Innotrans 2014
Re: Innotrans 2014
In v čem je PESA LINK (BR631) DMU v barvah DB Regio različen od PESA Regio shark, recimo CD-844 razen v komercialnem imenu in zunanji barvi?
LPL
LPL
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2014
@Ljubitelj:
CD-844 je PESA LINK II poimenovan "Regioshark" (2x390kW)
BR631 je pa PESA LINK I (1x 565 kW)
Pa kakšna razlika v notranji opremi
Je pa DB naročil 470 enot na Innotransu 2012, predstavitev prototipa pa je bila letos.
CD-844 je PESA LINK II poimenovan "Regioshark" (2x390kW)
BR631 je pa PESA LINK I (1x 565 kW)
Pa kakšna razlika v notranji opremi
Je pa DB naročil 470 enot na Innotransu 2012, predstavitev prototipa pa je bila letos.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Innotrans 2014
Mojster, najlepša hvala za informacijo. lani sem se vozil s CD-844 in se mi ni zdel motorno podhranjen.
LPL
LPL
Re: Innotrans 2014
Čisto za primerjavo: garnitura SŽ 713/715 ima motor s 375 kW in težo (brez potnikov) 60 t. ČD 844 ima dva motorja s skupaj 780 kW in težo (brez potnikov) slabih 85 t. Če k tej teži dodamo še neko oceno teže potnikov (samo sedišča: SŽ 713/15 128 potnikov, ČD 844 120 potnikov, v obeh primerih je "žive" teže za kakšnih 10 t), se vidi da ima PESA Link II precej boljše razmerje moč/teža (8,3 kW/t) kot Kanarček (5,4 kW/t). Pri tem ima PESA precej boljšo adhezijsko težo (nad 50 t) kot Kanarček (17 t). Še kot primerjava: SŽ 711 ima prazno težo malenkost večjo kot PESA (89 t), pa kar nekaj manjšo moč (530 kW).
Če je torej človek navajen pospeškov slovenskih DMG, je PESA pravi dirkač
Če je torej človek navajen pospeškov slovenskih DMG, je PESA pravi dirkač
LP, Metod
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2014
Nadaljevanje
ČD Railjet
Ja tudi za kolesa je prostor. Prvi razred je bil pa preledrast za na slike
Bombardier/Ansaldo Breda Frecciarossa 1000 za Trenitalio
Mogoče kdo kavico? Fotografu bi pa mogoče šilce bolj koristilo, roka se mu je tresla
Vse lepo in prav, ampak prostor za kolena je neobstoječ
ČD Railjet
Ja tudi za kolesa je prostor. Prvi razred je bil pa preledrast za na slike
Bombardier/Ansaldo Breda Frecciarossa 1000 za Trenitalio
Mogoče kdo kavico? Fotografu bi pa mogoče šilce bolj koristilo, roka se mu je tresla
Vse lepo in prav, ampak prostor za kolena je neobstoječ
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2014
STADLER FLIRT za Železnice Srbije (21 komadov)
med tem pa bo STADLER Pankow gradil tele FLIRTE za DB REGIO Rhineland-Palatinate regijo
med tem pa bo STADLER Pankow gradil tele FLIRTE za DB REGIO Rhineland-Palatinate regijo
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Innotrans 2014
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... 14_058.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pod tisto belo nalepko na školjki verjetno piše "не сери док је воз на станиси"
Pod tisto belo nalepko na školjki verjetno piše "не сери док је воз на станиси"
Re: Innotrans 2014
Mojster, odličen fotopis, veliko novosti je videti
Prmejdunej, kako lahko Srbija, ki je kar dosti revnejša od Slovenije, kupuje nove garniture, naši pa še obstoječih ne morejo odplačati??
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... 14_055.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mmg, vidim da ob oknih ni zaves/senčil, kako je potem poskrbljeno proti sončni svetlobi?
Prmejdunej, kako lahko Srbija, ki je kar dosti revnejša od Slovenije, kupuje nove garniture, naši pa še obstoječih ne morejo odplačati??
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... 14_055.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mmg, vidim da ob oknih ni zaves/senčil, kako je potem poskrbljeno proti sončni svetlobi?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Innotrans 2014
Kako pa je pri naših Siemensih ?sikos napisal/-a:Mojster, odličen fotopis, veliko novosti je videti
Prmejdunej, kako lahko Srbija, ki je kar dosti revnejša od Slovenije, kupuje nove garniture, naši pa še obstoječih ne morejo odplačati??
http://www.vlaki.info/slike/Innotrans_2 ... 14_055.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mmg, vidim da ob oknih ni zaves/senčil, kako je potem poskrbljeno proti sončni svetlobi?
Sicer pa zavese itq potniki dol zmečejo in potrgajo...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Innotrans 2014
Da nadaljujem..
Prvo, prejšno rundo se je izmuznila kabina od Stadlerja (v kabini so predstavljali tudi možnost simulatorja, zato taka tema, vozilo se je po Srbskih železnicah)
München Metro bo imel nove Siemensove garniture
Teh vrat pa ni mogoče zgrešiti
Družba v oblike Alstomove garniture
Zraven te pa Škoda, sicer predstavljena že 2012
Prvo, prejšno rundo se je izmuznila kabina od Stadlerja (v kabini so predstavljali tudi možnost simulatorja, zato taka tema, vozilo se je po Srbskih železnicah)
München Metro bo imel nove Siemensove garniture
Teh vrat pa ni mogoče zgrešiti
Družba v oblike Alstomove garniture
Zraven te pa Škoda, sicer predstavljena že 2012
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."