :Natron Maglaj, Koksarna Boris Kidrič Lukavac, Rudnik in železarna Vareš. Za zagorsko pa ne vem od kje in kam je šla, potrudil bom pa zvedeti kaj več od nje.. Konstrunkcijske razlike so v prenosu vlečne sile. Lokomotiva je imela dva dizel-motorja CUMMINS z šestimi valji, vsak motor pa 110 kW kateri je poganjal glavni generator G.E GT 1503 moči 140 kW in napetosti 380V. Nato so bili pri nas DM zamenjani z Famos tipa 2F 804 A 117 kW. Elektrovlečni motorji pa so bili tipa 5 GE in to dva ali štiri komade glede na konstrukcijo. Zagon DM je bil izveden preko gl. generatorja.
Gre pa se za tole: https://en.wikipedia.org/wiki/GE_44-ton_switcher


Kaj več od tega pa bo verjetno izredno težko dobit. :roll:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Florjan sicer v zgornjem citatu omenja motor cummins. Ampak ta naj bi se vgrajeval v serijo GE 45-tons. Več o njej na spodnjem linku,
https://en.wikipedia.org/wiki/GE_45-ton_switcher

Toda ta lokomotiva pa nikakor ni podobna, vsaj po zunanjosti, tisti, ki je vozila v Zagorju, to je GE 44. V slednjo naj bi se vgrajevali močnejši motorji Caterpillar D17000 .
https://en.wikipedia.org/wiki/GE_44-ton_switcher

GE44 je Imela 4 elektro vlečne motorje, GE 45 pa naj bi imela samo 2.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

groza, sedem strani solidne teme, pa brez ene fotke :roll:

Poskušal bom do novega leta rekonstruirati vsaj nekaj postov s fotkami.

Na žalost ne po vrsti, kot so hiše v Trsti, pa vseeno bolje kot nič.

Na forumu Železnice.net je tudi tema: Serija JDŽ/JŽ 50.
Nekaj postov sem dodal tudi jaz, čeprav se sedaj ne ukvarjam z zgodovino lokomotiv.

Bom pa poskušal vse fotografije, ki jih bom dodal v tej temi na forumu Železnice.net dodati tudi na forum Vlaki.info

Štartamo s trditvijo iz napisne table ob muzejski lokomotivi JŽ 50-060 v Litiji:

wikipedija: https://en.wikipedia.org/wiki/File:JZ_5 ... Litija.jpg

Normalnotirna parna lokomotiva JŽ 50-060 (pred tem MÁV 376,227 in SHS 376.227) na železniški postaji v Litiji. Dolžina: 9,8 m, teža: 45 t, moč: 330 kW (450 KM), najvišja hitrost: 45 km/h, osna obremenitev: 9 t, kapaciteta premoga: 2 t, kapaciteta vode: 5 m³. Lokomotivo je leta 1912 izdelala budimpeštanska tovarna Magyar Államvasutak Gépgyára Budapest. Spočetka je nosila madžarsko oznako MÁV 376.227. Zasnovana je bila za vleko na lokalnih progah in tako da bi pri vožnji v obeh smereh dosegla enako hitrost (kar pri večini parnih lokomotiv ni bilo mogoče). Do leta 1970 je vozila na območju Bjelovarja. Nato je prišla v Zagorje in vozila premog iz rudnika. Leta 1987 so jo odstopili Železniškemu muzeju v Ljubljani. Leta 1989 so jo obnovili v Centralnih delavnicah Ljubljana - Šiška in razstavili v Litiji. Leta 2000 so s finančno pomočjo litijske občine v celoti obnovili oplesk.

Slika


Iz "Tinetove strani":

Slika

Torej naj bi do leta 1970 vozila na območju Bjelovarja.


Imamo možnost, da pogledamo v lokomotivsko knjigo JDŽ/JŽ 50-060 :s2

Slika

Slika
vir: Železniški muzej Ljubljana


Sedaj si lahko vsak pogleda sam, koliko časa je bila njena kurilnica Bjelovar in kje drugje je še "služila".


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a mkx »

Zelo zanimivo ... tudi to, kam jo je občasno zaneslo.
LP, Metod
Odgovori