Rotterdam

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a miha30 »

ŽC, kakšen sistem vžiga pa ima to čudo? Električni? Žarilna glava?
Hribovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 207
Pridružen: 24.02.2009, 1:17

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a Hribovc »

Specifična teža :?:
σ=Fg/V (sila teže/prostornina)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4116
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a mkx »

Hribovc napisal/-a:
Specifična teža :?:
σ=Fg/V (sila teže/prostornina)
Ah ja :m1 ... vedno znova me pravzaprav preseneti koliko izvedenih količin si druge stroke in véde pripravijo za lažje delo s fizikalnimi stvarmi :shock: . Mi smo večinoma operirali z osnovnimi količinami.
karbidovka napisal/-a:Eto, ta fizika je pa kar všečna.
A ostali fiziki, ki niso meteorologi, nič ne lažejo? :wink:
Ah ne, oni so še slabši. Oni verjamejo v tisto, kar govorijo :mrgreen: Sedaj se grem pa skrit, če me kateri najde bom :medic
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

miha30 napisal/-a:ŽC, kakšen sistem vžiga pa ima to čudo? Električni? Žarilna glava?
Diesel potrebuje pomoč samo za hladni zagon, potem naredi svoje visoka stopnja kompresije...
Zasledil sem podatek, da je K1 sesalni Diesel.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a miha30 »

Hvala za pojasnilo. Zdelo se mi je, da sem nekje prebral, da ga poganja plin, pa sem iz tega sklepal, da gre za ottov motor.

Ko smo že pri stabilcih: jaz sem včasih imel takšnegale
http://www.youtube.com/watch?v=uI5I2Xss0m8
Sendlinga, ampak problem je bil v tem, da ni imel več originalnega vplinjača. Po nekaj letih sem obupal, da bi ga uspel kdaj spraviti v originalno stanje in sem ga nekomu podaril.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a Tono »

Porkafiks,

počasi bomo še na Arana prišli :) :) :)

Povezava na video

Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a miha30 »

Aran je pa itak legenda =D>
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tono napisal/-a:Porkafiks,

počasi bomo še na Arana prišli :) :) :)

http://www.youtube.com/watch?v=t5ZaqvRmxps
Prage žagata za drugi tir za v Koper! =D>

Arana je imel sosed skritega v kleti, nato pa ga je sin zabrisal v dinosov kontejner. Zvedel sem pa kašen teden prepozno. #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Povejte mi za en forum, kjer bi bili člani tako vsestranski :lol: :lol:

Kdo bi si mislil, da bomo na Aranu pristali #-o

Jaz se spomnim takšnega za žaganje drv...

Slika

Prodaja ga pod geslom: "pali-žagaj!"

...kot kakšen elektronski "pripomoček", ki bi ga prodajal pod geslom:" Plug and pray" [-o< :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a Tono »

ŽC,

točno takšno žago je imel nekdo na Ptuju. Spomnim se, kako se je možakar prevažal po mestu in žagal drva. Za vedno mi je ostala v spominu podrobnost, da je njegov Aran imel vsako gumo drugačno. Moram malo povprašati starejšo generacijo, kje je končal ta Aran. Smo pa imeli na Ptuju kar nekaj prav posebnih vozil. Eno od njih je bil viličar "gugo". O njem pa kaj več kasneje.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Hribovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 207
Pridružen: 24.02.2009, 1:17

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a Hribovc »

vedno znova me pravzaprav preseneti koliko izvedenih količin si druge stroke in véde pripravijo za lažje delo s fizikalnimi stvarmi
... nič druge stroke, samo v srednjo šolo je treba hoditi, ne takoj na faks. :lol: Faksi pa res opuščajo splošno znane stvari, npr. vektorske puščice ipd.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Moram takoj preveriti, če je Tono to vedel :wink:

ARAN, Rijeka


"Tvornica je odmah po završetku Drugoga svjetskog rata djelomično osposobljena za rad i u njoj je započela proizvodnja. Promijenila je 1945. godine ime u Jadran, dio proizvodnje bio je usmjeren različitim predmetima široke potrošnje (lokoti, upaljači, gorionici), a dio za vojnu proizvodnju (torpeda, lansirni uređaji).Tvornica se počela pripremati i za proizvodnju dizelskih motora. Godine 1947. proizveden je prvi dizelski motor snage 7-9 KS pod nazivom Torpedo motor. Od 1950. do 1953. tvornica se zvala Poduzeće Aleksandar Ranković, pa su tada svi dizelski motori imali naziv ARAN. Godišnje se proizvodilo do 2000 motora."

"ARAN - legendarni i kvalitetni brodski motori iz 50-tih godina proslog stoljeca, proizvod rijecke tvornice Torpedo. Nazvani ARAN prema Aleksandru Rankovicu, glavnoj figuri jugoslavenske obavjestajne sluzbe, potpredsjedniku SFRJ i vjencanom kumu druga Tita."


Porkafiks (Copyright by Tono), tko ko v SLO: GRADIS I.M.M. (Gradis Ivan Maček Matija :idea: )
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 03.05.2011, 22:46, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

železocestnik napisal/-a:Jaz se spomnim takšnega za žaganje drv...
Kje je pa to fotografirano?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Nekje na Hrvaškem, sem snel z neta...

Sicer pa nekoliko podatkov o teh motorjih:

"In 1947, the factory Torpedo started the first mass
production of Diesel engines in Yugoslavia. They started
with a single-cylinder four-stroke engine, type T-101, with
the power of 5 to 7 kW. In the period between 1950 and
1953, all efforts were focused on designing a reversible
two-stroke slow speed Diesel engine for ship propulsion
with direct drive. That task was successfully solved and
the first marine engine of the type Aran 420 B successfully
passed the acceptance testing in the presence of the
Lloyd’s and Bureau Veritas’ representatives in 1953."

iz članka: THE CENTURY OF ENGINEERING
AND MOTOR VEHICLES IN CROATIA
Ivan Mahalec, Vladimir Medica, Marijo Zrna

v zborniku: Retracing the Puch track, UNI Maribor, 2001
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rotterdam in Amsterdam

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

O:1230

Prvi dan v Rotterdamu je za mano, drugi dan pa smo bili na sestankih od 9 do 19 ure (ena komisija in prvi del skuščine...).

Kljub temu je ob 19. uri še zelo svetlo, ko se odpravim s sejmišča na metro...

Slika

...in v drug hotel, vse z namenom, da se držim načela, da poskušam prespati pod 100 €...ker rezerviram hotele zadnjo minuto, si ne morem kaj preveč zmišljevati...


Že nekaj let si govorim, da bom odprl temo: pogled iz mojega hotelskega okna :roll: :lol:

Nekajkrat sem te fotke vrinil v potopis, pa dajmo še sedaj...

Pogled na hotelski vrt...

Slika

Slika

Potem pa se na hitro odpravim ven na svež zrak...še je svetlo...


Takole izgleda križišče pred hotelom...

Slika


Malo si poglejmo tramvajski promet na tem križišču...

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori