Rotterdam
Re: Rotterdam in Amsterdam
ŽC, kakšen sistem vžiga pa ima to čudo? Električni? Žarilna glava?
Re: Rotterdam in Amsterdam
σ=Fg/V (sila teže/prostornina)Specifična teža
Re: Rotterdam in Amsterdam
Ah ja ... vedno znova me pravzaprav preseneti koliko izvedenih količin si druge stroke in véde pripravijo za lažje delo s fizikalnimi stvarmi . Mi smo večinoma operirali z osnovnimi količinami.Hribovc napisal/-a:σ=Fg/V (sila teže/prostornina)Specifična teža
Ah ne, oni so še slabši. Oni verjamejo v tisto, kar govorijo Sedaj se grem pa skrit, če me kateri najde bomkarbidovka napisal/-a:Eto, ta fizika je pa kar všečna.
A ostali fiziki, ki niso meteorologi, nič ne lažejo?
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Diesel potrebuje pomoč samo za hladni zagon, potem naredi svoje visoka stopnja kompresije...miha30 napisal/-a:ŽC, kakšen sistem vžiga pa ima to čudo? Električni? Žarilna glava?
Zasledil sem podatek, da je K1 sesalni Diesel.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rotterdam in Amsterdam
Hvala za pojasnilo. Zdelo se mi je, da sem nekje prebral, da ga poganja plin, pa sem iz tega sklepal, da gre za ottov motor.
Ko smo že pri stabilcih: jaz sem včasih imel takšnegale
http://www.youtube.com/watch?v=uI5I2Xss0m8
Sendlinga, ampak problem je bil v tem, da ni imel več originalnega vplinjača. Po nekaj letih sem obupal, da bi ga uspel kdaj spraviti v originalno stanje in sem ga nekomu podaril.
Ko smo že pri stabilcih: jaz sem včasih imel takšnegale
http://www.youtube.com/watch?v=uI5I2Xss0m8
Sendlinga, ampak problem je bil v tem, da ni imel več originalnega vplinjača. Po nekaj letih sem obupal, da bi ga uspel kdaj spraviti v originalno stanje in sem ga nekomu podaril.
Re: Rotterdam in Amsterdam
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Rotterdam in Amsterdam
Aran je pa itak legenda
Re: Rotterdam in Amsterdam
Prage žagata za drugi tir za v Koper!Tono napisal/-a:Porkafiks,
počasi bomo še na Arana prišli
http://www.youtube.com/watch?v=t5ZaqvRmxps
Arana je imel sosed skritega v kleti, nato pa ga je sin zabrisal v dinosov kontejner. Zvedel sem pa kašen teden prepozno.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Povejte mi za en forum, kjer bi bili člani tako vsestranski
Kdo bi si mislil, da bomo na Aranu pristali
Jaz se spomnim takšnega za žaganje drv...
Prodaja ga pod geslom: "pali-žagaj!"
...kot kakšen elektronski "pripomoček", ki bi ga prodajal pod geslom:" Plug and pray"
Kdo bi si mislil, da bomo na Aranu pristali
Jaz se spomnim takšnega za žaganje drv...
Prodaja ga pod geslom: "pali-žagaj!"
...kot kakšen elektronski "pripomoček", ki bi ga prodajal pod geslom:" Plug and pray"
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rotterdam in Amsterdam
ŽC,
točno takšno žago je imel nekdo na Ptuju. Spomnim se, kako se je možakar prevažal po mestu in žagal drva. Za vedno mi je ostala v spominu podrobnost, da je njegov Aran imel vsako gumo drugačno. Moram malo povprašati starejšo generacijo, kje je končal ta Aran. Smo pa imeli na Ptuju kar nekaj prav posebnih vozil. Eno od njih je bil viličar "gugo". O njem pa kaj več kasneje.
Lp,
Tono
točno takšno žago je imel nekdo na Ptuju. Spomnim se, kako se je možakar prevažal po mestu in žagal drva. Za vedno mi je ostala v spominu podrobnost, da je njegov Aran imel vsako gumo drugačno. Moram malo povprašati starejšo generacijo, kje je končal ta Aran. Smo pa imeli na Ptuju kar nekaj prav posebnih vozil. Eno od njih je bil viličar "gugo". O njem pa kaj več kasneje.
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Rotterdam in Amsterdam
... nič druge stroke, samo v srednjo šolo je treba hoditi, ne takoj na faks. Faksi pa res opuščajo splošno znane stvari, npr. vektorske puščice ipd.vedno znova me pravzaprav preseneti koliko izvedenih količin si druge stroke in véde pripravijo za lažje delo s fizikalnimi stvarmi
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Moram takoj preveriti, če je Tono to vedel
ARAN, Rijeka
"Tvornica je odmah po završetku Drugoga svjetskog rata djelomično osposobljena za rad i u njoj je započela proizvodnja. Promijenila je 1945. godine ime u Jadran, dio proizvodnje bio je usmjeren različitim predmetima široke potrošnje (lokoti, upaljači, gorionici), a dio za vojnu proizvodnju (torpeda, lansirni uređaji).Tvornica se počela pripremati i za proizvodnju dizelskih motora. Godine 1947. proizveden je prvi dizelski motor snage 7-9 KS pod nazivom Torpedo motor. Od 1950. do 1953. tvornica se zvala Poduzeće Aleksandar Ranković, pa su tada svi dizelski motori imali naziv ARAN. Godišnje se proizvodilo do 2000 motora."
