Dolina Pustertal

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Abfaltersbach - Tassenbach

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Abfaltersbach - Tassenbach

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Abfaltersbach - Tassenbach

Odgovor Napisal/-a mkx »

Enostavno moram vključiti fotografijo v svoj odziv ...
Gusar napisal/-a:Slika
Tole naj si ogledajo odgovorni za potniški promet po slovenskih turističnih krajih (posočje, obsotelje, ...). Trije potniški vagoni (kapaciteta okoli 150-170 potnikov), pa kar dva vagona za bicikle :!: Ni kaj, Avstrijci pač vedo kako se stvari streže =D>
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tole naj si ogledajo odgovorni za potniški promet po slovenskih turističnih krajih (posočje, obsotelje, ...). Trije potniški vagoni (kapaciteta okoli 150-170 potnikov), pa kar dva vagona za bicikle Ni kaj, Avstrijci pač vedo kako se stvari streže
Samo majhna zlobna pripimba:
Kje v posočju in posotelju pa vozi vlak? V posočju vozi en majhen del po turistično dokaj nepomembnem delu, isto velja za posotelje, s tem, da v posotelju čez vikend skorajda ni nobene povezave. Res pa znajo stvarem avstrijci streči. Po teh dolina in na sicer skorajda povsod imajo sistem kolesarskih poti, kar služi predvsem turistom. Pa pri nas? Ali najdeš kar tako iz Jesenic na kolesarsko stezo proti Ratečam?
Po drugi strani pa prideš na Micotrin vlak Videm-Beljak, uslužbenec naloži kolo, na cilju razloži, potniki pa sploh nimajo vstopa do koles in ya;uda prevoy kolesa je ob;utno cemej[i kot na SŽ. Ni čuda, da so vsaj v poletnih vikendih vlaki polni, kajti za turistične kolesarje je spust proti Furlaniji po Via ciklovia Aple-Adria prav prijetno ležerna stvar ob konstantnem padcu 9‰ in brez gonjenja leti z dobrim kolesom in napumpanimi gumami skoraj 25 km/h. Pri nas pa takih kolesarskih stez ob železnici ni, vsaj jaz, ki sicer nisem ljubitelj turističnega kolesarjenja, jih ne poznam. Zaradi neorganiziranosti tudi stalno študiraš, ali si vzel s seboj ključavnico ali ne in oprezas na vsaki postaji, pa še vsake toliko se zgodi, da je potrebno premetati pol koles nekje v kakšni Pivki, ker nihče ne skrbi za urejeno nalaganje biciklov......

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:Samo majhna zlobna pripimba:
Lahko sedaj cepimo dlako glede poimenovanja in obsega "podpokrajin" ... po mojem mnenju so meje zelo zabrisane in, kadar govorimo o pokrajinah ob rekah, segajo malce dlje kot nekaj 100 metrov od brega.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lahko sedaj cepimo dlako glede poimenovanja in obsega "podpokrajin" ... po mojem mnenju so meje zelo zabrisane in, kadar govorimo o pokrajinah ob rekah, segajo malce dlje kot nekaj 100 metrov od brega.
Dlapocepit ni najbolj primerno, v tem primeru je pa lega železnice v dolini še kako važna. Turisti namreč ljubijo dolinska ”kolesarjenja” (murska dolina, dravska dolina, ziljska dolina, kanalska dolina in dolina Tilmenta), ko se brez truda kar daleč pride, nazaj pa lepo na vlak in v klanec. Pravih kolesarjev, ki se ne ustrašijo prelazov in klancev na sploh je pa mnoooogooo manj. In tukaj železnica ne more več kaj prida pomagat. Smo jo nekoč lepo ukinili po Savski dolini in povratka pač ni, oziroma se sedaj fijakajo ljudje po dveh kolesih po bivši trasi. Kar je pa kolesarskih potnikov recimo v Mostu so pa vse že malo bolj kolesarji, saj je klanec skorajda kamor koli greš. Pa jih začuda ni tako malo. Seveda pa ni računati na množično kolesarjenje recimo od Jesenic v Most bodisi čez prelaze Vršič, Predel ali Karnico in Učjo. Vse so resne ture s 1000-skoraj 2000 m vzpona in dolžine 110-150 km. Preverjeno!

LPL
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a trocken »

Kolesarskih stez je tudi ob Bohinjski progi kar nekaj. Iz Bohinjske Bistrice do jezera, letos bo odprta od Plavi do Nove Gorice prav ob trasi železnice, od Jesenic do Planice, atraktiven je Bled in kolesarjenje okoli jezera... tako da je tudi pri nas veliko takih kolesarjev, ki niso obsedenci in jih zanimajo bolj ravninske etape.
Sicer capljamo za sosedi a vendar se premika. In takšna kompozicija bi bila za Bohinjsko progo več kot potreba, saj kapacitete železnice (preverjeno) ne dosegajo povpraševanja po prevozu. Primerna pa je tudi pozimi za prevoz smuči.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kolesarskih stez je tudi ob Bohinjski progi kar nekaj. Iz Bohinjske Bistrice do jezera, letos bo odprta od Plavi do Nove Gorice prav ob trasi železnice, od Jesenic do Planice, atraktiven je Bled in kolesarjenje okoli jezera... tako da je tudi pri nas veliko takih kolesarjev, ki niso obsedenci in jih zanimajo bolj ravninske etape.
Sicer capljamo za sosedi a vendar se premika. In takšna kompozicija bi bila za Bohinjsko progo več kot potreba, saj kapacitete železnice (preverjeno) ne dosegajo povpraševanja po prevozu.
Vse to je res, toda kdo se bo peljal z vlakom v BB, da se bo s kolesom popeljal do jezera in nazaj na vlak. Taki se pripeljejo z avtom. Kolesarji Ker slučajno vozi vlak tudi med Je in Lj se pač vsede na vlak v Lj.
Primerna pa je tudi pozimi za prevoz smuči.
In kam bi se ti konkretno peljal smučat z vlakom? A si upaš pustiti smuči v nevarovanem vagonu vsem na voljo, a jih prevoznik upa sprejemati? 45 let stara sodba zagotavlja, da je prevoznik odgovoren za prtljago. Primer sodba proti mariborskemu mestnemu prometu v primeru ukradenih smuči s koša na zadku mestnega avtobusa nekje leta 1969-70, nesrečni lastnik ukradenih smuči je bil namreč moj študentski kolega.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a trocken »

Ljubitelj napisal/-a:
Kolesarskih stez je tudi ob Bohinjski progi kar nekaj. Iz Bohinjske Bistrice do jezera, letos bo odprta od Plavi do Nove Gorice prav ob trasi železnice, od Jesenic do Planice, atraktiven je Bled in kolesarjenje okoli jezera... tako da je tudi pri nas veliko takih kolesarjev, ki niso obsedenci in jih zanimajo bolj ravninske etape.
Sicer capljamo za sosedi a vendar se premika. In takšna kompozicija bi bila za Bohinjsko progo več kot potreba, saj kapacitete železnice (preverjeno) ne dosegajo povpraševanja po prevozu.
Vse to je res, toda kdo se bo peljal z vlakom v BB, da se bo s kolesom popeljal do jezera in nazaj na vlak. Taki se pripeljejo z avtom. Kolesarji Ker slučajno vozi vlak tudi med Je in Lj se pač vsede na vlak v Lj.
Primerna pa je tudi pozimi za prevoz smuči.
In kam bi se ti konkretno peljal smučat z vlakom? A si upaš pustiti smuči v nevarovanem vagonu vsem na voljo, a jih prevoznik upa sprejemati? 45 let stara sodba zagotavlja, da je prevoznik odgovoren za prtljago. Primer sodba proti mariborskemu mestnemu prometu v primeru ukradenih smuči s koša na zadku mestnega avtobusa nekje leta 1969-70, nesrečni lastnik ukradenih smuči je bil namreč moj študentski kolega.
Ogromno potnikov se vozi v poletnih mesecih iz Nove Gorice s kolesi na Bled in v Bohinjsko Bistrico. Gneča je včasih neznosna, preko koles se komaj prebijaš, če se sploh lahko kam prebiješ. Zato tudi mečejo ven sedeže v poletnih mesecih na Fiatih. Vmes je veliko zamejskih Slovencev in Italijanov. Trg je milijonski, le izkoristiti ga je še bolj potreba.
Isto velja pozimi za Vogel. Tam so Bohinjci naredili ogromno za promocijo zelenega prihoda v Bohinj in na smučišče in tudi ponudba je ugodna. Tu je treba zelo pohvaliti njihovega šefa TIC a Klemna Langusa. Tako da vprašanje "kdo se bo peljal?" ni na mestu.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ogromno potnikov se vozi v poletnih mesecih iz Nove Gorice s kolesi na Bled in v Bohinjsko Bistrico. Gneča je včasih neznosna, preko koles se komaj prebijaš, če se sploh lahko kam prebiješ. Zato tudi mečejo ven sedeže v poletnih mesecih na Fiatih. Vmes je veliko zamejskih Slovencev in Italijanov. Trg je milijonski, le izkoristiti ga je še bolj potreba.
......
To, o dokajšnem številu potnikov v Bohinj/Bled z goriškega je kar res, samo ogromno jih pa kljub temu ni. Če jih je res ogromno, bi tudi SŽ verjetno že upeljale kakšne rešitve, verjetno celo s prevozom iz centralne goriške postaje. In ne pozabi, govora je le o precejšnem številu (glede na zmogljivosti dvočlenske garniture) potnikov čez vikend, medtem ko po avstrijskih dolinah poteka živahen promet kolesarjev tudi v delovnih dneh.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Najprej mora priti ponudba. Če ni vlakov, tudi potnikov ne more biti. Kolesarski vlaki v Avstriji bistveno pripomorejo k širitvi kolesarskega turizma.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Najprej mora priti ponudba. Če ni vlakov, tudi potnikov ne more biti. Kolesarski vlaki v Avstriji bistveno pripomorejo k širitvi kolesarskega turizma.
To pa velja kot pribito. V ilustracijo bom podal primer:

Pred sedmimi leti sem se julijsko nedeljo proti večeru vračal iz Humina proti Trbižu z vlakom. Bil sem edini kolesar med redkimi potniki. Prejšno soboto je bil Micotrin vlak (resda samo dva vagona +prtljažni) skoraj poln, velika večina kolesarjev. Toda pozor, samo ponudba prevoza ni dovolj, vmes so uredili kolesarsko pot Ciclovia Alpe-Adria po trasi nekdanje pontebane s spremljajočo ponudbo, recimo postaja Kluže.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ne morem verjeti, kako so nekateri nastrojeni proti vsemu, kar ni v Ljubljani. In pišejo laži, neresnice in nebuloze, pri tem pa se delajo da vedo več od domačinov.
Aja, sem pozabil, Divjina se ne sme turistično razvijati, zato se ponudba tam niti podrazno ne sme izboljšati ali prenoviti. :mrgreen:
Ja @Ljubitelj a.k.a. Vseved, kolesarjev je na Bohinjki poleti OGROMNO, in Fiati so premajhni in neprimerni zanje. Na SŽ pa ne vpeljejo nobenih izboljšav zato, ker se jim za Bohinjko gladko j*be. Pač podobna ljubljanocentristična mentaliteta kot pri tebi - naj se v Divjini znajdejo kot vedo in znajo. Zato si @mkx za svoj odziv zasluži samo :thumbupr . Tebi pa vse manj verjamem da se res voziš po Bohinjki.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina Pustertal

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vseved, kolesarjev je na Bohinjki poleti OGROMNO, in Fiati so premajhni in neprimerni zanje.
Goniš in goniš svoje mantre. Škoda besed za debato, dokler ne definiraš pojma OGROMNO, ki je sila relativna kategorija. Kar je za nekoga ogromno je za nekoga pač komaj omembe vredno.
Ne morem verjeti, kako so nekateri nastrojeni proti vsemu, kar ni v Ljubljani. In pišejo laži, neresnice in nebuloze, pri tem pa se delajo da vedo več od domačinov.
Načelno si zapomni, da zunanji opazovalec vidi marsikatero stvar povsem drugače kot insider, in to ne-nujno napačno!

LPL
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Tassenbach - Sillian

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Odgovori