Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Uporabniški avatar
Tapetar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.10.2013, 18:03
Kraj: Maribor & Ptuj

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Tapetar »

desiro napisal/-a:Da, italjani imajo take predpise, da je reflektor prižgan samo pri dolgih lučeh...
Hvala. V temi- ponoči torej vozijo z vsemi tremi?
Italjani so pa res...
Spomnim se, da v '90, na avtu podnevi nisi smel imeti prižganih luči (!?).
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: Sam sem imel enkrat probleme na Brennerju, ko sta dva policaja spraševala...
Čeprav meje ni več, Italjani in včasih Avstrijci (tudi na švicarski strani; Denar in ilegalci) še vedno pregledujejo vlake. Ravno zadnjič so Avstrijci cel avtobus priseljencev, ki imajo karto za gibanje po Italjanskem območju poslali iz Brennerja nazaj na jug. Torej sta te obravnavala kot ilegalca (na začetku).
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Gusar »

desiro napisal/-a:Zanima me edino si mogoče imel kako neprijetno srečanje z železniškim osebjem, glede na to da slikaš po po mojem železniškem območju? V Italji so baje kar zoprni, usaj tako sem slišal.
Z izjemo šefa postaje v Tablji (Pontebba) so sicer redki stiki z železniškim osebjem v Italiji za sedaj poskrbeli za zelo pozitivno sliko.

Naj ob tem dodam še zanimivost z dogajanja ob tirih pri naših zahodnih sosedih. Ko strojevodja ob progi zagleda fotografa, mu skoraj vedno nameni pozdrav v obliki zvočnega signala. Enako velja tudi pri medsebojnem srečevanju vlakov. Pravo nasprotje podobnim situacijam pri naših severnih sosedih. Predvidevam, da imajo v Avstriji precej bolj striktno določeno dovoljeno uporabo zvočnih signalov, kot v Italiji.

Kontrola s strani policije na mednarodnih vlakih znotraj EU (ne le na nekdanjih mejnih točkah) postaja dan danes vse pogostejša. Kot je bilo že omenjeno, glavni razlog tiči v migraciji številnih ilegalcev, pa tudi zaradi tihotapljenja drog. Tako se denimo ob prihodu Micotre iz Beljaka v Trbiž med menjavo "posadke" skozi vlak vedno sprehodita dva policista.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tapetar napisal/-a:
Hvala. V temi- ponoči torej vozijo z vsemi tremi?
Ja.

Avstrijci imajo edino precej čudno navado ponoči ob srečevanju vlakov, namesto blendanja v pozdrav prižgejo luč v kabini in se pozdravijo, no ja mogoče sem samo tako naletel samo videl pa sem že večkrat.
Kar se tiče hupanja imajo dokaj strogo, baje da na progi proti Kočam, ne smejo uporabljati visokega tona sirene, češ da preveč doni, saj tako je rekel strojevodja :roll: Imajo pa na splošno enega najenostavnejših sistemov signaliziranja, kar bi za italjane težko rekli :wink:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kontrola s strani policije na mednarodnih vlakih znotraj EU (ne le na nekdanjih mejnih točkah) postaja dan danes vse pogostejša. Kot je bilo že omenjeno, glavni razlog tiči v migraciji številnih ilegalcev, pa tudi zaradi tihotapljenja drog. Tako se denimo ob prihodu Micotre iz Beljaka v Trbiž med menjavo "posadke" skozi vlak vedno sprehodita dva policista.
Moje osebne izkušnje kažejo, da je več kontrole na prehodih meje med starimi članicami EU (Nemčija-Francija, Avstrija-Nemčija) kot proti novim, recimo Nemška-Češka, Avstrija-Slovaška, Avstrija-Slovenija. Žalostno pa je, da je na prvi pogled edino merilo za kontrolo barva kože.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: Avstrijci imajo edino precej čudno navado ponoči ob srečevanju vlakov, namesto blendanja v pozdrav prižgejo luč v kabini in se pozdravijo, no ja mogoče sem samo tako naletel samo videl pa sem že večkrat.
Tudi v Švici je tako. Tam tudi, če fotografi fotografirajo ali snemajo ponoči, večina prižge luč v kabini, tudi pri speljevanju iz postaj.
Ljubitelj napisal/-a:Žalostno pa je, da je na prvi pogled edino merilo za kontrolo barva kože.
Žal je obmejna kontrola omejena s časom in vedno večjim pritiskom imigracij. Ko sem se lani peljal po Pontebbani ponoči, je bilo na voljo samo 15 minut. Pregledati pa je bilo potrebno nabito poln vlak.
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Vlak je sila prikladno prevozno sredstvo za tihotapljenje manjših količin drog in ostalih prepovedanih substanc, zato se na mnogih vlakih pojavljajo policijske enote s psi, izurjenimi za odkrivanje drog. Tako bi na marsikaterem vlaku s Poljske ali iz Češke, ki prispe v Nemčijo, tamkajšnja policija dala prednost pregledu skupine mladih Nemcev, kot pregledu temnopoltega potnika. Podobno velja za vlake s Poljske proti Češki. Na drugi strani so spet Čehi poostrili kontrolo na vlakih iz Slovaške zaradi ilegalcev.