"ARAN - legendarni i kvalitetni brodski motori iz 50-tih godina proslog stoljeca, proizvod rijecke tvornice Torpedo. Nazvani ARAN prema Aleksandru Rankovicu, glavnoj figuri jugoslavenske obavjestajne sluzbe, potpredsjedniku SFRJ i vjencanom kumu druga Tita."
Porkafiks (Copyright by Tono), tko ko v SLO: GRADIS I.M.M. (Gradis Ivan Maček Matija )
ARAN, Rijeka
"Tvornica je odmah po završetku Drugoga svjetskog rata djelomično osposobljena za rad i u njoj je započela proizvodnja. Promijenila je 1945. godine ime u Jadran, dio proizvodnje bio je usmjeren različitim predmetima široke potrošnje (lokoti, upaljači, gorionici), a dio za vojnu proizvodnju (torpeda, lansirni uređaji).Tvornica se počela pripremati i za proizvodnju dizelskih motora. Godine 1947. proizveden je prvi dizelski motor snage 7-9 KS pod nazivom Torpedo motor. Od 1950. do 1953. tvornica se zvala Poduzeće Aleksandar Ranković, pa su tada svi dizelski motori imali naziv ARAN. Godišnje se proizvodilo do 2000 motora."
"ARAN - legendarni i kvalitetni brodski motori iz 50-tih godina proslog stoljeca, proizvod rijecke tvornice Torpedo. Nazvani ARAN prema Aleksandru Rankovicu, glavnoj figuri jugoslavenske obavjestajne sluzbe, potpredsjedniku SFRJ i vjencanom kumu druga Tita."
Porkafiks (Copyright by Tono), tko ko v SLO: GRADIS I.M.M. (Gradis Ivan Maček Matija )
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 03.05.2011, 22:46, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Rotterdam in Amsterdam
Kje je pa to fotografirano?železocestnik napisal/-a:Jaz se spomnim takšnega za žaganje drv...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
Nekje na Hrvaškem, sem snel z neta...
Sicer pa nekoliko podatkov o teh motorjih:
"In 1947, the factory Torpedo started the first mass
production of Diesel engines in Yugoslavia. They started
with a single-cylinder four-stroke engine, type T-101, with
the power of 5 to 7 kW. In the period between 1950 and
1953, all efforts were focused on designing a reversible
two-stroke slow speed Diesel engine for ship propulsion
with direct drive. That task was successfully solved and
the first marine engine of the type Aran 420 B successfully
passed the acceptance testing in the presence of the
Lloyd’s and Bureau Veritas’ representatives in 1953."
iz članka: THE CENTURY OF ENGINEERING
AND MOTOR VEHICLES IN CROATIA
Ivan Mahalec, Vladimir Medica, Marijo Zrna
v zborniku: Retracing the Puch track, UNI Maribor, 2001
Sicer pa nekoliko podatkov o teh motorjih:
"In 1947, the factory Torpedo started the first mass
production of Diesel engines in Yugoslavia. They started
with a single-cylinder four-stroke engine, type T-101, with
the power of 5 to 7 kW. In the period between 1950 and
1953, all efforts were focused on designing a reversible
two-stroke slow speed Diesel engine for ship propulsion
with direct drive. That task was successfully solved and
the first marine engine of the type Aran 420 B successfully
passed the acceptance testing in the presence of the
Lloyd’s and Bureau Veritas’ representatives in 1953."
iz članka: THE CENTURY OF ENGINEERING
AND MOTOR VEHICLES IN CROATIA
Ivan Mahalec, Vladimir Medica, Marijo Zrna
v zborniku: Retracing the Puch track, UNI Maribor, 2001
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rotterdam in Amsterdam
O:1230
Prvi dan v Rotterdamu je za mano, drugi dan pa smo bili na sestankih od 9 do 19 ure (ena komisija in prvi del skuščine...).
Kljub temu je ob 19. uri še zelo svetlo, ko se odpravim s sejmišča na metro...
...in v drug hotel, vse z namenom, da se držim načela, da poskušam prespati pod 100 €...ker rezerviram hotele zadnjo minuto, si ne morem kaj preveč zmišljevati...
Že nekaj let si govorim, da bom odprl temo: pogled iz mojega hotelskega okna
Nekajkrat sem te fotke vrinil v potopis, pa dajmo še sedaj...
Pogled na hotelski vrt...
Potem pa se na hitro odpravim ven na svež zrak...še je svetlo...
Takole izgleda križišče pred hotelom...
Malo si poglejmo tramvajski promet na tem križišču...
Prvi dan v Rotterdamu je za mano, drugi dan pa smo bili na sestankih od 9 do 19 ure (ena komisija in prvi del skuščine...).
Kljub temu je ob 19. uri še zelo svetlo, ko se odpravim s sejmišča na metro...
...in v drug hotel, vse z namenom, da se držim načela, da poskušam prespati pod 100 €...ker rezerviram hotele zadnjo minuto, si ne morem kaj preveč zmišljevati...
Že nekaj let si govorim, da bom odprl temo: pogled iz mojega hotelskega okna
Nekajkrat sem te fotke vrinil v potopis, pa dajmo še sedaj...
Pogled na hotelski vrt...
Potem pa se na hitro odpravim ven na svež zrak...še je svetlo...
Takole izgleda križišče pred hotelom...
Malo si poglejmo tramvajski promet na tem križišču...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers