Nad severnim Jadranom

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Ronke - Ind. cona Schiavetti Brancolo

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Ronke - Ind. cona Schiavetti Brancolo

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Vedno z veseljem pogledam tvoje prispevke....hvala še za v bodoče :)
Iz Tržiške tovorne postaje gre v luko tudi industrijski tir...tega nisi raziskal?
LEP DAN
Igor
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Ljubiteljem železnice so obmorska (industrijska) mesta pisana na kožo, saj so običajno prepredena s tiri. In Tržič ni tu nobena izjema.

Tira, ki ga omenjaš, mi še ni uspelo pobliže spoznati. Vsekakor pa si imam v bližnji prihodnosti namen vzeti čas tudi zanj in ga poslikati. Kolikor bodo okoliščine seveda dovoljevale. Razmere v Italiji so se namreč v zadnjem času precej spremenile in pristopi do določenih objektov so vse manj mogoči. Tako se je denimo število policistov na trbiški železniški postaji podvojilo, po peronih se sprehajajo oboroženi vojaki, celo na goriškem Trgu Evrope je možno videvati vojaška vozila...A to je že druga tema...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Gusar napisal/-a:Pa se poigrajmo malo s številkami. Število tovornih vlakov je iz dneva v dan različno, tako da točne številke vseh vlakov ni možno zapisati. Je pa le teh zelo veliko. Lahko pa pogledamo potniško povezavo med 6. uro zjutraj in 23. uro ter ugotovimo, da sta Tržič in Trst v povprečju povezana z vlakom na vsakih 20 minut. Pogostost povezave je seveda odvisna od dela dneva. Nekaj manj vlakov je pozno dopoldne oz. zgodaj popoldne, ko je večina potnikov v službah in šolah. Nasprotno so pogostejši intervali zjutraj oz. popoldne. Tako v jutranji konici (med 6:15 in 8:55) v povprečju iz Triča proti Trstu odpelje potniški vlak v povprečju na vsakih 12 minut.

Pogosti potniški vlaki tako časovno močno zožijo prostor tovornim vlakom. V kolikor interval med dvema potniškima vlakoma znaša, recimo, 20 minut, je velika verjetnost, da ga bo zapolnil tovorni vlak. Na trenutke tako izgleda, da je ta odsek proge polno izkoriščen. Koliko točno prepeljejo tovora določeni prevozniki bi bilo potrebno povprašati eksperte. A recimo, da je zadnja fotoreportaža v tej temi zajela neko povprečje, ki ga je možno videvati na tem delu.

Vsi tovorni vlaki (z izjemo dveh ÖBBjevih, slikanih v dežju) na tržiški postaji so bili slikani isti dan. Recimo, da sem tisti dan preživel na postaji v seštevku nekje štiri do pet ur.
Zanimivo, in vsi ti vlaki končajo ali pa začnejo svojo pot v Trstu. Torej Trst le ni nekakšno slepo črevo v sistemu FS, kot se ga želi včasih prikazati. Zanimiva bi bila tudi primerjava s Koprom. Pri številu potniških vlakov Koper ni omembe vreden, medtem ko je tovornih verjetno približno enako ali več, kljub enotirni progi.
preglednik
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Bi se strinjal z zgornjim zapisom. Kljub temu, da je Trst za večino Italijanov precej od rok, so njegove železniške povezave zelo dobre. Kajpak zahvaljujoč tudi sodobni železnici v smeri proti severu in zahodu. Z vidika potniškega prometa so tri dnevne in ena nočna (neposredna) povezava z Rimom, dve s Torinom (preko Milana) ter še dve do Milana po mojem skromnem mnenju vredne pohvale. Da Benetk, kamor pelje večina regionalnih vlakov in od koder so neposredno dosegljiva vsa večja italijanska mesta, niti ne omenjam.

Kot je bilo že omenjeno, za piko na i manjka zgolj kak mednarodni vlak. Najbližja mednarodna veza Trstu je tako Videm, od koder je možno potovati proti Beljaku, Dunaju, Salzburgu in Münchnu.
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Ronke jug - ladjedelnica

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Postaja Ronke jug (Ronchi dei Legionari Sud) je nekdaj igrala precej pomembnejšo vlogo v tovornem prometu, kot jo ima danes. Poleg že omenjenega industrijskega tira, ki zahodni del postaje povezuje z južneje ležečo industrijsko cono, so se na njenem vzhodnem delu odvijali premiki vagonov s tovorom, namenjenim v in iz tržiške ladjedelnice. Na tem delu postaje je namreč pričetek še enega industrijskega tira, ki po tržiških ulicah vodi do morja.

Tir je bil dokončan ob koncu 20-ih let prejšnjega stoletja, prvi tovor po njem pa prepeljan v začetku naslednjega desetletja. A proga že nekaj let ni več v uporabi. O njeni usodi mestni politiki odločajo že leta. V igri so predlogi o kolesarski stezi, zelenih površinah, parkirnih prostorih. Še pred poldrugim desetletjem je bilo po tiru prepeljano tudi po nekaj sto vagonov na teden, medtem ko je danes, vsaj zdi se tako, večini zgolj v breme. Ker proga z ronške postaje nemudoma zavije na tržiške ulice, ji za razliko od ostalih pozabljenih podeželskih tirov, ki jih nemudoma zakrije rastje, ni težko slediti. Tir se konča znotraj zelo uspešne in ene najbolj znanih svetovnih ladjedelnic.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Ronke jug - ladjedelnica

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Ronke jug - ladjedelnica

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Zakaj so tiri in gramozna greda nekaterih prog na FS beli, kot bi bili posuti z apnom. To sem opazil tudi na AV progi med Milanom in Bologno. Je mogoče zaradi preprečevanja rasti vegetacije?
Zaradi hlajenja, da ne prihaja do deformacij tira. Po domače, bela barva deluje kot sončna krema. Poleti je zato na progi tudi za 7 stopinj hladneje. Takšen sistem sedaj uvajajo na RhB, ker počasneje kot 20 km/h pač več ne gre...Na ozkotirni se lahko razmakne samo do 50 mm.
Odgovori