Ravno zaradi voznih redov in posledično časovne omejenosti pregledov vlakov na mejnih postajah se mnoge države vse pogosteje odločajo, da na mednarodne vlake znotraj svojih držav spuščajo mobilne policijske enote, ki nato med potovanjem opravljajo kontrolo sumljivih potnikov.

A da zadnji vpisi ne bi koga zmedli in ga morda odvrnili od vožnje z vlakom - od vseh prevoznih sredstev ima vlak še vedno primat v udobnosti potovanja, opazovanju okolice, druženju in spoznavanju novih ljudi,...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re 4/4, Gusar, govorim izključno o mobilnih policijskih kontrolah med starimi članicami in prehodih, kjer vlaki ne stoje več kot kakšno minutko. Takorekoč še nisem prečkal meje, da ne bi preverjali potnikov, pozabi na pse, edino vodilo za kontrolo je bila barva kože, se pravi iskanje ilegalnih imigrantov.

Kako pomembnao vlogo pa igra barva kože pove tale zgodbica iz sredine 90 let v samem središču visokih tehnologij, Palu Altu v Kaliforniji. V ZDA imajo posebno vejo ”policije” INS, ki bedi nad imigranti. V tem mestu, kjer ima sedež prenekatera tehnološko pomembna firma (Varian , Tesla Motors, HP, Amazon, Space System Loral, Xerox...) in je prebivalsvtvo v resnici dokaj mešano so se uradniki INS odločili za kontrolo, seveda prišlekov iz Latinsle Amerike. Med kontrolo so preiskovance najprej uklenili v plastične vezalke, recimo na kandelaber, in začeli preiskavo. Ni hudič, da so bili tako pametni, da so na glavni ulici na kandelaber priklenili tudi samega župana. Posledično je nastal cirkus. Odgovor INS je najbil najprej, da je vse zakonito, oni najprej priklenejo potem sprašujejo, končni rezultat je pa seveda bil, da v se v mestu v času mojega bivanja niso nikoli več pojavili....., kar je sicer povsem razumljivo.
Upam da sedaj razumeta, kam pes moli taco pri vseh preiskavah na osnovi barve kože.

LPL
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: Žal je obmejna kontrola omejena s časom in vedno večjim pritiskom imigracij. Ko sem se lani peljal po Pontebbani ponoči, je bilo na voljo samo 15 minut. Pregledati pa je bilo potrebno nabito poln vlak.
[-X
Pri teh mejnih kontrolah je tako, da dokler mejni organi oziroma v temu primeru ko "meje ni" polcija ne da odhoda, vlak ne gre nikamor, saj tudi če ustavijo tebe ko se pelješ za avtomobilom v službo jih ne zanima kako se tebi mudi, si v postopku in dokler se ta ne zaključi boš stal.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taržizem (Tricesimo San Pelagio) - Videm (Udine)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taržizem (Tricesimo San Pelagio) - Videm (Udine)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taržizem (Tricesimo San Pelagio) - Videm (Udine)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taržizem (Tricesimo San Pelagio) - Videm (Udine)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taržizem (Tricesimo San Pelagio) - Videm (Udine)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taržizem (Tricesimo San Pelagio) - Videm (Udine)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Odgovori